abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 20:54:37 #176
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179626897
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Dit is bizar slechte satire.
Nee, jou'n satire is leuk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179626930
Ik kan het hebben hoor. Rellende heeft zijn dagen niet.
pi_179627179

#TourofBihor
pi_179627204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matig deelnemersveld wel. Ik neem aan dat Luis Fernando Jimenez zijn lollervorm uit Colombia heeft meegenomen en iedereen op een hoop rijdt.
Stannard gaat jouw liefde voor Australië nog wat aanwakkeren dacht ik zo.
Demain, on roule
pi_179627348
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:33 schreef Columbiafan het volgende:
TourDeJose twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 18:12:40 Just finished reading my seventh book since cutting down my time on Twitter early May. Good decision. Love this medium but it saps energy it doesn't always necessarily give back. reageer retweet
TourDeJose twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 18:30:53 And many unfollowers. Still many, many of you remained, though. And you made this account what it is for which I am grateful. *waves*. Will be back online more often when current health problems cleared up. Might take a while. Thanks for waiting https://t.co/CtMm244Qot reageer retweet
:)
TourDeJose twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 18:59:44 Vanaf zaterdag Ronde van Zwitserland met @bobbietraksel en dan vanaf donderdag de dubbel met Ronde van Slovenië met @KarstenKroon. Dan Tour de France en Vuelta. Dus ben genoeg te horen hoor :-)https://t.co/qEOfbyEiLU reageer retweet
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 21:17:14 #181
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179627401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:08 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Stannard gaat jouw liefde voor Australië nog wat aanwakkeren dacht ik zo.
Die is de laatste tijd al een paar keer op het laatste moment van een startlijst gehaald, dus even afwachten of ie überhaupt mee gaat doen.

Mocht hij wel aan de start staan verwacht ik er niet zo gek veel van aangezien hij dus al een tijd niet meer heeft gekoerst.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 21:22:33 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179627533
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

TourDeJose twitterde op dinsdag 05-06-2018 om 18:59:44 Vanaf zaterdag Ronde van Zwitserland met @bobbietraksel en dan vanaf donderdag de dubbel met Ronde van Slovenië met @KarstenKroon. Dan Tour de France en Vuelta. Dus ben genoeg te horen hoor :-)https://t.co/qEOfbyEiLU reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 21:51:54 #183
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179628202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 20:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik ken niemand hier van. Wie gaat er winnen?
Er zijn een hele boel grote namen die hier missen, zoals Pogacar, Paret-Peintre en Hirschi. Robert Stannard is de waarschijnlijke favoriet, draait een goed seizoen en was hier vorig jaar al achtste, toen in dienst van een hele sterke lichting Australiërs (met o.a. Hindley, Storer en Hamilton). Stannard is niet traag, dus hiermee heeft hij twee mogelijke voordelen in de bonificaties en de afsluitende tijdrit waar het niet om tijd gaat maar om als eerste over de streep te komen.

Vlasov, uiteraard een Rus, geef ik best redelijke kansen, hoewel je het als een valsspeler zou kunnen zien. Vlasov is al prof bij Gazprom en reed al mee in bijvoorbeeld Tirreno en Trentino. Laatst werd hij nog tweede in een rittenkoers in Toscane, dus hij is wel in vorm. De extreem lelijke Stephen Williams gaat ook dicht zijn. Hij was in Isard eigenlijk ongenaakbaar en won daar dan ook de eerste twee ritten en het eindklassement.

Wat betreft de Colombianen is het gissen. De enige die buiten Einer Rubio al eens buiten Europa reed is Cristian Muñoz, wat geen bijzonder talent is. Muñoz werd vorig jaar wel vierde in de laatste bergrit van deze koers, in de buurt van Sivakov en Hamilton. Luis Fernando Jimenez won de grootste beloftenkoers van Colombia door in de zwaarste rit alles en iedereen in de minuten te rijden, maar heeft nauwelijks tot geen ervaring in Europa. Osorio was een paar jaar geleden een groot talent, die nogal van de aardbodem verdween en nu plotseling weer is opgedoken met een paar indrukwekkende resultaten. Daniel Muñoz zegt me niks. Wilmar Paredes is de enige van Manzana die echt goede resultaten boekt en zich daadwerkelijk zichtbaar aan het ontwikkelen is. Einer Rubio koerst zoals gezegd al in Europa voor Vejus, maar kan er geloof ik ook niet zoveel van.

Als je het lijstje van Isard en Course de la Paix afgaat kom je ook uit bij namen als Julian Mertens (België), João Almeida (Portugal), Battistella (Italië), Marlon Gaillard (Frankrijk). Harm Vanhoucke was waarschijnlijk ook dicht gekomen, maar die heeft bloedarmoede en kan zijn hele beloftenseizoen eigenlijk wel in de prullenbak gooien voordat hij in juli naar de profs gaat.

In de sprints gaat het waarschijnlijk tussen Moschetti (van ploeg Contador) en Cullaigh.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koffieplanter op 05-06-2018 21:58:45 ]
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 22:12:45 #184
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179628562
Normaliter zou je op basis van dit soort koersen wel moeten kunnen zeggen wie straks de (top)favoriet is in Innsbruck of zo, maar ik denk dat er eigenlijk niet één belofte is die serieus mee kan gaan doen. Zomaar even een rijtje namen met renners die je zomaar in de U23 wedstrijd zou kunnen zien: Egan Bernal, Dani Martinez, Ivan Sosa, David Gaudu, Valentin Madouas, Bjorg Lambrecht, Steff Cras, Lucas Hamilton, Michael Storer, Jai Hindley, James Knox, Jhonatan Narvaez, Nicola Conci, Neilson Powless, Pavel Sivakov, Mark Padun, Yevgeniy Gidich. Dat is kansloze zaak voor wie dan ook.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 22:15:52 #185
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179628624
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Er zijn een hele boel grote namen die hier missen, zoals Pogacar, Paret-Peintre en Hirschi. Robert Stannard is de waarschijnlijke favoriet, draait een goed seizoen en was hier vorig jaar al achtste, toen in dienst van een hele sterke lichting Australiërs (met o.a. Hindley, Storer en Hamilton). Stannard is niet traag, dus hiermee heeft hij twee mogelijke voordelen in de bonificaties en de afsluitende tijdrit waar het niet om tijd gaat maar om als eerste over de streep te komen.

Vlasov, uiteraard een Rus, geef ik best redelijke kansen, hoewel je het als een valsspeler zou kunnen zien. Vlasov is al prof bij Gazprom en reed al mee in bijvoorbeeld Tirreno en Trentino. Laatst werd hij nog tweede in een rittenkoers in Toscane, dus hij is wel in vorm. De extreem lelijke Stephen Williams gaat ook dicht zijn. Hij was in Isard eigenlijk ongenaakbaar en won daar dan ook de eerste twee ritten en het eindklassement.

Wat betreft de Colombianen is het gissen. De enige die buiten Einer Rubio al eens buiten Europa reed is Cristian Muñoz, wat geen bijzonder talent is. Muñoz werd vorig jaar wel vierde in de laatste bergrit van deze koers, in de buurt van Sivakov en Hamilton. Luis Fernando Jimenez won de grootste beloftenkoers van Colombia door in de zwaarste rit alles en iedereen in de minuten te rijden, maar heeft nauwelijks tot geen ervaring in Europa. Osorio was een paar jaar geleden een groot talent, die nogal van de aardbodem verdween en nu plotseling weer is opgedoken met een paar indrukwekkende resultaten. Daniel Muñoz zegt me niks. Wilmar Paredes is de enige van Manzana die echt goede resultaten boekt en zich daadwerkelijk zichtbaar aan het ontwikkelen is. Einer Rubio koerst zoals gezegd al in Europa voor Vejus, maar kan er geloof ik ook niet zoveel van.

Als je het lijstje van Isard en Course de la Paix afgaat kom je ook uit bij namen als Julian Mertens (België), João Almeida (Portugal), Battistella (Italië), Marlon Gaillard (Frankrijk). Harm Vanhoucke was waarschijnlijk ook dicht gekomen, maar die heeft bloedarmoede en kan zijn hele beloftenseizoen eigenlijk wel in de prullenbak gooien voordat hij in juli naar de profs gaat.

In de sprints gaat het waarschijnlijk tussen Moschetti (van ploeg Contador) en Cullaigh.


Dankjewel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179629095
Passen jullie wel op dat het applausgifje niet te snel uitgemolken raakt?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator dinsdag 5 juni 2018 @ 23:04:52 #187
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179629761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Er zijn een hele boel grote namen die hier missen, zoals Pogacar, Paret-Peintre en Hirschi. Robert Stannard is de waarschijnlijke favoriet, draait een goed seizoen en was hier vorig jaar al achtste, toen in dienst van een hele sterke lichting Australiërs (met o.a. Hindley, Storer en Hamilton). Stannard is niet traag, dus hiermee heeft hij twee mogelijke voordelen in de bonificaties en de afsluitende tijdrit waar het niet om tijd gaat maar om als eerste over de streep te komen.

Vlasov, uiteraard een Rus, geef ik best redelijke kansen, hoewel je het als een valsspeler zou kunnen zien. Vlasov is al prof bij Gazprom en reed al mee in bijvoorbeeld Tirreno en Trentino. Laatst werd hij nog tweede in een rittenkoers in Toscane, dus hij is wel in vorm. De extreem lelijke Stephen Williams gaat ook dicht zijn. Hij was in Isard eigenlijk ongenaakbaar en won daar dan ook de eerste twee ritten en het eindklassement.

Wat betreft de Colombianen is het gissen. De enige die buiten Einer Rubio al eens buiten Europa reed is Cristian Muñoz, wat geen bijzonder talent is. Muñoz werd vorig jaar wel vierde in de laatste bergrit van deze koers, in de buurt van Sivakov en Hamilton. Luis Fernando Jimenez won de grootste beloftenkoers van Colombia door in de zwaarste rit alles en iedereen in de minuten te rijden, maar heeft nauwelijks tot geen ervaring in Europa. Osorio was een paar jaar geleden een groot talent, die nogal van de aardbodem verdween en nu plotseling weer is opgedoken met een paar indrukwekkende resultaten. Daniel Muñoz zegt me niks. Wilmar Paredes is de enige van Manzana die echt goede resultaten boekt en zich daadwerkelijk zichtbaar aan het ontwikkelen is. Einer Rubio koerst zoals gezegd al in Europa voor Vejus, maar kan er geloof ik ook niet zoveel van.

Als je het lijstje van Isard en Course de la Paix afgaat kom je ook uit bij namen als Julian Mertens (België), João Almeida (Portugal), Battistella (Italië), Marlon Gaillard (Frankrijk). Harm Vanhoucke was waarschijnlijk ook dicht gekomen, maar die heeft bloedarmoede en kan zijn hele beloftenseizoen eigenlijk wel in de prullenbak gooien voordat hij in juli naar de profs gaat.

In de sprints gaat het waarschijnlijk tussen Moschetti (van ploeg Contador) en Cullaigh.
Qua klimmers moet je ook rekening houden met Romano en Covi van Colpack. De eerste was al eens stagiair bij UAE en won recent de Ronde van Navarra, waar Covi ook een rit wist mee te pakken. Verder heeft de ploeg van Contador met Michel Ries een klimmer uit Luxemburg die al een paar keer goed heeft gereden dit jaar. Lizarte heeft ook wel een paar jongens om in de gaten te houden, met name de Spaanse versie van Evenepoel: Roger Adria. Een lelijke rooie die een paar jaar geleden nog bij Espanyol in de jeugd speelde en nu het mooie weer maakt in het Spaanse amateurcircuit. Iñigo Elosegui is dan weer de Baskische hoop, kleinzoon van José Antonio Momeñe die in een ver verleden ook een gerenommeerd klimmer was en meerdere ritten in de Tour en Vuelta won. Zelf kan Iñigo ook aardig over een berg komen, al vallen de renners uit het Spaanse circuit vaak wat tegen buiten Spanje. Wiggins heeft met Mark Donovan nog een groot talent bij, weer zo'n vervelende Brit. De Russen hebben naast Vlasov ook nog Cherkasov, die het vorig jaar goed deed in deze koers. Dit jaar wel echt lachwekkend slechte resultaten, maar dat hoeft bij de beloften niet altijd iets te zeggen. Speciaal voor Columbiafan hebben de Duitsers met Schinnagel en Zimmermann twee middelmatig getalenteerde klimmers bij. Bij het hernieuwde IAM moeten we Gino Mäder in de gaten houden. En nouja, zo kan je eigenlijk wel aan de gang blijven. Maar al met al is het een vrij tegenvallend deelnemersveld. Daardoor misschien wel wat spannender, kan echt alle kanten op zonder grote favorieten.

Voor de sprints heb je naast Moschetti en Cullaigh ook nog genoeg snelle jongens. Een aantal gasten uit het Italiaanse amateurcircuit zoals Lonardi, Begnoni, Marchetti en mijn Marokkaanse vriend Amin Galdoune. Al leggen die het ongetwijfeld af tegen gasten die al een tijd op continentaal niveau rondrijden.

Zo, nu hebben we net als feltet de hele deelnemerslijst opgesomd. Applaus!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 23:53:47 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179630737
Bedankt jongens, ik ben weer helemaal bij wat betreft het minderjarige wielrennen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 10:12:06 #189
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_179633665
Geen lotto NL Jumbo in rundum Köln. Alleen Bora, lotto soudal en katusha als WT ploegen
Net efkes anges
pi_179634556

friebos twitterde op woensdag 06-06-2018 om 09:37:11 Also in @velomagazine, nice story about Thibaut Pinot taunting Marc Madiot at 2017 Tour de l'Ain, when Pinot & David Gaudu had nuked the peloton & Madiot wanted Gaudu to take stage & Pinot GC.'Nah, watch me crack your little protégé,' Pinot said. Madiot nearly had heart attack. reageer retweet
Geniaal :D

Gaudu heeft het ook nog over Jody
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door showtimer op 06-06-2018 11:28:42 ]
  woensdag 6 juni 2018 @ 11:35:51 #191
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179634745
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:23 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
friebos twitterde op woensdag 06-06-2018 om 09:37:11 Also in @velomagazine, nice story about Thibaut Pinot taunting Marc Madiot at 2017 Tour de l'Ain, when Pinot & David Gaudu had nuked the peloton & Madiot wanted Gaudu to take stage & Pinot GC.'Nah, watch me crack your little protégé,' Pinot said. Madiot nearly had heart attack. reageer retweet
Geniaal :D

Gaudu heeft het ook nog over Jody
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de babbels van iemand die weet dat al zijn kansen op Tourwinst in rook zijn opgegaan door toedoen van een supertalent. Heeft hij het toevallig nog over zijn naar verhouding matige presteren dit seizoen?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179634903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dit zijn de babbels van iemand die weet dat al zijn kansen op Tourwinst in rook zijn opgegaan door toedoen van een supertalent. Heeft hij het toevallig nog over zijn naar verhouding matige presteren dit seizoen?
Beetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 6 juni 2018 @ 11:50:27 #193
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179635009
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Beetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel talen kan jij lezen?
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:02:56 #194
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179635268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Beetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het maar matig dat hij wijst naar het algemene klassement, mag ik dat zeggen? In beide rondes deed hij vorig jaar beter dan dit jaar, dat heeft iedereen wel gezien. Hij eindigde dit jaar hoger in het algemene klassement van Romandië dan vorig jaar. Gek zeg, als er geen tijdrit van 20 kilometer is opgenomen. Net zoals het zogenaamd niet specifiek voorbereiden, volgens mij zijn degene die dat wél gedaan hebben op één hand te tellen.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:08:12 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179635346
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:23 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
friebos twitterde op woensdag 06-06-2018 om 09:37:11 Also in @velomagazine, nice story about Thibaut Pinot taunting Marc Madiot at 2017 Tour de l'Ain, when Pinot & David Gaudu had nuked the peloton & Madiot wanted Gaudu to take stage & Pinot GC.'Nah, watch me crack your little protégé,' Pinot said. Madiot nearly had heart attack. reageer retweet
Geniaal :D

Gaudu heeft het ook nog over Jody
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt hij dan over Jody?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:08:33 #196
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179635352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Beetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat staat er dan in deze tekst?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 juni 2018 @ 12:16:20 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179635484
TourDeJose twitterde op woensdag 06-06-2018 om 08:40:53 Iemand die wil aanhaken bij een eerste TourDeJose-tocht? 70-80km, 27-29 km/h gemiddeld. Samen uit, samen thuis. Bij voldoende interesse plan ik er eentje vanuit Vleuten. 🚴‍♀️😎 https://t.co/0UFOiXdLGu reageer retweet
MEET MEET MEET
pi_179635550
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:16 schreef Pino112 het volgende:
TourDeJose twitterde op woensdag 06-06-2018 om 08:40:53 Iemand die wil aanhaken bij een eerste TourDeJose-tocht? 70-80km, 27-29 km/h gemiddeld. Samen uit, samen thuis. Bij voldoende interesse plan ik er eentje vanuit Vleuten. 🚴‍♀️😎 https://t.co/0UFOiXdLGu reageer retweet
MEET MEET MEET
Wat is dat voor bejaardentempo.
En wat moet het heerlijk zijn om José met de hol open te zien fietsen.
pi_179635600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wat zegt hij dan over Jody?
Heb jij nooit Frans geleerd?
pi_179635610
Vergeleken met Rellende_Rotscholier en Koffieplanter voel ik me echt een enorme wielernoob. Het profwielrennen op de voet volgen bezorgt me al bijna een dagtaak, laat staan als ik ook nog alle beloftenkoersen zou moeten gaan bijhouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')