abonnement Unibet Coolblue
pi_178335505
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178335702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook die onzin dat die wedstrijd zo gekanteld is :')
Het continue gezeik over de arbitrage valt me ook tegen.

Nu was de strafschop van Groningen weer onterecht. Bij ADO thuis zeurde hij erover dat hij een strafschop had moeten krijgen. En tegen PEC zag hij de elleboog van Huntelaar over het hoofd, en wist het zelfs zo te draaien dat ze een strafschop hadden moeten krijgen.

Je bent coach van Ajax, zulke kleine tegenstanders moet je gewoon tegen de muur zetten en kapot spelen. En ja, dat kan niet altijd, maar zorg er dan voor dat er een team staat en er inzet is.
pi_178335714
hopelijk volgend jaar tussenjaar, zodat we dan in 19/20 echt kunnen gaan oogsten.
pi_178335756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het continue gezeik over de arbitrage valt me ook tegen.

Nu was de strafschop van Groningen weer onterecht. Bij ADO thuis zeurde hij erover dat hij een strafschop had moeten krijgen. En tegen PEC zag hij de elleboog van Huntelaar over het hoofd, en wist het zelfs zo te draaien dat ze een strafschop hadden moeten krijgen.

Je bent coach van Ajax, zulke kleine tegenstanders moet je gewoon tegen de muur zetten en kapot spelen. En ja, dat kan niet altijd, maar zorg er dan voor dat er een team staat en er inzet is.
en het compleet weggespeeld worden door groningen lag er aan dat zijn team niet vroeg genoeg fel erboven zat, ipv het op tactisch falen te gooien. zeg maar zijn verantwoordelijkheid
pi_178335769
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:05 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het continue gezeik over de arbitrage valt me ook tegen.

Nu was de strafschop van Groningen weer onterecht. Bij ADO thuis zeurde hij erover dat hij een strafschop had moeten krijgen. En tegen PEC zag hij de elleboog van Huntelaar over het hoofd, en wist het zelfs zo te draaien dat ze een strafschop hadden moeten krijgen.

Je bent coach van Ajax, zulke kleine tegenstanders moet je gewoon tegen de muur zetten en kapot spelen. En ja, dat kan niet altijd, maar zorg er dan voor dat er een team staat en er inzet is.
Ja eens, ik walg ook van dat Calimerogejank. Sta er gewoon lekker boven en laat die gekleurde mening lekker over aan Sjaak Swart op maandag.

Maar hij heeft nog veel te leren wat dat betreft.
Oh.
pi_178335872
Als je als Ajax twee of drie onterechte penalties tegen krijgt mag je klagen bij een eventueel verlies. Anders mag je het jezelf gewoon aanrekenen in dat soort wedstrijden. Die moet je makkelijk met 3-4 doelpunten verschil kunnen winnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178335971
Je mag soms best reageren op de arbitrage, maar het wordt een beetje zielig als alles niet deugt wat in het nadeel van ajax is.
  vrijdag 6 april 2018 @ 06:54:25 #8
80382 manny
30 is best veel
pi_178339369
Ik zie hem er niet zomaar uitgeknikkerd worden, ondanks de tegenvallende resultaten. Zelfs als AZ ons nog inhaalt (gezien het programma een scenario dat niet eens helemaal onmogelijk is)....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_178340648
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 06:54 schreef manny het volgende:
Ik zie hem er niet zomaar uitgeknikkerd worden, ondanks de tegenvallende resultaten. Zelfs als AZ ons nog inhaalt (gezien het programma een scenario dat niet eens helemaal onmogelijk is)....
Dan moet AZ van zowel PSV als Ajax winnen. Dat lijkt me uitgesloten. Onze vrienden uit de kaasstad kunnen van iedereen winnen, behalve tegen de topclubs en Feyenoord.
  vrijdag 6 april 2018 @ 09:44:59 #10
21467 franske19
Hit the deck!
pi_178340727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef Adames het volgende:

[..]

en het compleet weggespeeld worden door groningen lag er aan dat zijn team niet vroeg genoeg fel erboven zat, ipv het op tactisch falen te gooien. zeg maar zijn verantwoordelijkheid
45 minuten weggespeeld worden door Groningen komt door tactisch falen? Grotere onzin heb ik hier nog niet gezien. Puur een kwestie van inzet. Spelers zeggen misschien van niet maar de titel is al opgegeven, zo spelen ze tenminste. En dan zijn er ook nog een paar die meer bezig met een transfer.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_178340747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef franske19 het volgende:

[..]

45 minuten weggespeeld worden door Groningen komt door tactisch falen? Grotere onzin heb ik hier nog niet gezien. Puur een kwestie van inzet.
Het neerzetten van Veltman en weglaten van Wöber hielp ook niet mee.
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:41:41 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178344145
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef franske19 het volgende:

[..]

45 minuten weggespeeld worden door Groningen komt door tactisch falen? Grotere onzin heb ik hier nog niet gezien. Puur een kwestie van inzet. Spelers zeggen misschien van niet maar de titel is al opgegeven, zo spelen ze tenminste. En dan zijn er ook nog een paar die meer bezig met een transfer.
Hij zei toch juist dat het niet door tactisch falen komt :?
Ten Hag is in ieder geval nog alles behalve een vooruitgang t.o.v. Keizer. Wie had dat (zo duidelijk) verwacht...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 april 2018 @ 12:45:42 #13
21467 franske19
Hit the deck!
pi_178344204
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 12:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hij zei toch juist dat het niet door tactisch falen komt :?
Ten Hag is in ieder geval nog alles behalve een vooruitgang t.o.v. Keizer. Wie had dat (zo duidelijk) verwacht...
Nee zo heb ik het niet begrepen. Adames wekt de suggestie dat het tactisch falen van Ten Hag de reden was voor die dramatische eerste helft.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  vrijdag 6 april 2018 @ 13:24:14 #14
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178344831
Sorry hoor maar kan iemand Ten Hag uit zijn lijden verlossen, laatste perspraatje was weer een ramp. Hij is totaal niet geschikt voor Ajax.
pi_178344956
Bosz.
  vrijdag 6 april 2018 @ 13:48:30 #16
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_178345181
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 13:24 schreef KingRadler het volgende:
Sorry hoor maar kan iemand Ten Hag uit zijn lijden verlossen, laatste perspraatje was weer een ramp. Hij is totaal niet geschikt voor Ajax.
Linkje?

Had al weinig vertrouwen in Ten Hag, maar dat hij zelfs in relatie tot de pers slechter presteert dan Keizertje is ongelooflijk. Wel vermakelijk, dat wel.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 6 april 2018 @ 13:52:27 #17
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178345230
Perspraatje is altijd gelul in de rondte. Dus daar kijk ik toch nooit naar.
  vrijdag 6 april 2018 @ 15:15:34 #18
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178347218
Kluivert en de Ligt nemen Ten Hag al niet meer serieus
  zaterdag 7 april 2018 @ 01:23:29 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178359291
quote:
quote:
Dat hij inschattingsfouten heeft gemaakt. Dat klopt allemaal. Veltman is niet de perfecte verdediger, maar waren Van der Wiel en Van Rhijn dat dan wel?
Daarvan was ik inderdaad ook blij dat ze weggingen. Veltman mist het niveau gewoon, klaar. Zal best een prima kerel zijn verder en gun hem een mooie carrière maar hij kan er gewoon heel weinig van, en ik word moe van die mensen die hem dan verdedigen en dan met allemaal statistiekjes komen terwijl hij gewoon elke belangrijke wedstrijd weer door het ijs zakt met domme fouten.
Oh.
pi_178359316
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Daarvan was ik inderdaad ook blij dat ze weggingen. Veltman mist het niveau gewoon, klaar. Zal best een prima kerel zijn verder en gun hem een mooie carrière maar hij kan er gewoon heel weinig van, en ik word moe van die mensen die hem dan verdedigen en dan met allemaal statistiekjes komen terwijl hij gewoon elke belangrijke wedstrijd weer door het ijs zakt met domme fouten.
Maar ik vind het uitfluiten en constant naar beneden halen van Veltman persoonlijk zo vervelend worden, ik denk ook zeker dat we hoger niveau moeten hebben dan Veltman, maar in tegenstelling tot bijna iedereen blijft deze gast wel elke wedstrijd 150% geven voor Ajax.

Ten Hag met zijn absurde wissels verdient het overigens wel, zag nog ff het laatste stukje van VI met dat interview van Ten Hag, nog nooit iemand zo dom horen lullen bij Ajax.
  zaterdag 7 april 2018 @ 01:28:20 #22
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178359340
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:26 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maar ik vind het uitfluiten en constant naar beneden halen van Veltman persoonlijk zo vervelend worden, ik denk ook zeker dat we hoger niveau moeten hebben dan Veltman, maar in tegenstelling tot bijna iedereen blijft deze gast wel elke wedstrijd 150% geven voor Ajax.

Ten Hag met zijn absurde wissels verdient het overigens wel, zag nog ff het laatste stukje van VI met dat interview van Ten Hag, nog nooit iemand zo dom horen lullen bij Ajax.
Ja het heeft ook geen zin om hem uit te schelden of uit te fluiten, maar je kan hier in dit topic bijvoorbeeld best een kritisch geluid laten horen in de emotie van wedstrijden. Valt ook allemaal weer mee, is niet alsof je zijn familie bedreigd ofzo.

En Ten Hag moet een mediaverbod krijgen ja, wat een enorme debiel. Al ben ik nog steeds van mening dat ik hem volgend seizoen pas echt beoordeel op zijn voetbal en prestaties.
Oh.
pi_178359343
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja het heeft ook geen zin om hem uit te schelden of uit te fluiten, maar je kan hier in dit topic bijvoorbeeld best een kritisch geluid laten horen in de emotie van wedstrijden. Valt ook allemaal weer mee, is niet alsof je zijn familie bedreigd ofzo.

En Ten Hag moet een mediaverbod krijgen ja, wat een enorme debiel. Al ben ik nog steeds van mening dat ik hem volgend seizoen pas echt beoordeel op zijn voetbal en prestaties.
Volgend jaar weer met Huntelaar |:(
  zaterdag 7 april 2018 @ 01:35:10 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178359390
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:29 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Volgend jaar weer met Huntelaar |:(
Ach hij doet het best prima, niet geweldig maar als Dolberg volgend seizoen weer gewoon fit is en in vorm is Huntelaar een prima back-up. Dan kunnen ze Cassierra ook eindelijk een seizoen verhuren op Eredivisieniveau en is Sierhuis derde spits.
Oh.
  zaterdag 7 april 2018 @ 07:47:45 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_178359931
quote:
Onderzoek naar Jong Ajax: geschorste speler deed 90 minuten mee in topper
zaterdag 7 april 2018 om 07:29

Jong Ajax heeft mogelijk een niet-speelgerechtigde speler opgesteld tijdens de wedstrijd tegen NEC vrijdagavond. De KNVB heeft een onderzoek ingesteld.

Het gaat om Teun Bijleveld, die bij Ajax negentig minuten op het veld stond in de Jupiler League-topper, maar eigenlijk geschorst was. Dit omdat hij maandag zijn vijfde gele kaart van het seizoen had gepakt tegen FC Dordrecht. "Normaal gesproken had dat een schorsing moeten betekenen voor het duel met NEC", meldt de KNVB in een verklaring.

Het is niet duidelijk waar de fout zit. De KNVB maakte dinsdag geen melding van een schorsing van Bijleveld op de lijst met uitsluitingen. Wel was Azor Matusiwa, die ook zijn vijfde gele kaart van het seizoen kreeg tegen FC Dordrecht, vermeld op de lijst. Om die reden was hij er vrijdag dan ook niet bij.
Weet niet of dit al gemeld was , geen zin om het vorige topic door te lezen.
Goed bezig daar :')
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')