abonnement Unibet Coolblue
pi_178826992
Vanavond weer VI GENOT _O_
pi_178827029
Vanavond met Krabby
  maandag 30 april 2018 @ 07:30:02 #203
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178827128
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 21:14 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Die Toto reclames zijn zo slecht dat ik eerst niet eens doorhad dat het over een fictief voetbalelftal genaamd "Broek 6" ging waarvan er fillumpies op Joetoep staan en waarom die gozer aan die bel trekt weet ik nog steeds niet.
Broek uit, altijd lastig.

lol
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178827151
Helaas geen Bossie. Ik had hem graag gehoord over die kleine, want die was weer aan het ballen jongens _O_
  maandag 30 april 2018 @ 08:25:26 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178827447
Maandag is voor Hansie :(
  maandag 30 april 2018 @ 09:59:27 #206
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_178828264
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:37 schreef -J-D- het volgende:
Of van die gasten die hun eigen bedrijfje promoten in de live-uitzending :r
:Y
pi_178832454
Misschien gaat Genee nog even Jopie de schuld geven van de #Twexit
pi_178832549
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 12:58 schreef Evertjan het volgende:
Misschien gaat Genee nog even Jopie de schuld geven van de #Twexit
Ik zit al klaar voor de Van Halst bash van Johan
  Moderator maandag 30 april 2018 @ 13:04:04 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178832602
Ik ben benieuwd waar het vanavond over zal gaan.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178832761
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd waar het vanavond over zal gaan.

[ afbeelding ]
Over de vierde club van Nederland (lol)
pi_178833346
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd waar het vanavond over zal gaan.

[ afbeelding ]
- Dit jaar miljoen minder kijkers voor Koningsdag
- Paul de Leeuw niet blij met grappen Job Gosschalk in De Kwis
- Gerard Joling geboycot door 100% NL
- John van den Heuvel boycot Twan Huys
- Margiet van der Linden bekijkt mensen heel anders
- Sylvana Simons dit jaar alsnog in Ranking the Stars
- De Telegraaf is geen anti-Marokkanenkrant
- Youp vindt dat Tan ‘kabbelbabbeljournalistiek’ bedrijft
- Ronnie Flex niet blij met persiflage TV kantine
pi_178836483
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 13:29 schreef Nober het volgende:

[..]

- Dit jaar miljoen minder kijkers voor Koningsdag
- Paul de Leeuw niet blij met grappen Job Gosschalk in De Kwis
- Gerard Joling geboycot door 100% NL
- John van den Heuvel boycot Twan Huys
- Margiet van der Linden bekijkt mensen heel anders
- Sylvana Simons dit jaar alsnog in Ranking the Stars
- De Telegraaf is geen anti-Marokkanenkrant
- Youp vindt dat Tan ‘kabbelbabbeljournalistiek’ bedrijft
- Ronnie Flex niet blij met persiflage TV kantine
Welkom bij RTL Boelervard.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_178836587
quote:
7s.gif Op maandag 30 april 2018 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd waar het vanavond over zal gaan.

[ afbeelding ]
Het is de schuld van iedereen behalve Joop 'beetje creatief boekhouden' Munsterman _O_
  maandag 30 april 2018 @ 15:26:48 #216
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_178836787


Genot vanavond.
pi_178836823
Joop heeft Twente kerngezond achtergelaten.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_178836954
JopieGitaar.gif
  maandag 30 april 2018 @ 16:45:30 #219
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178838958
Voetbaltalent met sigaar gespot

Op de selectiedag voor het Nederlands Walking voetbalteam in het Olympisch Stadion valt niet iedereen op door zijn balgevoel.

https://www.telegraaf.nl/(...)nt-met-sigaar-gespot

Het zal toch niet :D _O- _O-
  maandag 30 april 2018 @ 16:48:29 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178839060
Ook blad Voetbal International in beeld bij John de Mol :D

Voetbal International staat in de belangstelling van Talpa, het bedrijf van John de Mol. De mediatycoon informeerde onlangs bij Weekblad Pers Groep (WPG), de uitgeverij waar het voetbaltijdschrift onder valt.

VI wordt al langer met een verkoop in verband gebracht, aangezien het merk niet langer past in het portfolio van de uitgeverij. Zo neemt WPG per 1 januari afscheid van Runner's World. John de Mol sloeg onlangs zijn slag met het aantrekken van het Voetbal Inside-trio Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. De drie verkassen voor vier jaar naar Talpa om vanaf het nieuwe seizoen hun programma voort te zetten bij Veronica. Met de transfer verandert sowieso de naam van het programma en in het geval van een overname zou het weer Voetbal International kunnen heten, zoals het voorheen ook al werd genoemd.

De Mol is vooral geïnteresseerd in het merk Voetbal International en in het bijzonder het multimediale platform. Daarmee heeft het huidige Voetbal Inside een fors bereik. Het blad heeft de laatste jaren enkele reorganisaties moeten doorvoeren en veranderde de laatste vijf jaar geregeld van samenstelling in de hoofdredactie. Sinds de laatste koerswijziging, eind 2017, overlegt VI weer positieve cijfers en is de opwaartse lijn ingezet.

Vorige zomer toonden Boudewijn Poelmann (Postcode Loterij) als De Mol (Talpa) al belangstelling maar haakten af nadat zij op de hoogte werden gesteld van de verkoopprijs. ,,Het klopt dat we interesse hadden en in gesprek waren”, bevestigde Poelmann. ,,Maar over de reden dat we afgehaakt zijn, kan ik niets zeggen, want ik heb een verklaring ondertekend waarin alle inhoudelijke opmerkingen als vertrouwelijk moeten worden beschouwd. Daar moet ik me aan houden”, stelde Poelmann toen.

Overigens wordt ook Pijper Media (Nieuwe Revue, Playboy, Grazia) in verband gebracht met VI. Eigenaar Anton Pijper ontkent de belangstelling echter . ,,Ik word telkens gebeld en moet het steeds uitleggen aan mijn personeel dat met dat gerucht geconfronteerd wordt, maar wij hebben geen interesse in Voetbal International.” Ook Erwin van Luit, CEO van New Skool Media (1900, Zeilen, Procycling) is niet geïnteresseerd, maar snapt dat het bedrijf in het geruchtencircuit wordt genoemd. ,,Het is logisch dat wij worden genoemd, want we hebben de reputatie dat we kooplustig zijn. en dat zijn we ook. Als de juste kansen zich voordoen. Daar hoort VI, voor nu, niet bij.”

https://www.ad.nl/show/oo(...)ohn-de-mol~af59dab2/

Johan iets geregeld :?
pi_178839145
ONTOUR.
  maandag 30 april 2018 @ 16:55:58 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178839256
Een Arno Pijpertje genot
Oh.
pi_178839496
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 16:51 schreef Zipportal het volgende:
ONTOUR.
HOELIKENS
  maandag 30 april 2018 @ 17:07:05 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178839592
18 spelers Twente contractloos, 40 procent van werknemers moet weg

Het personeel van FC Twente wordt vanmorgen om 9.00 uur bijgepraat over de ontstane situatie na de degradatie. Het verlies van het eredivisieschap heeft grote financiële gevolgen.

De club ontsnapt niet aan een ontslagronde op de werkvloer. Twente moet in elk geval fors terug in de begroting. Buiten de voetballers heeft Twente 134 medewerkers in dienst (verdeeld over 111 voltijdbanen). De vrees bestaat dat circa 40 procent moet afvloeien. Wat het extra zuur maakt, is dat de club vanwege de schuld van circa 60 miljoen ook niet in staat is forse ontslagvergoedingen te betalen. :D

Het totale budget van FC Twente krimpt door de degradatie van 30 miljoen tot 15 à 18 miljoen euro. :D

Contractspelers
Er staan in totaal 44 spelers onder contract. Bij de eerste selectie lopen de (huur)contracten van acht spelers af en bij het beloftenteam van tien spelers. En dan zijn er nog spelers die zullen verdwijnen vanwege een zogeheten degradatieclausule in hun contract. In de helft van de twintig nog doorlopende contracten bij de A-selectie staat zo’n clausule, die behelst dat spelers bij degradatie fors terug moeten in salaris, of dat hun contract vervalt en ze de club mogen verlaten.

Ook is de verwachting dat Heracles de gevolgen van de degradatie van streekgenoot FC Twente gaat voelen. De clubs delen een jeugdopleiding waarvoor Twente het leeuwendeel van de kosten voor zijn deel neemt. FC Twente draagt 2,5 miljoen per jaar bij en Heracles 180.000 euro. Verwacht wordt dat FC Twente zal eisen dat de Almelose club fors meer gaat meebetalen en dat Twente anders de samenwerking gaat opzeggen. In dat geval zou Heracles minstens een miljoen euro kwijt zijn aan een eigen jeugdopleiding, geld dat men niet kan gebruiken voor het eerste elftal, zo schrijft Tubantia.

Spelers met aflopend (huur)contract:
Eerste selectie: Ter Avest, Hooiveld, Maher, El Hamdaoui, Cuevas, Lam, Slagveer en Tighadouini.

https://www.ad.nl/nederla(...)s-moet-weg~abc2c6e1/

Joop maar weer de schuld geven :') _O-
pi_178839924
Misschien kan Jopie Twente weer opnieuw redden hij zal toch nog wel een paar van die AH zakken met geld leggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')