abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:25:09 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179317922
Na al m'n baby-cadeautjes was ik even de haak-kluts kwijt, maar ik heb nu weer een fijn patroontje gevonden om mee bezig te zijn: Kawung Motif van Atty's. Ik vind het alleen nog wat lastig om ze netjes aan elkaar te haken, kom op de een of andere manier niet altijd goed uit en heb dan een steek over. :{ Maar verder echt een motiefje om je vingers bij af te likken, er zijn zoveel mooie varianten denkbaar!

in de haak.
pi_179318136
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:25 schreef trui het volgende:
Na al m'n baby-cadeautjes was ik even de haak-kluts kwijt, maar ik heb nu weer een fijn patroontje gevonden om mee bezig te zijn: Kawung Motif van Atty's. Ik vind het alleen nog wat lastig om ze netjes aan elkaar te haken, kom op de een of andere manier niet altijd goed uit en heb dan een steek over. :{ Maar verder echt een motiefje om je vingers bij af te likken, er zijn zoveel mooie varianten denkbaar!

[ afbeelding ]
Dat je niet altijd goed uitkomt is niet te zien hoor! Ik vind het heel mooi
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179507647
Ik heb twee projecten gekregen. Ik ben begonnen met de kameleon. Daarna wil ik drie teckels maken (als ze een beetje snel gaan) eentje in roze tinten, eentje in gele tinten en eentje in blauwe tinten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_179510672
Mooi inderdaad trui!

Ik heb eindelijk de deken voor mijn zoon af!







Nu voor mijn dochter een ijsbeer (uit boekje Christel Krukkert) maken. Niet veel zin in, maar heb ik haar al heel lang geleden beloofd.
pi_179510948
Wauw wat een werk Bleie!! En dat patroon is moooi trui! <3
:)
  vrijdag 1 juni 2018 @ 13:26:11 #56
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179536137
Mooi gelukt, Bleie! Wat een werk moet dat inderdaad zijn geweest, en leuk bij dat behang zo!
Succes met de ijsbeer. 't is er niet helemaal 't seizoen voor... ;)

Dank Mignonne! :) Ben je ook nog wel eens aan 't haken?
in de haak.
pi_179549507
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 13:26 schreef trui het volgende:
Mooi gelukt, Bleie! Wat een werk moet dat inderdaad zijn geweest, en leuk bij dat behang zo!
Succes met de ijsbeer. 't is er niet helemaal 't seizoen voor... ;)

Dank Mignonne! :) Ben je ook nog wel eens aan 't haken?
Jazeker!
Ik haakte de ontario baby blanket voor mijn nichtje afgelopen zomer als kraamcadeautje. De helft van de kleuren koos mijn oma toen ze een paar jaar terug melanoom kreeg. Leek er toen nog op dat ze behandeld zou worden, ze wilde er graag mutsjes van hebben, we kozen het allerzachtste bamboe in blauwe en mintgroene tintjes. T heeft niet zo mogen zijn, maar toch een fijn idee dat oma's kleurtjes nu daar zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelf ben ik nu bezig met de poppenmoeder van het haakbeest. Mijn main body is af, nu nog de buik en borsten, het haar en de baby. En de kleding natuurlijk.
Zo moet het worden maar dan met bruin haar en een groen jurkje.



Nsfw, behalve mijn work :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_179553968
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb twee projecten gekregen. Ik ben begonnen met de kameleon. Daarna wil ik drie teckels maken (als ze een beetje snel gaan) eentje in roze tinten, eentje in gele tinten en eentje in blauwe tinten
[ afbeelding ]
Een teckel was het eerste echte dat ik haakte, nu 48 jaar geleden.
Succes ^O^
pi_179553999
Die pop en beide dekens O+

Trui, ik heb dat patroon ook eens gemaakt en had hetzelfde. Succes. ^O^
pi_179556032
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:49 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Een teckel was het eerste echte dat ik haakte, nu 48 jaar geleden.
Succes ^O^
Die teckel doe ik even als gemakkelijk tussendoortje. 'k Ben nu opgenomen en wil eigenlijk alleen dingen maken waarbij ik niet na hoef te denken. Dus de teckel i en uitkomt ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:13:11 #61
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179556044
haha die pop, erg leuk! en wat een mooie deken, Mignonne! O+
in de haak.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:15:46 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179556077
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 07:52 schreef -sabine- het volgende:
Trui, ik heb dat patroon ook eens gemaakt en had hetzelfde. Succes. ^O^
Was dat kort geleden of was het een vergelijkbaar patroon van iemand anders? Deze heeft ze nog maar pas geleden ontworpen dacht ik (hij staat vanaf april op ravelry).
in de haak.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 11:19:54 #63
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179556115
Opgenomen, CotS? Ik weet niet waarvoor, maar sterkte!
in de haak.
pi_179575849
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 11:15 schreef trui het volgende:

[..]

Was dat kort geleden of was het een vergelijkbaar patroon van iemand anders? Deze heeft ze nog maar pas geleden ontworpen dacht ik (hij staat vanaf april op ravelry).
Jij hebt gelijk. Het was deze https://atty-s.blogspot.com/p/patroon.html door dezelfde kleurencombinatie dacht ik dat het dezelfde was. Ik vind deze die je nu maakt mooier. Ik houd wel van rechtere lijnen.

Ik kan ook niet goed patronen lezen, maar haak vanaf het gemaakte werk na. :@
Dat krukje heb ik ook gemaakt.

Nu ben ik nog bezig met nog één strook voor de gebreide deken van die stonewashed, een vest voor mijzelf eb eentje voor mijn moeder. Kijken of ik er vandaag wat foto's van kan maken.

CotS, ook sterkte, succes enof beterschap vanuit hier.
pi_179687546
Het einde van mijn block-stitch deken komt in zicht. Nou wil ik er nog een rand omheen haken, zodat ik ook de draadjes weg kan werken. Maar ik twijfel over wat precies. Is een rondje stokjes alleen niet wat saai? Hebben jullie suggesties? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 10 juni 2018 @ 10:14:24 #66
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_179705246
Hoi hoi meisjes wat een mooie haaksels bewonder ik leuk leuk en nog eens leuk. ik ben bezig met de Elements Cal ontworpen door Sandra Kuijer van HooksandYarnamsterdam foto volgt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_179706501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:34 schreef trui het volgende:
Grappig wordt ie, CotS!

Ik heb eindelijk de tijd genomen om deze tas te voeren. Priegelwerkje altijd, maar toch blij dat ik het gedaan heb.

[ afbeelding ]
Trui, mag ik weten waar je het patroon van die tegeltjes vandaan hebt?
'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�
  maandag 11 juni 2018 @ 10:12:44 #68
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179723400
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 12:05 schreef franka het volgende:

[..]

Trui, mag ik weten waar je het patroon van die tegeltjes vandaan hebt?
Natuurlijk! Toen ik ze maakte had Tinna het patroon overigens nog niet in het engels uitgeschreven (ik heb toen dus zelf zitten puzzelen en prutsen), maar inmiddels wel: https://www.ravelry.com/patterns/library/terrazzo-afghan
in de haak.
  maandag 11 juni 2018 @ 10:14:23 #69
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179723428
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 10:14 schreef Toverheks het volgende:
Hoi hoi meisjes wat een mooie haaksels bewonder ik leuk leuk en nog eens leuk. ik ben bezig met de Elements Cal ontworpen door Sandra Kuijer van HooksandYarnamsterdam foto volgt
leuk, ik ben benieuwd naar de foto! :) Succes!
in de haak.
  maandag 11 juni 2018 @ 10:15:49 #70
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_179723447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 08:40 schreef Nanuke het volgende:
Het einde van mijn block-stitch deken komt in zicht. Nou wil ik er nog een rand omheen haken, zodat ik ook de draadjes weg kan werken. Maar ik twijfel over wat precies. Is een rondje stokjes alleen niet wat saai? Hebben jullie suggesties? :)
Ik zou het denk ik toch niet heel ingewikkeld maken, misschien een paar rijen vasten in kleuren uit de deken, zoals hier?
in de haak.
pi_179919500
Iets teveel projecten

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_180053541
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  dinsdag 26 juni 2018 @ 15:46:25 #73
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_180058888
Ik ben onlangs begonnen met haken en ben nu met een proeflapje bezig. Het lukt me alleen niet goed om te bepalen hoe strak ik nou moet haken. Als ik de wol heel los houd, worden de gaten heel groot. Maar als ik 'm te strak houd krijg ik de naald er niet makkelijk meer door heen. Heeft iemand een tip of handig filmpje voor mij?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:18:30 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180059600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:46 schreef morgane het volgende:
Ik ben onlangs begonnen met haken en ben nu met een proeflapje bezig. Het lukt me alleen niet goed om te bepalen hoe strak ik nou moet haken. Als ik de wol heel los houd, worden de gaten heel groot. Maar als ik 'm te strak houd krijg ik de naald er niet makkelijk meer door heen. Heeft iemand een tip of handig filmpje voor mij?
Het is soms ook een kwestie van een dikkere of dunnere naald kiezen. Sowieso moet het prettig te haken zijn.

Ik vond info over the golden loop wel handig.

The love you take is equal to the love you make.
pi_180209500

En nu het rotste, alles aan elkaar maken. Oh voor de duidelijkheid, het moet een pinguin worden, een tux om precies te zijn (linux pinguin).
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')