abonnement Unibet Coolblue
pi_179039054
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Youth league was woudestein uitverkocht en er gingen zelfs honderden mee naar uitwedstrijden.
Daar zaten vooral gasten die het niet wilde accepteren dat Feyenoord 1 niet meer meedoet in Europa.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:32:16 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179039775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet een speler daarvan is nog echt doorgebroken in het eerste dus kun je amper over oordelen toch?
Klopt omdat ze tussen de 15 en 18 jaar zijn. Maar in hun ontwikkeling ziet het er goed uit.

De positieve inkomsten van de afgelopen jaren is vooral te danken aan onze jeugdopleiding. Karsdorp, Kongolo, de Vrij, Indi, Clasie. Dat betekent dus dat onze jeugdopleiding goed werk verricht. Vilhena is de volgende die voor 8+ miljoen verkocht gaat worden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:34:31 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179039838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt omdat ze tussen de 15 en 18 jaar zijn. Maar in hun ontwikkeling ziet het er goed uit.

De positieve inkomsten van de afgelopen jaren is vooral te danken aan onze jeugdopleiding. Karsdorp, Kongolo, de Vrij, Indi, Clasie. Dat betekent dus dat onze jeugdopleiding goed werk verricht. Vilhena is de volgende die voor 8+ miljoen verkocht gaat worden.
Die inkomsten zijn nog uit de periode dat we de beste jeugdopleiding van NL hadden. Inmiddels lijken we achterop geraakt, al kunnen er alsnog genoeg goede spelers doorkomen natuurlijk.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:35:43 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179039861
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die inkomsten zijn nog uit de periode dat we de beste jeugdopleiding van NL hadden.
Op basis van wat, die zogenaamde prijs? Zegt me allemaal niet zoveel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 mei 2018 @ 13:36:33 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179039877
Bijlow bij oranje Koeman god _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:38:10 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179039927
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die inkomsten zijn nog uit de periode dat we de beste jeugdopleiding van NL hadden. Inmiddels lijken we achterop geraakt, al kunnen er alsnog genoeg goede spelers doorkomen natuurlijk.
Wat is er in die 3 jaar veranderd in onze jeugdopleiding? Ze zijn na het vertrek van Brard dezelfde weg blijven volgen. Voor de KNVB werd het alleen een beetje gênant om elk jaar maar weer die prijs aan Feyenoord te geven. En Ajax, PSV en AZ hebben ook eindelijk betere stappen gezet. Niks mis mee, maar dat zegt niet dat Feyenoord opeens slecht bezig is. Kijk maar naar de Oranje elftallen van die moment in de jeugd. Feyenoord en Ajax heersen nog steeds.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:40:58 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179039984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bijlow bij oranje Koeman god _O_
Jong Oranje, zo vreemd is dat niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179040003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:32 schreef satecl het volgende:

[..]

Klopt omdat ze tussen de 15 en 18 jaar zijn. Maar in hun ontwikkeling ziet het er goed uit.

De positieve inkomsten van de afgelopen jaren is vooral te danken aan onze jeugdopleiding. Karsdorp, Kongolo, de Vrij, Indi, Clasie. Dat betekent dus dat onze jeugdopleiding goed werk verricht. Vilhena is de volgende die voor 8+ miljoen verkocht gaat worden.
Er zal ongetwijfeld ooit wel weer wat aankomen, en wie weet doet Malacia het leuk maar je mist een hele generatie. Zeg maar de ploeg die nu klaar zouden moeten staan om bij wijze van spreken spelers als Vilhena en El Ahmadi op te volgen in het eerste.

Zeg maar de generatie Nieuwkoop
blablablabla
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:42:22 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179040024
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zal ongetwijfeld ooit wel weer wat aankomen, en wie weet doet Malacia het leuk maar je mist een hele generatie. Zeg maar de ploeg die nu klaar zouden moeten staan om bij wijze van spreken spelers als Vilhena en El Ahmadi op te volgen in het eerste.

Zeg maar de generatie Nieuwkoop
Niet elke generatie herbergt 5 toppers ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:43:43 #135
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179040047
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Op basis van wat, die zogenaamde prijs? Zegt me allemaal niet zoveel.
Die 'zogenaamde prijs' is gebaseerd op een aantal prima criteria, ik weet niet waar je het anders op wil baseren. Daarnaast presteerden jeugdelftallen toen een stuk beter.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:44:29 #136
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179040067
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat is er in die 3 jaar veranderd in onze jeugdopleiding? Ze zijn na het vertrek van Brard dezelfde weg blijven volgen. Voor de KNVB werd het alleen een beetje gênant om elk jaar maar weer die prijs aan Feyenoord te geven. En Ajax, PSV en AZ hebben ook eindelijk betere stappen gezet. Niks mis mee, maar dat zegt niet dat Feyenoord opeens slecht bezig is. Kijk maar naar de Oranje elftallen van die moment in de jeugd. Feyenoord en Ajax heersen nog steeds.
Misschien is geen verandering wel slecht, talentontwikkeling als vakgebied staat verre van stil
pi_179040078
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet elke generatie herbergt 5 toppers ofzo.
Wie heeft het direct over toppers?
Vilhena is als we realistisch zijn ook geen topper, maar spelers die überhaupt meekunnen bij het eerste zijn er ook niet of nauwelijks uit die generatie.
blablablabla
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:53:37 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179040252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie heeft het direct over toppers?
Vilhena is als we realistisch zijn ook geen topper, maar spelers die überhaupt meekunnen bij het eerste zijn er ook niet of nauwelijks uit die generatie.
Soms heb je even wat droogte en Feyenoord kiest er dan niet voor om het hele onder 19 dan maar bij elkaar te kopen. Maar dat betekent niet meteen dat alles volledig kut gaat op varkenoord. Er is altijd ruimte voor verbetering, vooral als je kijkt naar het complex. Ik ken amateurclubs die betere faciliteiten hebben. Maar ook daar wordt aan gewerkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179040577
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Soms heb je even wat droogte en Feyenoord kiest er dan niet voor om het hele onder 19 dan maar bij elkaar te kopen. Maar dat betekent niet meteen dat alles volledig kut gaat op varkenoord. Er is altijd ruimte voor verbetering, vooral als je kijkt naar het complex. Ik ken amateurclubs die betere faciliteiten hebben. Maar ook daar wordt aan gewerkt.
Als je zelf niks produceert is er toch niks mis mee om dan a la PSV en Ajax spelers extern te halen?
Laat ik het zo stellen, het levert hun doorgaans geen windeieren op.

Van wat ik gelezen heb, maar corrigeer me vooral heeft de Toekomst alsnog wel aanzienlijk meer trainingsfaciliteiten voor handen dan het nieuwe academy-complex waar men momenteel aan bouwt.
Dat performance-ding wat een paar jaar geleden in elkaar gezakt was (lol) heeft een shitload aan moderne technologie dat een grote club als Feyenoord eigenlijk ook niet mag ontberen.

Het is allemaal geen hogere wiskunde maar registreren en verzamelen van spelersdata is natuurlijk wel cruciaal anno 2018.
blablablabla
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:17:38 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179040750
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je zelf niks produceert is er toch niks mis mee om dan a la PSV en Ajax spelers extern te halen?
Laat ik het zo stellen, het levert hun doorgaans geen windeieren op.

Van wat ik gelezen heb, maar corrigeer me vooral heeft de Toekomst alsnog wel aanzienlijk meer trainingsfaciliteiten voor handen dan het nieuwe academy-complex waar men momenteel aan bouwt.
Dat performance-ding wat een paar jaar geleden in elkaar gezakt was (lol) heeft een shitload aan moderne technologie dat een grote club als Feyenoord eigenlijk ook niet mag ontberen.

Het is allemaal geen hogere wiskunde maar registreren en verzamelen van spelersdata is natuurlijk wel cruciaal anno 2018.
Ik heb echt geen flauw idee wat er komt en vind het helemaal niet zo boeiend om het weer met Ajax te gaan vergelijken. Het wordt verbeterd, klaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:22:04 #141
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179040864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je zelf niks produceert is er toch niks mis mee om dan a la PSV en Ajax spelers extern te halen?
Laat ik het zo stellen, het levert hun doorgaans geen windeieren op.

Van wat ik gelezen heb, maar corrigeer me vooral heeft de Toekomst alsnog wel aanzienlijk meer trainingsfaciliteiten voor handen dan het nieuwe academy-complex waar men momenteel aan bouwt.
Dat performance-ding wat een paar jaar geleden in elkaar gezakt was (lol) heeft een shitload aan moderne technologie dat een grote club als Feyenoord eigenlijk ook niet mag ontberen.

Het is allemaal geen hogere wiskunde maar registreren en verzamelen van spelersdata is natuurlijk wel cruciaal anno 2018.
Er is een lichting geweest die heel erg hoog stond aangeschreven.
https://www.bol.com/nl/p/(...)ns/9200000010029398/

Deze lichting had nu door moeten breken, maar is helaas niet gelukt. Schuurman, Verdonk, Hamer, El Hankouri. Jammer. Maar moeten we dan meteen maar A selecties leeg kopen uit Denemarken omdat Ajax dat ook doet?

Feyenoord haalt genoeg spelers van de Nederlandse amateurvelden. De volgende lichtingen staan alweer klaar. Geen reden voor paniek als je het mij vraagt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:24:24 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179040909
De jeugdscouting in Nederland heeft Feyenoord imo wel goed op orde ja. In het buitenland duidelijk niet maar dat is Feyenoordbreed een probleem. Feyenoord heeft op dat vlak bijvoorbeeld zelfs minder mensen in dienst dan een Utrecht of AZ. Dat vind ik best zorgwekkend.

Als je nou ergens je miljoenen in had kunnen steken dan was het dat wel geweest; maar Van Geel is daar bij lange na niet vooruitstrevend genoeg voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179041168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:22 schreef satecl het volgende:

[..]

Er is een lichting geweest die heel erg hoog stond aangeschreven.
https://www.bol.com/nl/p/(...)ns/9200000010029398/

Deze lichting had nu door moeten breken, maar is helaas niet gelukt. Schuurman, Verdonk, Hamer, El Hankouri. Jammer. Maar moeten we dan meteen maar A selecties leeg kopen uit Denemarken omdat Ajax dat ook doet?

Feyenoord haalt genoeg spelers van de Nederlandse amateurvelden. De volgende lichtingen staan alweer klaar. Geen reden voor paniek als je het mij vraagt.
Ik zeg helemaal niet dat je moet doen wat Ajax doet, maar gericht internationaal jeugdspelers scouten lijkt me überhaupt wel vrij praktisch als topclub.
Ongeacht wat er aan binnenlandse talenten al dan niet doorbreekt. Dat doet Feyenoord te weinig, en wat het doet resulteert doorgaans in oogaids.
blablablabla
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:38:34 #144
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_179041216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[..]

Elangod
:D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:42:50 #145
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179041315
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee wat er komt en vind het helemaal niet zo boeiend om het weer met Ajax te gaan vergelijken. Het wordt verbeterd, klaar.
Als je wil beoordelen of de veranderingen daadwerkelijk significante verbeteringen lijkt het me wel logisch dat je wil weten wat die veranderingen precies zijn
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:43:10 #146
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179041323
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat je moet doen wat Ajax doet, maar gericht internationaal jeugdspelers scouten lijkt me überhaupt wel vrij praktisch als topclub.
Ongeacht wat er aan binnenlandse talenten al dan niet doorbreekt. Dat doet Feyenoord te weinig, en wat het doet resulteert doorgaans in oogaids.
Als je zelf niks produceert is er toch niks mis mee om dan a la PSV en Ajax spelers extern te halen?

Ik zou verder niet weten waarom je mensen naar een ander land moet gaan sturen om daar naar jongens van 13/14 te gaan kijken die tegen elkaar aan het voetballen zijn. Ook in die landen zitten de topclubs van de desbetreffende landen te kijken.

In Nederland loopt genoeg talent.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_179041466
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:24 schreef Caland het volgende:

Als je nou ergens je miljoenen in had kunnen steken dan was het dat wel geweest; maar Van Geel is daar bij lange na niet vooruitstrevend genoeg voor.
Geen idee of dat zo werkt. Dat hele project in Ghana zal ook wel genoeg gekost hebben maar heeft uiteindelijk op Abubakkari na (wie?) nooit iets opgeleverd wat zelfs ook maar bij het eerste mocht aanhaken.
Je moet gewoon zorgen voor degelijke scouts met een dito netwerk. En daar gaan we weer: Ajax heeft vorige week de beste scout van AZ weggekocht. Naast Henk Veldmate dus weer een van de betere Nederlandse scouts naar Ajax, die toch al omkomen in de talentjes.

En dan vervolgens het raar vinden dat zij met spelers als Dolberg en Sanchez aankomen en wij met Hansson en Gustafsson.
blablablabla
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:50:15 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179041496
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
Misschien is het een idee

[..]

Geen idee of dat zo werkt. Dat hele project in Ghana zal ook wel genoeg gekost hebben maar heeft uiteindelijk op Abubakkari na (wie?) nooit iets opgeleverd wat zelfs ook maar bij het eerste mocht aanhaken.
Je moet gewoon zorgen voor degelijke scouts met een dito netwerk. En daar gaan we weer: Ajax heeft vorige week de beste scout van AZ weggekocht. Naast Henk Veldmate dus weer een van de betere Nederlandse scouts naar Ajax, die toch al omkomen in de talentjes.

En dan vervolgens het raar vinden dat zij met spelers als Dolberg en Sanchez aankomen en wij met Hansson en Gustafsson.
Ja maar ze kopen ook Cassiera, Orejuela en nog 4 rechtsbacks die allemaal niet voldoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179041513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Als je zelf niks produceert is er toch niks mis mee om dan a la PSV en Ajax spelers extern te halen?

Dat is gewoon inherent aan een topclub runnen hoor. Dat wij dat pertinent nalaten of in elk geval er niet in slagen grote talenten te scouten is een keiharde faal die louter zijn oorsprong heeft in het kwalitatief falen van de scouting en gebrekkig scouten.
blablablabla
pi_179041626
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar ze kopen ook Cassiera, Orejuela en nog 4 rechtsbacks die allemaal niet voldoen.
Nog niet voldoen. Zijn relatief jonge spelers met wellicht ook aanpassingsproblemen dus kan nog komen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')