Ja maar toch is bij de DB alles beter! "Kijk maar hoe goed ze scoren op X"quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:06 schreef J.B. het volgende:
Frankfurt woon ik, en ik moet geregeld reizen voor mijn werk binnen Duitsland. Ik heb nog geen enkele treinrit zonder vertraging meegemaakt (vandaag bijvoorbeeld retour Bonn, in totaal weer +2 uur), haperend materieel (vandaag op terugrit 3 wagons gesloten wegens kapotte airco) met stampvolle treinen als gevolg, waardeloze communicatie, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zenk joe for trefling wiz Deutsche Bahn.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:06 schreef J.B. het volgende:
Frankfurt woon ik, en ik moet geregeld reizen voor mijn werk binnen Duitsland. Ik heb nog geen enkele treinrit zonder vertraging meegemaakt (vandaag bijvoorbeeld retour Bonn, in totaal weer +2 uur), haperend materieel (vandaag op terugrit 3 wagons gesloten wegens kapotte airco) met stampvolle treinen als gevolg, waardeloze communicatie, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou jah, wij kennen die mensen toch niet. Anders kan je iedere seconde onderhand meerdere keren even stilstaan bij hoe kut de wereld is.
Jullie missen iets. Mij kunnen die mensen ook min of meer gestolen worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 00:54 schreef James1988 het volgende:
Zoals DeadLocK2K al terecht aangeeft - ik ken niemand die daarbij betrokken is geweest, voor mij is het niet veel meer dan een berichtje op pagina 3. Vind ik het erg? Ja. Ga ik erom rouwen? Nee, dat niet.
Precies. Laten we dus vooral eerst ONDERZOEK gaan doen alvorens te concluderen dat het wel nalatigheid zus of achterstallig onderhoud zo geweest zal zijn.quote:Ik vind het interessant om te weten wat er fout heeft kunnen gaan, zelfs als het nog maar net is gebeurd.
Dennis' post gaf alleen antwoord op de eerste Why?: waarom konden twee treinen op elkaar botsen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Laten we dus vooral eerst ONDERZOEK gaan doen alvorens te concluderen dat het wel nalatigheid zus of achterstallig onderhoud zo geweest zal zijn.
Antwoord op de eerste vraag is trouwens: "omdat ze op hetzelfde spoor reden, in tegengestelde richting". Als ik die managementlingo van jou volg was Dennis volgens mij al een eind richting nummer 3 zo niet 4quote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dennis' post gaf alleen antwoord op de eerste Why?: waarom konden twee treinen op elkaar botsen?
Ooit was er een briljante reclame van Volkswagen die daarover gingquote:Op dinsdag 8 mei 2018 23:55 schreef James1988 het volgende:
De bedoeling is dat je - net als een kind - blijft vragen "maar waarom dan?" totdat het niet meer mogelijk is om nog meer vragen te stellen. Als dat 250 keer gebeurt, soit.
Ja klopt, dat zie ik veel te weinig tegenwoordigquote:Op woensdag 9 mei 2018 00:01 schreef James1988 het volgende:
Ik vind "Seconds From Disaster" om die reden ook best wel een goede serie, ze laten heel goed zien welke dingen er allemaal fout gingen totdat het geheel uitmondde in een ramp.
Ze overdramatiseren en herhalen wel akelig veel, maar dat verbaast me niet zo heel erg bij een Amerikaans programma dat een uur zendtijd moet vullen.
Ja, dat is een beetje zelfkastijding voor me. Het maakt me niet geruster op vliegen maar aan de andere kant, zie je wel hoeveel aandacht er geschonken wordt aan correct gevolgde procedures en hoeveel daarop getraind wordt, geeft heel veel vertrouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:05 schreef James1988 het volgende:
SfD wordt zo te zien elke donderdag uitgezonden om 20:00.
Gelukkig hebben we Air Crash Investigation nog, dat ook héél goed is.
Maar wel snelstgroeiende spoorlijn!!quote:
Onnen huilt nu alquote:Op woensdag 9 mei 2018 06:12 schreef b2py het volgende:
https://nieuws.ns.nl/spoedverlenging-intercity-direct-treinen/
Alle ICd treinen worden verlengd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |