abonnement Unibet Coolblue
pi_180209491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:21 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Niet dus, hij schijnt helemaal niets gehoord te hebben van de Pelicans of van welk ander team dan ook en toen is zijn zaakwaarnemer maar zelf wat lijntjes gaan uitgooien. Teams vinden het blijkbaar toch een te grote gok.
Ja je gelooft zelf dat er geen teams geinteresseerd zijn in een geblesseerde All Star voor 5 fucking miljoen?

https://twitter.com/WillGuillory/status/1013981047724363776

GSW offer was echt niet t beste wat ie kon krijgen, al was het maar een team buiten Pelicans/Warriors om. Voor dit geld krijg je normaliter Jared Singler :')
Nogmaals, ik blame niemand, maar die ring was wel een grote motivator om wat salaris in te leveren. Alleen moet Cousins niet doen alsof die geen ander offer had en dit wel moest doen. Dat is zn eigen snake hachje redden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:26:32 #202
76470 Multiply
LA Lakers
pi_180209509
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 01:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waar haalt die idioot in hemelsnaam het lef vandaan zichzelf een god te noemen?
Waar haalt die andere idioot het lef vandaag om zichzelf koning te noemen?

Doe eens rustig joh.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:35:48 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_180209702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:26 schreef Multiply het volgende:

[..]

Waar haalt die andere idioot het lef vandaag om zichzelf koning te noemen?

Doe eens rustig joh.
Mjah, feit is dat de naam King James al bestaat sinds hij een jaar of 15 was en dat inmiddels wel algemeen geaccepteerd is, maar er is behalve hemzelf nog nooit iemand geweest die Zlatan god heeft genoemd. Als hij god is, wat mag Ronaldo dan wel niet zijn? Of Messi?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:48:51 #204
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180209919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:13 schreef grootemec het volgende:

[..]

Upside: elke week zo'n 3 allstar games :Y .

Kerr is een goed mens, heeft hart op de juiste plaats. Dat weet Cousins ook, dat GSW niet het onmogelijke van hem gaat vragen.
Een echte center heeft Kerr nooit kunnen vinden, nu komt er eentje verdwaald aanlopen voor een "fooi" van 5,3 miljoen dollar.

Wordt ook wel karma genoemd.
Kerr is inderdaad echt zielig geweest de afgelopen jaren, echt sneu voor zo'n goed mens. Ga alsjeblieft fietsen zeg _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:52:52 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180209989
Man, ik had al een bloedhekel aan GSW sinds KD er heen is gegaan, maar elk jaar weten ze er nog een schep boven op te doen _O- Sneu voor Cousins zelf, maar ik hoop van harte dat hij dit jaar geen wedstrijd speelt. Alles om het niveau verschil niet nog groter te maken tussen GSW en de rest van de NBA.

Plus dat je nu die irritante 'fans' nog meer aan moet gaan horen, met hun strength in numbers :r Ja, 5 all-stars, met je nummers. :')

/Mad
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 3 juli 2018 @ 13:54:02 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_180210004
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mjah, feit is dat de naam King James al bestaat sinds hij een jaar of 15 was en dat inmiddels wel algemeen geaccepteerd is, maar er is behalve hemzelf nog nooit iemand geweest die Zlatan god heeft genoemd. Als hij god is, wat mag Ronaldo dan wel niet zijn? Of Messi?
Je neemt Zlatan nu te serieus...
pi_180210355
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 11:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Jij had nee gezegd tegen de beste center van de NBA voor 5,3 miljoen? Al komt Cousins op 60% terug is die nog 10x beter dan McGee of Zaza..

Je kan het GSW (organisatie) ook niet kwalijk nemen inderdaad, meer de spelers. 100% dat er teams zijn die Cousins meer dan 5,3 miljoen hebben aangeboden, maar parity in de league is compleet dood. Dat was het al, en nu is er nog een flinke schep boven op gedaan. Vanaf December/Januari kijken naar een 5 all-star line-up, leuk joh.

Edit: Moet ook eerlijk zeggen dat de Thunder hier overigens ook vrolijk aan mee doet. Noel voor minimum slaat ook nergens op.
Was cynisch bedoeld het bericht haha. Tuurlijk zou elk team dat aanpakken mits cap beschikbaar hebben. Ligt idd bij de spelers.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:36:12 #208
117098 Hathor
Effe niet
pi_180210746
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Je neemt Zlatan nu te serieus...
Ik denk dat hij voornamelijk zichzelf te serieus neemt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180210848
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Man, ik had al een bloedhekel aan GSW sinds KD er heen is gegaan, maar elk jaar weten ze er nog een schep boven op te doen _O- Sneu voor Cousins zelf, maar ik hoop van harte dat hij dit jaar geen wedstrijd speelt. Alles om het niveau verschil niet nog groter te maken tussen GSW en de rest van de NBA.

Plus dat je nu die irritante 'fans' nog meer aan moet gaan horen, met hun strength in numbers :r Ja, 5 all-stars, met je nummers. :')

/Mad
De all-stars die ze op KD na zelf hebben gedraft. Een teken van een uitstekende organisatie. Ik snap dat KD het nodige kwaad bloed heeft meerdere mensen, maar dat is echt niet de schuld van GSW. Meer de persoon Durant.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 14:52:06 #210
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180211114
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:40 schreef danusz1986 het volgende:

[..]

De all-stars die ze op KD na zelf hebben gedraft. Een teken van een uitstekende organisatie. Ik snap dat KD het nodige kwaad bloed heeft meerdere mensen, maar dat is echt niet de schuld van GSW. Meer de persoon Durant.
Uiteraard, ik denk ook niet dat iemand een hekel had aan dat 2015-2016 team. Curry, Klay en Green gedraft, uitstekend. Cousins is de 5de en is niet zelf gedraft overigens. Maar sinds Durant daar heen is gegaan krijgen ze alles op een presenteerblaadje.

Iedereen neemt gigantische pay cuts om maar alles mogelijk te maken. Durant 2x, West meerdere seizoenen, Young, nu weer Cousins (met blessure, maar grote kans dat die gewoon meer dan de helft van de wedstrijden gaat spelen dit seizoen). Ik zal er nog wel 1 of 2 vergeten maar je snapt het punt hopelijk. Je kan inderdaad niemand de schuld geven omdat het allemaal volgens de regels is etc., maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand die geen GSW 'fan' is met plezier naar de NBA gaat kijken volgend seizoen. Ze sweepen de finals EN krijgen er de beste center van de NBA voor terug die Javale fucking McGee komt vervangen.. Stuur die trofee maar vast naar Oakland.

Je kan er de klok op gelijk zetten dat Klay (2019) en Green (2020) ook gewoon weer een paycut gaan nemen. Not 1, not 2, not 3.. _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_180211434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Uiteraard, ik denk ook niet dat iemand een hekel had aan dat 2015-2016 team. Curry, Klay en Green gedraft, uitstekend. Cousins is de 5de en is niet zelf gedraft overigens. Maar sinds Durant daar heen is gegaan krijgen ze alles op een presenteerblaadje.

Iedereen neemt gigantische pay cuts om maar alles mogelijk te maken. Durant 2x, West meerdere seizoenen, Young, nu weer Cousins (met blessure, maar grote kans dat die gewoon meer dan de helft van de wedstrijden gaat spelen dit seizoen). Ik zal er nog wel 1 of 2 vergeten maar je snapt het punt hopelijk. Je kan inderdaad niemand de schuld geven omdat het allemaal volgens de regels is etc., maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand die geen GSW 'fan' is met plezier naar de NBA gaat kijken volgend seizoen. Ze sweepen de finals EN krijgen er de beste center van de NBA voor terug die Javale fucking McGee komt vervangen.. Stuur die trofee maar vast naar Oakland.

Je kan er de klok op gelijk zetten dat Klay (2019) en Green (2020) ook gewoon weer een paycut gaan nemen. Not 1, not 2, not 3.. _O-
Ik snap je punt! Ik dacht gehoord te hebben dat Klay juist een max contract zou willen. Volgend jaar is Cousins alweer weg. Een soort rent. Zonder Cousins schat ik NOG niemand in staat om van Golden State te winnen in een 7 game serie. Houston heeft Ariza verloren en Lakers hebben wel even de tijd nodig. Boston daarin tegen kan het ze aardig lastig maken.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:12:49 #212
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180211605
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:05 schreef danusz1986 het volgende:

[..]

Ik snap je punt! Ik dacht gehoord te hebben dat Klay juist een max contract zou willen. Volgend jaar is Cousins alweer weg. Een soort rent. Zonder Cousins schat ik NOG niemand in staat om van Golden State te winnen in een 7 game serie. Houston heeft Ariza verloren en Lakers hebben wel even de tijd nodig. Boston daarin tegen kan het ze aardig lastig maken.
Ben ik met je eens, zonder Cousins zie ik ook niemand een best of 7 winnen. Maar, dan heb je nog de kans dat je 'geluk' hebt met een blessure aan de kant van GSW, of dat je de serie van je leven speelt a la Lebron in 2016.

Overigens had ik GSW zonder Cousins tegen Boston of Philly (Mochten die all-in voor Leonard gegaan zijn, dat gaan ze nu natuurlijk ook niet meer doen) wel willen zien!

Edit: Klay een max contract ja? Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Tijdje terug zei Klay blijkbaar een pay cut te overwegen: https://uproxx.com/dimema(...)agency-kevin-durant/

'bevestigd' in Mei 2018 ook nog eens: https://theathletic.com/3(...)-him-off-the-market/
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:20:34 #213
76470 Multiply
LA Lakers
pi_180211772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 13:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mjah, feit is dat de naam King James al bestaat sinds hij een jaar of 15 was en dat inmiddels wel algemeen geaccepteerd is, maar er is behalve hemzelf nog nooit iemand geweest die Zlatan god heeft genoemd. Als hij god is, wat mag Ronaldo dan wel niet zijn? Of Messi?
Ronaldo en Messi zijn natuurlijk minder dan Zlatan want Zlatan is god. Leek mij vrij duidelijk?
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:33:09 #214
117098 Hathor
Effe niet
pi_180211997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:20 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ronaldo en Messi zijn natuurlijk minder dan Zlatan want Zlatan is god. Leek mij vrij duidelijk?
Ja, er is geen speld tussen te krijgen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:36:42 #215
117098 Hathor
Effe niet
pi_180212054
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, zonder Cousins zie ik ook niemand een best of 7 winnen. Maar, dan heb je nog de kans dat je 'geluk' hebt met een blessure aan de kant van GSW, of dat je de serie van je leven speelt a la Lebron in 2016.

Overigens had ik GSW zonder Cousins tegen Boston of Philly (Mochten die all-in voor Leonard gegaan zijn, dat gaan ze nu natuurlijk ook niet meer doen) wel willen zien!

Edit: Klay een max contract ja? Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Tijdje terug zei Klay blijkbaar een pay cut te overwegen: https://uproxx.com/dimema(...)agency-kevin-durant/

'bevestigd' in Mei 2018 ook nog eens: https://theathletic.com/3(...)-him-off-the-market/
Klay heeft al min of meer door laten schemeren een Warrior voor het leven te willen zijn. Er schijnen nu wel wat obstakels rond Green te zijn die niet wil tekenen, als dat bericht tenminste niet een van die bullshitberichten is waar je deze dagen mee doodgegooid word.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 15:44:35 #216
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180212197
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klay heeft al min of meer door laten schemeren een Warrior voor het leven te willen zijn. Er schijnen nu wel wat obstakels rond Green te zijn die niet wil tekenen, als dat bericht tenminste niet een van die bullshitberichten is waar je deze dagen mee doodgegooid word.
Green weg is geen ramp voor ze, labiel in het offensief en een turnovermachine. Ook veelzeggend dat ze hem alleen de "stem van het team" noemen. Gaat ergens anders in de anonimiteit verdwijnen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_180212614
Ik zit hier alle berichten van afgelopen dagen te lezen.... Jammer dat GSW weer een all star bij krijgt.

Zelf ben ik een neutrale kijker maar de lol vergaat nu steeds meer....
pi_180213490
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Green weg is geen ramp voor ze, labiel in het offensief en een turnovermachine. Ook veelzeggend dat ze hem alleen de "stem van het team" noemen. Gaat ergens anders in de anonimiteit verdwijnen.
Maar verdedigd ohh zo nuttig! Hij is aanvallend minder, maar daar moet hij zich eigenlijk ook niet zoveel mee bezig houden. Als Green gaat hebben ze wel een vervanger nodig kwa rim protection.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 16:51:12 #219
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180213883
Green sign and trade + first round picks voor Anthony Davis in 2020, who says no? ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_180213955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Green sign and trade + first round picks voor Anthony Davis in 2020, who says no? ;(
Daar dacht ik al aan, maar dat zie ik niet gebeuren. Zeg nooit nooit!
  dinsdag 3 juli 2018 @ 16:54:36 #221
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180213960
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:37 schreef danusz1986 het volgende:

[..]

Maar verdedigd ohh zo nuttig! Hij is aanvallend minder, maar daar moet hij zich eigenlijk ook niet zoveel mee bezig houden. Als Green gaat hebben ze wel een vervanger nodig kwa rim protection.
Met Cousins gaat die hopelijk de bal niet meer krijgen want nu laten ze hem soms expres open zodat die geforceerd moet schieten .

(nog steeds te idioot voor woorden dat ze zo 5 all stars als starters hebben )
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 3 juli 2018 @ 16:56:15 #222
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_180213991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Green sign and trade + first round picks voor Anthony Davis in 2020, who says no? ;(
Eerst nog Kawhi als Iggy en Livingston ermee ophouden . Waarom ook niet :|W
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 3 juli 2018 @ 17:01:39 #223
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180214100
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 16:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Met Cousins gaat die hopelijk de bal niet meer krijgen want nu laten ze hem soms expres open zodat die geforceerd moet schieten .

(nog steeds te idioot voor woorden dat ze zo 5 all stars als starters hebben )
Een simpel plaatje als dit illustreert perfect hoe ziek de NBA is nu.



En dan heb je die fucking Thompson die dood leuk zegt: Het is simpel, de rest van de NBA moet gewoon bijblijven. Dat gaat niet als jullie alle goede spelers voor nop oppikken he _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 3 juli 2018 @ 17:02:20 #224
117098 Hathor
Effe niet
pi_180214118
Ook wel benieuwd wat er met Love gaat gebeuren, die zie ik niet blijven nu LAbron weg is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 3 juli 2018 @ 17:03:57 #225
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_180214159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2018 17:02 schreef Hathor het volgende:
Ook wel benieuwd wat er met Love gaat gebeuren, die zie ik niet blijven nu LAbron weg is.
Veel OKC fans willen Love traden voor Melo. Cleveland zou Melo dan kunnen waiven en hij kan tekenen waar die wil (GSW? :') ). Zie ik niet zo gauw gebeuren overigens, OKC zit in tax hell en met Love gaat die nog 2 jaar langer duren. George Kaiser is rijk, maar zal z'n geld ook niet weg willen geven.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')