Die naam werd toebedeeld aan de vervolgoptie voor de M5-metro van Alstom. Deze is opgenomen, maar omdat de stellen identiek zijn aan de M5 is de benaming M6 min of meer vervallen.quote:
M6 bestaat al, dat is een vervolgorder op de M5 bedoeld voor de Noord/Zuidlijn.quote:
of de overstaps naar de vaantjes laten gaan want wat jij aandraagt zal ook niet gratis zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:39 schreef dennistd het volgende:
Kennen jullie die mop over de bodemgesteldheid van het Kamperlijntje? Die is nog veel slechter dan gedacht....
Enige haalbare optie lijkt me nog om van Stadshagen een kruisingsstation te maken en met twee omlopen te gaan rijden.
NMBS Weekendbiljet denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef b2py het volgende:
Bois! Za 12 mei retourtje Oostende - Brugge, wat is de goedkoopste optie voor twee personen?
Ben je journalist? Zwanger? Een veteraan uit de eerste wereldoorlog? Een groot gezin? Een werkloze zeeman?quote:Op dinsdag 1 mei 2018 18:58 schreef b2py het volgende:
Bois! Za 12 mei retourtje Oostende - Brugge, wat is de goedkoopste optie voor twee personen?
Ik geloof jequote:Op maandag 30 april 2018 13:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Vader van drie hier. Als je het goed doet, is de kans dat je kind vies wordt van de bankjes groter dan andersom.
En soms kan het niet anders, ik heb ook wel eens een poepluier verschoond in een coupé.
Internet weekendretour vond ik zelf, 10,80 voor 2 personen. Misschien hadden jullie nog goede ideeenquote:Op dinsdag 1 mei 2018 19:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
NMBS Weekendbiljet denk ik.
Of misschien een Go Pass of Go Pass 1, afhankelijk van leeftijd.
Als je er uiteindelijk mee doorrijdt naar berlijn heb je er een per stam nodig, en dan nog een paar reserves dus kan denk ik wel hoor.quote:
Was het niet logischer om voor traxx te kiezen?quote:Op woensdag 2 mei 2018 12:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
NS Vectrons
https://www.ovmagazine.nl(...)oor-berlijn-ic-1212/
Dan hadden ze er 24 nodig om sandwich stammen te maken voor het geval er eentje weer eens niet goed omschakelt tussen de verschillende spanningen (of er weer gedoe is met software)quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Was het niet logischer om voor traxx te kiezen?
Klopt maar het zou logisch zijn om voor een traxx te gaan die 25kv, 1,5 kv en 15 kv lust, die 200 km/h kan en zo veel efficiënter kan ingezet worden.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:33 schreef James1988 het volgende:
Niet als je op termijn zonder locwissel naar Berlijn wil rijden. De Traxxversie die NS heeft mag maar 140/160.
Moet die er wel zijnquote:Op woensdag 2 mei 2018 13:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt maar het zou logisch zijn om voor een traxx te gaan die 25kv, 1,5 kv en 15 kv lust, die 200 km/h kan en zo veel efficiënter kan ingezet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |