abonnement Unibet Coolblue
pi_178460838
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb ik ook als ik een stijve krijg in een te strakke broek.
Dat is serieuze penerpower. Respect.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178460860
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:27 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Vast wel, maar openingszinnen gaan naar mijn idee ook niet echt om wat er daadwerkelijk gezegd wordt maar hoe je het brengt en alles en hoe je overkomt blabla en als de ander dat leuk vindt dan werken openingszinnen meestal ook
Eens ja, oa timing can be a bitch
pi_178460866
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

oei
Kan iig mijn boxer bijstellen zonder get ongemakkelijk te maken.

#glashalfvol
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178460917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Eens ja, oa timing can be a bitch
wel sneu als je soms ziet hoe mensen het eigenlijk bedoelde en komt zo totaal niet over _O-
Baby darling doll face honey
pi_178460933
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kan iig mijn boxer bijstellen zonder get ongemakkelijk te maken.

#glashalfvol
En je vriendin kan naaien hihaho. Was het een dure en/of favoriete broek of flikker je 'm gewoon weg straks?
En ben jij even blij dat het nu is en niet even geleden met die kou *O*
pi_178460945
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kan iig mijn boxer bijstellen zonder get ongemakkelijk te maken.

#glashalfvol
Ideeal, zou lievelingsbroek maken
Baby darling doll face honey
pi_178460963
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]

wel sneu als je soms ziet hoe mensen het eigenlijk bedoelde en komt zo totaal niet over _O-
Ja, vlotte banter is ook niet voor iedereen weg gelegd. Een beetje waardering voor de poging zou het leed al wat kunnen verzachten, maar snap dat het soms ook wel echt debiel ongelegen of ongepast is. Of de zoveelste ofzo
pi_178460993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe dan?! Krijgt iedere beetje lekkere chick niet dagelijks dit soort zinnetjes toegeroepen dan wel gestuurd via social media and god knows what?
Ze weet dat ik het ben, o.a. vanwege het communicatiemiddel en m'n excentrieke taalgebruik en je moet het dan ook in de juiste context zien. We spraken elkaar voorheen regelmatig maar zag er even vanaf vanwege andere prioriteiten en ze had geen mogelijkheden om zelf contact te initiëren. Van het één kwam het ander en de rest is geschiedenis. Voel me warm van binnen als ik aan d'r denk.
pi_178461016
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, vlotte banter is ook niet voor iedereen weg gelegd. Een beetje waardering voor de poging zou het leed al wat kunnen verzachten, maar snap dat het soms ook wel echt debiel ongelegen of ongepast is. Of de zoveelste ofzo
Ook wel gevaarlijk hoor, waardering voor de poging.. Krijg je van die situaties waarin mensen niet begrijpen dat je geen interesse hebt maar gewoon aardig, en die situaties kunnen laaaang duren :')

Was zo'n kereltje bij all you need is love tijd terug, die zat al 2/3 jaar achter meisje aan en hij wist bijna zeker dat zij dat ook wel van hem vond maar dat ze gewoon nog niet durfde oid. Nou, zonder die meid gezien te hebben weet je dan al dat hij echt op het totaal verkeerde pad zit _O-
Baby darling doll face honey
pi_178461024
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Aan een kant, omdat dit soort verhalen vaak toch iets meer betekenen dat een zeker familielid dat restaurant heeft en runt enzo. Ten tweede kun je het aantal vreetmeets zien dat eten hier serieus genomen wordt, dus beter stel je ons niet teleur met een dode muis :P
No worries. Een vreetmeet lijkt me zelf eveneens heel gezellig.
pi_178461031
quote:
99s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:25 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Doe niet aan dates
Dan noemen we het iets anders :{w
pi_178461055
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:35 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Ze weet dat ik het ben, o.a. vanwege het communicatiemiddel en m'n excentrieke taalgebruik en je moet het dan ook in de juiste context zien. We spraken elkaar voorheen regelmatig maar zag er even vanaf vanwege andere prioriteiten en ze had geen mogelijkheden om zelf contact te initiëren. Van het één kwam het ander en de rest is geschiedenis. Voel me warm van binnen als ik aan d'r denk.
Mooi man, ben benieuwd! Hou je ons een beetje op de hoogte?
pi_178461064
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als dat niet bedoeld was als openingszin, hoe was het dan wel bedoeld?
Een kinderachtige hit-and-run grap.
pi_178461083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Mooi man, ben benieuwd! Hou je ons een beetje op de hoogte?
Ik ben een man van marsepein dus indien jullie dat op prijs stellen zal ik dat zeker doen.
pi_178461084
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:38 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Een kinderachtige hit-and-run grap.
Die maak ik om de haverklap. Nooit gewerkt ;(
pi_178461086
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:35 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Ze weet dat ik het ben, o.a. vanwege het communicatiemiddel en m'n excentrieke taalgebruik en je moet het dan ook in de juiste context zien. We spraken elkaar voorheen regelmatig maar zag er even vanaf vanwege andere prioriteiten en ze had geen mogelijkheden om zelf contact te initiëren. Van het één kwam het ander en de rest is geschiedenis. Voel me warm van binnen als ik aan d'r denk.
O+ geniet er van
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan noemen we het iets anders :{w
ja maar nee ;(
Baby darling doll face honey
pi_178461090
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:36 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ook wel gevaarlijk hoor, waardering voor de poging.. Krijg je van die situaties waarin mensen niet begrijpen dat je geen interesse hebt maar gewoon aardig, en die situaties kunnen laaaang duren :')

Was zo'n kereltje bij all you need is love tijd terug, die zat al 2/3 jaar achter meisje aan en hij wist bijna zeker dat zij dat ook wel van hem vond maar dat ze gewoon nog niet durfde oid. Nou, zonder die meid gezien te hebben weet je dan al dat hij echt op het totaal verkeerde pad zit _O-
Ook wel een goed punt ja, een en ander houdt ook wel verband soms ook :X Maar goed, effectief communiceren is ook een vak ja :')
pi_178461093
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:39 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die maak ik om de haverklap. Nooit gewerkt ;(
omdat het bij jou geen grap is?
Baby darling doll face honey
pi_178461104
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:36 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

No worries. Een vreetmeet lijkt me zelf eveneens heel gezellig.
Dat wordt 'm dan even inplannen hè O-)
pi_178461109
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ook wel een goed punt ja, een en ander houdt ook wel verband soms ook :X Maar goed, effectief communiceren is ook een vak ja :')
Allemaal maar ingewikkeld :'( en dan zo leuk als het allemaal goed gaat en lukt :D
Baby darling doll face honey
pi_178461116
quote:
6s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:38 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Een kinderachtige hit-and-run grap.
:')
pi_178461150
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:39 schreef Alexandrier het volgende:

[..]

Ik ben een man van marsepein dus indien jullie dat op prijs stellen zal ik dat zeker doen.
Wat is deze? Is dit een spreekwoord of gezegde dat ik niet ken? :D En ja graag, ik houd van updates *O*
pi_178461158
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Allemaal maar ingewikkeld :'( en dan zo leuk als het allemaal goed gaat en lukt :D
Ja, extra waardering enzo *O*
pi_178461236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat is deze? Is dit een spreekwoord of gezegde dat ik niet ken? :D En ja graag, ik houd van updates *O*
Hoorde 't Matthijs een x tegen Mart zeggen en vond 't zo mooi dat ik besloot om dat op te nemen in mijn vocabulaire. Geen idee of het als correct Nederlands te categoriseren is.
pi_178461256
quote:
17s.gif Op woensdag 11 april 2018 23:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

O+ geniet er van

[..]

ja maar nee ;(
-O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')