En deze natuurlijk:quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
heb alleen een voetballer gevonden: Emilio Butragueño
Nee tuurlijk niet. Relschoppen in ESF een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vast niet de eerste keer voor hem toch?
R_R en ik hopen dat De Gier morgen verliest.quote:
Je bent zelf mensonterend.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit forum is sowieso mensonterend.
Dit vind jij niet. Ik ook niet, maar vind de mods de laatste tijd echt overdreven. (ban incoming)quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit forum is sowieso mensonterend.
Gelukkig mag je hier als mod gewoon racistische denkbeelden aanhangen, dat dan weer welquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:37 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit vind jij niet. Ik ook niet, maar vind de mods de laatste tijd echt overdreven. (ban incoming)
Vertel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig mag je hier als mod gewoon racistische denkbeelden aanhangen, dat dan weer wel
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 13:37:56Allemaal een fijne Zoncolandag gewenst. https://t.co/npf2Olirln reageer retweet
De enige reden dat hij hier post is om over zijn pooltjes te praten (lol).quote:
Hij schijnt laatste te staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De enige reden dat hij hier post is om over zijn pooltjes te praten (lol).
Je bent niet goed snik als je vanmorgen überhaupt een broekje uit de kast getrokken hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Wat een terung mooie omgeving alweer. Broekje echt uit nu.
Nee dat is nog steeds die poenie ofzo, wie is dat eigenlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij schijnt laatste te staan.
Sta ik niet van te kijken.
picsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik als je vanmorgen überhaupt een broekje uit de kast getrokken hebt.
Ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat is nog steeds die poenie ofzo, wie is dat eigenlijk
Laten we dat maar niet doen.quote:
Ik moest nog met de autoquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent niet goed snik als je vanmorgen überhaupt een broekje uit de kast getrokken hebt.
#RoyalClimbtwitter:giroditalia twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 13:43:31Today it is a BIG day!Congratulations to Prince Harry and Ms. Meghan Markle; the #RoyalWedding. Also, don’t forget to schedule the #RoyalClimb in your agenda! #Giro101 https://t.co/DdHmPrQvSN reageer retweet
Dit klinkt behoorlijk Ziggy hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:43 schreef Masterminded het volgende:
Alles tot voor de Zoncolan is ook gewoon zwaar te noemen. Als iedereen elkaar een beetje goed heeft geanalyseerd kunnen mensen al toeslaan of breken aan de voet van Zonco.
Sorry.quote:
Willem Weverquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:47 schreef Van_Poppel het volgende:
https://willemwever.kro-n(...)re-mooi-helder-blauw
''Zeer indrukwekkend''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |