imo is van je lijn af en terug 1 move.quote:Op maandag 30 april 2018 09:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee.
https://www.autosport.com(...)le-for-braking-zones
[..]
Zie editquote:Op maandag 30 april 2018 09:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat RBR Max gaat wieberen?
Ik geloof er geen zak van eerlijk gezegd.
Dank je nu niet dat Max een waterdicht contract heeft getekend vorig jaar? Geen mogelijk dat hij terug gezet kan worden naar Torro Rosso.quote:Op maandag 30 april 2018 09:45 schreef Gezicht het volgende:
Mijn vrees voor Max' positie binnen RBR wordt op deze manier nog steeds met de week groter trouwens. Een Kvyatje zou hem waarschijnlijk de das omdoen en doei F1.
Hoewel dat wel wat ver gezocht is natuurlijk.
Staat heus wel een prestatie dingetje in... RBR is ook niet gek natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 09:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dank je nu niet dat Max een waterdicht contract heeft getekend vorig jaar? Geen mogelijk dat hij terug gezet kan worden naar Torro Rosso.
En Max ook niet, RBR wou een contract met Verstappen omdat Ferrari en Mercedes op de deur aan het kloppen waren.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staat heus wel een prestatie dingetje in... RBR is ook niet gek natuurlijk.
Dit, zolang je aan de kant waar je naar toe terug beweegt een wagenbreedte overlaat. En dat deed hij niet, dus wordt het gezien als 2 moves.quote:Op maandag 30 april 2018 09:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
imo is van je lijn af en terug 1 move.
Ja.quote:Op maandag 30 april 2018 09:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee.
https://www.autosport.com(...)le-for-braking-zones
[..]
https://www.formula1.com/(...)l_and_penalties.htmlquote:More than one change of direction to defend a position is not permitted. If a driver has moved off the racing line while defending their position, they may move back but must ensure there is at least one car’s width between their own car and the edge of the track.
Maar als je het een keer voor iemand mee moet nemen ga je voor het merk dat je kent.quote:Op zondag 29 april 2018 12:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor dingen die je daadwerkelijk wil hebben misschien. Maar er is echt geen hoeveelheid reclame die me gaat overtuigen een pak maandverband te kopen natuurlijk
En dan een ronde later weer?quote:Op maandag 30 april 2018 10:08 schreef ShaoliN het volgende:
Red Bull heeft eigenlijk ook die hele race verkeerd aangepakt. Coureurs mogen racen, jaja blabla. Je hebt een coureur die weg kan en voor een nieuw contract gaat. Wil graag laten zien wat ie kan. En daarvoor heb je die piloot die momenteel iedereen van de baan kiepert die bij hem in de buurt komt. Achterste is duidelijk sneller. Geef dan gewoon die teamorders.
Na die 2e move niet meerquote:Op maandag 30 april 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja.
[..]
https://www.formula1.com/(...)l_and_penalties.html
Daar was ruimte voor 1 auto.
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.quote:
jawel hoorquote:
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.quote:Op maandag 30 april 2018 09:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Staat heus wel een prestatie dingetje in... RBR is ook niet gek natuurlijk.
Dat idee had ik niet, maar als Max tow en DRS zou hebben helemaal niet natuurlijk.quote:Op maandag 30 april 2018 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.
Uiteindelijk wel. Je weet als team wat er gaat gebeuren als die 2 'mannetjes' tegen elkaar racen. De eerste 5 acties waren fair n square, maar je weet dat een klein foutje om de hoek ligt.quote:Op maandag 30 april 2018 09:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik leg de schuld van gisteren volledig bij Marko en Horner. Die hadden er voor moeten zorgen dat ze op het eind uit elkaars haren werden gehaald. En niet toelaten dat ze nog wat extra opgestookt werden.
Nee. Het was stuivertje wisselen. Max liep weg, Ric kwam dichterbij, Max liep weg, Ric kwam dichterbij, zo ging het continu. Kijk de tijden nog maar eens na. Om de 2 a 3 rondes gingen de snellere tijden naar de ander.quote:Op maandag 30 april 2018 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.
Ja RBR wast z'n handen lekker in onschuld. Die derating problemen waren gewoon pijnlijk om te zien toen de Renault's er voorbij kwamenquote:Op maandag 30 april 2018 10:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.
Dat maakt het gebeuren van gisteren niet goed, maar red bull hoeft nu niet meer uit te leggen waarom de batterijen het niet correct deden. Dat komt ze wel goed uit heb ik het idee.
Ook grappig dat Max vorig jaar diep door het stof moest toen hij Ric eraf tikte omdat hij zich verremde, maar nu Ric 2 auto s total loss caramboled is het de schuld van allebei.
Alleen maar omdat Max net uit de pits kwam en Ricciardo al zijn banden op temperatuur had.quote:Op maandag 30 april 2018 10:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de tow. Ricciardo was sneller.
Alleen bij Ric, of ook bij Max? 3,5 seconde in 2 rondjes is nogal wat. Rics pitstop was ook 0,2 sec sneller.quote:Op zondag 29 april 2018 23:07 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat de nieuwe banden problemen hebben om op temperatuur te komen..
Ze willen dat Ricciardo bij gaat tekenen, misschien dat ze daarom wat milder zijn in het veroordelen.quote:Op maandag 30 april 2018 10:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.
Dat maakt het gebeuren van gisteren niet goed, maar red bull hoeft nu niet meer uit te leggen waarom de batterijen het niet correct deden. Dat komt ze wel goed uit heb ik het idee.
Ook grappig dat Max vorig jaar diep door het stof moest toen hij Ric eraf tikte omdat hij zich verremde, maar nu Ric 2 auto s total loss caramboled is het de schuld van allebei.
Op een circuit als Baku is de achterste al meestal sneller vanwege slipstream + DRS.quote:Op maandag 30 april 2018 10:08 schreef ShaoliN het volgende:
Red Bull heeft eigenlijk ook die hele race verkeerd aangepakt. Coureurs mogen racen, jaja blabla. Je hebt een coureur die weg kan en voor een nieuw contract gaat. Wil graag laten zien wat ie kan. En daarvoor heb je die piloot die momenteel iedereen van de baan kiepert die bij hem in de buurt komt. Achterste is duidelijk sneller. Geef dan gewoon die teamorders.
Toen ze eindelijk de banden op temperatuur hadden, reden ze met redelijk oude banden de snelste ronde en liepen de RB's duidelijk naar Hamilton toe.quote:Op maandag 30 april 2018 10:41 schreef truthortruth het volgende:
Voorafgaand aan de race, na de vrije trainingen werd gezegd dat RB autos de snellere racepace zouden hebben, ik heb dat niet teruggezien of vergis ik me ?
Ja, dat begreep ik ook niet. De Renaults reden een compound zachter, laat ze er voorbij en concentreer je op je eigen strategie. Dat had het team moeten doen, denk ik.quote:Op maandag 30 april 2018 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Toen ze eindelijk de banden op temperatuur hadden, reden ze met redelijk oude banden de snelste ronde en liepen de RB's duidelijk naar Hamilton toe.
Het duurde alleen veel te lang voordat de banden op temperatuur waren. Veel tijd verknoeid met de Renaults.
Hm. Je ziet wel vaker dat als je 2/3 inhaalpogingen afslaat, het daarna over is met de banden en er daarna geen inhaalpogingen meer plaatsvinden.quote:Op maandag 30 april 2018 10:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik ook niet. De Renaults reden een compound zachter, laat ze er voorbij en concentreer je op je eigen strategie. Dat had het team moeten doen, denk ik.
Gereageerd nietquote:Op maandag 30 april 2018 10:03 schreef Rockefellow het volgende:
Heeft Jos eigenlijk nog gereageerd of achtte Red Bull dat niet wenselijk?
Beiden. Daarom kon Ricciardo na de pitstops weer makkelijk aansluiten bij Max en zijn do-or-die actie inzetten.quote:Op maandag 30 april 2018 10:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen bij Ric, of ook bij Max? 3,5 seconde in 2 rondjes is nogal wat. Rics pitstop was ook 0,2 sec sneller.
Die van gisteren was meer het team en ricciardo aan te rekenen dan max. En dat zeg ik zonder max bril op.quote:Op maandag 30 april 2018 10:59 schreef Tinos85 het volgende:
Vier races dit seizoen, slechts 18 punten en behoorlijke fouten al gemaakt.
Eens, maar toch is hij er wel weer bij betrokken. Voer voor de trollen, en je leest toch vooral negatief commentaar op hem.quote:Op maandag 30 april 2018 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die van gisteren was meer het team en ricciardo aan te rekenen dan max. En dat zeg ik zonder max bril op.
Veel zien het toch als de schuld van max. Hij heeft alles gewoon tegen nu. Mede ook door hemzelfquote:Op maandag 30 april 2018 11:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die van gisteren was meer het team en ricciardo aan te rekenen dan max. En dat zeg ik zonder max bril op.
Dat is vooral pech hebben. Over 2 weken staat ie op het podium en is alles weer vergeven en vergetenquote:Op maandag 30 april 2018 11:39 schreef Tinos85 het volgende:
Eens, maar toch is hij er wel weer bij betrokken.
Zal ook nog wel even zo blijven vrees ik. Haters en trollen hou je altijd, en niks is op het moment makkelijker dan via max trollen.quote:Op maandag 30 april 2018 11:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel zien het toch als de schuld van max. Hij heeft alles gewoon tegen nu. Mede ook door hemzelf
Het eerste contact was al over het randje, ze hadden geluk dat het wiel tegen wiel was maar als het daar fout gegaan was dan was het Max aan te rekenen.quote:Op maandag 30 april 2018 10:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind red bull wat hoog van de toren blazen na een seizoen waarbij de auto gewoon niet goed was en regelmatig stil viel. Dat kan niet bij een top 3 team als je het mij vraagt. Ook dit seizoen is de auto gewoon niet goed.
Dat maakt het gebeuren van gisteren niet goed, maar red bull hoeft nu niet meer uit te leggen waarom de batterijen het niet correct deden. Dat komt ze wel goed uit heb ik het idee.
Ook grappig dat Max vorig jaar diep door het stof moest toen hij Ric eraf tikte omdat hij zich verremde, maar nu Ric 2 auto s total loss caramboled is het de schuld van allebei.
Het zijn 2 incidenten en omdat het eerste incident, indien dat in tranen geëindigd zou zijn, Max aan te rekenen was is je conclusie dat het 2de incident allebei schuldig zijn???quote:Op maandag 30 april 2018 12:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het eerste contact was al over het randje, ze hadden geluk dat het wiel tegen wiel was maar als het daar fout gegaan was dan was het Max aan te rekenen.
Nu is het Daniel die in de achterkant van Max rijdt omdat Daniel op zijn beurt te agressief en ongeduldig is, de conclusie is wat mij betreft juist dat beide schuld hebben.
Ook als je tegen een ander team racet is het niet handig om je auto er tegenaan te zetten.quote:Op maandag 30 april 2018 12:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het eerste contact was al over het randje, ze hadden geluk dat het wiel tegen wiel was maar als het daar fout gegaan was dan was het Max aan te rekenen.
Nu is het Daniel die in de achterkant van Max rijdt omdat Daniel op zijn beurt te agressief en ongeduldig is, de conclusie is wat mij betreft juist dat beide schuld hebben.
Dat ze met andere teams zo vechten om een positie hoort bij het racen maar als ze elkaar racen mag je op zijn minst verwachten dat ze veel minder risico nemen om niet allebei naast de baan te staan.
Beide erg agressief, dan kan je dit verwachten.quote:Op maandag 30 april 2018 12:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zijn 2 incidenten en omdat het eerste incident, indien dat in tranen geëindigd zou zijn, Max aan te rekenen was is je conclusie dat het 2de incident allebei schuldig zijn???
Ik bedoel dan ook niet dat ze hem ergens tegenaan moeten zetten.quote:Op maandag 30 april 2018 12:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook als je tegen een ander team racet is het niet handig om je auto er tegenaan te zetten.
Natuurlijk kan je het dan verwachten, ik snap enkel niet hoe je tot de conclusie komt dat het tweede incident beide schuld zijn omdat max het eerste incident schuld zou zijn indien crash.quote:Op maandag 30 april 2018 12:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Beide erg agressief, dan kan je dit verwachten.
Dat was wel tot twee keer toe het gevolg van deze manier van racen/vechten. Conclusie: deze manier van racen/vechten is, in tegenstelling tot wat je zegt, nooit slim.quote:Op maandag 30 april 2018 12:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook niet dat ze hem ergens tegenaan moeten zetten.
Wat ik daarmee aan wil geven is dat beide erg agressief waren en het al eerder fout had kunnen gaan.quote:Op maandag 30 april 2018 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je het dan verwachten, ik snap enkel niet hoe je tot de conclusie komt dat het tweede incident beide schuld zijn omdat max het eerste incident schuld zou zijn indien crash.
Dat staat toch compleet los van elkaar en dat deze crash te verwachten viel doet daar niets aan af.
Ik snap wel wat je wilt zeggen, maar hoe je het opschreef klopt je conclusie niet en dat is wat ik wil zeggen. Dat eerdere incident heeft, qua schuldvraag dan, totaal niets met het 2de te maken en jij trekt wel de conclusie in het 2de geval dat beide schuld zijn omdat een eerder geval max schuld zou zijn. Zo werkt dat dus niet.quote:Op maandag 30 april 2018 12:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat ik daarmee aan wil geven is dat beide erg agressief waren en het al eerder fout had kunnen gaan.
Het zijn nu eenmaal geen schoothondjes achter het stuur, er zullen nog veel dergelijke race incidenten gaan volgen.quote:Op maandag 30 april 2018 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat was wel tot twee keer toe het gevolg van deze manier van racen/vechten. Conclusie: deze manier van racen/vechten is, in tegenstelling tot wat je zegt, nooit slim.
Tuurlijk, ik zie het alleen liever bij andere teams.quote:Op maandag 30 april 2018 12:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het zijn nu eenmaal geen schoothondjes achter het stuur, er zullen nog veel dergelijke race incidenten gaan volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |