quote:Op donderdag 19 april 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit boeit toch geen ene reet!?
Maar zou je er ook willen wonen?quote:Op donderdag 19 april 2018 20:54 schreef Cherni het volgende:
Ik dacht ook altijd dat het luie chauvinistische klootzakken waren. Maar sinds ik er gewerkt heb en nu voor een simulator voor de hobby vaak in Parijs ben en wat Franse mede hobbyisten ontmoet heb die voor mij wat scriptjes schrijven heb ik toch wel een ander idee over Frankrijk gekregen.
Als ik de Franse taal perfect zou beheersen en mijn partner dat ook zou willen direct. Maar dan niet in Parijs maar in Bretagne omgeving Lannion.quote:
Frankrijk staat voor enorme structurele problemen. Macron werkt hard om daar wat aan te doen. Dan heb je aan de Fransen een ondankbaar volkje. Niemand zei dat het makkelijk zou worden.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:44 schreef crystal_meth het volgende:
60 percent 'unhappy' with Macron as French protests grow
https://au.news.yahoo.com(...)rench-protests-grow/
Dan ga je je toch afvragen waarom ze dan op hem gestemd hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:05 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Frankrijk staat voor enorme structurele problemen. Macron werkt hard om daar wat aan te doen. Dan heb je aan de Fransen een ondankbaar volkje. Niemand zei dat het makkelijk zou worden.
Macron is enkel president omdat men tegen Le Pen stemde.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan ga je je toch afvragen waarom ze dan op hem gestemd hebben.
Dat zegt veel over de Fransen dan.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Macron is enkel president omdat men tegen Le Pen stemde.
Wat zegt het dan? Stemmen tegen een super rechtse regering of deze dude dat laat lijken alleen voor de rijken op te komen. Waar is gvd het midden?quote:
Nou, alleen maar op iemand stemmen omdat de ander verrot is getuigd nou ook niet bepaald van intellect. Net zoals al die Nederlanders destijds die postuum op Fortuyn stemden. Stem dan gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:48 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? Stemmen tegen een super rechtse regering of deze dude dat laat lijken alleen voor de rijken op te komen. Waar is gvd het midden?
Democratie is nou eenmaal dat iedereen mag stemmen, ongeacht hoe slim je bent.. tja..quote:Op vrijdag 20 april 2018 03:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, alleen maar op iemand stemmen omdat de ander verrot is getuigd nou ook niet bepaald van intellect. Net zoals al die Nederlanders destijds die postuum op Fortuyn stemden. Stem dan gewoon helemaal niet.
Het is wel raar ja. Heel veel FOK!ers schreeuwen altijd 'en nu is de maat vol' en 'dit kan echt niet langer'. Maar zodra mensen dan de straat op gaan zijn het opeens hippies en 'werkschuw tuig.'quote:Op donderdag 19 april 2018 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit idd, en zoveel NL'ers en users op FOK! die het daarmee eens zijn en de gemakzucht van NL'ers schamperen. Ik snap de reactie niet dus.
Ik heb mij altijd de pleuris gewerkt. Geen probleem om keihard te werken. Maar als ze aan mijn rechten gaan tornen of plots aan mijn arbeidsvoorwaarden gaan sleutelen waardoor ze verslechteren dan zou ik de straat op gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2018 06:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is wel raar ja. Heel veel FOK!ers schreeuwen altijd 'en nu is de maat vol' en 'dit kan echt niet langer'. Maar zodra mensen dan de straat op gaan zijn het opeens hippies en 'werkschuw tuig.'
Sommge domme zelen laten zich kennelijk lekker makkelijk ophitsen door de Russische propagandakanalen.quote:Op donderdag 19 april 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit boeit toch geen ene reet!?
Dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 06:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is wel raar ja. Heel veel FOK!ers schreeuwen altijd 'en nu is de maat vol' en 'dit kan echt niet langer'. Maar zodra mensen dan de straat op gaan zijn het opeens hippies en 'werkschuw tuig.'
De Nederlandse arbeider is inderdaad erg netjes afgericht door de baas. Zitten en pootjes geven.quote:Op vrijdag 20 april 2018 06:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat niet alleen, we richten elkaar af. Dat zag je heel goed tijdens de Occupy demonstraties. Hier op FOK! werd toen steeds harder geroepen dat als je daar aan mee doet een 'werkloze hippie'. We hebben toen zelf de protesten de kop in gedrukt door elkaar tegen te gaan houden. Heeft de politiek mooi voor elkaar gekregen....quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
De Nederlandse arbeider is inderdaad erg netjes afgericht door de baas. Zitten en pootjes geven.
Je zou het ook kunnen omdraaien. Waarom moet die leeftijd steeds verhoogd worden. Er is niet eens een oplossing voor de stratenmaker wat die nog voor een arbeid zou kunnen verrichten als die versleten is.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:22 schreef HSG het volgende:
Het is maar goed dat die Macron hervormingen gaat doorvoeren. Het is toch van de zotte dat hier de pensioenleeftijden omhoog gaan omdat b.v. de Fransen verdommen dat ook aan te passen.
Dat kan wel zo zijn maar er is gekozen om bij ons de leeftijden te verhogen omdat o.a. de Fransen dat weigeren. Fijn zo de EU.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:05 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je zou het ook kunnen omdraaien. Waarom moet die leeftijd steeds verhoogd worden. Er is niet eens een oplossing voor de stratenmaker wat die nog voor een arbeid zou kunnen verrichten als die versleten is.
De pensioenleeftijd wordt niet bepaald door de EU, de lidstaten zijn vrij om die zelf te bepalen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn maar er is gekozen om bij ons de leeftijden te verhogen omdat o.a. de Fransen dat weigeren. Fijn zo de EU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |