abonnement Unibet Coolblue
pi_178889667
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:24 schreef Nexum het volgende:
Als Noorwegen wint...

You know what ik ga niet eens moeite doen om te zeggen 'dan ben ik done' want waarschijnlijk gebeurt het toch niet en zo wel, tja dan ben ik niet blij maar it is what it is. :X
Rybak mag wel winnen hoor. Tis wel iemand die ik het weer zou gunnen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:25:08 #202
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178889670
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Thrash metal heeft meer banden met hele snele hardcore punk, Metalcore meer met punkrock.
Denk bij metalcore aan bands als Enter Shakira en Parkway Drive.
Enter Shikari is post-hardcore toch?
pi_178889672
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben iig een geweldig passende act hoor ik net. Met een crowdsurfende gitarist _O_ En vuurwerk maar dat bewaren ze tot de laatste doorloop.

De act versterkt het lied iig.

Potver. Weer jaloers nu. ;(
Ja, het deed ff pijn toen ik het hoorde en dat applaus ook... ;(
~The present is all there is~
pi_178889676
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Andere landen interesseren mij dan ook geen reet. Ik juich alleen voor HOLLAND.
We moeten wel de concurrentie in de gaten houden ouwe reus
pi_178889678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Rybak mag wel winnen hoor. Tis wel iemand die ik het weer zou gunnen.
Hij is een super leuk joch maar het lied is trash imo.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 13:25:25 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178889680
Pff, verschil tussen die twee is niet even in een zin of twee uit te leggen.

Slayer, Metallica, Megadeth is allemaal thrashmetal. Thrash heeft meestal iets meer melodie in de zang en meestal ook gitaarsolo's in de nummers.

Trivium, Killswitch Engage, As I Lay Dying is metalcore. Steviger, breakdowns, minder vaak solo's etc. (punk invloeden).

Beide genres vallen onder heavy metal.

Beyonce is geen ColdPlay, wel beide pop.
pi_178889689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:25 schreef Nexum het volgende:

[..]

Hij is een super leuk joch maar het lied is trash imo.
Ja dat heb ik bij Israel ook. Ook niks bijzonders, maar beide zijn erg catchy. Dat melodietje blijft gewoon hangen, wel sim.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 13:25:58 #208
163650 Greys
pi_178889690
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kleine positieve note voor ons. Hongarije krijgt maar 2 sterren op Eurovision uit 4.000 voters :P
Omdat daar volgens mij de eckte esf fans voornamelijk stemmen die grotendeels weinig met het genre zullen hebben. Maar thuis straks zitten ook vele metal liefhebbers.

Uiteraard moeten we het allemaal afwachten maar het zou me oprecht niet verbazen als Hongarije straks hoger eindigt dan NL. En dat is niet lelijk bedoeld ofzo. Eerst dacht ik andersom, nu ga ik echt twijfelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178889704
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:25 schreef Kyran het volgende:
Pff, verschil tussen die twee is niet even in een zin of twee uit te leggen.

Slayer, Metallica, Megadeth is allemaal thrashmetal. Thrash heeft meestal iets meer melodie in de zang en meestal ook gitaarsolo's in de nummers.

Trivium, Killswitch Engage, As I Lay Dying is metalcore. Steviger, breakdowns, minder vaak solo's etc.

Beide genres vallen onder heavy metal.

Beyonce is geen ColdPlay, wel beide pop.
Thanks. Soms heb ik wel het idee dat ze maar weer een subgenre creeeren terwijl de verschillen super klein zijn, puur marketing weet je wel.
pi_178889729
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat daar volgens mij de eckte esf fans voornamelijk stemmen die grotendeels weinig met het genre zullen hebben. Maar thuis straks zitten ook vele metal liefhebbers.

Uiteraard moeten we het allemaal afwachten maar het zou me oprecht niet verbazen als Hongarije straks hoger eindigt dan NL. En dat is niet lelijk bedoeld ofzo. Eerst dacht ik andersom, nu ga ik echt twijfelen.
Nooit twijfelen. Waylon gaat ze slopen _O_
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:27:32 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178889741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

We moeten wel de concurrentie in de gaten houden ouwe reus
Ik moet helemaal niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178889756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:27 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks.
Wat ben je toch lekker rebels
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:28:37 #213
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178889772
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja hoor kijk onder de youtube video.
Ja dit. Ik stond ook met de ogen te knipperen maar er waren er veel om 17:30 gisteren. Alleen niet van hosanna 'my winner' etc.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178889812
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Helaas gaat Hongarije de rockstemmers pakken
*meldt*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 13:32:05 #215
163650 Greys
pi_178889825
Ik lees net dat Australië meisje huilend de locatie heeft verlaten gisteren na de slechte reviews en dat ze de zweep moeten gooien over degene die haar outfit en act heeft bedacht want het is zo zielig dat ze verdrietig is.

Dan vergelijk ik dat met onze 'situatie' en ja voor de artiest in kwestie (Jessica, Waylon) is het heel rot en sneu maar tis toch dat ze zelf ook wel enige inbreng hebben om hoe het eruit ziet? Bij Australië doen ze nu net of ze under gun point daar neer is gezet met die act en jurk. Doen we bij Waylon toch ook niet?

Hm.. Beetje moeite mee. En ja ik snap dat mensen eerder medelijden zullen hebben met lieve zachte Jessica dan met stoere brute Waylon maar toch. Tis voor beiden gewoon kut. En beiden hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Vind ik. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178889834
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:06 schreef Poepz0r het volgende:
Deze was pas baas. NERGENS MEER TE KRIJGEN GVD!

[ afbeelding ]
Hier smacht ik al jaren naar. Beste ever :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178889839
Kennelijk van iemand daar aanwezig. Van Reddit.
I think some of you here have missed the point.

Waylon is the "bad boy" of Eurovision - Singing on a plinth, with 4 black dancers, singing a song called "outlaw in em".
You've not seen it fully - I have. It looks all manner of wrong and the first thing I wrote yesterday was "It looks like Waylon is a sugar cane mogul" - and even the delegation have acknowledged that there is a problem.

As it stands right now, they are "reconsidering" their performance.

Just had Cornald Mass (!) in the press room, he wasn't looking happy either
pi_178889846
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:32 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat Australië meisje huilend de locatie heeft verlaten gisteren na de slechte reviews en dat ze de zweep moeten gooien over degene die haar outfit en act heeft bedacht want het is zo zielig.

Dan vergelijk ik dat met onze 'situatie' en ja voor de artiest in kwestie (Jessica, Waylon) is het heel rot en sneu maar tis toch dat ze zelf ook wel enige inbreng hebben om hoe het eruit ziet? Bij Australië doen ze nu net of ze under gun point daar neer is gezet met die act en jurk. Doen we bij Waylon toch ook niet?

Hm.. Beetje moeite mee. En ja ik snap dat mensen eerder medelijden zullen hebben met lieve zachte Jessica dan met stoere brute Waylon maar toch. Tis voor beiden gewoon kut. En beiden hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Vind ik. :@
Ja dat vraag ik mij dus steeds meer af. Of ze daadwerkelijk zelf wel veel te vertellen hebben. Zoals het nu lijkt is dat dus niet zo.
pi_178889847
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ho. Ik heb het alleen over dingen die echt NIKS met de Nederlandse inzending te maken hebben hier. Opmerkingen over Cyprus en metoo. Die haal ik vanaf nu weg. Want volstrekt offtopic.

En als er iemand is als mod die verder altijd alle meningen, positief of negatief, respecteert ben ik het. Zal nooit een mening die me niet aanstaat weghalen en dat weet iedereen hier wel na al die jaren. Wel offtopic zooi vanaf nu en dingen die alleen maar neergezet worden om reacties uit te lokken en aantoonbaar niet waar zijn. Zoals 'heel het perscentrum was positief'. Dat zeg je alleen als je twaalf reacties wilt van mensen die dan 'eh nee, integendeel' zeggen.
Verkeerd geïnterpreteerd dan. Sorry! :@ :*
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 13:33:34 #220
43556 miss_dynastie
pi_178889869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:21 schreef Momo... het volgende:

[..]

Moet ik hier serieus op ingaan?

Metalcore is een muzikaal subgenre waarin metal en hardcore punk worden gecombineerd, doch dat als genre wezenlijk verschilt van andere, vroegere, kruisingen als cross-over en grindcore, waarin ook bovenstaande stijlen worden verweven.

Thrash metal (or simply thrash) is an extreme subgenre of heavy metal music characterized by its overall aggression and often fast tempo. The songs usually use fast percussive beats and low-register guitar riffs, overlaid with shredding-style lead work. The lyrics often deal with social issues and criticism of The Establishment, using direct and denunciatory language, an approach borrowed from punk.
Nou op zich ben ik ook wel blij met die aanvullende uitleg, dus hoe dan ook blij dat je het gepost hebt ;)
pi_178889871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:32 schreef Wuwwa het volgende:
Kennelijk van iemand daar aanwezig. Van Reddit.
I think some of you here have missed the point.

Waylon is the "bad boy" of Eurovision - Singing on a plinth, with 4 black dancers, singing a song called "outlaw in em".
You've not seen it fully - I have. It looks all manner of wrong and the first thing I wrote yesterday was "It looks like Waylon is a sugar cane mogul" - and even the delegation have acknowledged that there is a problem.

As it stands right now, they are "reconsidering" their performance.

Just had Cornald Mass (!) in the press room, he wasn't looking happy either
4 blanken zou ik niet doen. Blanke slaven enz :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 13:33:55 #222
163650 Greys
pi_178889874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:32 schreef Wuwwa het volgende:
Kennelijk van iemand daar aanwezig. Van Reddit.
I think some of you here have missed the point.

Waylon is the "bad boy" of Eurovision - Singing on a plinth, with 4 black dancers, singing a song called "outlaw in em".
You've not seen it fully - I have. It looks all manner of wrong and the first thing I wrote yesterday was "It looks like Waylon is a sugar cane mogul" - and even the delegation have acknowledged that there is a problem.

As it stands right now, they are "reconsidering" their performance.

Just had Cornald Mass (!) in the press room, he wasn't looking happy either
Dat Cornald niet blij is had ik inmiddels ook via andere weg begrepen idd.

Dus godzijdank. Misschien toch veranderingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:34:10 #223
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178889880
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:32 schreef Wuwwa het volgende:
Kennelijk van iemand daar aanwezig. Van Reddit.
I think some of you here have missed the point.

Waylon is the "bad boy" of Eurovision - Singing on a plinth, with 4 black dancers, singing a song called "outlaw in em".
You've not seen it fully - I have. It looks all manner of wrong and the first thing I wrote yesterday was "It looks like Waylon is a sugar cane mogul" - and even the delegation have acknowledged that there is a problem.

As it stands right now, they are "reconsidering" their performance.

Just had Cornald Mass (!) in the press room, he wasn't looking happy either
BREEK :o

Haal het krumpen weg en de gekke jas en hoed. Kek rood leren jackie aan, haar slick, en dan kan het nog goed gaan. DWDD-act plus dubbelgangers, soepeler dansen/meehupsen. De gitaristenact vind ik wel okee namelijk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178889886
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat Cornald niet blij is had ik inmiddels ook via andere weg begrepen idd.

Dus godzijdank. Misschien toch veranderingen.
Waarom tweet Cornaldje niks ?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 13:34:30 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178889895
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:32 schreef Greys het volgende:
Ik lees net dat Australië meisje huilend de locatie heeft verlaten gisteren na de slechte reviews en dat ze de zweep moeten gooien over degene die haar outfit en act heeft bedacht want het is zo zielig dat ze verdrietig is.

Dan vergelijk ik dat met onze 'situatie' en ja voor de artiest in kwestie (Jessica, Waylon) is het heel rot en sneu maar tis toch dat ze zelf ook wel enige inbreng hebben om hoe het eruit ziet? Bij Australië doen ze nu net of ze under gun point daar neer is gezet met die act en jurk. Doen we bij Waylon toch ook niet?

Hm.. Beetje moeite mee. En ja ik snap dat mensen eerder medelijden zullen hebben met lieve zachte Jessica dan met stoere brute Waylon maar toch. Tis voor beiden gewoon kut. En beiden hebben ook eigen verantwoordelijkheid. Vind ik. :@
Is toch ook eigen schuld. Ze staan er zelf, ze doen het zelf. Als het afgekraakt wordt moeten ze of zeggen "fuck you all" of aanpassen en niet huilie huilie doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')