abonnement Unibet Coolblue
pi_179884301
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.

Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps :P gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
pi_179884374
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.

Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps :P gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
Ik heb gewoon van elke soort 1 vooraan gezet, ga toch niet het hele schap spiegelen...
pi_179884806
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:45 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik heb gewoon van elke soort 1 vooraan gezet, ga toch niet het hele schap spiegelen...
nee tuurlijk niet. je zou wel gek zijn. dan mag je wel wat meer betaald worden als dat zou moeten ;)
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 23:46:48 #79
21636 Feestkabouter
pi_179885947
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:45 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar waarom al die extra foto's van de voor en achterkant?
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:04 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik denk checken of het echt het goede product is met de juiste inhoud (gram/ml) dat je hebt bekeken.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 23:57:45 #80
21636 Feestkabouter
pi_179886122
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die de IJsthee opdrachten bij de jumbo hebben gedaan? Ook zoveel afgekeurd? Ze willen echt dat je het hele schap spiegelt...
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:27 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Was dat die Jumbo check? Waar je ook maaltijdmixen op de foto moest zetten? Die heb ik 1 gedaan maar is gewoon goedgekeurd. Moet zeggen dat alle ice tea ook wel op voorraad was en netjes gespiegeld.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ja die, in de winkels waar ik ben geweest was het echt chaos...
ik vermoed dat wat loezzzje beschreef NIET de opdracht is die jij bedoelt.
er was in SS een opdracht met de naam 'icetea' (als ik het me goed herinner) waarbij specifiek werd aangegeven dat je de producten moest spiegelen. ik neem aan dat jij die bedoelde?

en er was in Roamler een opdracht met de naam Jumbo check waarbij je zowel icetea als maaltijdmixen moest bekijken. daar doelt loezzzje op denk ik. maar daarbij was geen instructie om iets te spiegelen.

zoals hier kortgeleden al genoemd is en nu weer blijkt: om elkaar te begrijpen is het handig om de opdrachtnaam te gebruiken, en ook wel handig eigenlijk om erbij te zetten of je het hebt over een opdracht in SS of Roamler.

quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:43 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja das echt ruk. Soms als het een beetje is dan wil ik het nog wel eens spiegelen om gezeik te voorkomen maar echt niet als het chaos is.

Ik had bijna een hele meter ice tea gemist haha Was die opdracht aan het doen en had zoiets van "waar is die lipton ice tea toch?" bleek dat ik een hele meter ice tea over het hoofd had gezien. oeps :P gelukkig nog op tijd kunnen aanpassen.
ze hadden er wel in mogen zetten dat de icetea vaak op 2 plekken voorkomt: bij de dranken zonder prik en bij de dranken met prik.
ik had ook bijna de helft over het hoofd gezien.
pi_179891628
Dekamarkt koffie check...

Niet gekoelde koffie op de foto..

Foto gemaakt..


Sorry we zoeken gekoelde..
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 11:17:33 #82
21636 Feestkabouter
pi_179891799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:06 schreef Smartroam het volgende:
Dekamarkt koffie check...

Niet gekoelde koffie op de foto..

Foto gemaakt..

Sorry we zoeken gekoelde..
toch niet afgekeurd?
pi_179894182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 11:17 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

toch niet afgekeurd?
Jazeker!
pi_179894919
Waarvoor zal die display check dienen voor roamler? Willekeurige formules en op willekeurige tijden kan je 1 display check uitvoeren.. Daarna verdwijnt deze uit je hele provincie... Voor wie zal het zijn? Of een inventarisatie voor Roamler zelf? Zodat ze naar fabrikanten kunnen gaan en zichzelf aanbieden?
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 14:22:53 #85
21636 Feestkabouter
pi_179895261
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:36 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Jazeker!
Stuur ze maar een e-mail, ik had ze net aan de lijn (over iets anders..... En ik heb ze obv jouw verhaal ook aangesproken op hun mentaliteit), ze weten dat je klacht eraan komt
pi_179895702
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Stuur ze maar een e-mail, ik had ze net aan de lijn (over iets anders..... En ik heb ze obv jouw verhaal ook aangesproken op hun mentaliteit), ze weten dat je klacht eraan komt
Had al geklaagd hoor 😂. Laat me niet zo bespelen. Ze doen nu moeilijk om 50 cent.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 14:47:43 #87
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179895853
Ik heb een klacht ingediend via de app, via Rosan (Slack en mail). Wordt gewoon genegeerd.
Er was een locatie die ze met huisnummer 0 hadden aangeduid, later hebben ze dit veranderd naar 1 (toen had ik hem al gedaan), maar 'ik had maar moeten googlen, want dan had ik gezien dat het ergens anders was'.
Nu al 2 maanden terug ofzo, gaat niet om een wereldbedrag, maar is zo irritant
pi_179896085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 14:47 schreef b-engel het volgende:
Ik heb een klacht ingediend via de app, via Rosan (Slack en mail). Wordt gewoon genegeerd.
Er was een locatie die ze met huisnummer 0 hadden aangeduid, later hebben ze dit veranderd naar 1 (toen had ik hem al gedaan), maar 'ik had maar moeten googlen, want dan had ik gezien dat het ergens anders was'.
Nu al 2 maanden terug ofzo, gaat niet om een wereldbedrag, maar is zo irritant
Ahaha, dan bel je toch?
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 15:05:24 #89
21636 Feestkabouter
pi_179896267
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf! :r
pi_179896454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf! :r
Feestkabouter, ik denk dat je wel moet beseffen dat je voor een bedrijf werkt en niet veel hebt in te brengen. Zeuren heeft niet zoveel zin. Ze nemen zulk soort dingen mee voor de volgende keer, en vanuit die optiek verbeteren ze de dienstverlening voor alle partijen. Ze zijn er echt niet bij gebaat troep af te sturen.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 15:35:51 #91
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_179896952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:05 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg mijn doosje materialen (allerlei stickers en flyers en dat soort meuk) voor de SS Pro opdracht bij BCC en media-markt.... alles door elkaar in die doos!
ik heb ze een foto gestuurd en ze verteld dat ik zo niet werk. ik wil het plaatsen voor dat bedrag, maar ik heb een hekel aan mijn eigen huis opruimen en een nog grotere hekel aan andermans rommel opruimen en uitzoeken, dus dat extra klusje hoeft er voor mij niet bovenop.
ze erkennen de fout: dit had wat beter geordend verstuurd moeten worden.
maar......... de oplossing moet toch volledig bij mij vandaan komen. ik vroeg nog om me te helpen motiveren....... maar dat zit er niet in: dat 'kunnen' ze niet. ik corrigeerde die kerel: "dat 'kunnen' jullie wel, maar 'willen' jullie blijkbaar niet. dat zijn verschillende dingen."
ik heb gezegd dat ik het dan niet ga doen. dus nu ben ik mijn pro-status kwijt. wat een fantastisch bedrijf! :r
Nou dan weet ik wat me te wachten staat... Daar heb ik ook weinig zin in dan...
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 15:52:28 #92
21636 Feestkabouter
pi_179897359
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:15 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Feestkabouter, ik denk dat je wel moet beseffen dat je voor een bedrijf werkt en niet veel hebt in te brengen. Zeuren heeft niet zoveel zin. Ze nemen zulk soort dingen mee voor de volgende keer, en vanuit die optiek verbeteren ze de dienstverlening voor alle partijen. Ze zijn er echt niet bij gebaat troep af te sturen.
snap ik en heb je gelijk in.......... al heb ik bij beide bedrijven mijn twijfels qua het meenemen van een hoop punten voor een volgende keer, gezien het aantal keer dat we sommige klachten al aan het herhalen zijn.

maar een andere kant van het verhaal is: we hoeven toch niet altijd maar als een stuk bamboe mee te buigen met wat er aan de andere kant misgaat? ik heb ook mijn grenzen.
we hebben samen een probleem, zij erkennen dat het probleem aan hun kant is veroorzaakt, maar de oplossing voor het probleem moet volledig van mijn kant komen, enige hulp om mij daarbij te motiveren (kleine extra vergoeding of wat anders) komt er niet.
en dan zeg ik dus: ja hallo ik ben gekke Henkie niet! stik er lekker in!
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 15:56:52 #93
21636 Feestkabouter
pi_179897461
en toen vertelde die kerel me dus:
als je de opdracht aan ons teruggeeft (niet uitvoert) dan is de consequentie dat we je pro-status intrekken. wil je de opdrachten dan nog steeds niet uitvoeren?

zo triest dat ie het dan nog een keer vraagt.
pi_179898583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 15:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

snap ik en heb je gelijk in.......... al heb ik bij beide bedrijven mijn twijfels qua het meenemen van een hoop punten voor een volgende keer, gezien het aantal keer dat we sommige klachten al aan het herhalen zijn.

maar een andere kant van het verhaal is: we hoeven toch niet altijd maar als een stuk bamboe mee te buigen met wat er aan de andere kant misgaat? ik heb ook mijn grenzen.
we hebben samen een probleem, zij erkennen dat het probleem aan hun kant is veroorzaakt, maar de oplossing voor het probleem moet volledig van mijn kant komen, enige hulp om mij daarbij te motiveren (kleine extra vergoeding of wat anders) komt er niet.
en dan zeg ik dus: ja hallo ik ben gekke Henkie niet! stik er lekker in!
Toch denk ik dat je wel zal moeten meebuigen. Gezien de zin in de opdracht 'de opdracht zal niet meer waard worden' denk ik dat ze misschien wel verlies maken op deze opdracht. Misschien puur portfolio werk! Ik zou wat losser worden kabouter.
pi_179899317
Zijn deze van jou? 😂


  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 18:15:06 #96
21636 Feestkabouter
pi_179900475
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 16:55 schreef Smartroam het volgende:

[..]

Toch denk ik dat je wel zal moeten meebuigen. Gezien de zin in de opdracht 'de opdracht zal niet meer waard worden' denk ik dat ze misschien wel verlies maken op deze opdracht. Misschien puur portfolio werk! Ik zou wat losser worden kabouter.
zo werkt het natuurlijk niet in een bedrijf.
ze hebben per klant en/of opdracht natuurlijk een financieel plan.
daaruit komt winst. een deel daarvan wordt gebruikt voor allerlei kosten en overhead, en een deeltje wordt (als ze verstandig zijn) gereserveerd voor tegenvallers....... zoals eigen fouten en de consequenties daarvan die moeten worden gedragen.
fouten maken en daar een les uit leren kost soms geld!
een opleiding volgen om daar een hoop uit te leren kost ook geld!

het is jammer dat je manier van denken zo lijkt te worden beinvloed door Roamler en SS. ja als er wat fout gaat en je wil onderhandelen over een extra vergoeding of een vergoeding voor een afgekeurde inzending die voor een klant niets waard is (omdat Roamler/SS een fout in de instructie heeft gezet) maar die je eigenlijk wel netjes volgens instructie hebt uitgevoerd, gebruiken ze vaak het argument dat ze de klant niet kunnen laten opdraaien voor die kosten.
ik vraag ook helemaal niet om die klant te laten opdraaien voor die kosten, het is te bizar voor woorden dat ze dat uberhaupt denken: het is de fout van Roamler of in dit geval dus SS (ze hebben het spul zelf ingepakt), dus uit HUN portemonnee moet het komen!!

en daarnaast, in het algemeen, is het voor een individu altijd verstandig om je grenzen te bewaken. er is altijd de optie om te stoppen met buigen en de andere partij gewoon lekker in de stront te laten zakken als ze onredelijk veel van je vragen: er zijn altijd andere opties. ik eet er echt geen biefstuk minder door hoor.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 18:15:32 #97
21636 Feestkabouter
pi_179900481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:22 schreef Smartroam het volgende:
Zijn deze van jou? 😂


[ afbeelding ]
een deel hiervan ja
pi_179900761
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 17:22 schreef Smartroam het volgende:
Zijn deze van jou? 😂


[ afbeelding ]
Hoeveel leveren die pro opdrachten op?
VERWIJDER DIT ACCOUNT
pi_179901131
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:25 schreef F0xy het volgende:

[..]

Hoeveel leveren die pro opdrachten op?
11,50 inclusief het pakket zelf halen 😂.

Kabouter, ik begrijp wat je zegt. Toch zie je de wereld te rooskleurig. Ik heb meerdere werkgevers gehad waar dit gedrag geheel normaal wordt bevonden..
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2018 @ 19:42:45 #100
21636 Feestkabouter
pi_179902787
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 18:38 schreef Smartroam het volgende:

[..]

11,50 inclusief het pakket zelf halen 😂.

Kabouter, ik begrijp wat je zegt. Toch zie je de wereld te rooskleurig. Ik heb meerdere werkgevers gehad waar dit gedrag geheel normaal wordt bevonden..
Ik zeg ook zeker niet dat Roamler en SS de enige bedrijven zijn waar het zo gaat..... Ik zeg alleen dat je het niet hoeft te accepteren. Er zijn namelijk ook veel bedrijven waar de mentaliteit veel beter is.

En daarnaast zeg ik: als de meesten dit gedrag gewoon als makke lammetjes blijven pikken, verandert er niet snel iets. Druk trek je mond open als ze niet eerlijk zijn!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')