abonnement Unibet Coolblue
pi_179041550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:47 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Las het ook ja. Al zou ik het wel ten zeerste waarderen als PSV het bij jongens als Janssen en Pieters (gedegradeerd met Stoke) zou proberen. Helaas blijft Southampton in de PL, anders zou Hoedt ook een goede optie voor PSV zijn. Brands heeft wel vaker spelers gehaald waarvan we dachten dat ze onhaalbaar waren (met name de Mexicanen) dus wie weet.

Ik vind ook wel dat Brands de knoop eens door moet hakken. Waarschijnlijk gaat ie en dat zal toch een enorme aderlating voor PSV zijn.
Waarom moeten we Pieters eigenlijk willen? Ik was blij dat hij wegging destijds. Ik werd helemaal gek van dat achteruit lopen met zn handjes op de rug. In Engeland heb ik 'm verder niet in de gaten gehouden eigenlijk. Het enige dat ik weet is dat hij nooit meer opgeroepen is voor het NL elftal, hij gedegradeerd is en dat het een schuinsmarcheerder is. Serieuze vraag dus verder. Waarom? Of is elke Nederlander in de PL een meerwaarde tegenwoordig?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_179041779
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom moeten we Pieters eigenlijk willen? Ik was blij dat hij wegging destijds. Ik werd helemaal gek van dat achteruit lopen met zn handjes op de rug. In Engeland heb ik 'm verder niet in de gaten gehouden eigenlijk. Het enige dat ik weet is dat hij nooit meer opgeroepen is voor het NL elftal, hij gedegradeerd is en dat het een schuinsmarcheerder is. Serieuze vraag dus verder. Waarom? Of is elke Nederlander in de PL een meerwaarde tegenwoordig?
idd , heb nare herrerinigen aan Pieters.
Met het kansloze dansje als hoogtepunt


Laat em maar lekker in Stoke
  woensdag 9 mei 2018 @ 15:05:01 #28
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179041841
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Waarom moeten we Pieters eigenlijk willen? Ik was blij dat hij wegging destijds. Ik werd helemaal gek van dat achteruit lopen met zn handjes op de rug. In Engeland heb ik 'm verder niet in de gaten gehouden eigenlijk. Het enige dat ik weet is dat hij nooit meer opgeroepen is voor het NL elftal, hij gedegradeerd is en dat het een schuinsmarcheerder is. Serieuze vraag dus verder. Waarom? Of is elke Nederlander in de PL een meerwaarde tegenwoordig?
Las laatst al van Stokefans op Reddit dat Pieters wekelijks een van de zwakkeren was (wel goede inzet).

Blijft lachwekkend dat er zo'n mediaoffensiefje was om hem op te roepen voor Oranje.
Oh.
pi_179041857
We hebben nu Viergever genot. Pieters is niet nodig. Liever een Zuid-Amerikaanse aankoop bitte :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_179041875
Ik meen te herinneren dat zijn statistieken in de PL indrukwekkend waren. Deed in de top mee op zijn positie.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_179042944

:r

Waardeloze speler van het niveau AZ/Feyenoord
  woensdag 9 mei 2018 @ 16:19:58 #32
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179043409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Baas. Hier had hij allebei zijn armen nog, zie ik.
  woensdag 9 mei 2018 @ 16:32:05 #33
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_179043648
quote:
_O- _O-

Geen verdere woorden nodig, lijkt me.

_O- _O-
pi_179043961
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Baas. Hier had hij allebei zijn armen nog, zie ik.
Manolev-Derijck-Marcelo-Pieters


Wat een achterhoede _O_
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:58:09 #35
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179046866
Nee, we moeten Pieters inderdaad niet gaan overschatten. Maar denk wel dat hij een toegevoegde waarde is, mitjs je hem voor een zacht prijsje bij Stoke op kan halen. Ik begreep juist van een Stoke-forum dat ze wel tevreden over hem waren. En dat hij nooit meer opgeroepen is voor Oranje is wel ronduit vreemd. Was (zeker op bepaalde momenten) echt niet minder dan de linksbacks die wel opgeroepen werden.
pi_179053146
RikElfrink twitterde op woensdag 09-05-2018 om 22:39:00 Uitstekend nieuws voor #PSV uit Engeland. Chelsea verspeelt punten tegen laagvlieger Huddersfield. Liverpool hoeft daardoor zondag thuis slechts gelijk te spelen tegen Brighton voor plek 4 in de Premier League. PSV is heel dicht bij de lucratieve Champions League-play offs. reageer retweet
_O_
pi_179053821
quote:
quote:
"Ik kreeg de vraag na Heracles-thuis, of PSV gezien de stand bang zou zijn voor Ajax. Daar heb ik antwoord op gegeven. Wij hadden alleen nog maar wat te winnen, stonden zeven punten achter, PSV had alles nog te verliezen,Voor mezelf kreeg ik later de bevestiging van mijn gelijk, toen ik Marcel Brands hoorde zeggen dat hij rond het duel met ons nog nooit zo nerveus was geweest. PSV was na afloop heel stoer, en ik vind ook: als je zoals wij daar verliest, moet je nederig zijn. Dat was zeker nu ook gepast. Maar ik blijf erbij: als wij daar, in hun gedroomde kampioenswedstrijd, met 0-1 voor komen, schiet de boel in de stress. En dan was het nog maar vier punten geweest,"
wow :')
  woensdag 9 mei 2018 @ 23:34:27 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179054046
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]


[..]

wow :')
Hahaha. Dan krijg je de kans om een gigantische media fuckup die ook nog eens backfired, te nuanceren.....

Maak je het 10x erger. Geniale vondst.
pi_179054109
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 22:45 schreef PSVCL het volgende:
RikElfrink twitterde op woensdag 09-05-2018 om 22:39:00 Uitstekend nieuws voor #PSV uit Engeland. Chelsea verspeelt punten tegen laagvlieger Huddersfield. Liverpool hoeft daardoor zondag thuis slechts gelijk te spelen tegen Brighton voor plek 4 in de Premier League. PSV is heel dicht bij de lucratieve Champions League-play offs. reageer retweet
_O_
Goed nieuws. Verzekerd van oostblok genot in Polen en Roemenie :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_179054277
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:38 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Goed nieuws. Verzekerd van oostblok genot in Polen en Roemenie :)
we kondne niet eens van een simpel team uit hvratski winnen man
pi_179054345
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

we kondne niet eens van een simpel team uit hvratski winnen man
We zijn verzekerd van de Europa League groepfase als Liverpool gelijk speelt/wint.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 9 mei 2018 @ 23:58:18 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179054479
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

We zijn verzekerd van de Europa League groepfase als Liverpool gelijk speelt/wint.
Dat is dan dus al progressie ten opzichte van vorig jaar. Zonder zelfs maar te spelen.

PSVgoden _O_
pi_179056045
Voor mij hoeft die hele Europa League niet. Soort zelfkastijding om daar naar te kijken. Kan t niet meer opbrengen om 90 minuten te kijken naar een sfeerloze pot in een betonnen halfleeg stadion ergens in een voormalig sovjet-unie land.
Land of the free. Home of the brave.
pi_179056146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]


[..]

wow :')
Hij heeft een punt, maar door het zo open te spelen laat hij zich wel kennen. Dit had hij slimmer kunnen spelen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 10 mei 2018 @ 05:05:51 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179056236
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 03:00 schreef Scarface88 het volgende:
Voor mij hoeft die hele Europa League niet. Soort zelfkastijding om daar naar te kijken. Kan t niet meer opbrengen om 90 minuten te kijken naar een sfeerloze pot in een betonnen halfleeg stadion ergens in een voormalig sovjet-unie land.
Fijn dat het voor jou niet hoeft en dat je moeite hebt om 90 minuten naar je club te kijken. Zit niet zo te zeiken gast.
Voor een club als PSV en vooral de jonge spelers is het gewoon erg belangrijk dat ze zich internationaal kunnen manifesteren. In de kwartfinales van de EL zat welgeteld 1 club uit een oostblokland. Steeds vaker zul je clubs uit Duitsland, Engeland, Spanje en Italie zien in de knockoutfase.
De finaleplaats van Ajax heeft de club naar ik meen 10 miljoen opgeleverd om nog maar te zwijgen over transfergelden van spelers die positief opvielen. Nu heeft Ajax genoeg liquide middelen op dit moment, maar voor PSV zou het fijn zijn als er een keer WEL geld zou zijn voor een fatsoenlijke back.
Ajax en de supporters als arrogant bestempelen, maar jezelf te goed/groot vinden om naar de Europa League te kijken als jouw club er speelt omdat de sfeer je niet aanstaat. Nee, topsupporter ben je dan. Flikker toch een eind op joh. :r
  donderdag 10 mei 2018 @ 07:38:21 #46
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179056743
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 05:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Fijn dat het voor jou niet hoeft en dat je moeite hebt om 90 minuten naar je club te kijken. Zit niet zo te zeiken gast.
Voor een club als PSV en vooral de jonge spelers is het gewoon erg belangrijk dat ze zich internationaal kunnen manifesteren. In de kwartfinales van de EL zat welgeteld 1 club uit een oostblokland. Steeds vaker zul je clubs uit Duitsland, Engeland, Spanje en Italie zien in de knockoutfase.
De finaleplaats van Ajax heeft de club naar ik meen 10 miljoen opgeleverd om nog maar te zwijgen over transfergelden van spelers die positief opvielen. Nu heeft Ajax genoeg liquide middelen op dit moment, maar voor PSV zou het fijn zijn als er een keer WEL geld zou zijn voor een fatsoenlijke back.
Ajax en de supporters als arrogant bestempelen, maar jezelf te goed/groot vinden om naar de Europa League te kijken als jouw club er speelt omdat de sfeer je niet aanstaat. Nee, topsupporter ben je dan. Flikker toch een eind op joh. :r
_O_
pi_179056991
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 03:00 schreef Scarface88 het volgende:
Voor mij hoeft die hele Europa League niet. Soort zelfkastijding om daar naar te kijken. Kan t niet meer opbrengen om 90 minuten te kijken naar een sfeerloze pot in een betonnen halfleeg stadion ergens in een voormalig sovjet-unie land.
Als kanonnenvoer dienen in de CL is wel leuk natuurlijk :'). Daar hebben Nederlandse clubs niets meer te zoeken.
pi_179057091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als kanonnenvoer dienen in de CL is wel leuk natuurlijk :'). Daar hebben Nederlandse clubs niets meer te zoeken.
Daar is iig wel het geld eerst op te halen. Dus gewoon zorgen dat je daarin derde wordt in de groep. Met beetje geluk in loting en defensief spel is dat best te doen. Daarna genoeg mooie potjes in EL waar je best tot semi’s kan komen als Psv.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 10 mei 2018 @ 08:09:31 #49
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179057125
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 07:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als kanonnenvoer dienen in de CL is wel leuk natuurlijk :'). Daar hebben Nederlandse clubs niets meer te zoeken.
Wat een onzin 'kanonnenvoer'. Alsof alle CL-avonturen in de groepsfases de laatste jaren kansloos waren en in grote uitslagen eindigde.

Wanneer PSV of Ajax die groepsfase haalt, is het altijd leuk om te kijken. Grote negatieve uitslagen zijn echt een uitzondering en doorgaans alleen tegen de echte topploegen.
pi_179057456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 08:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat een onzin 'kanonnenvoer'. Alsof alle CL-avonturen in de groepsfases de laatste jaren kansloos waren en in grote uitslagen eindigde.

Wanneer PSV of Ajax die groepsfase haalt, is het altijd leuk om te kijken. Grote negatieve uitslagen zijn echt een uitzondering en doorgaans alleen tegen de echte topploegen.
Sindsdien is de eredivisie alleen maar verder achteruit gehold en daardoor het gat groter geworden. Je ziet in de groepsfase steeds meer belachelijk grote uitslagen omdat kleine landen het geweld van de grote landen simpelweg niet meer bij kunnen binnen. Ik voorspel dat de kans veel groter is dat Nederlandse clubs in de CL net zo kansloos zijn als Feyenoord vorig jaar, dan dat ze verrassende uitschieters hebben als PSV een paar seizoenen terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')