abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 10:46:38 #51
230450 ShevaJB
What have we become... Animals
pi_178548203
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 10:26 schreef cluelezz het volgende:
Laatste dagen goed geslapen, maar helaas vandaag weer rare geluiden. Af en toe geklop hier en daar in de nacht. Op een gegeven moment was ik aan het slapen en ik word zonder verklaarbare reden wakker, ik doe meteen mijn ogen Open en denk ' iemand is op de gang' en bang meteen op dat moment een hard geluid in de gang alsof iemand uitgleed en viel. Ik weet niet of ik het gedroomd heb of dat het echt heeft plaatsgevonden
Gewoon terug bonzen en kijken of je antwoord krijgt, dan weet je het zeker.
Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet

Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:
Eindbaas ^O^
pi_178548352
Tsja je hebt ook mensen die zweren dat ze altijd om 3 uur 'snachts paranormale ervaringen hebben omdat dan de duivel rondwaart.

Ik vraag me dan altijd af of ze dit jaar na 25 maart om 2 uur 's nachts die ervaringen hebben, of dat de duivel ook de klok een uur vooruit zet met de zomertijd.
pi_178549533
quote:
Laatste dagen goed geslapen, maar helaas vandaag weer rare geluiden. Af en toe geklop hier en daar in de nacht. Op een gegeven moment was ik aan het slapen en ik word zonder verklaarbare reden wakker, ik doe meteen mijn ogen Open en denk ' iemand is op de gang' en bang meteen op dat moment een hard geluid in de gang alsof iemand uitgleed en viel. Ik weet niet of ik het gedroomd heb of dat het echt heeft plaatsgevonden
Zit je jezelf niet een beetje gek te maken?
pi_178549576
Over die serie: ik heb er n gekeken (die knakker kreeg een kras op z'n rug) en 100% zeker dat dit fake was.
pi_178570944
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 11:50 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Zit je jezelf niet een beetje gek te maken?
Dat denk ik ook.. onbewust veel prikkels opgepakt.
Lend me your eyes I can change what you see, but your soul you must keep totally free.
  dinsdag 17 april 2018 @ 09:59:01 #56
440166 Sigaartje
Sociaal levensgenieter
pi_178571653
quote:
Waarom ga je niet even een nachtje op de gang slapen. Of zet je een webcam er neer?

Nu zit je allemaal te gissen. Het is toch handig als je zekerheid hebt? Misschien is het wel iets van oh, was dat het, kan maar zo. Laat jezelf niet gek maken en ga op onderzoek uit.
Als het werkelijk onverklaarbaar blijkt te zijn, dan kun je assistentie inroepen, maar nu weet je in feite nog niks.

Kan ook een waterleiding zijn van iemand die doucht.
Turken mogen terug naar huis
pi_178593344
Zoek verder in de richting van Jezus.
pi_178600887
Ik heb ook slapeloze nachten gehad van Ghost Adventures, maar dan vooral vanwege de belabberde methodiek en de manier waarop de crew mekaar loopt op te hitsen en te bevestigen in hun 'verklaringen'.

Laat een scheet en ze menen "you are doomed to all eternity" te horen. En dan dat gebruik van die Kinect sensoren :D

Jammer, want het onderwerp is an sich erg boeiend. Jammer dat het zo belachelijk wordt gemaakt door dit soort pipo's.
pi_178600923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 09:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waarom ga je niet even een nachtje op de gang slapen. Of zet je een webcam er neer?

Nu zit je allemaal te gissen. Het is toch handig als je zekerheid hebt? Misschien is het wel iets van oh, was dat het, kan maar zo. Laat jezelf niet gek maken en ga op onderzoek uit.
Als het werkelijk onverklaarbaar blijkt te zijn, dan kun je assistentie inroepen, maar nu weet je in feite nog niks.

Kan ook een waterleiding zijn van iemand die doucht.
Zie b.v. ook

https://www.ted.com/talks(...)aranormal/transcript

Koolmonoxidevergiftiging :P
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')