abonnement Unibet Coolblue
pi_178748869
Gisteren een moeilijke knoop door gehakt. Tenminste, dat verwachte ik te doen, maar de keuze werd na een paar rondjes racen in RaceRoom mij wel makkelijker gemaakt. Het deed mij op één of andere manier niet meer zoveel.

GranTurismo Sport rijdt ik met de controller, ook omdat mijn stuurtje, de Logitech G29, niet op de salontafel past en al had het dat gedaan, ik toch wel rugklachten zou krijgen van de rare zithouding. Nu heb ik al 2 'rigs' versleten en mijn opstelling aan het bureau dat we zelf hebben gemaakt werkte wel, maar het vuur is er uit.. De keren dat ik echt zin heb om even te racen is op 1 hand per halfjaar te tellen.

Dus de G29 gaat de verkoop in. Ik moet nog even foto's maken. Maar dit is wat er bij zit ;

Logitech G29 stuur
Bijbehorende pedalenset
G25 Shifter (H patroon + sequentieel).
Leo Bodnar converter voor G25 Shifter, direct te koppelen aan pc.

De G29 komt met originele verpakking. Kom je uit regio Utrecht, dan kan ik het stuur ook wel komen brengen

Vaste prijs ¤ 200 (G25 shifter en LeoBodnar converter kostten alleen ook al ¤40). Al met al een leuke start in de wereld van simracing ! :s)

Foto's volgen nog...
pi_178748946
De bon moet ik even opzoeken, als het goed is zit er nog garantie op tot eind dit jaar ! :)
pi_178780769
Jammer dat ik daar geen fatsoenlijke tafel of iets voor heb anders had ik hem zeker overwogen. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178780961
Verkoop je het stuur eventueel ook los?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_178782066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:25 schreef danos het volgende:
Verkoop je het stuur eventueel ook los?
Ik heb misschien interesse in de shifter.
pi_178782389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 20:25 schreef danos het volgende:
Verkoop je het stuur eventueel ook los?
Liever niet, liever alles in 1..

Of Sjors Peter moet zeker van zijn idee zijn om de shifter te willen kopen?
pi_178784789
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 22:11 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Liever niet, liever alles in 1..

Of Sjors Peter moet zeker van zijn idee zijn om de shifter te willen kopen?
Ligt er aan wat het gaat kosten. Als danos een bod kan doen op het stuur dan kijk ik wat het kost om de shifter over te nemen.
pi_178786211
Nieuw kocht ik het stuur voor ¤ 350, voor de shifter + module was ik ca ¤40 kwijt. Dat Logitech de prijs van de G29 zo verlaagd heeft verbaasde mij wel, de prijs van de Logitech DFGT werdt destijds in veel kleinere stapjes verlaagd.

Nu anderhalfjaar na aankoop van het stuurwiel en in nog bijna nieuwstaat, wilde ik er ¤250 voor hebben, maar voor dat geld heb je ook een nieuwe. Dat gaat dus niet :')
Dus dacht ik, ik ga daar een beetje onderzitten met de Shifter er 'gratis' bij, anders zou ik weer op ¤225/240 uitkomen.

Nu ik ze moet splitsen, denk ik aan ¤180 voor de G29 en ¤20 voor de G25 shifter + module. Daar maak ik ¤25 van als ik ook nog een pookknop voor je mag maken op de 3Dprinter. Dat komt dan wel later, ga volgend weekend op vakantie :P

Dus wat betreft ophalen of komen brengen wordt het ook nog krap. De G29 durf ik in zijn verpakking ook niet op te sturen, dat verdwijnt sowieso..

#lekkereplanning _O- :')
pi_178786227
Je had toen beter een T300 alcantara gekocht.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178786340
Jammer wel dat je stopt. Ga je geen spijt van krijgen denk je? :@

Ik heb heel lang geleden al eens mijn stuurtje verkocht en na jaren toch spijt gekregen en een nieuwe G25 gekocht.

Mijn T300 staat inmiddels ook al bijna een jaar op zolder ongebruikt, maar mooi niet dat ik die verkoop; ik wil niet nog een keer spijt krijgen.

En de racesims worden met de jaren alleen maar beter en mooier. Geef het nog een jaar of 5 en VR is gewoon prima betaalbaar voor jan en alleman en dat is toch echt wel een vette ervaring.

Nouja in elk geval succes met de verkoop en hopelijk krijg je er geen spijt van :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178787759
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 08:44 schreef Meike26 het volgende:
Nieuw kocht ik het stuur voor ¤ 350, voor de shifter + module was ik ca ¤40 kwijt. Dat Logitech de prijs van de G29 zo verlaagd heeft verbaasde mij wel, de prijs van de Logitech DFGT werdt destijds in veel kleinere stapjes verlaagd.

Nu anderhalfjaar na aankoop van het stuurwiel en in nog bijna nieuwstaat, wilde ik er ¤250 voor hebben, maar voor dat geld heb je ook een nieuwe. Dat gaat dus niet :')
Dus dacht ik, ik ga daar een beetje onderzitten met de Shifter er 'gratis' bij, anders zou ik weer op ¤225/240 uitkomen.

Nu ik ze moet splitsen, denk ik aan ¤180 voor de G29 en ¤20 voor de G25 shifter + module. Daar maak ik ¤25 van als ik ook nog een pookknop voor je mag maken op de 3Dprinter. Dat komt dan wel later, ga volgend weekend op vakantie :P

Dus wat betreft ophalen of komen brengen wordt het ook nog krap. De G29 durf ik in zijn verpakking ook niet op te sturen, dat verdwijnt sowieso..

#lekkereplanning _O- :')
25 is prima heb verder geen haast en woon in Utrecht. Ik hoor t wel.
pi_178788043
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2018 09:14 schreef Geralt het volgende:
Jammer wel dat je stopt. Ga je geen spijt van krijgen denk je? :@

Ik heb heel lang geleden al eens mijn stuurtje verkocht en na jaren toch spijt gekregen en een nieuwe G25 gekocht.

Mijn T300 staat inmiddels ook al bijna een jaar op zolder ongebruikt, maar mooi niet dat ik die verkoop; ik wil niet nog een keer spijt krijgen.

En de racesims worden met de jaren alleen maar beter en mooier. Geef het nog een jaar of 5 en VR is gewoon prima betaalbaar voor jan en alleman en dat is toch echt wel een vette ervaring.

Nouja in elk geval succes met de verkoop en hopelijk krijg je er geen spijt van :)
Ja, daar heb je aan de ene kant wel een punt, maar ik merk gewoon dat het mij niet meer zoveel doet.
Ik heb hem van de week weer eens ingesteld en een uurtje of twee mee gereden en was er alweer klaar mee.

Én wat er misschien voor in de plaats gaat komen qua hobby kan ik mij ook wel heerlijk mee uitleven :s)

Ik had juist voor de G29 gekozen vanwege de fijne ervaring met de DFGT + de G29 had naar mijn idee de betere montage mogelijkheid (hard mount) voor aan mijn bureau.
pi_178788125
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:22 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

25 is prima heb verder geen haast en woon in Utrecht. Ik hoor t wel.
Top ^O^ Je krijgt zo een pm berichtje..
pi_178788245
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:40 schreef Meike26 het volgende:
de G29 had naar mijn idee de betere montage mogelijkheid (hard mount) voor aan mijn bureau.
De T300 kan ook gewoon gehardmount worden hoor.

Wat komt er voor in de plaats? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178788326
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

De T300 kan ook gewoon gehardmount worden hoor.

Wat komt er voor in de plaats? :)
Ook iets om mee te scheuren.. 8-) O+
pi_178788361
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:56 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ook iets om mee te scheuren.. 8-) O+
Offline? Als in irl? :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178788514
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

Offline? Als in irl? :9
Niet perse deze, maar om je een idee te geven..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178788526
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 12:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Niet perse deze, maar om je een idee te geven..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ik dacht eeen rally/circuitautootje :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')