abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:36:47 #76
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178893655
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:24 schreef Chai het volgende:
Tevens gegniffeld om hugecooll die een nieuwkomer zou zijn.
Ik heb daar een beetje om gehuild.

Wanneer ben ik in jouw ogen geen nieuwkomer in KLB meer, Iwanius? :'(
pi_178893657
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:30 schreef macuscam het volgende:

[..]

Dat linkje linked naar de user die in alle topics van Iwanius een bingokaart post.
De link onderbouwt dat statement alleen niet, want je ziet alleen dat hij in 3 Iwatopics heeft gepost. Als je toch gaat linken, link dan direct naar een aantal posts.

Als de mods er iets mee moeten is het rapporteren van de betreffende posts sowieso handiger. Beetje iemand pohi scannen op Iwa-topics en vervolgens kijken of er een kaartje gepost is, is nogal omslachtig namelijk. :)

En impliciet een sanctie aanvragen voor een individuele user is natuurlijk ook niet de bedoeling.
pi_178893795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:36 schreef Chai het volgende:

[..]

De link onderbouwt dat statement alleen niet, want je ziet alleen dat hij in 3 Iwatopics heeft gepost. Als je toch gaat linken, link dan direct naar een aantal posts.

Als de mods er iets mee moeten is het rapporteren van de betreffende posts sowieso handiger. Beetje iemand pohi scannen op Iwa-topics en vervolgens kijken of er een kaartje gepost is, is nogal omslachtig namelijk. :)

En impliciet een sanctie aanvragen voor een individuele user is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Het wel/niet aanvragen van sancties etc. is Iwanius z'n zaak en daar bemoei ik me niet mee, ik geef alleen aan waar dat linkje naar wijst.

Ik lees hier meer dan ik post, en dat is me wel opgevallen, vandaar de verduidelijking van mijn kant.
pi_178893813
Wil toch wel zeggen dat ik veel van Iwanius topics toch best vermakelijk zijn en zeker niet onder doen voor vele andere KLB topics.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178894068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb daar een beetje om gehuild.

Wanneer ben ik in jouw ogen geen nieuwkomer in KLB meer, Iwanius? :'(
Hee een nieuwe mod, ben jij al ontgroent
  User die overal opduikt 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 16:56:17 #81
186611 Haags
pi_178894109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb daar een beetje om gehuild.

Wanneer ben ik in jouw ogen geen nieuwkomer in KLB meer, Iwanius? :'(
kudt newbie
Zonder wrijving geen glans
pi_178894112
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:54 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Hee een nieuwe mod, ben jij al ontgroent
ONTGROENT I FUCKING CAN'T
pi_178894126
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:56 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

ONTGROENT I FUCKING CAN'T
Ik vond het ook al zo raar staan maar kreeg geen rode lijntjes
pi_178894146
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:57 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Ik vond het ook al zo raar staan maar kreeg geen rode lijntjes
Omdat jij/hij/zij ontgroent wel correct is.
pi_178894172
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:57 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Omdat jij/hij/zij ontgroent wel correct is.
Bedankt voor je feedback
pi_178894191
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:58 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback
Graag gedaan, daar is dit topic immers voor.
  Grootste baggeraar 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 17:14:31 #87
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178894519
Can't we all just get along? :'(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_178894551
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Wil toch wel zeggen dat ik veel van Iwanius topics toch best vermakelijk zijn en zeker niet onder doen voor vele andere KLB topics.
Staat dat ter discussie dan?
pi_178894672
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Staat dat ter discussie dan?
Ik sta vrij dit even te vermelden toch voordat het een grote Iwa bash is, voor de verandering... :{w
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178897441
Er worden weer grappen en grollen gemaakt maar het lijkt mij toch duidelijk dat sommige mensen er op uit zijn te stangen en kloten in een Iwanius topic.

Als je zijn topics niks vindt negeer ze dan gewoon. Er zijn ook mensen die zijn topics wel interessant en leuk vinden. En iwanius zelf is best iemand die tegen een grapje kan. Alleen dat systematische gepest...
pi_178897485
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik sta vrij dit even te vermelden toch voordat het een grote Iwa bash is, voor de verandering... :{w
Inhoudelijke reacties op een post in een FB topic hebben weinig te maken met userbash/iemands topics. :{w
pi_178900053
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:26 schreef Argo het volgende:
Er worden weer grappen en grollen gemaakt maar het lijkt mij toch duidelijk dat sommige mensen er op uit zijn te stangen en kloten in een Iwanius topic.

Als je zijn topics niks vindt negeer ze dan gewoon. Er zijn ook mensen die zijn topics wel interessant en leuk vinden. En iwanius zelf is best iemand die tegen een grapje kan. Alleen dat systematische gepest...
Dit dus. Ik snap Vanillekwark’s argument dat het geen Iwanius show hier moet gaan worden in KLB, maar het is en blijft een vergaarbak van klachten. En of iets wel/niet topicwaardig is is nogal relatief. Van de andere kant: het moet ook geen Vanillekwark show worden. Jij denk in je eentje ineens KLB beter te maken zoals jij vindt dat KLB er uit hoort te zien. Onzin natuurlijk, want hij blijft gewoon een passant. Geef topics eens wat langer de kans Vanilletoetje van me.
U MAD?
pi_178900357
Wordt er eindelijk eens strikt gemod op Iwanius, trekt iemand een blik kutusers open om zijn kuttopics te komen verdedigen :')

Iwanius opent drie tot vijf topics PER KEER. Klaagbaak loopt regelmatig gewoon over met zijn topics.

Om dit te voorkomen en hem toch te laten posten had hij een eigen topic (let op: dat kende niet eens een precedent!), maar daar zat hij zelf niet meer op te wachten. Prima, maar dan is dit de consequentie wmb.
pi_178900443
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:05 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit dus. Ik snap Vanillekwark’s argument dat het geen Iwanius show hier moet gaan worden in KLB, maar het is en blijft een vergaarbak van klachten. En of iets wel/niet topicwaardig is is nogal relatief. Van de andere kant: het moet ook geen Vanillekwark show worden. Jij denk in je eentje ineens KLB beter te maken zoals jij vindt dat KLB er uit hoort te zien. Onzin natuurlijk, want hij blijft gewoon een passant. Geef topics eens wat langer de kans Vanilletoetje van me.
Probleem is vooral dat iets een show moet worden. Stel dat jij en ik nu allebei ook topics gaan maken zoals Iwanius ze maakt. Wiens show is het dan?

Hoeveel poep topics zijn er wel niet geweest? Die werden gesloten op inhoud, iwanius topics lijken te worden gesloten omdat ze van Iwanius afkomstig zijn en hoewel hij vaak dezelfde soort thema's aanhaalt is het altijd wel iets anders.
pi_178900480
quote:
13s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt er eindelijk eens strikt gemod op Iwanius, trekt iemand een blik kutusers open om zijn kuttopics te komen verdedigen :')

Iwanius opent drie tot vijf topics PER KEER. Klaagbaak loopt regelmatig gewoon over met zijn topics.

Om dit te voorkomen en hem toch te laten posten had hij een eigen topic (let op: dat kende niet eens een precedent!), maar daar zat hij zelf niet meer op te wachten. Prima, maar dan is dit de consequentie wmb.
Dat topic werd overspoeld met iwanius haters geen wonder dat hij daar geen trek in had. :')
pi_178900584
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:16 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat topic werd overspoeld met iwanius haters geen wonder dat hij daar geen trek in had. :')
Ja, die blijven nu gelukkig wel weg (not).
pi_178901451
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, die blijven nu gelukkig wel weg (not).
Die zijn er nog maar nu zijn er ook meer mensen die positief zijn. In dit centrale iwanius topic was het bijna alleen maar negatief omdat alleen de haters er kwamen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 22:14:37 #98
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178902342
wel weer ff klaar he over dit onderwerp
pi_178903213


[ Bericht 100% gewijzigd door hugecooll op 02-05-2018 22:51:45 (- nee was klaar he - ) ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:18:29 #100
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_179069039
Mag ik weten waarom dit topic dicht is? Er zijn toch leuke reacties? En verder gewoon een normaal KLB topic? Of is Haags Kwartiertje een fan van Lil' Kleine? :')
Graag weer open dus.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')