En dat was het gesprek met Simpel.quote:Medewerker Simpel : 'Meneer, we gaan even voor u kijken'
Medewerker Simpel : 'Oh, maar meneer IK ZIE HET VERSCHIL AL TUSSEN DE AANBIEDING VAN YOUFONE EN DIE VAN ONS!11!1!11'
Medewerker Simpel : 'Bij hen heeft u namelijk slechts recht op 100 belminuten'
Ik : 'Ik woon op een zolderkamer, ik bel nooit.'
Medewerker Simpel : 'Ja dat kan zo zijn meneer, maar bij ons heeft u 1000 SMSjes!!!!11!!'
Ik : 'Gast, mijn laatste SMS stamt uit 2009'
Ik : 'Ik krijg voor 2 kwartjes meer bij Youfone 2 keer zoveel GB als bij jullie.'
Ik : ' En eerlijk gezegd heb ik geen zin om over te stappen hoop gedoe (hoe gelijk ging ik krijgen ), doe mij dezelfde aanbieding als van Youfone.
Medewerker Simpel : 'Sorry meneer. Dat kunnen we niet doen.'
Ik : 'Dan wil ik per direct opzeggen bij jullie.'
Medewerker Simpel : ‘Dat is spijtig om te horen meneer. Maar wilt u gebruik maken van nummerbehoud?
Ik : ‘Jazeker.’
Medewerker Simpel ‘Nou dan hoeft u niks op te zeggen. Dit regelt Youfone dan.’
Ik : ‘Prima, bedankt. Doei.’
*klik*
quote:Beste onlogisch,
Gefeliciteerd met de ingang van je nieuwe abonnement! Deze wijziging is ingegaan op 1 mei 2018.
Met vriendelijke groet,
Simpel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bellen met Simpel. Ik vertelde haar over mijn gesprek op 19/4 met haar collega. Zij zag inderdaad dat ik met hen gebeld had en dat er op 19/4 ook een verzoek van Youfone tot nummerovername. Dit was door Simpel gewijzigd omdat ik een abonnement heb tot 1/5/2020.quote:1 mei
Aangezien ik nog recht heb op een herroeping van mijn abonnement zette zij de contractstatus om. Youfone kon nu nummerovername in gang zetten.
1 mei 3 minuten na mijn gesprek met Simpel
Ik bellen met Youfone. Gevraagd hoe het zat met die bevestigingsmail. Daar kreeg ik een excuus voor. Zij hebben verzuimd te melden dat de nummerovername mislukte omdat ik nog een contract bij Simpel zou hebben. Ik legde haar de situatie uit en zij kon nu de overname alsnog in gang zetten. Zo gezegd zo gedaan. Binnen 2 dagen zou ik wat horen.Ik bel teleurgesteld naar Simpel. Het hele verhaal herhaalt zich. De medewerkster verzekert mij dat het nu wel moet lukken.quote:3 mei
Status aanvraag nummerovername : Afgewezen. U heeft een lopend abonnement bij Simpel tot 1/5/2020.Lichtelijk geïrriteerd bel ik naar Simpel, om te zeggen dat ik er een beetje simpel (hueueue) van word. De dame geeft aan dat haar voorganger alles volgens de regels gedaan heeft, maar omdat ik zo snel contact heb gezocht met Youfone kan het zijn dat de aanvraag nog niet volledig door het systeem is gegaan en daardoor de afwijzing alsnog volgt....quote:7 mei
Status aanvraag nummerovername : Afgewezen. U heeft een lopend abonnement bij Simpel tot 1/5/2020.
Dat klonk plausibel maar toch is het enorm vervelend. Waarom vertelde ze dit niet de eerste keer bedacht ik me nadat ik had opgehangen? Anyway, zij had de tip gegeven om, we schrijven inmiddels 7 mei, aan Youfone te vragen of zij het verzoek tot overname in kunnen dienen op 11 mei. Op die manier is het zeker dat mijn contractstatus bij Simpel volledig door het systeem is gewandeld in daadwerkelijk op 'vrij' staat.
Ik hoef 'm niet in te vullen toch? Nou ja omdat er hier wat zolderkamerautistjes zitten doe ik het toch maar even :Ik ben ondertussen zo boos geworden dat ik niet eens meer weet wie ik als eerste gebeld heb. Volgens mij was het Simpel. Daar boden ze excuus aan voor het gedoe, MAARRRRRR ik moest toch bij Youfone zijn want zij hebben geen overname verzoek gehad van Youfone op 11/5. Haar letterlijke woorden aan het einde van het gesprek 'Het spijt me enorm dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd'.quote:11 mei, 14.44 uur
Status aanvraag nummerovername : Afgewezen. U heeft een lopend abonnement bij Simpel tot 1/5/2020
Enfin, ik bellen met Youfone. Boos ben ik niet echt op ze, ik wijt het meer aan de prutsers van Simpel. Hoewel Youfone mij vergeten zijn te mailen op 19/4 (wat ondertussen al weer een eeuwigheid geleden lijkt) én er volgens Simpel geen verzoek tot overname is geweest op 11/5 blijf ik rustig want ik wil nog steeds graag klant bij ze worden.
Echter, de mevrouw van Youfone heeft geen boodschap aan het verhaal van Simpel, want de mail die gestuurd is naar mij dat er weer is afgewezen komt niet uit de lucht vallen. Youfone weet nog niets van mij maar weet mij wel te melden dat ik een contract heb bij Simpel tot 1/5/2020. Zij zegt dat het toch echt aan Simpel ligt. Haar letterlijke woorden aan het einde van het gesprek 'Het spijt me enorm dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd'
Ja, dat zeiden ze bij de buren ook al. Ik wéér terug naar Simpel. (Ondertussen ken ik alle wachtliedjes uit mijn hoofd. Ik haat Bruno Mars nu) Ik krijg iemand aan de lijn en ik vraag direct naar de leidinggevende van die persoon. Want ik heb er 0 vertrouwen in dat het nog goed gaat komen. Uiteindelijk weet ze me een beetje kalm te krijgen en heeft ze na excuus toegezegd dat er nu toch écht een aanvraag door Youfone ingediend kan worden.
Boos, teleurgesteld en volledig uit het veld geslagen neem ik het voor waarheid aan. Ik heb geen zin meer om met ze te bellen. Ik wil ophangen. Ik vraag nog of het deze keer écht wel zo is.... En of het direct kan, niet dat ik weer een paar dagen moet wachten wat tóch weer fout ging.. Maar ze beloofde het me.
Ondertussen was het 17.30 geweest en waren ze dicht bij Youfone. Ik heb ze gemaild. Tot op heden nog geen antwoord van Youfone. Gisteren er nog een reminder uitgestuurd.....Ok, ik ben vanavond te zien in Opsporing verzocht én RTL nieuwsquote:*UPDATE 15/5 12:26 uur*
Beste onlogisch,
Helaas moet ik uw aanvraag voor het nummerbehoud afwijzen omdat u bij simpel een contract heeft t/m 30-4-2020.
En dit allemaal voor 2 kwartjes + 5GB
Klacht : Lijkt me duidelijk Bureaucratisch gedoe bij providers
TL;DR;
TS wil overstappen van provider A naar provider B. Maar TS komt maar niet los van provider A.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2018 10:54:36 ]
Hear hear.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.
Dit. Maar TS snapt dat inmiddels wel, zoals hij zelf ook zegt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS snapt het niet. Je moet eerst de verlenging ongedaan maken binnen 14 dagen. Dan pas gaat de oude contracttermijn in pas daarna kan je overstappen met inachtname van een maand opzegtermijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door robijntjestralendwit op 15-05-2018 15:05:44 ]Weggegaan en opgerot
Deze post kun je op meerdere manieren lezen. Ik heb direct contact opgenomen met TS, om te vragen of hij, zoals HK hierboven vermeldt, echt onze Verlosser is. Maar dat bleek niet zo te zijn. Ik kom tot de conclusie dat bovenstaande post pure godslaster is.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus wat een goed verhaal!
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
heuse 8.6 voor het drama dat zich heeft voltrokken op je zolderkamer.
Wel godverdomme.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:00 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Deze post kun je op meerdere manieren lezen. Ik heb direct contact opgenomen met TS, om te vragen of hij, zoals HK hierboven vermeldt, echt onze Verlosser is. Maar dat bleek niet zo te zijn. Ik kom tot de conclusie dat bovenstaande post pure godslaster is.
Geen gratis brood en wijn van TS.
Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan rakenquote:Beste onlogisch,
We hebben onlangs telefonisch de issue uitporteren (nummerbehoud) besproken.
Wij beëindigen uw abonnement met klantnummer ****** op 22/05/2018. Tot die datum kunt u gebruik blijven maken van uw Simpel abonnement en die datum kunt u hanteren voor het overstappen met uw nummerbehoud.
Als u dit niet op tijd doorgeeft, wordt uw nummer op die datum afgesloten. Het is daarna niet meer mogelijk om uw nummer alsnog te behouden.
U ontvangt de laatste factuur in mei / juni. Deze eindfactuur wordt automatisch afgeschreven van uw bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Simpel
Ik heb de link van dit topic naar ze doorgemaild, ze gaan zo met een speciale aanbieding en excuusbrief komen..quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.
Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.
[..]
Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook
Natuurlijk heb ik dit gelijk doorgezet naar Youfone.
Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen.
Ben ik het zeker mee eens door de updates van tsquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Zéér terechte klacht. Goed verduidelijkt met quotes. Ik zag hier net al een 8.2 uitgedeeld worden door Uberkullie volgens mij.
Ik durf daar wel overheen te gaan, Uberkullie moet het er wel mee eens zijn.
Ook durf ik hoger dan een 8.2 te gaan, en geef een heuse 8.6 voor het drama dat zich heeft voltrokken op je zolderkamer.
En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens door de updates van ts
Iemand die hbo met hoofdletters schrijft komt mijn bed niet in.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
Gelukkig schreef ik het met kleine letters. Wanneer zullen we?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:34 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Iemand die hbo met hoofdletters schrijft komt mijn bed niet in.
#Sterkerdoorstrijdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ben ik het zeker mee eens door de updates van ts
Au, terecht wel. Heb het meteen maar aangepast.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:34 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Iemand die hbo met hoofdletters schrijft komt mijn bed niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
Ben jij dezelfde user of heb je een leukere zus?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
Terechte klacht, mooie opbouw, spannend plot. Ik geef dit topic een 8.2. En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.
Net de edit gezien, ik wens je veel sterkte.
App me op 22-05quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig schreef ik het met kleine letters. Wanneer zullen we?
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Au, terecht wel. Heb het meteen maar aangepast.
Maar het begon eigenlijk als woordgrapje, daarbij ben je ook te oud voor me.TE OUD?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Au, terecht wel. Heb het meteen maar aangepast.
Maar het begon eigenlijk als woordgrapje, daarbij ben je ook te oud voor me.30 is te oud jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je zegt toch op? Waar moet je nummer blijven dan? Alleen de grote providers zoals KPN en Vofafone houden je nummer nog een paar maanden vast.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.
Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.
[..]
Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook
Nee. Ik zeg niet op. Ik wil de hele tijd al overstappen mét nummerbehoud.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja je zegt toch op? Waar moet je nummer blijven dan? Alleen de grote providers zoals KPN en Vofafone houden je nummer nog een paar maanden vast.
En vanwege alle gedoe heeft simpel je abo nu opgezegd. Als youfone niet in staat is je nummer voor de einddatum over te nemen, ben je het kwijt. Lekker voor je.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg niet op. Ik wil de hele tijd al overstappen mét nummerbehoud.
Dat zou oprecht kut zijn, daar ik echt een extreem simpel nummer heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En vanwege alle gedoe heeft simpel je abo nu opgezegd. Als youfone niet in staat is je nummer voor de einddatum over te nemen, ben je het kwijt. Lekker voor je.
INB4 dat past goed bij extreem simpele mensen HAHAHALOLLEROMGEINZquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou oprecht kut zijn, daar ik echt een extreem simpel nummer heb.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
INB4 dat past goed bij extreem simpele mensen HAHAHALOLLEROMGEINZ
Vind deze wel erg leuk gevondenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:49 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Zal ik jouw nummer bewaren voor het geval je overstapt hahaha
Volgens je profiel ben je aan het begin der tijden geboren.quote:
1988 beste 88quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Volgens je profiel ben je aan het begin der tijden geboren.
Nou, maar wat ik nou niet snap he: Waarom de ts zich al die moeite getroost voor - in verhouding - miniscule meerwaarde inzake het ene abonnement t.o.v het andere.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus wat een goed verhaal!
Owwww dan, mijn vriendin komt uit 89. Zal er dus weinig van voelen gok ik.quote:
*update*quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.
Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.
[..]
Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook
Natuurlijk heb ik dit gelijk doorgezet naar Youfone.
Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |