abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:05:27 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179341821

Hier vind je de OP.
pi_179341983
Kut TT
blablablabla
pi_179342082
nooit meer toornstra was op zijn plaats geweest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179342091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:17 schreef Elan het volgende:
Kut TT
alles van psv-ers is kut
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 23 mei 2018 @ 22:37:10 #5
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179346167


Gvd wat een stadion is het toch O+

Credits naar FR12Patrick
pi_179346514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:37 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Gvd wat een stadion is het toch O+

Credits naar FR12Patrick
_O_
Van alles is weer waardeloos.
pi_179347602
Geniale foto
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_179351494
quote:
'PSV wil 'Vitesse-scenario' voorkomen; extra Feyenoord-fans bij Cruijff Schaal'
Donderdag 24 mei 2018 om 07:23

PSV is van plan om de Feyenoord-fans tegemoet te komen tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. De Eindhovenaren hopen op extra bezoekende supporters uit Rotterdam en willen de capaciteit van het uitvak eenmalig verhogen.

Normaal gesproken passen er 1.600 toeschouwers in het bezoekersvak van het Philips Stadion. PSV hoopt op 4 augustus in totaal 3.100 a 4.600 Feyenoord-supporters te kunnen ontvangen, schrijft het Eindhovens Dagblad. De landskampioen zal echter nog in overleg moeten met Feyenoord, de KNVB en de lokale driehoek. Pas wanneer de gemeente Eindhoven en de lokale politie overtuigd zijn dat de veiligheid van de stadionbezoekers niet in het geding komt, kan PSV het uitvak vergroten.

De strijd om de Johan Cruijff Schaal wordt sinds vorig seizoen in het stadion van de regerend landskampioen gespeeld. Feyenoord ontving een jaar geleden Vitesse, dat echter een beperkt aantal fans mee mocht nemen naar De Kuip. De Arnhemse supporters besloten de wedstrijd te boycotten. Alle Eredivisie-clubs ondersteunden deze actie en stuurden als symbolisch gebaar twee supporters naar De Kuip.
Op zich zou spelen bij de bekerwinnaar of een bekerfinale-inrichting met 50-50 aan supporters nog wel leuker zijn (ook als dat niet Feyenoord betreft), maar goed, 1 miezerig uitvakje voor wedstrijd voor 'een prijs' is natuurlijk wel een beetje schandalig, dus op zich wel een prima gebaar. Niet dat iemand ook maar iets om die pot geeft verder :')

Al zal het misschien ook te maken hebben met dat ze het niet vol krijgen?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:25:47 #9
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179351641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich zou spelen bij de bekerwinnaar of een bekerfinale-inrichting met 50-50 aan supporters nog wel leuker zijn (ook als dat niet Feyenoord betreft), maar goed, 1 miezerig uitvakje voor wedstrijd voor 'een prijs' is natuurlijk wel een beetje schandalig, dus op zich wel een prima gebaar. Niet dat iemand ook maar iets om die pot geeft verder :')

Al zal het misschien ook te maken hebben met dat ze het niet vol krijgen?
Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.

Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
pi_179352317
Was het in de arena niet altijd gewoon 50/50 voor de JC schaal?
blablablabla
pi_179352420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.

Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
Ja, op zich natuurlijk wel een mooi affiche, maar ik twijfelde er nog wel een beetje aan aangezien het wel in de vakantietijd is en de zoals je zelf zegt dat het beleefd wordt als oefenwedstrijd.

Maar zoals in dat artikeltje ook aangegeven is, zijn de meeste clubs het er wel mee eens dat de huidige opzet niet voldoet. Verder is het voor PSV en Feyenoord natuurlijk wel een leuke graadmeter, een weekje voor de competitie start. Ondanks dat de teams denk ik niet heel hard bezig zijn met die 'prijs' (behalve Gio dan :P ), begin je toch wel lekkerder aan het seizoen als je die pot wint :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:30:21 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352528
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
Was het in de arena niet altijd gewoon 50/50 voor de JC schaal?
Ja. Dat is het stomme eraan.

Ik juich toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 24-05-2018 10:40:14 ]
pi_179352562
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja. Dat is het stomme eraan.

Ik juig toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.
juig
Idioot.
blablablabla
pi_179352633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja. Dat is het stomme eraan.

Ik juig toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.
SPOILER: Van Gaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179352697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.

Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
De KNVB toch niet? Die hebben dit nieuwe stupide systeem ingevoerd. Of misschien dat de nieuwe leiding (Gudde) er totaal anders over denkt dan Bert Kroket.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:48:30 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352837
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:39 schreef Oldground het volgende:

[..]

De KNVB toch niet? Die hebben dit nieuwe stupide systeem ingevoerd. Of misschien dat de nieuwe leiding (Gudde) er totaal anders over denkt dan Bert Kroket.
quote:
Normaliter kunnen er in het Philips Stadion 1.600 mensen in het uitvak, maar PSV is bereid voor deze wedstrijd eenmalig 1.500 tot 3.000 extra uitsupporters toe te laten. Dit past binnen de ambitie van de KNVB, die vorig jaar bij monde van interim-directeur Jean-Paul Decossaux uitsprak dat ongeveer drie- tot vijfduizend uitsupporters bij een duel om de Johan Cruijff Schaal welkom zouden moeten zijn.
Bron AD, maar ik had al eens eerder opgevangen dat ze zoiets wilde.

Ze willen in ieder geval het debacle van vorig jaar voorkomen toen Feyenoord maar plek had voor 1200 Vitesse supporters (wat overigens de schuld van de KNVB was, geen verwijt naar Feyenoord al weet ik niet of ze erg hun best hebben gedaan om er meer van te maken.)
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:49:01 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352848
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:32 schreef Elan het volgende:

[..]

juig
Idioot.
Haha, Elan die iemand een idioot noemt.
pi_179352861
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Haha, Elan die iemand een idioot noemt.
Zelfs ik maak niet zulke debiele spelfouten.
Baddergod.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:50:24 #19
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352875
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs ik maak niet zulke debiele spelfouten.
Baddergod.
Nee, bij jou is de 'inhoud' zo debiel. Dat is nog veel erger. :D
pi_179352882
quote:
''Ik denk dat ik deze zomer transfereer''

Nicolai Jörgensen zag in de winterstop een transfer naar Newcastle United afketsen, maar sluit niet uit dat hij in de zomer alsnog bij Feyenoord vertrekt. “Ik wil graag verder kijken en de tijd zal het leren waar ik terechtkom. Ik denk dat ik deze zomer transfereer, maar je weet nooit wat er gebeurt”, aldus de 27-jarige aanvaller.

De 29-voudig international van Denemarken heeft geen zin in een ‘circus’ zoals in januari. Feyenoord en Newcastle kwamen er niet uit waardoor Jörgensen, die met zijn gedachten al in de Premier League zat, in De Kuip bleef. Daar heeft hij het een poos moeilijk mee gehad. “Zoiets wil ik niet meer meemaken. Als het gebeurt, dan gebeurt het. Als ik de medische keuring heb doorlopen en heb getekend, dan pas is de deal rond.”

“Het plan was dat ik twee jaar bij Feyenoord zou blijven en mezelf verder zou ontwikkelen. Ik denk dat ik dat gedaan heb, dus nu is het moment daar. Maar het is niet zo dat ik neerslachtig word als ik bij Feyenoord moet blijven. Ik en mijn vrouw zijn erg gelukkig in Rotterdam”, aldus Jörgensen, die er in het interview met Bold aan toevoegt dat de Premier League ‘de grootste uitdaging’ voor een speler is.

“Dat is een competitie waarin het tempo erg hoog ligt en het zou leuk zijn om daar op een dag te spelen. Of het ook gebeurt, dat weet ik niet. Maar het is duidelijk dat het erg cool zou zijn om het daar eens te proberen”, besluit Jörgensen, die dit seizoen tot dertien doelpunten in 34 officiële wedstrijden voor Feyenoord kwam. Hij ligt nog vast tot de zomer van 2021.
Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken :)

Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar O-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179352891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, bij jou is de 'inhoud' zo debiel. Dat is nog veel erger. :D
Aldus jij met je opzichtige getrol..Klaas kun je tenminste nog om lachen. Jij bent gewoon echt een complete mongool.
blablablabla
pi_179352901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken :)

Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar O-)
Van mij hoeft die niet zo nodig weg. Je krijgt er nooit een gelijkwaardige spits voor terug.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:52:43 #23
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus jij met je opzichtige getrol..Klaas kun je tenminste nog om lachen. Jij bent gewoon echt een complete mongool.
Het is goed Klaas.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:56:16 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken :)

Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar O-)
Ik vond hem afgelopen seizoen toch wel behoorlijk tegenvallen, al heeft dat ook wel iets te maken met aanvoer en het tactische spelletje wat gespeeld werd. Hij moest zich wel heel vaak terug laten vallen tot aan de middenlijn om zelf de ballen op te halen. Tamelijk verzopen, vooral de eerste seizoenshelft.

Daarbij, hij wil al een half jaar weg. Je wilt niet vastzitten aan een speler die nog een jaar ergens moet spelen terwijl hij eigenlijk gewoon een financiële klapper wil maken. De demotivatie was er aan het begin van het jaar echt aan af te zien. Moet je niet willen en hij is niet zo goed dat hij op 90% ook van waarde is.
pi_179352980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]


[..]

Bron AD, maar ik had al eens eerder opgevangen dat ze zoiets wilde.

Ze willen in ieder geval het debacle van vorig jaar voorkomen toen Feyenoord maar plek had voor 1200 Vitesse supporters (wat overigens de schuld van de KNVB was, geen verwijt naar Feyenoord al weet ik niet of ze erg hun best hebben gedaan om er meer van te maken.)
Dat zou een ambitie moeten zijn bij normale competitiewedstrijden, als die vraag er is (en die is er bij de top 3).

Maar ik denk dat er inderdaad niet direct constructief op is gereageerd vanuit Feyenoord. Dat vind ik de club wel enigszins kwalijk te nemen.
Van alles is weer waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')