abonnement Unibet Coolblue
pi_179617290
Gisteren waren mijn vriendin, mijn 3.5 mnd oude dochter en ik op het vliegveld. Onze vlucht was vertraagd; eerst 2 uur, toen werd het 3 uur en uiteindelijk bleek het 4,5 uur te zijn. We verbleven al deze tijd in het midden van het zgn. Food Court. Daar liep ook een of andere wazige gast rond die lekker zen bleek te zijn. Blijkbaar begon zijn spirituele reis al op het vliegveld. Ik keek hem even na en vond iets van zijn manier van doen, maar besteedde er vooral niet teveel tijd aan. Wij hadden onze aandacht nodig voor onze baby, welke zich overigens de gehele tijd heerlijk gedragen heeft. Lekker vrolijk en veel slapen.

Na 4 uur wachten in de eet-arena konden we eindelijk naar de gate. Eenmaal daar aangekomen en vergezeld te zijn met de medepassagiers van onze vlucht, kreeg de baby honger. Dat merk je aan het feit dat het gaat van heel vrolijk zijn en schateren tot hardop huilen in een kleine 5 seconden. Geen probleem; je maakt een flesje, stopt hem erin en dan is het weer klaar. Wel meenden diverse mensen de bui al te zien hangen, maar zij liepen op de feiten vooruit. Het huilen heeft misschien hooguit twee minuten geduurd.

Maar toen was daar die verlichtte geest opeens. Blijkbaar zat hij ook in hetzelfde vliegtuig.
Hij kwam al na de eerste minuut huilen naar ons toe. kwam zonder een woord te zeggen voor ons staan met zijn handen tegen elkaar en staarde strak naar de baby. In eerste instantie dacht ik dat hij gewoon even aardig wilde doen, maar na 20 a 30 seconden daar te staan zonder iets te zeggen werd het toch een beetje ongemakkelijk. Ik keek hem met een schuin oog aan, draaide mijn blik weg en ging door met het maken van een flesje melk. Ondanks mijn duidelijk ongeïnteresseerde houding bleef hij toch staan. Geen idee wat hij aan het doen was. Wie weet dacht hij dat hij het huilen kon stoppen door met chakra's te slingeren, of probeerde hij via telepathie in het brein van mijn baby te komen. Toen ik de fles klaar had, heb ik hem gevraagd zijn prana lekker voor zichzelf te bewaren. Een flesje melk werkt beter dan al die spirituele poeha.

Wat een malloot!


TL:DR
Spirituele dwaas denkt hongerige baby te kunnen laten stoppen met huilen dmv positieve energieoverdracht.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:41:51 #2
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179617295
Very is papa geworden *O*
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:43:42 #3
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_179617320
Ok gelezen. Volgende keer niet meer budget vliegen of over Frankrijk vliegen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_179617340
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:43 schreef Fretwork het volgende:
Ok gelezen. Volgende keer niet meer budget vliegen of over Frankrijk vliegen.
Wordt lastig vanaf Portugal naar Nederland :P
People assume too much.
pi_179617370
Ik snap die man wel, ik probeer ook altijd jankende babies te doen stoppen met de krachten van mijn geest in plaats van iets tegen de ouders te zeggen. Die kunnen er vaak ook niet echt iets aan doen.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:49:06 #6
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179617387
Misschien was het de Dalai Lama.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179617411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap die man wel, ik probeer ook altijd jankende babies te doen stoppen met de krachten van mijn geest in plaats van iets tegen de ouders te zeggen. Die kunnen er vaak ook niet echt iets aan doen.
Na 1 minuut al? :P
Want ik bedoel het letterlijk dat ze in de hele 11(!!!) uur dat we in de nabijheid waren van onze medepassagiers maar 2 minuten gehuild heeft.

Mijn baby _O_
People assume too much.
pi_179617434
Gefeliciteerd very! *O*
pi_179617449
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:51 schreef very het volgende:

[..]

Na 1 minuut al? :P
Want ik bedoel het letterlijk dat ze in de hele 11(!!!) uur dat we in de nabijheid waren van onze medepassagiers maar 2 minuten gehuild heeft.

Mijn baby _O_
:Y
Dat geluid triggert iets in mij, kan er niks aan doen.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 11:54:34 #10
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179617451
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:51 schreef very het volgende:

[..]

Na 1 minuut al? Want ik bedoel het letterlijk dat ze in de hele 11(!!!) uur dat we in de nabijheid waren van onze medepassagiers maar 2 minuten gehuild heeft.
De mensen waren al geërgerd door die vertragingen en als er dan ook nog een baby gaat huilen (zo'n beetje het meest afschuwelijke geluid dat er bestaat) dan kan ik het me wel voorstellen dat iemand boos wordt :+
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179617471
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:53 schreef Leonos het volgende:
Gefeliciteerd very! *O*
Dank dank :*
People assume too much.
pi_179617560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:54 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

De mensen waren al geërgerd door die vertragingen en als er dan ook nog een baby gaat huilen (zo'n beetje het meest afschuwelijke geluid dat er bestaat) dan kan ik het me wel voorstellen dat iemand boos wordt :+
Ik moet zeggen dat ik pas echt geïrriteerd raakte bij de vertraging op weg van het vliegveld naar huis. Bizar, want normaal had ik die hippie waarschijnlijk al gelijk op zijn muil gebotst na zo lang wachten op een tyfusduur en druk vliegveld waar geen enkel stopcontact werkte.
People assume too much.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:07:27 #13
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179617631
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef very het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik pas echt geïrriteerd raakte bij de vertraging op weg van het vliegveld naar huis. Bizar, want normaal had ik die hippie waarschijnlijk al gelijk op zijn muil gebotst na zo lang wachten op een tyfusduur en druk vliegveld waar geen enkel stopcontact werkte.
Hij bedoelde het vast goed. Namaste enzo.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179617643
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:01 schreef very het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik pas echt geïrriteerd raakte bij de vertraging op weg van het vliegveld naar huis. Bizar, want normaal had ik die hippie waarschijnlijk al gelijk op zijn muil gebotst na zo lang wachten op een tyfusduur en druk vliegveld waar geen enkel stopcontact werkte.
Raar, en je was notabene gewapend want je had een baby bij je. Die kunnen flink hard aankomen.
pi_179617662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:08 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Raar, en je was notabene gewapend want je had een baby bij je. Die kunnen flink hard aankomen.
Mits je een goede swing hebt wel ja
People assume too much.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 12:16:52 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179617711
Misschien huilde je baby wel zo weinig omdat hij zijn chakra's opriep _O_
pi_179617767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:07 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hij bedoelde het vast goed. Namaste enzo.
Hij zei ook nog "good baby" toen ie afdroop.
Ik weet niet...ik voelde een beetje agressie jegens deze Pipo
People assume too much.
pi_179617778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien huilde je baby wel zo weinig omdat hij zijn chakra's opriep _O_
Ze huilt zelden. Alleen voor een fles of als ze moe is en tegen haar slaap aan het vechten is. Dat laatste doet ze niet vaak gelukkig, want ze is wel vaak moe haha.
People assume too much.
pi_179618988
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:23 schreef very het volgende:

[..]

Ze huilt zelden. Alleen voor een fles of als ze moe is en tegen haar slaap aan het vechten is. Dat laatste doet ze niet vaak gelukkig, want ze is wel vaak moe haha.
Hm, zo een baby was mijn dochter ook en ik hoop voor je dat dat blijft net zoals bij mijn dochter. Ze was een gemakkelijke baby en peuter en nu een leuke puber, ik heb echt geluk en gun dit iedereen.
pi_179619433
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 11:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap die man wel, ik probeer ook altijd jankende babies te doen stoppen met de krachten van mijn geest in plaats van iets tegen de ouders te zeggen. Die kunnen er vaak ook niet echt iets aan doen.
Ik kan ze laten huilen door er alleen maar naar te kijken 🤣
pi_179619710
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:14 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ik kan ze laten huilen door er alleen maar naar te kijken 🤣
Jij laat iedereen huilen...met je gezicht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_179619731
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:43 schreef -river- het volgende:

[..]

Hm, zo een baby was mijn dochter ook en ik hoop voor je dat dat blijft net zoals bij mijn dochter. Ze was een gemakkelijke baby en peuter en nu een leuke puber, ik heb echt geluk en gun dit iedereen.
Ik hoop het ook! ^O^
People assume too much.
pi_179620063
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:34 schreef very het volgende:

[..]

Jij laat iedereen huilen...met je gezicht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog gefeliciteerd met papa zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179620332
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:56 schreef Krollie het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd met papa zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ :*
People assume too much.
pi_179620468
Vliegen :')
Echt een pauper/tokkie-activiteit geworden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')