abonnement Unibet Coolblue
pi_178758448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:42 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja, logisch ook, maar nogal dom dat ze niet de longfoto die altijd voor de zekerheid 'maar het is toch bijna nooit een klaplong' gemaakt wordt, hebben gemaakt. :+
Een longfoto is idd vlot gemaakt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178758464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een longfoto is idd vlot gemaakt :Y
met kloppen op borstkas op eerste hulp wisten ze het bij mij al...maar dat is dus niet altijd zo begrijp ik nu?
pi_178758469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een longfoto is idd vlot gemaakt :Y
Ze hadden nog nooit een patiënt gehad die zó blij met een klaplong was :+

En oprechte excuses etc etc...
pi_178758480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:43 schreef liedetector het volgende:

[..]

met kloppen op borstkas op eerste hulp wisten ze het bij al...maar dat is dus niet altijd zo begrijp ik nu?
Was lastig te horen bij haar, zelfs toen ze het wisten..
pi_178758555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Was lastig te horen bij haar, zelfs toen ze het wisten..
ja okay.... dus dat ik eerder een huisarts had die met AB naar huis stuurde is niet gek? nou ja ik heb die man nooit meer vertrouwd toen ik het nog eens had en op de eerste hulp belandde (niet mijn keus maar "schoot in mn rug op een feetsje en die brachten me naar ziekenhuis want was niwt goed) en ik herkende later de klachten en dacht kut dus eerder gehad en bleek dat het geklapte long was


met als edit ik kwam/kom al nooit bij een arts dus moet er echt iets zijn .... dus ik kwam echt verrot aan en dan niet serieus genomen worden en met een AB naar huis gestuurd worden was mijn druppel bij die man
pi_178759149
Sterkte Piet! Hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt :*

Mini, ik weet niet of je je nog herinnert hoe je je fudge naar mij had opgestuurd, maar dat was leuk uitpakken en kwam prima aan. Ik denk dat het gewoon in bakpapier in een doosje zat.

En Sunny, je post brengt me weer helemaal terug in mijn scriptietijd ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_178759275
Sterkte Piet :*

Goed dat je terug bent gegaan naar de huisarts.

Fudge *O*

Fijn Sun dat je voorstel af is. Ik had een haat-liefdeverhouding met APA. Ik hield van het eindresultaat, laat ik het daar op houden. Gelukkig was daar in mijn laatste jaar Zotero.

Ik ben net terug van een rondje Brabant. Eerst naar de Makro in Breda om onze nieuwe barbecue te reserveren zodat J hem morgen op kan gaan halen. Toen naar McDonalds in Oosterhout om sinds lange tijd mijn beste vriend weer eens te zien, we hadden afgesproken tussen zijn werk en mijn huis. Ik ging in een vreemde plaats naar de Lidl in Prinsenbeek en daar hadden ze natuurlijk van alles van mijn lijstje niet. Maar wel groene asperges voor 1,50 per pond dus die eten we vandaag en morgen.
Spoilers!
pi_178759520
Nog nooit van Zotero gehoord :o ik gebruik altijd Mendeley, is gratis en werkt prima. Je kunt er op verschillende computers bij en ook online, je kunt notities en markeringen in de pdfs maken, ideaal.
Ik kwam er vanmiddag bij het lezen van wetenschappelijke artikelen achter dat er een erfelijke ziekte is waarbij je supersnel 'telefoontjes' krijgt en ook op meer plaatsen dan alleen je elleboog. En dat die ziekte veel vaker voorkomt dan ze registreren omdat veel mensen het niet merken of de symptomen niet heel sterk zijn. :o :D
  donderdag 26 april 2018 @ 20:29:00 #84
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178759558
Jeroen meus gekeken op een eenzaam schots eiland, mooie aflevering.
Helaas de andere alleen achter de betaalmuur
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 april 2018 @ 20:35:30 #85
63722 z80
I fink you freaky
pi_178759790
Twijfel. Morgen een tegel er uit tikken en kijken of de vloer er onder gaaf/heel is. Zo ja de hele keukenvloer er uit. Of enkel de rij tegels die stuk is vervangen.
Van de tegels die er onder zitten is her een randje te zien. Dit is richting eetkamer en die blijft zo.
Ben een beetje bang voor een donker hol. De vloer is donker groen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_178759813
Zotero en Endnote.....daar heb ik lang niet aangedacht zeg
pi_178759878
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik kwam er vanmiddag bij het lezen van wetenschappelijke artikelen achter dat er een erfelijke ziekte is waarbij je supersnel 'telefoontjes' krijgt en ook op meer plaatsen dan alleen je elleboog. En dat die ziekte veel vaker voorkomt dan ze registreren omdat veel mensen het niet merken of de symptomen niet heel sterk zijn. :o :D
Ai, dat lijkt me irritant zeg!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 26 april 2018 @ 20:43:29 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178759996
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeroen meus gekeken op een eenzaam schots eiland, mooie aflevering.
Helaas de andere alleen achter de betaalmuur
Foula. O+
Die hebben wij ook vorige week bekeken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178760188
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:27 schreef Tele6 het volgende:
Nog nooit van Zotero gehoord :o ik gebruik altijd Mendeley, is gratis en werkt prima. Je kunt er op verschillende computers bij en ook online, je kunt notities en markeringen in de pdfs maken, ideaal.
Dat doet Endnote ook :Y Is niet helemaal gratis (voor mij 2,50 :+ ) maar werkt handig vind ik. Ontloopt elkaar allemaal niet zo.
Ben nog wel op zoek naar een (betaalbaar) programma om kwalitatieve data mee te verwerken. Moet nogal veel tekst coderen en zo :o
pi_178760387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:35 schreef z80 het volgende:
Twijfel. Morgen een tegel er uit tikken en kijken of de vloer er onder gaaf/heel is. Zo ja de hele keukenvloer er uit. Of enkel de rij tegels die stuk is vervangen.
Van de tegels die er onder zitten is her een randje te zien. Dit is richting eetkamer en die blijft zo.
Ben een beetje bang voor een donker hol. De vloer is donker groen.
[ afbeelding ]
Dan zou ik het lekker bij-tegelen in afwachting van een echte keuken !? of eroverheen ...
Donker hol zit je niet op te wachten, toch?

Zit het op een opvallende plek? Krijg je veel bezoek 🤪
Ga je eraan storen?

# die Fragen
pi_178760390
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Jeroen meus gekeken op een eenzaam schots eiland, mooie aflevering.
Helaas de andere alleen achter de betaalmuur
vast geen kodi in het ziekenhuis ;)
pi_178760438
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:35 schreef z80 het volgende:
Twijfel. Morgen een tegel er uit tikken en kijken of de vloer er onder gaaf/heel is. Zo ja de hele keukenvloer er uit. Of enkel de rij tegels die stuk is vervangen.
Van de tegels die er onder zitten is her een randje te zien. Dit is richting eetkamer en die blijft zo.
Ben een beetje bang voor een donker hol. De vloer is donker groen.
[ afbeelding ]
serieus zou ik een hele nieuwe vloer willen het is allebei ruk!
pi_178760462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:02 schreef liedetector het volgende:

serieus zou ik een hele nieuwe vloer willen het is allebei ruk!
Die beige is ruk, die groene kleur dig ik wel, maar ik vrees ook dat het als hele vloer een te donker geheel wordt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178760486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:03 schreef Isabeau het volgende:
maar ik vrees ook dat het als hele vloer een te donker geheel wordt.
dat dus kortom gewoon alles eruit en niet kiezen in dat opzicht
pi_178760489
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat doet Endnote ook :Y Is niet helemaal gratis (voor mij 2,50 :+ ) maar werkt handig vind ik. Ontloopt elkaar allemaal niet zo.
Ben nog wel op zoek naar een (betaalbaar) programma om kwalitatieve data mee te verwerken. Moet nogal veel tekst coderen en zo :o
Is dat dan nog weer iets anders dan Refworks? Daar was ik zo gelukkig mee *O* automatisch alle referenties aanmaken in APA-stijl, in Word. En al je bronnen op een handige plek bij elkaar.
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 26 april 2018 @ 21:06:57 #96
63722 z80
I fink you freaky
pi_178760547
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:00 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dan zou ik het lekker bij-tegelen in afwachting van een echte keuken !? of eroverheen ...
Donker hol zit je niet op te wachten, toch?

Zit het op een opvallende plek? Krijg je veel bezoek 🤪
Ga je eraan storen?

# die Fragen
De tegels waren nogal beroerd gelegd. En daardoor gebroken. En omdat er verkruimeld beton onder zat was de breekrand naar boven komen staan. En hierop liep ik mijn voeten stuk.
Dus deze rij tegels moeten er uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 26 april 2018 @ 21:08:12 #97
63722 z80
I fink you freaky
pi_178760572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:04 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat dus kortom gewoon alles eruit en niet kiezen in dat opzicht
Nee. Dan moet ik bij de voordeur beginnen. De keuken zelf moet nog even blijven staan. Het gaat nu puur om de huidige vloer. Danwel de oude vloer die er onder zit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_178760577
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:04 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Is dat dan nog weer iets anders dan Refworks? Daar was ik zo gelukkig mee *O* automatisch alle referenties aanmaken in APA-stijl, in Word. En al je bronnen op een handige plek bij elkaar.
Vergelijkbaar denk ik. Database aanleggen er bij, pdf's eraan hangen, tags meegeven voor snel zoeken etc. En link met word mogelijk en dus cite while you write. APA automatisch (maar ook 100 andere stylen of zo) met mogelijkheid de templates aan te passen zodat je alles écht goed hebt staan (muv uitzonderingen die ik nu weer tegen kwam, maar dat hou je toch)..
pi_178760588
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:08 schreef z80 het volgende:

Nee. Dan moet ik bij de voordeur beginnen. De keuken zelf moet nog even blijven staan. Het gaat nu puur om de huidige vloer. Danwel de oude vloer die er onder zit.
Beige tegel er uit, nieuwe mooie tegel er op?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 april 2018 @ 21:09:33 #100
63722 z80
I fink you freaky
pi_178760593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die beige is ruk, die groene kleur dig ik wel, maar ik vrees ook dat het als hele vloer een te donker geheel wordt.
Beige? Het is meer roze. :(
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')