abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 12:20:15 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179173371
Gefeliciteerd onlogisch, dit topic is uitgeroepen tot de 'Meest terechte klacht van de maand' *O* - Vanillekwark



Nou jongons, gaat er maar eens voor zitten.

Komt ie :

TS heeft al jaren een simonly abonnement bij Simpel. Super tof want ik beschik over een hele toffe Xiaomi Mi5. Echt een bazendingetje. Gekocht voor 4 meiers maar deed 2 jaar geleden niet onder voor het vlaggenschip van Samsung & Iphone ( :') ) voor die tijd.

Anyway, terug naar het Sim only abonnement. Ik had dus 2 jaar lang voor 15 euro 4GB, 100 belminuten en 100 smsjes of zo. Afgelopen April verliep mijn 2 jarige abonnement. Dus kreeg ik een nieuwe aanbieding van Simpel. Ik kreeg bij een nieuw 2jarig abonnement maarliefst 5GB, 125 belminuten en 1000 smsjes. En dat voor maar ¤12,50 per maand.

Voor de rekenwonders onder ons is dat dus voordeel op voordeel. Meer mb's, meer belminuten meer smsjes en minder geld. DOEN DUS. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben een nieuw contract aangegaan met Simpel welke op 1 mei in zou gaan.

Een goede 2,5 week later zie ik ergens een aanbieding voorbij komen van Youfone. Voor ¤13 per maand met 100 belminuten 0 smsjes maar mét 10GB per maand lijkt mij dit een beduidend betere deal. Ik was redelijk teleurgesteld in het feit dat ik geen gedegen onderzoek heb gedaan naar betere aanbiedingen buiten mijn eigen provider om. Maar hey, het was pas 19 april dus mijn nieuwe abonnement was nog niet in gegaan.

Echter, ik had helemaal geen zin om over te stappen eigenlijk. Dus ik denk ik bel even met Simpel en leg het die beste mensen even voor. Ik ben een goed betalende klant, al ruim 2 jaar. Kunnen jullie mij niet eenzelfde aanbieding doen als Youfone?

quote:
Medewerker Simpel : 'Meneer, we gaan even voor u kijken'
Medewerker Simpel : 'Oh, maar meneer IK ZIE HET VERSCHIL AL TUSSEN DE AANBIEDING VAN YOUFONE EN DIE VAN ONS!11!1!11'
Medewerker Simpel : 'Bij hen heeft u namelijk slechts recht op 100 belminuten'
Ik : 'Ik woon op een zolderkamer, ik bel nooit.'
Medewerker Simpel : 'Ja dat kan zo zijn meneer, maar bij ons heeft u 1000 SMSjes!!!!11!!'
Ik : 'Gast, mijn laatste SMS stamt uit 2009'
Ik : 'Ik krijg voor 2 kwartjes meer bij Youfone 2 keer zoveel GB als bij jullie.'
Ik : ' En eerlijk gezegd heb ik geen zin om over te stappen hoop gedoe (hoe gelijk ging ik krijgen :D ), doe mij dezelfde aanbieding als van Youfone.
Medewerker Simpel : 'Sorry meneer. Dat kunnen we niet doen.'
Ik : 'Dan wil ik per direct opzeggen bij jullie.'
Medewerker Simpel : ‘Dat is spijtig om te horen meneer. Maar wilt u gebruik maken van nummerbehoud?
Ik : ‘Jazeker.’
Medewerker Simpel ‘Nou dan hoeft u niks op te zeggen. Dit regelt Youfone dan.’
Ik : ‘Prima, bedankt. Doei.’
*klik*
En dat was het gesprek met Simpel.
Ik snel naar www.youfone.nl en het gewenste abonnement aangevinkt. Aansluitingskosten vast betaald. Alles in kannen en kruiken. Binnen 2 werkdagen ontvangt u een bevestigingsmail van ons.

*En hier ga ik zelf de fout in die er deels voor heeft gezorgd dat ik in de ellende kom die ik nu verder ga toelichten*


Die 2 werkdagen verstrijken namelijk. Sterker nog, het wordt 1 mei en ik ontvang een mailtje. Een mailtje van Simpel.

quote:
Beste onlogisch,

Gefeliciteerd met de ingang van je nieuwe abonnement! Deze wijziging is ingegaan op 1 mei 2018.
Met vriendelijke groet,
Simpel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1 mei
Ik bellen met Simpel. Ik vertelde haar over mijn gesprek op 19/4 met haar collega. Zij zag inderdaad dat ik met hen gebeld had en dat er op 19/4 ook een verzoek van Youfone tot nummerovername. Dit was door Simpel gewijzigd omdat ik een abonnement heb tot 1/5/2020.

Aangezien ik nog recht heb op een herroeping van mijn abonnement zette zij de contractstatus om. Youfone kon nu nummerovername in gang zetten.

1 mei 3 minuten na mijn gesprek met Simpel

Ik bellen met Youfone. Gevraagd hoe het zat met die bevestigingsmail. Daar kreeg ik een excuus voor. Zij hebben verzuimd te melden dat de nummerovername mislukte omdat ik nog een contract bij Simpel zou hebben. Ik legde haar de situatie uit en zij kon nu de overname alsnog in gang zetten. Zo gezegd zo gedaan. Binnen 2 dagen zou ik wat horen.

quote:
3 mei
Status aanvraag nummerovername : Afgewezen. U heeft een lopend abonnement bij Simpel tot 1/5/2020.
Ik bel teleurgesteld naar Simpel. Het hele verhaal herhaalt zich. De medewerkster verzekert mij dat het nu wel moet lukken.

quote:
7 mei
Status aanvraag nummerovername : Afgewezen. U heeft een lopend abonnement bij Simpel tot 1/5/2020.
Lichtelijk geïrriteerd bel ik naar Simpel, om te zeggen dat ik er een beetje simpel (hueueue) van word. De dame geeft aan dat haar voorganger alles volgens de regels gedaan heeft, maar omdat ik zo snel contact heb gezocht met Youfone kan het zijn dat de aanvraag nog niet volledig door het systeem is gegaan en daardoor de afwijzing alsnog volgt....

Dat klonk plausibel maar toch is het enorm vervelend. Waarom vertelde ze dit niet de eerste keer bedacht ik me nadat ik had opgehangen? Anyway, zij had de tip gegeven om, we schrijven inmiddels 7 mei, aan Youfone te vragen of zij het verzoek tot overname in kunnen dienen op 11 mei. Op die manier is het zeker dat mijn contractstatus bij Simpel volledig door het systeem is gewandeld in daadwerkelijk op 'vrij' staat.

Ik hoef 'm niet in te vullen toch? :) Nou ja omdat er hier wat zolderkamerautistjes zitten doe ik het toch maar even :

quote:
11 mei, 14.44 uur

Status aanvraag nummerovername : Afgewezen. U heeft een lopend abonnement bij Simpel tot 1/5/2020
Ik ben ondertussen zo boos geworden dat ik niet eens meer weet wie ik als eerste gebeld heb. Volgens mij was het Simpel. Daar boden ze excuus aan voor het gedoe, MAARRRRRR ik moest toch bij Youfone zijn want zij hebben geen overname verzoek gehad van Youfone op 11/5. Haar letterlijke woorden aan het einde van het gesprek 'Het spijt me enorm dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd'.

Enfin, ik bellen met Youfone. Boos ben ik niet echt op ze, ik wijt het meer aan de prutsers van Simpel. Hoewel Youfone mij vergeten zijn te mailen op 19/4 (wat ondertussen al weer een eeuwigheid geleden lijkt) én er volgens Simpel geen verzoek tot overname is geweest op 11/5 blijf ik rustig want ik wil nog steeds graag klant bij ze worden.

Echter, de mevrouw van Youfone heeft geen boodschap aan het verhaal van Simpel, want de mail die gestuurd is naar mij dat er weer is afgewezen komt niet uit de lucht vallen. Youfone weet nog niets van mij maar weet mij wel te melden dat ik een contract heb bij Simpel tot 1/5/2020. Zij zegt dat het toch echt aan Simpel ligt. Haar letterlijke woorden aan het einde van het gesprek 'Het spijt me enorm dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd'

Ja, dat zeiden ze bij de buren ook al. Ik wéér terug naar Simpel. (Ondertussen ken ik alle wachtliedjes uit mijn hoofd. Ik haat Bruno Mars nu) Ik krijg iemand aan de lijn en ik vraag direct naar de leidinggevende van die persoon. Want ik heb er 0 vertrouwen in dat het nog goed gaat komen. Uiteindelijk weet ze me een beetje kalm te krijgen en heeft ze na excuus toegezegd dat er nu toch écht een aanvraag door Youfone ingediend kan worden.

Boos, teleurgesteld en volledig uit het veld geslagen neem ik het voor waarheid aan. Ik heb geen zin meer om met ze te bellen. Ik wil ophangen. Ik vraag nog of het deze keer écht wel zo is.... En of het direct kan, niet dat ik weer een paar dagen moet wachten wat tóch weer fout ging.. Maar ze beloofde het me.

Ondertussen was het 17.30 geweest en waren ze dicht bij Youfone. Ik heb ze gemaild. Tot op heden nog geen antwoord van Youfone. Gisteren er nog een reminder uitgestuurd.....

quote:
*UPDATE 15/5 12:26 uur*
Beste onlogisch,

Helaas moet ik uw aanvraag voor het nummerbehoud afwijzen omdat u bij simpel een contract heeft t/m 30-4-2020.
Ok, ik ben vanavond te zien in Opsporing verzocht én RTL nieuws :r :r :r :r

En dit allemaal voor 2 kwartjes + 5GB _O- :D :'( :D

Klacht : Lijkt me duidelijk :( Bureaucratisch gedoe bij providers :r

TL;DR;

TS wil overstappen van provider A naar provider B. Maar TS komt maar niet los van provider A.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2018 10:54:36 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179173500
Had je die TL;DR niet bovenaan kunnen zetten?
pi_179173503
Terechte klacht, mooie opbouw, spannend plot. Ik geef dit topic een 8.2. En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.

Net de edit gezien, ik wens je veel sterkte.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 12:28:03 ]
pi_179173520
Nee maar terechte klacht. Bij overstap van Telfort naar Ziggo ook soortgelijke situatie meegemaakt. :r
pi_179173534
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.

Hear hear.
pi_179174169
Al die moeite voor 100 euro. Je kan beter je tijd in geld verdienen steken, je verlies nemen en een extra internetbundel kopen bij je huidige provider. Scheelt je de kopzorgen en je houdt er netto wellicht ook nog meer geld aan over.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 13:03:33 ]
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 13:59:14 #7
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179175266
TS snapt het niet. Je moet eerst de verlenging ongedaan maken binnen 14 dagen. Dan pas gaat de oude contracttermijn in pas daarna kan je overstappen met inachtname van een maand opzegtermijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 14:07:02 #8
186611 Haags
pi_179175395
Jezus Christus wat een goed verhaal!
Zonder wrijving geen glans
pi_179175570
Ben je dom ofzo? prutser.
Ich hock in meinem Bonker
pi_179176190
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS snapt het niet. Je moet eerst de verlenging ongedaan maken binnen 14 dagen. Dan pas gaat de oude contracttermijn in pas daarna kan je overstappen met inachtname van een maand opzegtermijn.
Dit. Maar TS snapt dat inmiddels wel, zoals hij zelf ook zegt.
Somebody that I used to know
pi_179176273
Ik vind dit overigens geen bureaucratisch gedoe maar puur een logisch gevolg van de inrichting van de systemen. Is het rot? Ja. Wil je weer terug naar Miep de secretaresse die er persoonlijk zorg voor draagt dat je aanmelding omgezet wordt? Nee, dat is niet werkbaar meer. Mede dankzij deze automatisering kunnen abonnementen zo goedkoop worden afgesloten. Maar er komt wel een hoop rompslomp bij kijken op deze manier.

Overigens goed verhaal verder.
Somebody that I used to know
pi_179176404
Zéér terechte klacht. Goed verduidelijkt met quotes. Ik zag hier net al een 8.2 uitgedeeld worden door Uberkullie volgens mij.

Ik durf daar wel overheen te gaan, Uberkullie moet het er wel mee eens zijn.

Ook durf ik hoger dan een 8.2 te gaan, en geef een heuse 8.6 voor het drama dat zich heeft voltrokken op je zolderkamer.

Daarnaast heb ik dit topic genomineerd voor Topic van de maand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door robijntjestralendwit op 15-05-2018 15:05:44 ]
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:00:35 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179176424
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jezus Christus wat een goed verhaal!
Deze post kun je op meerdere manieren lezen. Ik heb direct contact opgenomen met TS, om te vragen of hij, zoals HK hierboven vermeldt, echt onze Verlosser is. Maar dat bleek niet zo te zijn. Ik kom tot de conclusie dat bovenstaande post pure godslaster is.

Geen gratis brood en wijn van TS.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:01:07 #14
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179176436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
heuse 8.6 voor het drama dat zich heeft voltrokken op je zolderkamer.
_O-
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 15:10:34 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179176616
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:00 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Deze post kun je op meerdere manieren lezen. Ik heb direct contact opgenomen met TS, om te vragen of hij, zoals HK hierboven vermeldt, echt onze Verlosser is. Maar dat bleek niet zo te zijn. Ik kom tot de conclusie dat bovenstaande post pure godslaster is.

Geen gratis brood en wijn van TS.
Wel godverdomme.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 15:18:19 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179176787
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.

Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.

quote:
Beste onlogisch,

We hebben onlangs telefonisch de issue uitporteren (nummerbehoud) besproken.

Wij beëindigen uw abonnement met klantnummer ****** op 22/05/2018. Tot die datum kunt u gebruik blijven maken van uw Simpel abonnement en die datum kunt u hanteren voor het overstappen met uw nummerbehoud.

Als u dit niet op tijd doorgeeft, wordt uw nummer op die datum afgesloten. Het is daarna niet meer mogelijk om uw nummer alsnog te behouden.

U ontvangt de laatste factuur in mei / juni. Deze eindfactuur wordt automatisch afgeschreven van uw bankrekening.

Met vriendelijke groet,
Simpel
Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken :')
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook :{

Natuurlijk heb ik dit gelijk doorgezet naar Youfone.
Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179176879
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.

Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.

[..]

Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken :')
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook :{

Natuurlijk heb ik dit gelijk doorgezet naar Youfone.
Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen.
Ik heb de link van dit topic naar ze doorgemaild, ze gaan zo met een speciale aanbieding en excuusbrief komen..
pi_179177068
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Zéér terechte klacht. Goed verduidelijkt met quotes. Ik zag hier net al een 8.2 uitgedeeld worden door Uberkullie volgens mij.

Ik durf daar wel overheen te gaan, Uberkullie moet het er wel mee eens zijn.

Ook durf ik hoger dan een 8.2 te gaan, en geef een heuse 8.6 voor het drama dat zich heeft voltrokken op je zolderkamer.

Ben ik het zeker mee eens door de updates van ts

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 15:33:37 ]
pi_179177074
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Ben ik het zeker mee eens door de updates van ts
En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
Weggegaan en opgerot
pi_179177100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
Iemand die hbo met hoofdletters schrijft komt mijn bed niet in.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 15:36:19 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179177161
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:34 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Iemand die hbo met hoofdletters schrijft komt mijn bed niet in.
Gelukkig schreef ik het met kleine letters. Wanneer zullen we?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 15:36:43 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179177169
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Ben ik het zeker mee eens door de updates van ts
#Sterkerdoorstrijd
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179177311
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:34 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Iemand die hbo met hoofdletters schrijft komt mijn bed niet in.
Au, terecht wel. Heb het meteen maar aangepast.

Maar het begon eigenlijk als woordgrapje, daarbij ben je ook te oud voor me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 15 mei 2018 @ 15:46:47 #24
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_179177392
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
Terechte klacht, mooie opbouw, spannend plot. Ik geef dit topic een 8.2. En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.

Net de edit gezien, ik wens je veel sterkte.
Ben jij dezelfde user of heb je een leukere zus?
pi_179177904
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gelukkig schreef ik het met kleine letters. Wanneer zullen we?
App me op 22-05
pi_179177914
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Au, terecht wel. Heb het meteen maar aangepast.

Maar het begon eigenlijk als woordgrapje, daarbij ben je ook te oud voor me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TE OUD?!
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 16:10:42 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179177926
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:09 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

App me op 22-05
DM je 06.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179178433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

DM je 06.
DM je pic
  dinsdag 15 mei 2018 @ 16:51:59 #29
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_179178929
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Au, terecht wel. Heb het meteen maar aangepast.

Maar het begon eigenlijk als woordgrapje, daarbij ben je ook te oud voor me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 is te oud ja
pi_179178990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

30 is te oud ja
Ik ben nog niet eens 30
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 18:14:44 #31
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179180701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.

Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.

[..]

Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken :')
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook :{

Ja je zegt toch op? Waar moet je nummer blijven dan? Alleen de grote providers zoals KPN en Vofafone houden je nummer nog een paar maanden vast.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:16:08 #32
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_179180735
Tldr TS (ga hem zo volledig lezen als ik thuis ben) maar wat ik er van heb gelezen, zwaar kut TS..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 18:34:48 #33
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_179181068
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:54 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Ik ben nog niet eens 30
Nice :9
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 18:45:47 #34
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179181285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja je zegt toch op? Waar moet je nummer blijven dan? Alleen de grote providers zoals KPN en Vofafone houden je nummer nog een paar maanden vast.
Nee. Ik zeg niet op. Ik wil de hele tijd al overstappen mét nummerbehoud.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179181388
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nice :9
Zal ik jouw nummer bewaren voor het geval je overstapt hahaha
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 18:53:55 #36
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179181490
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee. Ik zeg niet op. Ik wil de hele tijd al overstappen mét nummerbehoud.
En vanwege alle gedoe heeft simpel je abo nu opgezegd. Als youfone niet in staat is je nummer voor de einddatum over te nemen, ben je het kwijt. Lekker voor je.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 18:54:39 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179181516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En vanwege alle gedoe heeft simpel je abo nu opgezegd. Als youfone niet in staat is je nummer voor de einddatum over te nemen, ben je het kwijt. Lekker voor je.
Dat zou oprecht kut zijn, daar ik echt een extreem simpel nummer heb.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 18:56:07 #38
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179181568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zou oprecht kut zijn, daar ik echt een extreem simpel nummer heb.
INB4 dat past goed bij extreem simpele mensen :D HAHAHALOLLEROMGEINZ
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 15 mei 2018 @ 18:57:04 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179181600
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

INB4 dat past goed bij extreem simpele mensen :D HAHAHALOLLEROMGEINZ
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 18:58:37 #40
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179181646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:57 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:01:51 #41
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_179181716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 18:49 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Zal ik jouw nummer bewaren voor het geval je overstapt hahaha
Vind deze wel erg leuk gevonden
pi_179187162
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 16:10 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

TE OUD?!
Volgens je profiel ben je aan het begin der tijden geboren.

:')
Weggegaan en opgerot
pi_179187415
Mooi topic en nog een hoop ruimte voor spannende plottwists.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 23:21:24 ]
pi_179188089
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:07 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Volgens je profiel ben je aan het begin der tijden geboren.

:')
1988 beste 88
pi_179188688
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Jezus Christus wat een goed verhaal!
Nou, maar wat ik nou niet snap he: Waarom de ts zich al die moeite getroost voor - in verhouding - miniscule meerwaarde inzake het ene abonnement t.o.v het andere.

Bedoel als je kijkt hoeveel tijd hij eraan kwijt is en de irritatie en TIJD die het allemaal heeft gekost, dan kun je ook zeggen dat de ts gewoon erg dom en kleinzerig bezig is. Ongeacht of hij nu wel of niet recht ergens op heeft of zaken wel goed dacht te hebben geregeld.

Je kan ook zeggen: Weet je wat? Ik laat het voor nu zo en dan verander ik het wel na een jaartje en ben ik i.i.g beter erop voorbereid om die 'fouten' die ik misschien nu gemaakt heb, dan te vermijden door de kwestie anders en dus beter aan te pakken. Scheel tijd en irritatie. M.a.w leren van je fouten, ook al zijn die misschien niet direct aan jou te wijten.
pi_179191434
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:00 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

1988 beste 88
Owwww dan, mijn vriendin komt uit 89. Zal er dus weinig van voelen gok ik.

1988 is inderdaad de beste 88.
Weggegaan en opgerot
pi_179226223
Dit topic is genomineerd voor de 'meest terechte klacht van de maand'

:7
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 09:28:01 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179235555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:18 schreef onlogisch het volgende:
Overigens lijkt er nu wel schot in de zaak te zitten.

Vanmiddag weer gebeld met Simpel. Ik kon me met moeite beheersen, maar aangezien die gast die ik aan de lijn had er ook niets aan kan doen heeft het weinig zin de emoties een rol te laten spelen. Dit schrijf ik makkelijker dan dat het was overigens.

[..]

Nu wordt ie mooi ook. Beetje dreigen dat ik mijn nummer kwijt kan raken :')
Zal je zien dat dat nog gaat gebeuren ook :{

Natuurlijk heb ik dit gelijk doorgezet naar Youfone.
Ik ben benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen.
*update*

Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.

De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel 8)7

Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.

WILL KEEP YOU POSTED
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 09:45:54 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179235813
Weer die graf Bruno Mars.....
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 18 mei 2018 @ 09:54:16 #50
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179235944
1 de verlenging terug laten draaien
2 het nummer over laten nemen

Niet zelf opzeggen. Dat gaat vanzelf als het nummer overgenomen wordt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179236017
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179236082
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen :')
TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?" :')
pi_179236215
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:02 schreef Sanddr het volgende:

[..]

TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?" :')
Iemand die trots dagelijks zijn administratie bijhoudt, helemaal voldaan is als er 20 euro bespaard is en andere mensen dom vindt dat ze niet doen zoals hij :') . Oja, en ook nog allemaal sparen voor punten voor onzinnige voordeeltjes.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179236222
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:27 schreef Uberkullie het volgende:
Terechte klacht, mooie opbouw, spannend plot. Ik geef dit topic een 8.2. En klantenservices van telecombedrijven zijn allemaal aids.

Net de edit gezien, ik wens je veel sterkte.
Niet alleen bij telecomproviders... tv/internet/gwl, allemaal net zo.

Zodra je van de ene naar de andere aanbieder gaat is het hommes.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  Moderator vrijdag 18 mei 2018 @ 10:23:56 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179236478
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat allemaal om een grijpstuiver te besparen :')
Het besparen van een grijpstuiver :?

Heb jij de OP wel gelezen????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179237134
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*update*

Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.

De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel 8)7

Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.

WILL KEEP YOU POSTED
Lekker van het kastje naar de muur _O-
Het houdt je van de straat.. ehhh zolderkamer, toch.. Bruno? :D
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 09:44:34 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179316250
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*update*

Na deze mail heb ik contact gehad met Youfone. Op my.youfone.nl kon ik de status aanvraag in de gaten houden. Deze staat sinds 15/05 op 'aangevraagd'. Jullie zullen begrijpen dat ik met angst en beven vandaag toch maar weer even de telefoon heb gepakt. Ditmaal belde ik dus naar Youfone omdat de vorige 2 keren de aanvraag direct werd afgewezen. Nu staat de aanvraag al 3 dagen open.

De medewerkster van Youfone kon mij geen antwoord geven. Deze lieftallige dame verbond mij door met 'Porting acces'. Dit orgaan regelt voor verschillende organisaties, o.a. Simpel & Youfone, het nummerbehoud voor mensen. Deze kerel wist mij te melden dat ze bij Simpel inderdaad mijn abonnement 'hard' gekilled hebben máár dat dat vervolgens weer is teruggedraaid. Met andere woorden ik word 22/05 niet afgesloten bij Simpel 8)7

Hoe het kan dat daar bij Youfone geen melding van komt, ging hij verder uitzoeken maar dat is verder niet voor mij van belang. Ik sta op het punt weer te bellen met Simpel. Man man man. Wat hoop ik die medewerker van dinsdag aan de lijn te krijgen. Die had veel praatjes omdat ik redelijk geëmotioneerd reageerde. Zijn letterlijke woorden 'Meneer, heeft u de voorgaande keren mij aan de lijn gehad??? Zeker dat het u nu gaat lukken'. Ik heb een fles whiskey van 'm gewonnen. Kijken of ie woord houdt als ik 'm aan de lijn krijg.

WILL KEEP YOU POSTED
*Update 22/05/2018*

Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder. Na deze laatste post heb ik natuurlijk weer contact gehad met alle partijen :)

Uiteraard wijzen ze allemaal weer naar elkaar. Youfone naar Simpel, Simpel naar Porting Acces en Porting Acces haalt een beetje haar schouders op. Want ja; het is zo klaar als een klontje Youfone & Simpel moeten hun shit gewoon goed regelen.

Daar zit je dan lekker tussen als arme consument _O_

Enfin. Eerst gebeld met Simpel;. Ik kreeg het standaard riedeltje inclusief het 'sorry van het kastje naar de muur'. Ik was op zoek naar die gast van die fles whiskey. De dame die ik vrijdag aan de lijn had kon hem wel van naam, maar kende 'm niet persoonlijk. Jammer. Maargoed, aangezien mijn probleem nog steeds niet is opgelost, heb ik goede hoop hem vandaag wel te kunnen spreken.

Mevrouw wist mij te melden dat het nu toch echt in orde was aangezien e.e.a. nu was doorgesproken met Porting Acces (goh, hoe vaak heb ik dit al gehoord) en dat er weer een nieuwe aanvraag ingediend kon worden. OP NAAR YOUFONE DUS

Eenmaal aangekomen bij Youfone meldde ik dat ik mij zéér grote zorgen maakte omdat ik sinds 15/5 niets meer van de statusupdate op My Youfone had vernomen. De eerste 2 keer op 19/4 & 1/5 veranderde die statusupdate heel snel in 'afgewezen i.v.m. lopend contract'. Nu was het 18/5 en stond er nog steeds 'aangevraagd'.

Mevrouw van Youfone zag mijn inmiddels toch wel redelijk uit de kluiten gewassen dossier en had het met me te doen. Zij gaf aan een nieuw verzoek in te dienen. Mijn expliciete vraag aan haar was of daarmee de aanvraag van 15/05 teniet werd gedaan en er een nieuw verzoek kon worden ingelegd.... Zij bevestigde dit aan mij. Hoewel ze 2e pinksterdag gesloten waren zou dit gewoon in het systeem verwerkt worden.

BONUSVRAAG : Denken jullie dat dit gelukt is????????

Ik vanmorgen gebeld met Youfone, omdat er nog steeds '15/05 aangevraagd' staat. Ik vraag bij Youfone direct naar Porting Acces. Daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat wat mevrouw afgelopen vrijdag zei, helemaal niet kan omdat er nog een pending request was.. :')

Die kerel van Porting Acces gaat nu contact leggen met Simpel & Youfone en belt mij later vandaag terug.

Poll: Ben ik na vandaag los van Simpel?
Ja
Nee
HAHAHAHAHAHAHAHA
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


We gaan het mee maken. ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 10:34:04 #58
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179316902
Sukkel, je snapt het nog steeds niet.

Is de verlenging bij simpel teruggedraaid? Dat is stap 1. Anders zit je daar tot 2020.

Stap 2 is nummerbehoud aanvragen bij youfone. Met inachtneming van minimaal 1 maand opzegtermijn. Je zegt niet zelf op bij simpel.

Met porting access heb je niets te maken, dat is geen partij voor jou en alleen maar genoemd om naar te kunnen wijzen.

Youfone kijkt gewoon niet verder dan zo snel mogelijk de bestelling inzetten en daarmee het nummerbehoud.

Beter kan je naar bv kpn, Vodafone of t-mobile gaan. Die hebben ook niet alles perfect geregeld, maar kunnen het wel voor je regelen.
Ik heb daar 10 gb voor 10,50. Kan geen budgetprovider tegenop.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179317436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

*Update 22/05/2018*

Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder. Na deze laatste post heb ik natuurlijk weer contact gehad met alle partijen :)

Uiteraard wijzen ze allemaal weer naar elkaar. Youfone naar Simpel, Simpel naar Porting Acces en Porting Acces haalt een beetje haar schouders op. Want ja; het is zo klaar als een klontje Youfone & Simpel moeten hun shit gewoon goed regelen.

Daar zit je dan lekker tussen als arme consument _O_

Enfin. Eerst gebeld met Simpel;. Ik kreeg het standaard riedeltje inclusief het 'sorry van het kastje naar de muur'. Ik was op zoek naar die gast van die fles whiskey. De dame die ik vrijdag aan de lijn had kon hem wel van naam, maar kende 'm niet persoonlijk. Jammer. Maargoed, aangezien mijn probleem nog steeds niet is opgelost, heb ik goede hoop hem vandaag wel te kunnen spreken.

Mevrouw wist mij te melden dat het nu toch echt in orde was aangezien e.e.a. nu was doorgesproken met Porting Acces (goh, hoe vaak heb ik dit al gehoord) en dat er weer een nieuwe aanvraag ingediend kon worden. OP NAAR YOUFONE DUS

Eenmaal aangekomen bij Youfone meldde ik dat ik mij zéér grote zorgen maakte omdat ik sinds 15/5 niets meer van de statusupdate op My Youfone had vernomen. De eerste 2 keer op 19/4 & 1/5 veranderde die statusupdate heel snel in 'afgewezen i.v.m. lopend contract'. Nu was het 18/5 en stond er nog steeds 'aangevraagd'.

Mevrouw van Youfone zag mijn inmiddels toch wel redelijk uit de kluiten gewassen dossier en had het met me te doen. Zij gaf aan een nieuw verzoek in te dienen. Mijn expliciete vraag aan haar was of daarmee de aanvraag van 15/05 teniet werd gedaan en er een nieuw verzoek kon worden ingelegd.... Zij bevestigde dit aan mij. Hoewel ze 2e pinksterdag gesloten waren zou dit gewoon in het systeem verwerkt worden.

BONUSVRAAG : Denken jullie dat dit gelukt is????????

Ik vanmorgen gebeld met Youfone, omdat er nog steeds '15/05 aangevraagd' staat. Ik vraag bij Youfone direct naar Porting Acces. Daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat wat mevrouw afgelopen vrijdag zei, helemaal niet kan omdat er nog een pending request was.. :')

Die kerel van Porting Acces gaat nu contact leggen met Simpel & Youfone en belt mij later vandaag terug.

Poll: Ben ik na vandaag los van Simpel?
Ja
Nee
HAHAHAHAHAHAHAHA
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

We gaan het mee maken. ;(
Ha ha ha ha op de bonusvraag.. klachtenbrief al klaar? :+
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 11:11:39 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179317524
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Sukkel, je snapt het nog steeds niet.

Is de verlenging bij simpel teruggedraaid?
Ja, allang. Dat is begin mei al gebeurd.
quote:
Dat is stap 1. Anders zit je daar tot 2020.

Stap 2 is nummerbehoud aanvragen bij youfone. Met inachtneming van minimaal 1 maand opzegtermijn. Je zegt niet zelf op bij simpel.

Met porting access heb je niets te maken, dat is geen partij voor jou en alleen maar genoemd om naar te kunnen wijzen.

Youfone kijkt gewoon niet verder dan zo snel mogelijk de bestelling inzetten en daarmee het nummerbehoud.

Beter kan je naar bv kpn, Vodafone of t-mobile gaan. Die hebben ook niet alles perfect geregeld, maar kunnen het wel voor je regelen.
Ik heb daar 10 gb voor 10,50. Kan geen budgetprovider tegenop.
Probleem ligt nu ook deels bij Youfone. Bij Porting Acces geven ze aan dat er een technisch issue is waardoor de aanvragen van Youfone niet bij Simpel terechtkomen omtrent nummerbehoud.

Ondertussen is mijn abonnement opgezegd bij Simpel en ben ik nu niet meer in staat te bellen/mailen/appen etc.

Ik heb nu Simpel weer gebeld met de vraag of ze mijn contract niet toch nog 5 dagen door kunnen laten lopen omdat er een technisch issue is bij Youfone. Dat gaan ze regelen en hopelijk kan ik straks weer bellen :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 11:30:47 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179318050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ha ha ha ha op de bonusvraag.. klachtenbrief al klaar? :+
Yep, als onderwerp heb ik de url van dit topic gekozen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 12:45:06 #62
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179319288
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:11 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, allang. Dat is begin mei al gebeurd.

[..]

Probleem ligt nu ook deels bij Youfone. Bij Porting Acces geven ze aan dat er een technisch issue is waardoor de aanvragen van Youfone niet bij Simpel terechtkomen omtrent nummerbehoud.

Ondertussen is mijn abonnement opgezegd bij Simpel en ben ik nu niet meer in staat te bellen/mailen/appen etc.

Ik heb nu Simpel weer gebeld met de vraag of ze mijn contract niet toch nog 5 dagen door kunnen laten lopen omdat er een technisch issue is bij Youfone. Dat gaan ze regelen en hopelijk kan ik straks weer bellen :O
Volgens mij hebben ze bij simpel niet alleen de verlenging teruggedraaid, maar tevens je abo al opgezegd. Zometeen zit je met je pik in het grind en ben je je nummer kwijt.

Ga naar een Vodafone winkel. Koop daar een prepaid kaart. Kost wat maar dan hou je zometeen tenminste wel altijd je nummer.

Vraag nummerbehoud aan naar die prepaid kaart. Dan kunnen er twee dingen gebeuren:
OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid wordt afgewezen, omdat er al een valide aanvraag naar youfone loopt, waardoor je inderdaad zoals gepland je nummer bij youfone krijgt.
OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid loopt gewoon door omdat youfone een stelletje kutzakken zijn die hebben gekloot met de nummerbehoud aanvaag. Dan landt je nummer veilig bij Vodafone en dan kan je vanuit die prepaid situatie alsnog alles met je nummer doen, naar welke provider dan ook.

In een van beide scenario's houd je teminste je nummer. De prepaid werkt in dit geval als een backup.

NOOIT zelf opzeggen, tenzij je het nummer niet meer nodig hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door vogeltjesdans op 22-05-2018 12:54:42 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 12:48:32 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179319336
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze bij simpel niet alleen de verlenging teruggedraaid, maar tevens je abo al opgezegd. Zometeen zit je met je pik in het grind en ben je je nummer kwijt..

Ga naar een Vodafone winkel. Koop daar een prepaid kaart. Kost wat maar dan hou je zometeen tenminste wel altijd je nummer.

Vraag nummerbehoud aan naar die prepaid kaart. Dan kunnen er twee dingen gebeuren: OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid wordt afgewezen, omdat er al een valide aanvraag naar youfone loopt, OF de nummerbehoud aanvraag naar Vodafone prepaid loopt gewoon door omdat youfone een stelletje kutzakken zijn die hebben gekloot met de nummerbehoud aanvaag.

In een van beide scenario's houd je teminste je nummer. De prepaid werkt in dit geval als een backup.
Bedankt voor het meedenken. Kan je dat ook online fixen of moet ik naar een fysieke winkel?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 12:50:54 #64
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179319379
Die chick die ik van Simpel aan de lijn had en 1,5 uur geleden zei dat ik met een uurtje weer online zou zijn lult ook. Want er gebeurt niets. Ben nog altijd offline.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:00:34 #65
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179319549
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt voor het meedenken. Kan je dat ook online fixen of moet ik naar een fysieke winkel?
Het kan online, maar daar heb je geen tijd meer voor (online gratis simkaart aanvragen duurt twee weken). In de Vodafone winkel koop je de kaart en vullen ze meteen dat online fomulier samen met je in.

Werkt de overgang naar Vodafone prepaid niet, dan komt dat doordat er al een valide aanvraag naar youfone loopt. Werkt de overgang naar Vodafone prepaid wel, dan heb je daar tenminste straks veilig je nummer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:01:26 #66
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179319564
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 12:50 schreef onlogisch het volgende:
Die chick die ik van Simpel aan de lijn had en 1,5 uur geleden zei dat ik met een uurtje weer online zou zijn lult ook. Want er gebeurt niets. Ben nog altijd offline.
vijf minuten vliegtuigstand en daarna rebooten werkt ook niet?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 13:33:52 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179320069
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

vijf minuten vliegtuigstand en daarna rebooten werkt ook niet?
Nope.

Vanmiddag maar als een speer naar een Vodafone winkel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 13:36:35 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179320098
quote:
Beste mevrouw/meneer,

Bij de aanvraag van het abonnement heb je aangegeven het huidige mobiele telefoonnummer 06******** te willen behouden. Hiervoor heeft Youfone een verzoek ingediend bij je huidige provider. Helaas is het verzoek is niet geaccepteerd vanwege de volgende reden:

De datum van nummerbehoud is niet mogelijk omdat deze te ver in de toekomst ligt.

Wij hebben van de provider vernomen dat 06******** een contract heeft tot . Een verzoek vanuit onze kant voor een eerdere datum is op dit moment helaas niet mogelijk. Wij verwijzen jou naar de huidige provider wat betreft de mogelijkheden voor eventueel vervroegde overname van het mobiele telefoonnummer.

Als dit niet mogelijk is, ontvang je van Youfone automatisch een simkaart met een nieuw telefoonnummer.

Heb je nog vragen? Bekijk youfone.nl/vragen of stuur een e-mail naar support@youfone.nl.

Vriendelijke groet,

Youfone
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179320175
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:02 schreef Sanddr het volgende:

[..]

TS is waarschijnlijk zo iemand die je na twee weken appt: "Hey, kun je die 20 cent die ik je laatst heb geleend nog even overmaken?" :')
Mensen die niet volledig een lening terugbetalen :') Dat zijn pas droeftoeters
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 13:47:40 #70
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179320281
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Lijkt erop dat simpel de verlenging helemaal niet heeft teruggedraaid.

Bellen, einddatum lopende contract opvragen. Bij nieuwe aanvraag deze datum plus 1 maad opzeg en enkele dagen speling opgeven. Niet in het weekend en niet op feestdagen.

En pas op dat die flikkers van youfone je geen nieuw abo met een nieuw nummer in je maag splitsen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 14:19:31 #71
332671 crew  indiaantje89
pi_179320958
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:36 schreef onlogisch het volgende:

[..]

_O_
Als ik het allemaal zo lees doet je nieuwe provider ook niet echt hard zijn best om het opgelost te krijgen hoor. Ik werk zelf in de telecom en ik weet al te goed hoe dit soort dingen werken. Heb je al deze informatie schriftelijk (per E-Mail), dan gewoon doorsturen naar je nieuwe provider. Als het goed is zitten die aangesloten bij vereniging van telecom providers (COIN), en hebben die beschikking tot de zogenoemde helpdesk lijst waar die provider een naam/nummer heeft van bepaalde contact persoon bij de andere provider om dit soort euvels op te lossen.

Dat Simpel aangesloten zit bij PortingXs (geen Porting Access ;)) is jou pakkie-an niet . Daar moet jij als eindgebruiker niet eens contact mee hebben.
pi_179321063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Mensen die niet volledig een lening terugbetalen :') Dat zijn pas droeftoeters
Een bedrag van 20 cent een lening noemen. :')
pi_179321218
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:24 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Een bedrag van 20 cent een lening noemen. :')
Oke hoor jij wint :') Veel plezier met je 20 cent joh :')
pi_179321261
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:34 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Oke hoor jij wint :') Veel plezier met je 20 cent joh :')
Volgens mij mis je het punt.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:07:36 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179321864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Als ik het allemaal zo lees doet je nieuwe provider ook niet echt hard zijn best om het opgelost te krijgen hoor. Ik werk zelf in de telecom en ik weet al te goed hoe dit soort dingen werken. Heb je al deze informatie schriftelijk (per E-Mail), dan gewoon doorsturen naar je nieuwe provider. Als het goed is zitten die aangesloten bij vereniging van telecom providers (COIN), en hebben die beschikking tot de zogenoemde helpdesk lijst waar die provider een naam/nummer heeft van bepaalde contact persoon bij de andere provider om dit soort euvels op te lossen.

Dat Simpel aangesloten zit bij PortingXs (geen Porting Access ;)) is jou pakkie-an niet . Daar moet jij als eindgebruiker niet eens contact mee hebben.
Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

quote:
• Youfone vergat mij op 21/4 een mail te sturen
• Youfone heeft problemen met het aanvragen van het nummer
• Simpel verbreekt mijn contract op de afgesproken datum
• Simpel sluit mij op verzoek toch weer aan.
Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:13:16 #76
332671 crew  indiaantje89
pi_179322027
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

[..]

Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 15:14:08 #77
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179322052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Vaak is het een kwestie van de juiste personen spreken, als zijn er soms echt wel wat *$#%*($ bedrijven erbij die echt heel bewust hun klanten oplichten. Maar goed, hoop voor je dat dat het snel opgelost is.
Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 15:39:16 #78
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_179322631
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Aha, Porting Xs dan. Nou ja, ok.

Ondertussen houdt Simpel dit keer wel woord. Ik ben weer aangesloten op het Simpel netwerk. Ik heb weer toegang tot 'mijn simpel'. En daar staat nu weer dat ik een contract heb tot 30/4/2020.

Vandaar dat ik dus weer dat automatisch gegenereerde afwijzingsmailtje van Youfone kreeg.

Die vrouw van vanmorgen heeft dus woord gehouden. Dat is nu al de 2e keer op rij dat Simpel woord houdt. Vorige week met het doormidden scheuren van mijn contract was het de eerste keer al dat zij woord hielden.

Ik word langzamerhand een beetje #TeamSimpel als ik de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken eens op een rijtje zet.

[..]

Misschien zijn ze zo slecht nog niet :Y)

Ondertussen heb ik het afwijzingsmailtje van Youfone richting hen maar waar beantwoord met de vraag of het technische issue bij hen al is verholpen.
Zoals ik al vermoedde heeft simpel je contractsverlenging dus nog niet teruggedraaid. Dat is hen wel aan te rekenen, want daardoor mislukt al het andere ook. Al het youfone gerelateerde mislukt nu door simpel.

Als een haas die verlenging ongedaan maken en terug naar het oude contract.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_179442521
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ik de juiste personen ondertussen wel gesproken heb. Ik acht de kans niet heel erg groot dat ik nu nog mensen ga spreken aan beiden kanten van de servicebalie die ik nog niet gesproken heb.
OP GE LOST, OUWE :Y)
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 10:46:46 #80
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179442621
Goede kick truus
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179442649
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:46 schreef Plompzakker het volgende:
Goede kick truus
Dat dacht ik, Hans.
pi_179442858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 15:32 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

En hoe sta je tegenover er "een keer overheen gaan"?
Heb je weer met je moeder gesproken?
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 12:08:50 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179444239
Final *Update*

Laatste update _O_

Wonder boven wonder is het gelukt. Eindelijk hebben ze de gegevens kunnen synchroniseren en heb ik eind vorige week mijn simkaart toegezonden gekregen *O*

* onlogisch is sinds deze morgen trotse klant van Youfone en heeft nu voor 2 kwartjes meer 2 keer zoveel GB

_O_

Ik wil alle 40/45 callcentermedewerkers van Simpel, Youfone én Porting Xs (lees je mee indiaantje???) de server van FOK!, en uiteraard jullie lurkers & posters bedanken voor de mentale steun die ik heb mogen ontvangen tijdens deze naar mijn idee zéér terechte klacht :)

Speciale shoutout naar vogeltjesdans omdat vogeltjesdans.

• Topic kan worden afgevinkt.
• Afsluiten die handel.
• Licht uit.
• Nooit meer aan denken.

Nou groetjes :* :W

[ Bericht 0% gewijzigd door onlogisch op 28-05-2018 12:17:34 ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179532793
Gefeliciteerd onlo *O*

Een topic waar moeite in zit, en de regelmatige updates van je keiharde struggles met de telefoonproviders maakten van dit topic een pareltje *O*

Om die reden is dit topic verkozen tot de 'Meest terechte klacht van de maand' :+

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')