Hey fossiel. 1.0 Turbo 3 cilinder bedoel ik, zoals bijna alle grote merken nu hebben. Die lopen op de snelweg gewoon 2000 toeren hoor, sowieso bij normaal gebruik tussen de 1700-2200 ongeveer.quote:Op zondag 1 april 2018 18:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 35.000km per jaar met een hoogtoerig 1 litertje rijden?
heb je met halfway op school gezeten of geknikkerd ofzoquote:Op zondag 1 april 2018 20:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Hey fossiel. 1.0 Turbo 3 cilinder bedoel ik, zoals bijna alle grote merken nu hebben. Die lopen op de snelweg gewoon 2000 toeren hoor, sowieso bij normaal gebruik tussen de 1700-2200 ongeveer.
Jongen, ik vind het allemaal prima en zie het over een jaar of 6 wel hoe ze eraan toe zijn.quote:Op zondag 1 april 2018 20:54 schreef Fer het volgende:
[..]
Hey fossiel. 1.0 Turbo 3 cilinder bedoel ik, zoals bijna alle grote merken nu hebben. Die lopen op de snelweg gewoon 2000 toeren hoor, sowieso bij normaal gebruik tussen de 1700-2200 ongeveer.
Dat is een hatchback. Hatch back. Luik aan de achterkant.quote:
Wauw, zo heb ik het echt nooit bekeken Weer wat geleerdquote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is een hatchback. Hatch back. Luik aan de achterkant.
Daar was TS naar op zoek, op zoek.. Auto, hatch-back. Luik dit dat. Staat in de OPquote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is een hatchback. Hatch back. Luik aan de achterkant.
TS kan beter kijken naar een station dan.quote:Op zondag 1 april 2018 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar was TS naar op zoek, op zoek.. Auto, hatch-back. Luik dit dat. Staat in de OP
Auto met groooote achterdeur.. Kan met 3 of 5
200000km is misschien wel einde levensduur inderdaad. Maar hoogtoerig, of onprettig zijn ze in het dagelijks gebruik niet.quote:Op zondag 1 april 2018 21:21 schreef halfway het volgende:
[..]
Jongen, ik vind het allemaal prima en zie het over een jaar of 6 wel hoe ze eraan toe zijn.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar omdat ie de lijnen van een sedan heeft wordt het ook wel een 5-deurs sedan genoemd, bij de term 'hatchback' denk je namelijk snel aan een VW golf-achtig wagentje.quote:Op zondag 1 april 2018 21:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is een hatchback. Hatch back. Luik aan de achterkant.
ik heb ook liefst een stationwaggel, maar sommige mensen vinden dat saai of stoffig ofzo denk ik.. Ik vind het alleen maar ultiem praktisch, en sommige stations zijn minstens zo mooi als een hatch of sedan.. Sowieso parkeert het makkelijker als een onzichtbare kofferbak.quote:Op zondag 1 april 2018 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
TS kan beter kijken naar een station dan.
Is toch veel praktischer.
[ afbeelding ]
Maar Honda Accord diesel dus.
Avensis T25 is als wagon mooier dan als sedan. En verder saai en stoffig en ultiem praktisch, alleen een beetje te klein voor als je op vakantie gaat en Brennie pakt de koffers inquote:Op zondag 1 april 2018 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb ook liefst een stationwaggel, maar sommige mensen vinden dat saai of stoffig ofzo denk ik.. Ik vind het alleen maar ultiem praktisch, en sommige stations zijn minstens zo mooi als een hatch of sedan.. Sowieso parkeert het makkelijker als een onzichtbare kofferbak.
Jamaar een Prius is toch niet zo groot wel? Ik heb er nooit ingezeten, maar om mn werk staan er een paar en als ik erin kijk dan lijkt ie me niet veel groter dan een Golfquote:Op zondag 1 april 2018 22:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik denk, gezien TS' eisen dat grote hatchback i.c.m. 1 op 17 inderdaad uitdraait op een diesel of een Prius.
Kan. De Duitse wet staat het toe om diesels die niet aan de Euro-6 norm voldoen te weren in steden. Dat gaat nog een paar stappen verder dan de regelingen met de milieustickers; een groene sticker is niet altijd meer groen genoeg.quote:Op zondag 1 april 2018 16:44 schreef Taxi3 het volgende:
Is het trouwens interessant om een auto uit Duitsland te importeren bij zulke budgetten?
Je hebt ze ook in een vergrootte versie. Ik heb in Munchen ooit in een taxi gezeten met 7 man, dat was ook een Prius.quote:Op zondag 1 april 2018 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar een Prius is toch niet zo groot wel? Ik heb er nooit ingezeten, maar om mn werk staan er een paar en als ik erin kijk dan lijkt ie me niet veel groter dan een Golf
Valt reuze mee ik heb meegereden met de vorige generatie Prius en het interieur komt mij niet klein over.quote:Op zondag 1 april 2018 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar een Prius is toch niet zo groot wel? Ik heb er nooit ingezeten, maar om mn werk staan er een paar en als ik erin kijk dan lijkt ie me niet veel groter dan een Golf
Mijn vorige Prius III was een flinke slag groter dan een golf.quote:Op maandag 2 april 2018 07:14 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Valt reuze mee ik heb meegereden met de vorige generatie Prius en het interieur komt mij niet klein over.
mobile.dequote:Op maandag 2 april 2018 11:17 schreef Taxi3 het volgende:
Dank allen voor jullie reactie en de TTT-status!
Ik ga eens naar de prius kijken. Ziet er leuk uit (van binnen) en positieve verhalen over gelezen.
Moet een benzineauto worden dus mijn opties zijn beperkt..
Weet iemand nog vergelijkbare auto's als de prius? (niet de honda)
Kan trouwens weinig auto's vinden op de Duitse autoscout... Welke website gebruiken jullie om Duitse auto's te vinden?
Vanaf de Prius 2 komt dat eigenlijk niet meer voor. Ook niet bij de Auris (zelfde motor) en Yaris.quote:Op maandag 2 april 2018 11:20 schreef Taxi3 het volgende:
Enige waar ik mij zorgen om maak bij de Prius is de accu. Zal vast wel een keer stuk gaan, zeker als de auto al 10jr oud is..
Kost je iets van 1200¤ dacht ik, een kapotte turbo is duurder.quote:Op maandag 2 april 2018 11:20 schreef Taxi3 het volgende:
Enige waar ik mij zorgen om maak bij de Prius is de accu. Zal vast wel een keer stuk gaan, zeker als de auto al 10jr oud is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |