abonnement Unibet Coolblue
pi_178623443
Deze scooter heeft de hele winter binnen gestaan maar nu het weer warmer wordt wou ik even een rondje rijden, maar om weg te rijden moest ik vol gas geven en pas na 2 tellen ofzo begon die pas een beetje fatsoenlijk op te trekken maar tijdens optrekken pruttelt die een beetje voor een 1 tel ongeveer en kom net boven de 40 uit en rookt ook veel.

Nou reed die niet al te zuinig dus heb de hele carb schoongemaakt alle poortjes doorgeprikt met een naald en het benzine filter maar is doorgespoeld. Al dit hielp niet

Dus ging ik naar de elektrische choke kijken en besloot een rondje zonder te rijden en hij deed het weer prima maar als die koud is start die dan natuurlijk niet dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door meneer.depolitie op 19-04-2018 16:59:58 ]
pi_178623991
Sensor? Die de motortemperatuur meet en de choke aanstuurt.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_178624504
quote:
99s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:12 schreef Ridocar het volgende:
Sensor? Die de motortemperatuur meet en de choke aanstuurt.
Na heel lang warm draaien stopte de uitlaat met roken en begon hij weer normaal op tetrekken hij reed met de wind mee 70. zonder choke reed die 60 dus dat zal wel prima zijn. Hij verbruikt minder denk ik want alleen als je al het stuur draait geeft die wat anders aan dus is een beetje gokken. Alleen rond de 40/55 hapert die nog een beetje maar misschien rijd ik dat er nog wel uit dus kom wel goed alsnog bedankt

[ Bericht 14% gewijzigd door meneer.depolitie op 19-04-2018 18:08:46 ]
pi_178625408
Oude benzine, vocht in benzine, vocht in electro, olie gezakt in benzine, roestvorming ect ect
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_178630470
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:30 schreef halfway het volgende:
Oude benzine, vocht in benzine, vocht in electro, olie gezakt in benzine, roestvorming ect ect
Ik denkt dat het gehaper door de begrenzer komt tijdens het rijden gaat die naar de 50 hapert die weer terug naar de 40/45 maar als ik een beetje met het gas loop te klooien schiet de er langs richting de 60/70 dus ik denk gewoon elektrische begrenzer en dat ik soms langs kom

En er zit nieuwe benzine in nieuwe smeerolie, nieuwe blokolie en alle elektra ziet er schoon en netjes uit. Het enige wat er geroest is is de cilinder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')