abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:14:30 #101
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178713017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ze geen rust heeft, dat ze altijd moe is, dat ze continu met de kleine (nu 1,5) bezig is. Ze hoeft verder niets te doen. Beetje huishouden en 1 kind. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat dat zo zwaar is.
Ik wel. Ik kijk regelmatig naar van die opvoedprogramma's en sommige moeders pakken het zo aan dat het echt een hel is. Eigen schuld, dikke bult, maar ook wel sneu, want blijkbaar weten ze niet hoe het anders kan. Die denken dat dat kind zo'n handenbinder van zichzelf is, ipv dat zij dat kind zelf zo gemaakt hebben.
pi_178713049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:14 schreef RobinOok het volgende:

Ik wel. Ik kijk regelmatig naar van die opvoedprogramma's en sommige moeders pakken het zo aan dat het echt een hel is. Eigen schuld, dikke bult, maar ook wel sneu, want blijkbaar weten ze niet hoe het anders kan. Die denken dat dat kind zo'n handenbinder van zichzelf is, ipv dat zij dat kind zelf zo gemaakt hebben.
Ze heeft ook gewoon geen enkel goed voorbeeld gehad hoe het wel moet. Dat helpt natuurlijk ook niet echt mee. Ik vind het alleen zo sneu voor dat kleine joch dat z'n ouders hem vooral als lastig en handenbinder beschouwen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:17:27 #103
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178713054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind gelakte nagels altijd zo leuk vrolijk :o Hoezo vies? huh? whut? voeten zijn niet vies? voeten zijn gewoon eh...voeten.
Ik vind gelakte vingernagels prima. Handen zijn mooi.
Voeten zijn vieze, lelijke dingen.Met name door de worsterige teentjes met diepgelegen, kleine nagels. En eelt. En tenenkaas. En schimmel. En kalk. En weet ik veel. Gewoon vies, lelijk, vies, lelijk. Daar wil je de aandacht niet op vestigen.
pi_178713091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:17 schreef RobinOok het volgende:

Ik vind gelakte vingernagels prima. Handen zijn mooi.
Voeten zijn vieze, lelijke dingen.Met name door de worsterige teentjes met diepgelegen, kleine nagels. Vies, lelijk, vies, lelijk. Daar wil je de aandacht niet op vestigen.
:D kijk ik toch heel anders naar voeten. Nou loop ik eigenlijk nooit met open schoenen en zou je mijn tenen alleen op een strand zien, maar ik vind gelakte nagels wel leuk zomers en vrolijk dus. Mannen met van die sandalen en blote voeten vind ik wel erm, beetje onsmakelijk. Dubbele standaard O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178713097
Overigens lijkt pedicure me wel een horrorberoep.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178713130
Ooh wat kan ik hier toch jaloers van worden: https://www.twitch.tv/videos/203301466
Ze speelt nu al een uur kleine stukjes van nummers die de chat voorstelt en het klinkt zo leuk en ze weet zo veel en de overgangen klinken zo natuurlijk O+ En als ik dan terug denk aan mijn piano-carrière dan was ik wel heel erg pathetic _O- En daar moest ik dan ook nog echt mijn best voor doen. Pffff, geen enkel muzikaal talent, zeg maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:23:22 #107
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178713147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik vind gelakte vingernagels prima. Handen zijn mooi.
Voeten zijn vieze, lelijke dingen.Met name door de worsterige teentjes met diepgelegen, kleine nagels. En eelt. En tenenkaas. En schimmel. En kalk. En weet ik veel. Gewoon vies, lelijk, vies, lelijk. Daar wil je de aandacht niet op vestigen.
Eelt en Kalk, feat
Lill’ Piet en Robin Flex

Als een beetje wil lakken is één probleem
Ik heb Eelt en Kalk

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:28:37 #108
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178713227









[img]
http://s23257.pcdn.co/wp-content/uploads/2017/03/laura-conrad.jpg[/img]







En ja, dit zijn de lelijkste exemplaren, van celebrities en daarom staan ze online. Maar voeten van normale mensen zijn echt niet veel mooier. Brrrrrr.
pi_178713309
Robin wtf. Ik wilde lunchen ;(

Mijn voeten zijn niet thunderlelijk. Wel worstenteentjes maar ook mn vingers dus dat is geen verrassing.
En ze lopen iig van groot naar klein.

Verder wel hobbit-eelt wegens altijd op blote voeten lopen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178713329
Iew.....maar wat moeten die mensen ook een pijn in hun voeten hebben.

#ga nu verder met mijn mandarijn, was even gestopt
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:36:51 #111
221912 minilot
Nancy boy
pi_178713370
Kind zat vanmiddag minutenlang gieieieierend in bademmer.
'Nu even lachen voor tante Robin!'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grmbl.
Let me see you stripped down to the bone
pi_178713383
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:36 schreef minilot het volgende:
Kind zat vanmiddag minutenlang gieieieierend in bademmer.
'Nu even lachen voor tante Robin!'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grmbl.
Shit mn eierstokken. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178713478
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:36 schreef minilot het volgende:
Kind zat vanmiddag minutenlang gieieieierend in bademmer.
'Nu even lachen voor tante Robin!'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grmbl.
Babyvoetjes *;
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:42:39 #114
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178713492
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:36 schreef minilot het volgende:
Kind zat vanmiddag minutenlang gieieieierend in bademmer.
'Nu even lachen voor tante Robin!'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grmbl.
Hij heeft wel karakter, dat moet gezegd. Laat zich niks aanpraten. _O-
pi_178713494
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Shit mn eierstokken. ;(
kapotgerammeld? :P
pi_178713506
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

kapotgerammeld? :P
Ja joh. Deze heb ik echt last van. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178713588
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja joh. Deze heb ik echt last van. :')
*kijkt nog eens naar de foto*
*voelt eens goed*
Nope.. niets.. kaduuk die handel hier ;)
Ondanks leuk exemplaar... geen gerammel. :N
pi_178713604
Ook geen gerammel hier maar ben wel heel blij met alle foto's want ik vind 'm leuk!
We have far more in common than that which devides us..
pi_178713608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*kijkt nog eens naar de foto*
*voelt eens goed*
Nope.. niets.. kaduuk die handel hier ;)
Ondanks leuk exemplaar... geen gerammel. :N
Neh, de van mij zijn niet helemaal stuk. Sommige exemplaren daan ze wel van rammelen.

Niet hard genoeg om zelf te willen, denk ik. Ik wil dan vooral die op de foto/die ik tegen kom.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178713617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook geen gerammel hier maar ben wel heel blij met alle foto's want ik vind 'm leuk!
:Y
pi_178713710
Ligt het nou aan mij of neemt de "laten we vooral overal tegen zijn en boos over zijn en onrespectvolle demonstraties organiseren"-houding in Nederland nu wel erg extreme vormen aan?

quote:
Protestgroep ‘Geen 4 Mei Voor Mij’ organiseert tijdens de Nationale Dodenherdenking op 4 mei een lawaaimanifestatie. De actie op de Dam zou een signaal zijn ‘aan de racisten die ons land regeren’, valt te lezen op de evenementpagina op Facebook.
https://www.ad.nl/binnenl(...)enking-dam~a466bcaf/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_178713717
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ligt het nou aan mij of neemt de "laten we vooral overal tegen zijn en boos over zijn en onrespectvolle demonstraties organiseren"-houding in Nederland nu wel erg extreme vormen aan?

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)enking-dam~a466bcaf/
Ja, ik ben hier echt verbolgen over. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178713727
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik ben hier echt verbolgen over. :{
Ik begrijp het niet allemaal meer geloof ik -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_178713731
wtf?? :X
pi_178713771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ligt het nou aan mij of neemt de "laten we vooral overal tegen zijn en boos over zijn en onrespectvolle demonstraties organiseren"-houding in Nederland nu wel erg extreme vormen aan?

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)enking-dam~a466bcaf/
Pisnijdig hierover.
Vind het ook best moeilijk, iemand die ik best goed ken (en respecteer) is hier een enorme voorstander van. Ik snap haar echt voor geen meter. Vorig jaar ook die discussie met haar gehad hierover en zij snapt mij niet, ik haar niet.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')