abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 9 mei 2018 @ 14:00:59 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179043735
quote:
Ai, dat zal een hoop schade aan die trap hebben opgeleverd.

Ik heb het idee dat dat stukje op (1:25) van het optreden niet de bedoeling was. Lekker inzoomen op sterretjes...

Dit shot zat er eerst ook in maar dan zonder pyro. Ging het te vroeg af, of is er besloten om het op het laatste moment daar in te zetten zonder dat ze rekening hielden met de camerashots?
  Moderator woensdag 9 mei 2018 @ 20:11:29 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179048818
“A horrible song…nothing has changed since I won” – Portugal’s Salvador Sobral sounds off on Israel’s Eurovision 2018 song

He won the Eurovision Song Contest 2017 and told Europe “music is not fireworks”. But a year on Salvador Sobral thinks he has failed to change the contest.

“Last year people would say, ‘Now that you’ve won things will change!'” says Sobral in a rare interview with Portuguese paper Publico. “I do not think so. Maybe in the future.”
In the interview, he took aim at Israel’s entry “Toy”:

“YouTube thought I would like the Israeli song. I opened it and a horrible song came out of it. Luckily this year I do not have to hear anything.”

The interview also discusses Salvador’s difficulty with overnight fame.

“I hope to stop being regarded as the winner of the festival and to return to just being Salvador Sobral of music. There aren’t many stories in Portugal history of such instant fame. I was not ready. When I arrived in Portugal, after the victory, it was hard. I was tired of crying. I said to myself, “What did I do?” I could not go outside.

“But then the time passed and people came to respect me. They realise that I don’t like to take pictures for example. Instead they say they like my work very much and I thank them. It’s simple.”

On balance, Salvador does view victory as a positive thing:

“Eurovision has brought me many good things.I went to jazz festivals where I would never dream of playing. I played in Spain in beautiful theaters. Anyway, things I did not imagine and that I owe to Eurovision. So there is a love-hate relationship, but in the balance of what this experience has brought me, I see more positive than negative things.”

Asked about Portugal’s chances this year, Sobral said “political issues” make it difficult. On the other hand, he doesn’t believe Brexit will be a “decisive” factor in the UK’s result.

Ongemakkelijk als hij haar inderdaad de trofee moet overhandigen.
pi_179048884
Ik vind dit ook wel echt gemiep van Salvador hoor. Dat pretentieuze gedoe van hem over 'echte muziek'. Hou op hoor.
Maakt dropkrullen mogelijk.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:38:13 #56
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_179062082
Wel opvallend dat Cyprus meer views heeft op Youtube dan Israel, maar Israel heeft meer likes en iets minder dislikes. Ik vraag me af wat dat betekent.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_179079170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:38 schreef Strani het volgende:
Wel opvallend dat Cyprus meer views heeft op Youtube dan Israel, maar Israel heeft meer likes en iets minder dislikes. Ik vraag me af wat dat betekent.
Imo heeft Cyprus voorlopig meer views puur en alleen door de nieuwsgierigheid die mensen hebben omdat ze plotseling zo een grote favoriet is. Achja, ik vind zowel Isra๋l als Cyprus echt goed. Hopelijk zitten ze beide in de top 2 haha
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:43:00 #58
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_179079197
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:41 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Imo heeft Cyprus voorlopig meer views puur en alleen door de nieuwsgierigheid die mensen hebben omdat ze plotseling zo een grote favoriet is. Achja, ik vind zowel Isra๋l als Cyprus echt goed. Hopelijk zitten ze beide in de top 2 haha
Kan. Ik vind Israel een prettigere uitstraling hebben, zowel de zangeres als het liedje (hoewel Netta af en toe een beetje eng kan zijn :D)
#Hashtag4sale
pi_179079266
Cyprus staat nog steeds dik bovenin op de Esctracker. Mensen bekijken en downloaden het lied dus volop
pi_179079288
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:11 schreef Momo... het volgende:
“A horrible song…nothing has changed since I won” – Portugal’s Salvador Sobral sounds off on Israel’s Eurovision 2018 song

He won the Eurovision Song Contest 2017 and told Europe “music is not fireworks”. But a year on Salvador Sobral thinks he has failed to change the contest.

“Last year people would say, ‘Now that you’ve won things will change!'” says Sobral in a rare interview with Portuguese paper Publico. “I do not think so. Maybe in the future.”
In the interview, he took aim at Israel’s entry “Toy”:

“YouTube thought I would like the Israeli song. I opened it and a horrible song came out of it. Luckily this year I do not have to hear anything.”

The interview also discusses Salvador’s difficulty with overnight fame.

“I hope to stop being regarded as the winner of the festival and to return to just being Salvador Sobral of music. There aren’t many stories in Portugal history of such instant fame. I was not ready. When I arrived in Portugal, after the victory, it was hard. I was tired of crying. I said to myself, “What did I do?” I could not go outside.

“But then the time passed and people came to respect me. They realise that I don’t like to take pictures for example. Instead they say they like my work very much and I thank them. It’s simple.”

On balance, Salvador does view victory as a positive thing:

“Eurovision has brought me many good things.I went to jazz festivals where I would never dream of playing. I played in Spain in beautiful theaters. Anyway, things I did not imagine and that I owe to Eurovision. So there is a love-hate relationship, but in the balance of what this experience has brought me, I see more positive than negative things.”

Asked about Portugal’s chances this year, Sobral said “political issues” make it difficult. On the other hand, he doesn’t believe Brexit will be a “decisive” factor in the UK’s result.

Ongemakkelijk als hij haar inderdaad de trofee moet overhandigen.
Netta heeft onlangs op twitter gereageerd met een foto van haar en Eleni (cyprus) en deze tekst erbij: “Ik stuur Salvador alleen maar liefde, en naar alle artiesten van alle genres.”

Foto:
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:48:20 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179079342
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:11 schreef Momo... het volgende:
En opeens was ik fan van Salvador.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179079362
En terecht, wat een arrogant ventje eigenlijk die Salvador.
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:53:00 #63
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_179079462
The peoples champion. _O_ SalvaGod .
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_179079716
Pech heeft 'ie ook nog, want er gaat hoogstwaarschijnlijk een vlot, modern lied winnen dit jaar. Is het niet Isra๋l, dan wel Cyprus of Noorwegen. Karma dus voor ome Salvador :)
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:48:43 #65
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_179080423
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:03 schreef DropDiffuser het volgende:
Pech heeft 'ie ook nog, want er gaat hoogstwaarschijnlijk een vlot, modern lied winnen dit jaar. Is het niet Isra๋l, dan wel Cyprus of Noorwegen. Karma dus voor ome Salvador :)
Nou ja, karma, hij heeft straks nog altijd gewoon een Songfestival gewonnen.
#Hashtag4sale
pi_179092162
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  vrijdag 11 mei 2018 @ 18:24:48 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179092164
quote:
Werd gisteren al verspreid op YT begreep ik.
Ik vind het maar een trieste actie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 12-05-2018 13:13:54 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179099962
Op Instagram wordt er reclame gemaakt om op Isra๋l vte stemmen. De gesponsorde post geeft aan dat je 20keer mag stemmen.
pi_179101174
quote:
Tja, net dat steuntje in de rug. Ze gaat nog wel winnen.
pi_179102003

Iemand die weet wat deze punten willen zeggen?
pi_179102768
Deze gaat winnen.
Vind de staging alleen zo zo slecht.
Het liedje ook, maar snap wel dat mensen voor zoiets gaan. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 mei 2018 @ 11:45:56 #73
163650 Greys
pi_179102915
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Deze gaat winnen.
Vind de staging alleen zo zo slecht.
Het liedje ook, maar snap wel dat mensen voor zoiets gaan. :Y
Als de jury niet geschrokken is van de agressieve koppen die ze trok in de camera in close-up :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179102981
Kan me echt niet voorstellen dat dit wint
pi_179102988
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 11:50 schreef DropDiffuser het volgende:
Kan me echt niet voorstellen dat dit wint
Ik ook niet. Gok op derde plek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop: