abonnement Unibet Coolblue
pi_179260940


Op 4 mei is het weer zover, het jaarlijkse festival de mayo, de strijd om de roze trui. Want jongens, jongens, jongens, wat was dat prachtig, onze Tom Dumoulin die, ondanks dat hij moest poepen (Nederlands) iedereen in hun hemd zette. En dat één jaar na de oppermachtige zege van Steven Kru... Of nee toch niet.



Enfin. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie gaan er dit jaar namens Nederland ongenadig hard schroeien? Tom Dumoulin uiteraard weer, als hij niet teveel bewijsdrang voelt tenminste. Daarnaast hebben we Twan Poels natuurlijk. Robert Gesink gaat een paar etappes winnen nadat hij vanuit de ontsnapping allerlei pocketklimmertjes één voor één uit zijn wiel gepoeft heeft. Dan zijn we er toch wel onderhand qua Nederlanders zou je denken. Nou nee, want Van Poppel en Hofland gaan heersen als we gaan sprinten, Djos gaat de tijdritjes regelen, Lau gaat met schuim uit de bek Tom bijstaan en Lammertink en Koentje Bouwman gaan rittenkapen. Het is wel nog even afwachten welke van de vele wegkapiteins Sunweb gaat afvaardigen. En Sam Oomen doet mee, maar die bestaat net als Wilco Kelderman niet.

Wat valt er verder te melden over het deelnemersveld? Astana staat alleraardigst op punt en gaat met Miguel Angel Lopez Moreno voor het klassement. Het andere sterke blok is op papier Team Sky, aangevoerd door Chris Froome. Mitchelton-Scott heeft ook een sterke ploeg met kopmannen die al tijden niet meer gekoerst hebben. Aru doet een gooi naar de prijzen, net als Pozzovivo, Pinot, Woods, Sjors Bennett en Formolo. En Meintjes.

Movistar laat hun grote sterren dan weer thuis en komt hier met types als Betancur of all places op de proppen. Trek komt met hun G-team, aangevoerd door Pantano, Brambilla en Nizzolo. Bij BMC denken Roche en Dennis een goed klassement te kunnen rijden. Ook Leopold König circuleert op diverse voorlopige deelnemerslijsten, maar die weet zelf nog niet dat hij al een tijd gestopt is met fietsen. En Aqua blue wordt heel erg gemist hier, alleen door Aqua Blue zelf dan.

U leest het al, weinig sprinters van naam doen hier mee. Viviani is natuurlijk wel een aardige, zeker met de toverdrank van Quick-step. Het lijkt erop dat we het naast Viviani en de eerder genoemde Nizzolo, Van Poppel en Hofland moeten doen met mannen als Bennett, Guardini, Modolo, Drucker en de bende van ellende van Israël Cycling Academy. En als Mareczko wijsgemaakt kan worden dat het hier een .2 koers betreft dan kan die wellicht ook wat uitrichten.

En de Belgen dan (deze alinea is speciaal voor José Been in het leven geroepen)? Laurens de Plus zou meedoen, maar de vraag is of die dat haalt. Tim Wellens gaat een poging doen om naast januari, februari, maart en april ook in mei te schroeien. Victor Campenaerts gaat bewijzen dat hij zonder wonderfiets kan tijdrijden, supertalent Louis Vervaeke gaat de ziel uit zijn lijf rijden voor Dumoulin, Ben Hermans gaat lekker doen waar hij zin in heeft. En Gijs van Hoecke, die doet ook mee.

Zijn er verder nog dingen te melden? Adam Hansen gaat zijn STREAK weer uitbreiden en met blijdschap kunnen wij melden dat Gianni Savio weer van de partij is dit jaar.



Etappes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi

De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html

D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig

TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.

Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)




pi_179260948
Mooi groepje nobuddies
pi_179260974
Moet Katusha hier niet op gaan achtervolgen ofzo, dit is namelijk niet leuk.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:00:44 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179260977
Kan de uitzending alsjeblieft heel snel beginnen want de tv staat hier op NPO1.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179260998
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan de uitzending alsjeblieft heel snel beginnen want de tv staat hier op NPO1.
Zap gewoon weg van die rotzooi
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:01:28 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261000
Conti gaat winnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:01:37 #7
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179261001
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:00 schreef wimderon het volgende:
Moet Katusha hier niet op gaan achtervolgen ofzo, dit is namelijk niet leuk.
Wimderon's CM team in 5 seconds.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179261007
Toch opvallend dat Chaves nog altijd rondhuppelt in het peleton
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:02:52 #9
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:01 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Zap gewoon weg van die rotzooi
Het wordt een gevecht op leven en dood om de afstandsbediening.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179261063
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het wordt een gevecht op leven en dood om de afstandsbediening.
KRIJN alarm
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:03:40 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261067
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het wordt een gevecht op leven en dood om de afstandsbediening.
Waarom maak je de keuze om met iemand te wonen die liever naar een bruiloft dan naar wielrennen kijkt? -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179261069
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het wordt een gevecht op leven en dood om de afstandsbediening.
Wat wil je nou aan je kinderen vertellen, dat je dit prachtige huwelijk hebt gezien of een muis die gebaard is op zoncolan met yaids die wint.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:04:01 #13
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261077
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waarom maak je de keuze om met iemand te wonen die liever naar een bruiloft dan naar wielrennen kijkt? -O-
Ik heb inmiddels gewonnen en hoor Krijn praten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179261086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Het wordt een gevecht op leven en dood om de afstandsbediening.
Ik zit ook in de woonkamer maar wel met mijn koptelefoon op en rug naar de TV toe. Tactics.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179261098
Mani89 pinkt nu een traantje weg.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:04:44 #16
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261101
En nu ga ik een tosti eten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:04:44 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261103
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels gewonnen en hoor Krijn praten.
Trots op je.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:04:55 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179261106
Wim gaat full retard op CM
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:06:13 #19
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179261145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wim gaat full retard op CM
Wim is aan het ritten kapen; dan moet je wel zo'n soort team opstellen.
pi_179261149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mani89 pinkt nu een traantje weg.
Ik ook, wat een prachtig koor.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:06:45 #21
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179261166
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels gewonnen en hoor Krijn praten.
Wie is er dood?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:07:12 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179261179
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mani89 pinkt nu een traantje weg.
Moet ook mijn beeldscherm even schoonmaken. Wat een lekker wijf.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:07:21 #23
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179261182
De strijd om de afstandsbediening is hier wel verloren. Gelukkig is daar de PLAYER.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:07:25 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_179261184
Is de uitzending al begonnen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:07:47 #25
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261200
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Falco het volgende:
Is de uitzending al begonnen?
Ja, maar we kijken nog even naar de laatste opportuniteit van de sprinters voorlopig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:08:03 #26
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179261206
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Falco het volgende:
Is de uitzending al begonnen?
Yep, voorbeschouwing met Krijn en Bobbie is begonnen :Y
pi_179261213
Wat een mongolenkopgroep
pi_179261224
quote:
The making of Tom Dumoulin: van camping De Bosrand en ‘gebuisde’ belofte tot wielerfenomeen

Het begon in 2010 in Portugal, op een geleende fiets. Tom Dumoulin checkte op het internet hoe dat precies ging, dat tijdrijden. Eén dag later won hij al de koers. Zijn eerste coaches reconstrueren de onwaarschijnlijke opgang die Dumoulin (27) sindsdien maakte. Van camping De Bosrand tot de roze trui. “Ik had het meteen gezien: een topper.”
2010: Tijdrit gewonnen op een geleende fiets

Aart Vierhouten heeft het verhaal misschien al honderd keer verteld. Maar hij vertelt het met plezier nog een keer. Hoe hij in 2010 besloot een onbekende renner mee te nemen naar de Trofeu Cidade Da Guarda, een Portugese wedstrijd in de Nations Cup. Tom Dumoulin was negentien, een amateurtje bij de kleine Park Hotel Rooding-ploeg. Pas op zijn zestiende was hij begonnen met wielrennen, onder de vleugels van oud-prof Ad Wijnands op camping de Bosrand in Sint-Geertruid.

“In december was ik aangesteld als nationaal coach voor beloften en junioren”, zegt Vierhouten. “Ik ben meteen alle lastige koersen van de voorbije twee jaar gaan doornemen. Tom woonde in Maastricht en in alle wedstrijden rond Luik finishte hij steeds in de top tien. Hij won nooit, maar ik wist hoe lastig de parcoursen daar waren. Ik riep Tom op voor de nationale trainingen.”

“We gingen fietsen rond Papendal. De tweede dag deden we een klimmetje op de Posbank. Dat was een groep met Wouter Wippert en Coen Vermeltfoort, die generatie. Die mannen wilden ook wel eens als eerste boven komen, maar met Tom kon dat niet. Ik weet nog dat ik mijn vrouw ’s avonds vertelde: Nu heb ik toch een bijzondere renner in de groep. Hij fladdert gewoon rond. Ik wilde ook zien wat hij waard was op internationaal niveau. Daarom nam ik hem mee naar de Nations Cup.”

28 maart 2010 noemt Dumoulin nu zelf het sleutelmoment in zijn carrière. De dag dat hij in Portugal de tijdrit won . “Op een tijdritfiets die hij van een vriend had geleend”, zegt Vierhouten. “Vooraf had hij nog filmpjes zitten bekijken om te bestuderen welke houding je het beste kan aannemen. Om die tijdrit dan te winnen, dat was ongelofelijk. Daar wist ik het helemaal: deze jongen gaat het maken.”

“Tom kwam natuurlijk niet uit een wielerfamilie. Ik denk niet dat hij één oom heeft die ooit een koersfiets heeft gehad. Zijn vader is professor, die vond school erg belangrijk. Ik heb veel met de ouders gesproken. Ik weet nog dat zijn vader vroeg: Wielrenner? Zal hij daar ooit iets mee verdienen?”

2011: Geen prof­contract bij Rabobank

In 2011 zou Tom Dumoulin op zijn éénentwintigste al prof worden bij het Cervélo Test Team. Het driejarig contract was getekend, alleen ging de ploeg niet veel later op de fles. Er kwam een aanbod van Skil-Shimano, maar Dumoulin koos toch voor het opleidingsteam van Rabobank. “Achteraf kan je zeggen dat het een goede zaak is geweest dat Cervélo niet doorging”, zegt zijn toenmalige coach Arthur van Dongen. “Tom kon toen nog wel een opleidingsstapje gebruiken. Hij was nog niet de meest gedreven renner van de klas, zeg maar.”

“Maar ik zag wel meteen: dit is een topper. Op de eerste stage in Mojácar al. Ik herinner me in het bijzonder de Thüringen Rundfahrt, een meerdaagse wedstrijd met de beste beloften van de wereld aan de start. Wilco Kelderman won, Tom eindigde op de derde plaats. Ze waren de hele tijd heer en meester.“

Een profcontract bij Rabobank was de logische volgende stap, maar dat ging niet door. Er was maar plaats voor twee renners en de keuze viel op Jetse Bol en Wilco Kelderman. “Maar Tom was ook klaar voor de profs”, zegt Van Dongen. “Gewone talenten zitten twee, drie jaar bij de beloften. Tom was na één jaar uitgeleerd.”

2012-2014: Wisselvallig bij Argos-Shimano

Tom Dumoulin tekende dus niet bij Rabobank, wel alsnog bij het pro-continentale Skil-Shimano, op voorspraak van ploegleiders Rudi Kemna en Merijn Zeeman. Maar hij blijkt geen ‘neo’ die het profwielrennen stormenderhand verovert. In zijn eerste twee jaar wint het ‘supertalent’ geen enkele koers. “We zagen wel dat hij een ongelofelijke motor had”, zegt coach Adriaan Helmantel. “De wattages die hij haalde op bijvoorbeeld een twintig minuten-test waren exceptioneel. Hij kon ook gelijk wanneer ontzettend intensieve inspanningen aan. Je kon Tom bij wijze van spreken om drie uur ’s nachts wakker maken en gelijk op de fiets zetten. Dan nog zou hij goed scoren op een maximale inspanningsproef. Alleen miste hij nog een basis, precies omdat hij zo laat met wielrennen was begonnen. Hij was niet constant, had moeite met klassiekers van 260 kilometer. In theorie pasten die nochtans perfect bij zijn kwaliteiten. Daar hebben we in zijn trainingsprogramma’s heel hard op gewerkt.”

Vandaag wordt Dumoulin in deze Giro gevolgd door een leger Nederlandse journalisten, maar in 2013 zijn de interviews nog heel schaars. Hij laat zich op het einde van het jaar wel ontvallen: “Ik ben een renner die altijd zal blijven tekortkomen in het hooggebergte.”

2014-2018: Rush naar het roze bij Team Sunweb

Het is moeilijk om bij Dumoulin over De Grote Doorbraak te spreken. Het was vanaf 2014 een geleidelijk proces. Marc Reef, sinds 2012 coach van Dumoulin bij Team Sunweb, reconstrueert. “De eerste keer dat Tom iedereen echt verbaasde, was in de Ronde van Zwitserland in 2014. Hij finishte tweede in de openingstijdrit voor Rohan Dennis en Fabian Cancellara. Hij hield ook heel lang stand in het klassement en zakte pas in de slotrit naar de vijfde plaats. Toen dachten we een redelijk idee te hebben van de renner die Tom kon worden: wereldtop in het tijdrijden en iemand die kan overleven in het middelgebergte.” Op het WK tijdrijden in Ponferrada wordt Dumoulin dat jaar ook nog derde. Winnaar Bradley Wiggins noemt hem the next big thing.

In een interview in juli 2015 zegt Dumoulin nog dat hij er 99,9 procent zeker van is dat hij nooit de Tour zal kunnen winnen. Maar binnen Team Sunweb geloven ze dan wel al dat Dumoulin ook een renner is voor de grote rondes. De focus van zijn training gaat meer naar duur en minder naar explosiviteit. “Vanaf dan zijn we op het klimmen beginnen te werken”, zegt Reef. “De Vuelta was in 2015 een nieuwe eyeopener. Tom verloor de leiderstrui pas op de voorlaatste dag, nadat hij eerder de bergrit naar Cumbre del Sol had gewonnen voor Chris Froome. Allemaal ver boven verwachting. ”

Na de olympische tijdrit van 2016 – zilver – ging de focus vorig jaar dan helemaal naar de Giro. “De allereerste keer dat we specifiek naar een klassement in een grote ronde toe werkten”, zegt Reef. “Vooraf hadden we ‘vijfde, zesde, zevende’ als een realistisch resultaat ingeschat. Maar Tom is Tom: die pakt gewoon de roze trui. (lacht) Neen, dat was helemaal nog niet de bedoeling. Zo is het altijd geweest met hem: heel lastig plannen. Het is niet dat we hem onderschatten, maar hij heeft in de ploeg gewoon steeds de verwachtingen ver overtroffen.”
pi_179261240
Op Conti en Montaguti na dus niemand die kan klimmen.

Er gaat nog wel een groep klimmers heenrijden lijkt me.
pi_179261262
een kopgroep zonder..........

WAAR IS GESINK ?!?! o|O o|O :( :( ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:09:49 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179261263
Die bruiloft is wel genoeg Britse ellende voor vandaag. Ze kunnen het niet maken dat Yaids nu ook nog gaat winnen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179261272
Zo, mezelf in de zetel gezet. Ik ben al klaar voor de Passo Duron.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179261290
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:09 schreef TLC het volgende:
een kopgroep zonder..........

WAAR IS GESINK ?!?! o|O o|O :( :( ;(
Meid, schrijf er een opstel over. Met veel tranen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179261398
Krijn in het Engels
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:14:34 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261402
Oh god, dit is echt extreme cringe.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:14:36 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179261406
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Meid, schrijf er een opstel over. Met veel tranen.
Dat is meer jouw ding toch?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179261409
'Columbia'

~B. Traksel
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:14:47 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261411
woe ar de feevrits
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179261422
Yes we like
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:15:29 #40
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261434
do they know dumoulin?????
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179261438
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:14 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat is meer jouw ding toch?
Ik maak me niet druk om of er wel of niet een Nederlander/Australiër/Spanjaard/Israëliet of zo in een kopgroep zit.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179261450
Waarom praat hij zo snel?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:17:47 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179261496
Bobbie met z’n zelfbedrukte shirts van 7 euro
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179261502


Hup Genee
pi_179261562
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:17 schreef Szura het volgende:
Bobbie met z’n zelfbedrukte shirts van 7 euro
https://lamachine.cc/nl/shop/men/muur-t-shirt/

30 euro (lol)
pi_179261580
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is niet dat we hem onderschatten, hij overtreft gewoon de verwachtingen.

Poëtisch.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:20:55 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179261589
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:21:25 #48
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179261601
RIP Mani89.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179261610
pi_179261621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
RIP Mani89.
:o ?
pi_179261635
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

:o ?
Mani89

;(
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:22:36 #52
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179261636
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

:o ?
Hij zal in juni weer in ons midden zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:22:55 #53
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261642
Is Banny weer aan de gang?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:23:13 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179261652
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hij zal in juni weer in ons midden zijn.
Waarom ligt ie eraf dan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179261667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Mani89

;(
Wat een lul. Sondre gaat winnen vandaag.
pi_179261679
Nu moet ik in mijn eentje het darttopic overeind houden.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179261692
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:10 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Meid, schrijf er een opstel over. Met veel tranen.
Ik vind het jammer dat gesink niet in de kopgroep zit. Sorry.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:24:54 #58
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261713
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef showtimer het volgende:

[..]

Wat een lul. Sondre gaat winnen vandaag.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:25:27 #59
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179261731
Wie heeft Mani nou weer beledigd dan?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:25:37 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261737
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Mani89

;(
Knuppel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179261781
louis litt is ook aanwezig lol
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:27:27 #62
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261796
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:27 schreef skysherrif het volgende:
louis litt is ook aanwezig lol
Dit boeit echt niemand.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:28:01 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261817
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:27 schreef skysherrif het volgende:
louis litt is ook aanwezig lol
Die moest ik googelen, maar wat moet hij bij de Giro?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179261825
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hij zal in juni weer in ons midden zijn.
Kost hem mooi de zege in Pick'em
pi_179261846
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die moest ik googelen, maar wat moet hij bij de Giro?
Zometeen yaids bijstaan als ie muntjes moet zoeken op de zoncolan.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:28:56 #66
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179261854
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die moest ik googelen, maar wat moet hij bij de Giro?
Wat een klootzak, een beetje naar de Giro gaan als je collega gaat trouwen
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:29:05 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179261858
#FREEMANI
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:29:10 #68
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179261864
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Szura het volgende:

[..]

Waarom ligt ie eraf dan
Allahu Ackbar gepost in het Royal Wedding topic.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179261866
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik kan voor je plot en einde van vrijwel elke film uittekenen. Daar is niks moeilijks aan.
Ook bij series als The Wire, Black Mirror en Rick & Morty?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:29:15 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261867
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:28 schreef noodgang het volgende:

[..]

Wat een klootzak, een beetje naar de Giro gaan als je collega gaat trouwen
Dan ben je een baas.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179261877
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Allahu Ackbar gepost in het Royal Wedding topic.
Hahahaha krijg je daar een ban voor?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:29:41 #72
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261883
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Allahu Ackbar gepost in het Royal Wedding topic.
Ban bespreken, dat wordt ook een rode kaart.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:29:54 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179261892
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Allahu Ackbar gepost in het Royal Wedding topic.
:')

Sommige mensen zijn beetje overspannen
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:30:04 #74
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179261896
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Allahu Ackbar gepost in het Royal Wedding topic.
:D Typisch Mani _O-
pi_179261903
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:29 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Allahu Ackbar gepost in het Royal Wedding topic.
Op dit extreemrechtse forum wordt dat niet zo gewaardeerd.
pi_179261915
Allahu Akbar is gewoon een normale uitspraak.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:30:55 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261924
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:30 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

:D Typisch Mani _O-
We kunnen hem voortaan wel Danny van Poppel of een random Belgische sprinter noemen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179261945
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:30 schreef Masterminded het volgende:
Allahu Akbar is gewoon een normale uitspraak.
Zeker tijdens een kerkdienst. Maar dat geheel terzijde uiteraard.
pi_179261947
Vogelkenner Karsten _O_
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:31:34 #80
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261949
EEN GIER
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:31:36 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179261951
Wat doet zo'n tropisch meertje nou ineens in dat grauwe Italië dan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:31:51 #82
62913 Blik
The one and Only!
pi_179261965
Vind het wel logisch dat Gesink niet mee is, die kan beter 1 of 2 bergen voor het monster demarreren dan nu ook al energie kwijt te raken in de ontsnapping
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:31:55 #83
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179261968
Gier
pi_179261969
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

We kunnen hem voortaan wel Danny van Poppel of een random Belgische sprinter noemen.
Het kwijl loopt langs de mondhoeken naar beneden.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:31:56 #85
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261970
Een wilde gier, fantastisch. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:32:04 #86
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179261976
:D Wat een mooie gier zeg
pi_179261983
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zeker tijdens een kerkdienst. Maar dat geheel terzijde uiteraard.
God is Groot.

Alleen associëren obsessieve geesteszieke mensen dan meteen met aanslagen of moordpartijen. Hahahaha wat treurig.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179261990
Houden ze de bingokaart in de gaten??
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:32:44 #89
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179261998
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Houden ze de bingokaart in de gaten??
Hun eigen bingokaart, gevuld met dieren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262006
Zijn er renners met de gier als bijnaam?
Citius, Altius, Fortius.
pi_179262009
Wat vinden jullie van de buizerd?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179262015
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:29 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hahahaha krijg je daar een ban voor?
Idd. Wtf?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:33:37 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179262032
Ik zie hier ook regelmatig buizerds vliegen :Y (en hoor ze)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:33:38 #94
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179262033
#FreeMani

Wat een minimale reden voor een ban. Mensonterend.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:34:17 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179262052
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:33 schreef Bugno het volgende:
#FreeMani

Wat een minimale reden voor een ban. Mensonterend.
Sommige moderators staan continu onder hoogspanning
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:34:20 #96
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262055
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:33 schreef Bugno het volgende:
#FreeMani

Wat een minimale reden voor een ban. Mensonterend.
Dit forum is sowieso mensonterend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:34:42 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179262071
Mooie rivier
pi_179262074
#DitIsMijnForumNietMeer
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:35:04 #99
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262079
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:33 schreef Aguero het volgende:
Zijn er renners met de gier als bijnaam?
heb alleen een voetballer gevonden: Emilio Butragueño
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:35:17 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262089
Appeltje erbij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179262098
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:34 schreef Masterminded het volgende:
#DitIsMijnForumNietMeer
Vast niet de eerste keer voor hem toch? _O-
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:35:46 #102
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179262102
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

heb alleen een voetballer gevonden: Emilio Butragueño
En deze natuurlijk:

pi_179262114
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vast niet de eerste keer voor hem toch? _O-
Nee tuurlijk niet. Relschoppen in ESF een paar jaar terug.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179262125
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef noodgang het volgende:

[..]

En deze natuurlijk:

[ afbeelding ]
R_R en ik hopen dat De Gier morgen verliest.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:36:29 #105
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262126
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:36:30 #106
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262127
Karsten heeft alleen de twee koppen van het artikel gelezen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:36:45 #107
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262133
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef noodgang het volgende:

[..]

En deze natuurlijk:

[ afbeelding ]
Cultfiguur was dat :Y
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:37:48 #108
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_179262156
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dit forum is sowieso mensonterend.
Je bent zelf mensonterend.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_179262158
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dit forum is sowieso mensonterend.
Dit vind jij niet. Ik ook niet, maar vind de mods de laatste tijd echt overdreven. (ban incoming)
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:38:42 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:37 schreef Bugno het volgende:

[..]

Je bent zelf mensonterend.
Kom sprinten dan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:39:12 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262200
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Dit vind jij niet. Ik ook niet, maar vind de mods de laatste tijd echt overdreven. (ban incoming)
Gelukkig mag je hier als mod gewoon racistische denkbeelden aanhangen, dat dan weer wel :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179262225
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Gelukkig mag je hier als mod gewoon racistische denkbeelden aanhangen, dat dan weer wel :')
Vertel.
pi_179262228
Jaaaa ze zijn getrouwd wohooee
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:40:50 #114
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262234
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Vertel.
Nattekrant.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262235
thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 13:37:56 Allemaal een fijne Zoncolandag gewenst. https://t.co/npf2Olirln reageer retweet
pi_179262237
Wat een terung mooie omgeving alweer. Broekje echt uit nu.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:40:59 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262239
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef skysherrif het volgende:
Jaaaa ze zijn getrouwd wohooee
Rot op gek
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 19 mei 2018 @ 13:41:01 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179262240
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef skysherrif het volgende:
Jaaaa ze zijn getrouwd wohooee
BREAKING!!!11
pi_179262244
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nattekrant.
De enige reden dat hij hier post is om over zijn pooltjes te praten (lol).
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179262248
Zo nu koers
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:41:25 #121
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262249
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef Masterminded het volgende:

[..]

De enige reden dat hij hier post is om over zijn pooltjes te praten (lol).
Hij schijnt laatste te staan.

Sta ik niet van te kijken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:41:32 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179262254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een terung mooie omgeving alweer. Broekje echt uit nu.
Je bent niet goed snik als je vanmorgen überhaupt een broekje uit de kast getrokken hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179262257
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Hij schijnt laatste te staan.

Sta ik niet van te kijken.
Nee dat is nog steeds die poenie ofzo, wie is dat eigenlijk
pi_179262266
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je bent niet goed snik als je vanmorgen überhaupt een broekje uit de kast getrokken hebt.
pics
pi_179262274
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef Szura het volgende:

[..]

Rot op gek
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:42:34 #126
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262277
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nee dat is nog steeds die poenie ofzo, wie is dat eigenlijk
Ik heb echt geen idee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 13:42:36 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179262278
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

pics
Laten we dat maar niet doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:43:05 #128
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262290
De soldaat _O_
pi_179262303
Alles tot voor de Zoncolan is ook gewoon zwaar te noemen. Als iedereen elkaar een beetje goed heeft geanalyseerd kunnen mensen al toeslaan of breken aan de voet van Zonco.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179262305
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je bent niet goed snik als je vanmorgen überhaupt een broekje uit de kast getrokken hebt.
Ik moest nog met de auto ;(
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 19 mei 2018 @ 13:45:01 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179262338
giroditalia twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 13:43:31 Today it is a BIG day!Congratulations to Prince Harry and Ms. Meghan Markle; the #RoyalWedding. Also, don’t forget to schedule the #RoyalClimb in your agenda! #Giro101 https://t.co/DdHmPrQvSN reageer retweet
#RoyalClimb _O_
pi_179262346
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:43 schreef Masterminded het volgende:
Alles tot voor de Zoncolan is ook gewoon zwaar te noemen. Als iedereen elkaar een beetje goed heeft geanalyseerd kunnen mensen al toeslaan of breken aan de voet van Zonco.
Dit klinkt behoorlijk Ziggy hoor.
pi_179262365
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dit klinkt behoorlijk Ziggy hoor.
Sorry.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:46:18 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262372
Aardig meertje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:46:38 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262382
Karsten :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:46:40 #136
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262384
Goede levensvragen dit.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262394
Interessante monoloog.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:47:02 #138
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179262397
:')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:47:05 #139
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179262401
Passo Duron eerste 2km @10% met strook 18% en daarna 2,5km 9% naar top. Ik hoop ook op een bommetje daar
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:47:14 #140
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262409
Wat een meer wat een bergen. _O_
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:47:47 #142
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262416
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262419
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een meer wat een bergen. _O_
''Zeer indrukwekkend''
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179262433
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:47 schreef Masterminded het volgende:

[..]

''Zeer indrukwekkend''
Zelden-----
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:48:41 #145
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262441
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Willem Wever _O_
Toen Van Gelder nog niet voor het grote geld had gekozen. ;(
pi_179262445
Sunny!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:48:55 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179262450
Sunny
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179262465
Sunny
pi_179262495
Deze pizzareclame is nieuw.
pi_179262530
GeesGOD
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:51:57 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262531
De Gees gaat morgen winnen. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262551
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toen Van Gelder nog niet voor het grote geld had gekozen. ;(
Dat is inmiddels ook weer passé toch? Lang niet gezien.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:52:57 #153
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262553
De boswachters zijn weer aanwezig op de Zoncolan. _O_

Genot.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262561
kijk: Het MONSTER
pi_179262583
mickrogers twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 09:20:34 The #Giro2018 climbs the legendary Monte Zoncolan today. The last time the races visited in 2014 I had an experience that I will never ever forget. #giroditalia #MonteZoncolan https://t.co/4WrEe6DlbX reageer retweet
pi_179262587
En al die mensen! #ditiswielrennen #demooistesport Jajaa :'( :'(
pi_179262596
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:54 schreef wimderon het volgende:
mickrogers twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 09:20:34 The #Giro2018 climbs the legendary Monte Zoncolan today. The last time the races visited in 2014 I had an experience that I will never ever forget. #giroditalia #MonteZoncolan https://t.co/4WrEe6DlbX reageer retweet
Datzelfde geldt voor Manuel Bongiorno
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:55:08 #158
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179262617
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Mani
Mods :')
pi_179262628
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Mani
Wat is er?
pi_179262668
#FreeMani
pi_179262674
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:56 schreef Max23 het volgende:

[..]

Wat is er?
Verplicht een maand met vakantie.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 19 mei 2018 @ 13:58:30 #163
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179262699
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Verplicht een maand met vakantie.
Oei, wat nu weer :')
pi_179262724
Sowieso zijn die mods daar in het huwelijkstopic een beetje gefrustreerd, ik plaatste een gifje van Meghan en die werd meteen verwijderd :')

Ging om dit gifje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:59:49 #165
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262735
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:52 schreef showtimer het volgende:

[..]

Dat is inmiddels ook weer passé toch? Lang niet gezien.
Tegenwoordig presenteren Tess Milne en Jesse Mensah dat programma. Maargoed, ik heb het ook al bijna 15 jaar niet meer gezien.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 13:59:56 #166
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262738
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef Max23 het volgende:
Sowieso zijn die mods daar in het huwelijkstopic een beetje gefrustreerd, ik plaatste een gifje van Meghan en die werd meteen verwijderd :')

Ging om dit gifje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima gifje, niks mis mee.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179262740
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oei, wat nu weer :')
Hij riep blijkbaar iets van allahoe akbar tijdens een kerkdienst.
pi_179262748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tegenwoordig presenteren Tess Milne en Jesse Mensah dat programma. Maargoed, ik heb het ook al bijna 15 jaar niet meer gezien.
Tess Milne is zo overrated. Zou niet eens raken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:13 #169
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179262786
Mi gaddo
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:34 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262799
Kroon leest mee :D
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:35 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179262800
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hij riep blijkbaar iets van allahoe akbar tijdens een kerkdienst.
Tja niet slim natuurlijk.

Verpest ie het voor zichzelf.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:37 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179262802
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tess Milne is zo overrated. Zou niet eens raken.
R_R en ik vinden dit vrouwonvriendelijk.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:38 #173
355459 crew  noodgang
noodgang
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:41 #174
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179262806
Haha, Karsten heeft Willem Wever ook gevonden. _O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:43 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179262809
Komt door de de algen + zandgrond + heldere water. Klaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179262811
'kinderen'
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:01:48 #177
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_179262813
Jeroen weet zich geen raad met Karsten zijn bewondering voor het natuurschoon
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:02:02 #178
333483 Aguero
oooooooo
pi_179262824
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Hij riep blijkbaar iets van allahoe akbar tijdens een kerkdienst.
De mods weten dat ze in de kerk niet kunnen horen wat Mani in dat topic post hè?
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:02:16 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179262836
Karsten is puur genot
pi_179262844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tegenwoordig presenteren Tess Milne en Jesse Mensah dat programma. Maargoed, ik heb het ook al bijna 15 jaar niet meer gezien.
Bedoelde eigenlijk Jochem. :P Is hij nog wel eens op tv?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:03:37 #181
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179262878
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Bedoelde eigenlijk Jochem. :P Is hij nog wel eens op tv?
Hij doet samen met BrardGodin ( O+ ) Bonje met de Buren.
pi_179262883
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:02 schreef showtimer het volgende:

[..]

Bedoelde eigenlijk Jochem. :P Is hij nog wel eens op tv?
Herhalingen van Funny videos.
pi_179262884
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef Max23 het volgende:
Sowieso zijn die mods daar in het huwelijkstopic een beetje gefrustreerd, ik plaatste een gifje van Meghan en die werd meteen verwijderd :')

Ging om dit gifje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit meen je niet :')
pi_179262892
En daar krijg je een ban voor een maand voor?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:04:30 #185
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179262897
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
En daar krijg je een ban voor een maand voor?
Voor Allah Akbar wel (vrij vertaald: God is Groot)
pi_179262900
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij doet samen met BrardGodin ( O+ ) Bonje bij de Buren.
en hij zit bij TV Gelderland
pi_179262913
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:04 schreef skysherrif het volgende:
En daar krijg je een ban voor een maand voor?
Nee hij zei : " allahu akbar" in dat topic.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:05:00 #188
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179262914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:59 schreef Max23 het volgende:
Sowieso zijn die mods daar in het huwelijkstopic een beetje gefrustreerd, ik plaatste een gifje van Meghan en die werd meteen verwijderd :')

Ging om dit gifje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179262916
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:04 schreef Evertjan het volgende:

[..]

en hij zit bij TV Gelderland
:D Sow
pi_179262920
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hij doet samen met BrardGodin ( O+ ) Bonje bij de Buren.
Jij aanbidt Patty Brard? :X :X :X :X
pi_179262939
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Nee hij zei : " allahu akbar" in dat topic
Wat een taalnazi's om Mani voor een spelfout te bannen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:06:38 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179262960
Is mani gebanned :{?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179262965
Ik stopte vorig jaar voornamelijk met modereren omdat je qua modbeleid en banbeleid echt geen voet aan de grond kon krijgen. Sinds een paar dagen nadat ik weg was, zijn ze volledig doorgeslagen naar de andere kant met het banbeleid. Benieuwd wat voor Jehova's Getuigen er voor de deur langs zijn geweest bij Danny.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179262982
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jij aanbidt Patty Brard? :X :X :X :X
_O_
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:07:50 #195
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263003
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
Ik stopte vorig jaar voornamelijk met modereren omdat je qua modbeleid en banbeleid echt geen voet aan de grond kon krijgen. Sinds een paar dagen nadat ik weg was, zijn ze volledig doorgeslagen naar de andere kant met het banbeleid. Benieuwd wat voor Jehova's Getuigen er voor de deur langs zijn geweest bij Danny.
Dat is al jaren zo man. Never forget PietGate
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179263023
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat is al jaren zo man. Never forget PietGate
Lol, ik kreeg pas na zes maanden of zo forummongolen als Sunri5e weg uit VBL. Een paar dagen nadat ik weg was, gingen ze oepens strooien met twee weken ban of drie weken ban.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Voor Allah Akbar wel (vrij vertaald: God is Groot)
Bizar.
pi_179263033
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:09:11 #199
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263037
Regengenot
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:09:44 #200
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:08 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Lol, ik kreeg pas na zes maanden of zo forummongolen als Sunri5e weg uit VBL. Een paar dagen nadat ik weg was, gingen ze oepens strooien met twee weken ban of drie weken ban.
Ik proef enige frustratie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:10:41 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263087
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:08 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Lol, ik kreeg pas na zes maanden of zo forummongolen als Sunri5e weg uit VBL. Een paar dagen nadat ik weg was, gingen ze oepens strooien met twee weken ban of drie weken ban.
Ik ben maar gestopt met TR'en van bepaalde users want kennelijk plaatst Danny kwantiteit boven kwaliteit
pi_179263112
TR doe ik eigenlijk niet aan, maar voor 1 user in VBL maak ik graag een uitzondering.
pi_179263117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik proef enige frustratie.
Ik blijf netjes in mijn bewoordingen, maar het is wel lachwekkend.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263120
Mooi he dat Sunweb treintje.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:12:54 #205
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263144
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik blijf netjes in mijn bewoordingen, maar het is wel lachwekkend.
Het klinkt inderdaad heel lachwekkend, maar ik sta daar verder niet raar van te kijken.

Dit forum hangt van de onsamenhangenheid aan elkaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263163
Maar goed, we moeten verder.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263170
Victor Campenaerts klinkt alsof hij enkele chromosomen omgewisseld heeft.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:13:58 #208
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263172
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Mooi he dat Sunweb treintje.
En lossen straks gezamenlijk behalve Tom en Sam
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:14:56 #209
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179263205
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En lossen straks gezamenlijk behalve Tom en Sam
Optimist
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:15:03 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263209
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik blijf netjes in mijn bewoordingen, maar het is wel lachwekkend.
Tegenwoordig zijn er vnl goede users, op klaas na. Dus kom terug broeder.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:15:43 #211
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263228
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er vnl goede users, op klaas na. Dus kom terug broeder.
Hier zitten de echte toppers.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263251
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er vnl goede users, op klaas na. Dus kom terug broeder.
Nee, ga weg.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:16:24 #213
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179263254
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef Masterminded het volgende:
Maar goed, we moeten verder.
De Giro wacht op niemand ;(
pi_179263259
Zeer stoer motortijdschrift
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:16:51 #215
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263267
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:16 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Nee, ga weg.
Rebel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:16:55 #216
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179263271
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Hier zitten de echte toppers.
Bedankt. :)
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 14:17:00 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179263276
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:13 schreef Masterminded het volgende:
Maar goed, we moeten verder.
Wijze woorden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:17:07 #218
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263279
wijkopenautospuntenel
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263288
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wijze woorden.
Schrijf je dit eigenlijk op en rapporteer je het in het FA-topic?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263298
Ik kan nog steeds niet geloven dat wijkopenautos.nl een serieuze reclame is.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 14:18:01 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179263307
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:17 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Schrijf je dit eigenlijk op en rapporteer je het in het FA-topic?
Ik vind wielrennen kijken interessanter.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:18:13 #222
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263314
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat wijkopenautos.nl een serieuze reclame is.
Die chinees op t einde, wtf
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179263317
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vind wielrennen kijken interessanter.
Gelukkig dat je er zo instaat.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:18:41 #224
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263329
Lol blijkbaar hebben meer mensen meteen een ban van een maand gekregen voor niet eens zulke erge opmerkingen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 14:18:51 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179263337
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat wijkopenautos.nl een serieuze reclame is.
Ik kan dan weer niet geloven dat ikwilvanmijnautoaf.nl eenzelfde site is begonnen voor motoren en dat dan niet ikwilvanmijnmotoraf.nl maar ikwilvanmijnmotorfietsaf.nl heeft genoemd, dan klopt dat hele deuntje niet meer man.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:19:17 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263347
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol blijkbaar hebben meer mensen meteen een ban van een maand gekregen voor niet eens zulke erge opmerkingen.
Mocht je daar alleen maar positieve dingen posten ofzo?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:19:32 #227
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Mocht je daar alleen maar positieve dingen posten ofzo?
Je mag in ieder geval niet vragen waarom de NOS die onzin uitzendt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263373
Kritiek op het koningshuis is not dun in sommige kringen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:20:03 #229
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179263374
Tom gaat straks omhoog met een 34x30, Carapaz en Froome doen 34x32. Marginal gains.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179263375
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol blijkbaar hebben meer mensen meteen een ban van een maand gekregen voor niet eens zulke erge opmerkingen.
Die UI van je is ook behoorlijk banwaardig
pi_179263377
Bedankt Sjoerd en Ricardo (thuis)
pi_179263411
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Mocht je daar alleen maar positieve dingen posten ofzo?
Dat topic werd echt wel verpest .
Beetje kinderachtig, voor sommige mensen is dit een leuk evenement en die moeten zich door een hoop bagger worstelen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:21:13 #233
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263412
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je mag in ieder geval niet vragen waarom de NOS die onzin uitzendt.
Ik heb even in het topic gekeken en zie ook users daar serieus posten die weleens over wielrennen posten, manmanman.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:21:22 #234
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179263418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je mag in ieder geval niet vragen waarom de NOS die onzin uitzendt.
Ember doet het uitstekend.
pi_179263424
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lol blijkbaar hebben meer mensen meteen een ban van een maand gekregen voor niet eens zulke erge opmerkingen.
namen en rugnummers graag
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:21:55 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263431
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ember doet het uitstekend.
Ember is altijd in topvorm
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179263447
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Tom gaat straks omhoog met een 34x30, Carapaz en Froome doen 34x32. Marginal gains.
Bijna een mtb-verzet zeggen ze op Eurosport. De helft van de racefietsen voor recreanten is daar tegenwoordig mee afgemonteerd.
pi_179263449
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ember doet het uitstekend.
Maar jij vraagt je niet af waarom de wereld stil moet staan bij Monarchie terwijl we all day long doden in het Midden-Oosten zien en er allang niet meer naar omkijken of zo?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:23:25 #239
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179263467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef Szura het volgende:

[..]

Ember is altijd in topvorm
pi_179263468
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je mag in ieder geval niet vragen waarom de NOS die onzin uitzendt.
:')
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 19 mei 2018 @ 14:23:34 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179263471
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef Szura het volgende:

[..]

Ember is altijd in topvorm
En ze heeft ook nog verstand van F1.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:23:52 #242
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263484
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ember doet het uitstekend.
Ember is een lekkere meisje zou wijlen Mani zeggen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:24:45 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263502
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ember is een lekkere meisje zou wijlen Mani zeggen.
Te weinig vleesch
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:25:05 #244
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179263510
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar jij vraagt je niet af waarom de wereld stil moet staan bij Monarchie terwijl we all day long doden in het Midden-Oosten zien en er allang niet meer naar omkijken of zo?
Dat vraag ik me bij een hoop meer dingen af.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:25:16 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263517
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En ze heeft ook nog verstand van F1.
17 miljoen mensen hebben verstand van F1 en allemaal meer dan Olav Mol
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179263526
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat vraag ik me bij een hoop meer dingen af.
Maar monarchie is zo verschrikkelijk zinloos. Ik kan daar echt niet tegen. Mensen met mazzel bij de geboorte.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263548
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:25 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar monarchie is zo verschrikkelijk zinloos. Ik kan daar echt niet tegen. Mensen met mazzel bij de geboorte.
_O-
pi_179263551
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:25 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar monarchie is zo verschrikkelijk zinloos. Ik kan daar echt niet tegen. Mensen met mazzel bij de geboorte.
"Mazzel"
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:26:51 #249
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179263553
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:25 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar monarchie is zo verschrikkelijk zinloos. Ik kan daar echt niet tegen. Mensen met mazzel bij de geboorte.
Monarchie gaat nergens over inderdaad, maar de uitwerking er van is niet zo verkeerd.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:27:19 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263566
Monarchie is prima
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:27:28 #251
333483 Aguero
oooooooo
pi_179263569
Ik zeg 40:45.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:27:58 #252
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_179263576
PiEPOli
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:28:05 #253
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263579
Monarchie is echt lachwekkend.

Mensen die een andere mening zijn toegedaan hebben een meervoudige handicap.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263583
R_R gaat nu schuimen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263585
Karsten _O-
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:28:23 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179263587
De sport is heel erg veranderd want Tom heeft de Giro gewonnen vorig jaar
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:28:27 #257
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_179263590
Andere Tijden Sport met Karsten
We have always been at war with Eastasia.
pi_179263591
Alhoewel huis Windsor natuurlijk niet het rechtmatige huis is.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:28:34 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179263595
Deze man :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179263601
Hoogtestages _O_
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263602
Ik wil meer Willem Wever vragen horen van Karsten :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_179263604
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Monarchie is echt lachwekkend.

Mensen die een andere mening zijn toegedaan hebben een meervoudige handicap.
_O-
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:28:51 #263
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263606
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Monarchie is echt lachwekkend.

Mensen die een andere mening zijn toegedaan hebben een meervoudige handicap.
lol
pi_179263628
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Monarchie is echt lachwekkend.

Mensen die een andere mening zijn toegedaan hebben een meervoudige handicap.
Tsja, we kunnen niet allemaal fan zijn van een minister president ;)
pi_179263648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:22 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar jij vraagt je niet af waarom de wereld stil moet staan bij Monarchie terwijl we all day long doden in het Midden-Oosten zien en er allang niet meer naar omkijken of zo?
Gisteren was er die schietpartij in Texas maar op CNN ging het over de royal wedding !!! :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_179263657
overigens : RIP democratie. Ik ben wel in voor een leuk dictatortje.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:30:51 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263664
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:30 schreef TLC het volgende:

[..]

Gisteren was er die schietpartij in Texas maar op CNN ging het over de royal wedding !!! :')
Logisch, zo’n schietpartij heb je daar dagelijks, de bruiloft maar een keer.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:30:51 #268
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263665
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Tsja, we kunnen niet allemaal fan zijn van een minister president ;)
Daar hoef je geen fan van te zijn, maar daar zit in ieder geval meer logica achter dan een koning of koningin.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263675
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Daar hoef je geen fan van te zijn, maar daar zit in ieder geval meer logica achter dan een koning of koningin.
Er is er maar 1 die hem als UI heeft.
pi_179263680
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Monarchie is echt lachwekkend.

Mensen die een andere mening zijn toegedaan hebben een meervoudige handicap.
Fijn dat je even stelling neemt.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:31:37 #271
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263681
Ik ben voorstander van een keizer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179263682
40-45 seconden
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:31:47 #273
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263684
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:31 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben voorstander van een keizer.
Japan _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:32:02 #274
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263686
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:30 schreef TLC het volgende:

[..]

Gisteren was er die schietpartij in Texas maar op CNN ging het over de royal wedding !!! :')
Meid, er is dagelijks een schietpartij in USA... Je kan daar 24/7 uitzendingen over gaan maken
pi_179263691
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:30 schreef TLC het volgende:

[..]

Gisteren was er die schietpartij in Texas maar op CNN ging het over de royal wedding !!! :')
Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179263701
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Dit is echt bijzonder kinderachtig.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:32:59 #277
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263706
Ah Stijn gaat los nu. Triggered. /@optajoe
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179263707
Keep up the fight jongens
pi_179263718
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Tja je gaat ook niet steeds berichten hoeveel mensen er aan longkanker overlijden
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:33:25 #280
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263719
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Dit slaat echt nergens op
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:33:40 #281
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263727
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.
:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Amerikanen sporen niet. Vieze gristenen. More guns solves everything.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:33:40 #282
333483 Aguero
oooooooo
pi_179263728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Meltdown.
Citius, Altius, Fortius.
pi_179263738
Alleen normies haten op dingen als Trump, wapenbezit en de monarchie.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:34:05 #284
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179263741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Het is niet alsof die mensen die nu naar die trouwerij kijken allemaal de hele middag naar een journaal vol ernstige zaken zouden kijken.

Ik gun die mensen hun pleziertje
pi_179263745
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Japan _O_
:Y
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:34:13 #286
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179263747
Hopelijk fietsen ze beetje door zodat we het weer over Zoncolan kunnen hebben
pi_179263757
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:32 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Laten we het vooral niet over de 200e schietpartij in de VS hebben sinds 2000 terwijl in andere Westerse landen dat aantal veel en veel lager ligt. Niet nodig, absoluut niet. Er trouwen mensen dus dat moet op de televee.

:r M :r O :r N :r A :r R :r C :r H :r I :r E :r
Ach, het levert vermakelijke televisie op met prachtige beelden.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:34:38 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179263758
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Alleen normies haten op dingen als Trump, wapenbezit en de monarchie.
Ieder mens met voldoende chromosomen haat op Trump
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179263769
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk fietsen ze beetje door zodat we het weer over Zoncolan kunnen hebben
Of over de kleur van water.
pi_179263771
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Ieder mens met voldoende chromosomen haat op Trump
Of is tegen wapenbezit voor het proletariaat.
pi_179263785
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het is niet alsof die mensen die nu naar die trouwerij kijken allemaal de hele middag naar een journaal vol ernstige zaken zouden kijken.

Ik gun die mensen hun pleziertje
  zaterdag 19 mei 2018 @ 14:36:01 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179263794
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:35 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Of is tegen wapenbezit voor het proletariaat.
Ik vind stemrecht voor iedereen ook walgelijk
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179263802
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Japan _O_
immigratiebeleidgenot
pi_179263803
Japan is een enorm disfunctioneel land. Jonge mensen durven niet meer met elkaar te praten en worden oud met sexrobots of slipjes uit automaten.
pi_179263808
Ik hoop niet dat Tom zo dadelijk moet poepen :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 14:36:30 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179263810
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk fietsen ze beetje door zodat we het weer over Zoncolan kunnen hebben
Dit is drie keer niks inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 mei 2018 @ 14:36:40 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_179263818
Oh, de finale gaat al beginnen :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_179263821
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:34 schreef Szura het volgende:

[..]

Ieder mens met voldoende chromosomen haat op Trump
Aldus de "Assad-adept" van Fok :').
pi_179263823
Madsje :W
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 14:36:56 #300
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_179263828
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Japan is een enorm disfunctioneel land. Jonge mensen durven niet meer met elkaar te praten en worden oud met sexrobots of slipjes uit automaten.
KnutdeIJsbeer vindt dit geen leuke post.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_179263833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Japan is een enorm disfunctioneel land. Jonge mensen durven niet meer met elkaar te praten en worden oud met sexrobots of slipjes uit automaten.
Gebruikte slipjes zelfs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')