abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 april 2018 @ 23:17:34 #226
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178247352
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:08 schreef Lot_1 het volgende:
Er is een nieuwe vlucht geboekt voor ons naar Londen *O* Londen schijnt ook leuk te zijn... :')
En van Londen naar de VS toch wel?
pi_178247466
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:08 schreef Lot_1 het volgende:
Er is een nieuwe vlucht geboekt voor ons naar Londen *O* Londen schijnt ook leuk te zijn... :')
Pfft. Dat klinkt beter! Tóch? w/
pi_178247471
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:08 schreef Lot_1 het volgende:
Er is een nieuwe vlucht geboekt voor ons naar Londen *O* Londen schijnt ook leuk te zijn... :')
Yeah *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_178247613
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:17 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En van Londen naar de VS toch wel?
Daar is nog niets over bekend gemaakt :D
En het is een zo vroege vlucht dat we niet op tijd kunnen zijn als we met de trein gaan.

maargoed, ik ga slapen. Morgen is er misschien wel een tweede vlucht vanaf Londen bij geboekt. Dan gaan we wel bellen om te kijken of er een overnachting in Amsterdam bij kan zodat we op tijd kunnen zijn.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_178247670
Slaap lekker Lot. Lange dag had je pff met die vluchten.

Wat een taart Myr! :o Ik zou aan een klein puntje en die doormidden snijden genoeg hebben denk. Wel gaaf!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_178247942
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je het over de non stop vlucht pearth Londen hebt, 92 Ton Kerosine (110’000 Liter) had die verbruikt, 14’498 kilometer met 236 passagiers.
466 liter per passagier, 0,032 liter per passagier kilometer
Oh, en 16 crew
252 aan boord
436 liter pp
0,030 pp kilometer. Dat is erg zuinig
De enige juiste manier om naar zoiets te kijken :Y Zelfde met mensen die scheepvaart vervuilend vinden. Is per ton lading per mijl zo’n beetje de schoonste modaliteit.
pi_178247968
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 21:46 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Leuk bulkschip. Uit welk jaar? Wat vervoer je? Rietsuiker? Graan? Kolen?
General Cargo. Niet puur bulk. Op dit moment zit er staal in.
pi_178247984
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 22:22 schreef Lot_1 het volgende:
We gaan naar de VS, Robin. En als het wel rijdbaar zou zijn: onze auto is ter ziele (een van die dingen :( ) dus dat zou ook ingewikkeld zijn.

[..]

Bij onze vluchtinfo op de klm-site staat nog niets. We krijgen algemene berichten via Whatsapp. Per mail en Whatsapp geven ze aan dat je je vlucht ook zelf kunt omboeken, maar ik heb geen idee hoe het dan met de vergoeding zit. We hebben wel aangegeven dat een rechtstreekse vlucht dinsdag naar Orlando ook goed zou zijn mits ze een nachtje hotel vergoeden, maar daar wordt niet op gereageerd met iets anders dan een nietszeggend standaard-andwoord -O-

Maargoed, er wordt uiteindelijk vast wel iets geregeld. We raakten er vrij gestresst van even, maar dat helpt ook niet :)
Telefonisch contact zoeken ;)
pi_178247997
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:08 schreef Lot_1 het volgende:
Er is een nieuwe vlucht geboekt voor ons naar Londen *O* Londen schijnt ook leuk te zijn... :')
Hoop dat je bagage mee komt :+ via welk vliegveld in Londen?
pi_178248002
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 22:55 schreef Pietverdriet het volgende:


Voorlopig gewoon met Emirates naar Dubai, daar overstappen
Wij vlogen toen met Cathay Pacific naar Hongkong, 3 uur overstaptijd, maar we kwamen beetje laat aan. Pfffff zenuwgedoe. En dan meteen weer 12 uur in een vliegtuig.. dat doe ik nooit meer.
Of ik doe die rechtstreekse (ooit dus) of ik ga een paar dagen in Bangkok doorbrengen. Of iets in die buurt.
pi_178248006
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:33 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Daar is nog niets over bekend gemaakt :D
En het is een zo vroege vlucht dat we niet op tijd kunnen zijn als we met de trein gaan.

maargoed, ik ga slapen. Morgen is er misschien wel een tweede vlucht vanaf Londen bij geboekt. Dan gaan we wel bellen om te kijken of er een overnachting in Amsterdam bij kan zodat we op tijd kunnen zijn.
Dan kan je een Schiphol taxi claimen op kosten van hun. Ff telefoneren ;)
pi_178248251
Thanks Frantic, goede tip. Een taxi zou ook prima zijn. Al moeten we dan achterlijk vroeg weg. We gaan morgen even bellen ja. En Heathrow.

Toch fijn om hier mijn (paas :') )-ei kwijt te kunnen. Slaap lekker allemaal! :W

Oh, Myra, ik wil graag een foto van hoe jouw taart is als hij aangesneden is. Wat een karwei! ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_178248509
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 00:16 schreef Lot_1 het volgende:
Thanks Frantic, goede tip. Een taxi zou ook prima zijn. Al moeten we dan achterlijk vroeg weg. We gaan morgen even bellen ja. En Heathrow.
Gewoon bellen, ze kunnen best wel wat regelen voor je. Upgrade naar business class of minimaal economy comfort ofzo ;) en taxi, tja zij fixen die vlucht naar een tijd dat je niet met OV kan. Hun probleem, jij bent afhankelijk van OV, zij passen jouw vlucht aan ;)

Heathrow is wel naadje, geen goede ervaring mee met bagage.. spreid je spullen over de koffers die je meeneemt :7 zodat je niet met alleen sokken aan komt als
Maar 1 stuk het haalt hehe.
  maandag 2 april 2018 @ 00:34:32 #239
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178248557
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:33 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Daar is nog niets over bekend gemaakt :D
En het is een zo vroege vlucht dat we niet op tijd kunnen zijn als we met de trein gaan.

maargoed, ik ga slapen. Morgen is er misschien wel een tweede vlucht vanaf Londen bij geboekt. Dan gaan we wel bellen om te kijken of er een overnachting in Amsterdam bij kan zodat we op tijd kunnen zijn.
Wat een gedoe, bah bah. Ik hoop dat het een prachtige reis wordt zodat je deze ellende kunt vergeten.
pi_178249463
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 00:31 schreef FranticDJ het volgende:

Gewoon bellen, ze kunnen best wel wat regelen voor je. Upgrade naar business class of minimaal economy comfort ofzo ;) en taxi, tja zij fixen die vlucht naar een tijd dat je niet met OV kan. Hun probleem, jij bent afhankelijk van OV, zij passen jouw vlucht aan ;)

Heathrow is wel naadje, geen goede ervaring mee met bagage.. spreid je spullen over de koffers die je meeneemt :7 zodat je niet met alleen sokken aan komt als
Maar 1 stuk het haalt hehe.
Ik heb slechte ervaring met contact proberen te krijgen met een vliegmaatschappij en met Heathrow & bagage :D

Ik hoop dat morgen alles snel duidelijk wordt, Lot! Hopelijk komt het allemaal goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178249521
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb slechte ervaring met contact proberen te krijgen met een vliegmaatschappij en met Heathrow & bagage :D

Ik hoop dat morgen alles snel duidelijk wordt, Lot! Hopelijk komt het allemaal goed.
KLM is wel Ok!

Voorlopig-laatste-nachtploeg-boks
pi_178249537
Heb zelf een overstap van 50 minuten op Madrid. Ben benieuwd of ik (en m’n bagage) t halen :’)
pi_178250097
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 01:41 schreef FranticDJ het volgende:

KLM is wel Ok!

Voorlopig-laatste-nachtploeg-boks
/boks!

Ik heb nog nooit met KLM gevlogen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178250143
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 03:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

/boks!

Ik heb nog nooit met KLM gevlogen.
Bijna alleen maar KLM/Lufthansa hier :) waarvan de laatste wel de betere is.
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 04:02:29 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178250175
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 01:42 schreef FranticDJ het volgende:
Heb zelf een overstap van 50 minuten op Madrid. Ben benieuwd of ik (en m’n bagage) t halen :’)
Als alles goed gaat jij zelf wel en je bagage waarschijnlijk niet. Op de terugweg is dat iets minder erg lijkt me.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_178250187
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 04:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als alles goed gaat jij zelf wel en je bagage waarschijnlijk niet. Op de terugweg is dat iets minder erg lijkt me.
Ik zie 't wel, ga me er nog niet druk om maken.
pi_178250400
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 00:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Gewoon bellen, ze kunnen best wel wat regelen voor je. Upgrade naar business class of minimaal economy comfort ofzo ;) en taxi, tja zij fixen die vlucht naar een tijd dat je niet met OV kan. Hun probleem, jij bent afhankelijk van OV, zij passen jouw vlucht aan ;)

Heathrow is wel naadje, geen goede ervaring mee met bagage.. spreid je spullen over de koffers die je meeneemt :7 zodat je niet met alleen sokken aan komt als
Maar 1 stuk het haalt hehe.
Ja, ik ook. Ik in New York maar mijn koffer niet. Gedoe. Maar als je spreidt dan is het minder erg en levert het wel geld op 8-) KLM is trouwens ook eens op een rechtstreekse vlucht mijn koffer kwijtgeraakt. Dus zat ik in februari op Curaçao twee dagen met alleen de kleren die ik in het vliegtuig aan had :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer maandag 2 april 2018 @ 09:21:57 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178251046
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 07:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Ik in New York maar mijn koffer niet. Gedoe. Maar als je spreidt dan is het minder erg en levert het wel geld op 8-) KLM is trouwens ook eens op een rechtstreekse vlucht mijn koffer kwijtgeraakt. Dus zat ik in februari op Curaçao twee dagen met alleen de kleren die ik in het vliegtuig aan had :')
Op de terugweg naar huis, krijg je niks. Dat is wel zuur.

Laatste keer vliegen had ik zowel op heenweg als terugweg geen koffer.
  maandag 2 april 2018 @ 09:31:54 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178251119
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

De enige juiste manier om naar zoiets te kijken :Y Zelfde met mensen die scheepvaart vervuilend vinden. Is per ton lading per mijl zo’n beetje de schoonste modaliteit.
Minste CO2 uitstoot, schoon niet perse
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 april 2018 @ 09:33:47 #250
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178251135
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 03:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Bijna alleen maar KLM/Lufthansa hier :) waarvan de laatste wel de betere is.
Absoluut, KLM is helemaal niet zo geweldig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')