abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 maart 2018 @ 22:13:45 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_178181176
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:14:05 #2
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_178181193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:09 schreef Remzz het volgende:

[..]

Feit, nu wachten tot het songfestival
Zondag Ronde van Vlaanderen ;)
pi_178181221
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Zondag Ronde van Vlaanderen ;)
Benoot winnen?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 29 maart 2018 @ 22:15:55 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_178181258
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator donderdag 29 maart 2018 @ 22:16:13 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_178181267
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Gewoon doen. Lekker mensen uitlachen.
En onwijs nationalistisch doen als die van ons dan moet.
w/
Nou misschien doe ik het wel ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 maart 2018 @ 22:43:26 #6
163650 Greys
pi_178182120
Wie was die donkere jongen in de vriendengroep met dat kleine staartje? Is dat een voetballer? :@

Edit: Don Ceder! Natuurlijk. Duh.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178183323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Zondag Ronde van Vlaanderen ;)
Ah heb je gelijk aan, kan topshowtje worden.
pi_178186972
Ik vond het kwalitatief een goed jaar, qua zang, qua beleving. Alleen de nummers...deze cast had wat mij betreft beter verdiend. De zang was memorabel, maar de liedjes zelf niet. En daardoor miste ik de wow-factor.

Tommie was een geweldige Jezus, precies zoals ik gehoopt en verwacht had. Zijn stem, zijn overtuiging in het acteerwerk: briljant!

Glennis vond ik een enorme meevaller. Ik vond haar mooi zingen, ingetogener dan ik had durven hopen em daardoor kwam ze warmer over dan normaal. Enige minpuntje: steeds wanneer ze klaar was met een lied keek ze zo van: ‘dat heb ik even goed gedaan he jongens?’ Toch die arrogante uitstraling die steeds even tussendoor piepte.

Judas vond ik heel sterk. En wat een prachtige man! Mooie uitstraling, krachtige stem en heel mooi in duet met Tommie.

Petrus..tja. Rap is sowieso niet mijn ding. En dan vind ik Brainpower nog een uitzondering omdat zijn teksten doorgaans meer diepgang bevatten dan die van andere rappers. Hij deed zijn ding vast ontzettend goed maar ik hou er niet van. Daarnaast vond ik zijn acteerwerk en bril enorm storend. Moeilijk serieus te nemen daardoor.

Noraly vond ik redelijk en Arjan als Pilatus leek wel dronken. Ik dacht steeds: hij gaat zijn tekst vergeten, hij heeft geen idee wat hij aan het doen is. En toen wilde hij Pilatus laten kruisigen... toch een beetje pijnlijk.

Tot zover mijn recensie :s)
pi_178187207
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:49 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vond het kwalitatief een goed jaar, qua zang, qua beleving. Alleen de nummers...deze cast had wat mij betreft beter verdiend. De zang was memorabel, maar de liedjes zelf niet. En daardoor miste ik de wow-factor.

Tommie was een geweldige Jezus, precies zoals ik gehoopt en verwacht had. Zijn stem, zijn overtuiging in het acteerwerk: briljant!

Glennis vond ik een enorme meevaller. Ik vond haar mooi zingen, ingetogener dan ik had durven hopen em daardoor kwam ze warmer over dan normaal. Enige minpuntje: steeds wanneer ze klaar was met een lied keek ze zo van: ‘dat heb ik even goed gedaan he jongens?’ Toch die arrogante uitstraling die steeds even tussendoor piepte.

Judas vond ik heel sterk. En wat een prachtige man! Mooie uitstraling, krachtige stem en heel mooi in duet met Tommie.

Petrus..tja. Rap is sowieso niet mijn ding. En dan vind ik Brainpower nog een uitzondering omdat zijn teksten doorgaans meer diepgang bevatten dan die van andere rappers. Hij deed zijn ding vast ontzettend goed maar ik hou er niet van. Daarnaast vond ik zijn acteerwerk en bril enorm storend. Moeilijk serieus te nemen daardoor.

Noraly vond ik redelijk en Arjan als Pilatus leek wel dronken. Ik dacht steeds: hij gaat zijn tekst vergeten, hij heeft geen idee wat hij aan het doen is. En toen wilde hij Pilatus laten kruisigen... toch een beetje pijnlijk.

Tot zover mijn recensie :s)
Ja ik dacht dus precies hetzelfde, ik zat bij elk nr te denken wanneer komt het tot een climax en opbouw en dan zakte het weer terug in het oorspronkelijke idee. Muzikaal en band dus.

Euhm dit is beetje mijn idee, het concept is al verkocht en ze hebben de winst eruit gehaald en ze proberen het elders weer en denken dat dit zo ook wel ok is, wat het ook is trouwens. ok niet meer dan dat ook.

Beetje vlakjes en niet heel boeiend muzikaal gezien, het verhaal blijft natuurlijk altijd hetzelfde.
Gemiste kans wel.
Vond al het eerdere beter eigenlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 30-03-2018 09:17:11 ]
Do what you love, love what you do!
pi_178188362
Zit hem nu in de herhaling te kijken, heb wel seeds sterker het dee dat bij die vooraf opgenomen stukken ook de zang niet live is bij Tommie, of dat de bandopname er later overheen is geplakt

Verder wel erg onder de indruk van Glennis, beste Maria in jaren _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 10:26:40 #11
163650 Greys
pi_178188412
Tommie is zo'n enorm goede zanger, waarom zouden ze dat doen? Kan me bijna niet voorstellen dat het nodig zou zijn geweest. Ik bedoel dat laatste stuk dat ie daar hoog stond etc zong ie toch ook geweldig? Of denk je dat alles van hem playback was? Dan hadden ze dat beter ook bij dat latere nummer van Judas kunnen doen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:27:19 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178188419
Heb er beetje doorheen zitten spoelen gisteravond.
Veel nr's waren onbekend (voor mij), dus minder interessant.

of ik heb erover geskipt, maar heb denk ik het solo nr van judas gemist.. of zat die er niet in dit keer?

Glennis zong idd wel goed, Tommy deed het verder ook wel goed en de afwisseling met brainpower vond ik ook wel nice.

Maar verder is het niet echt meer bijzonder, want het blijft toch elk jaar hetzelfde verhaaltje.
pi_178188438
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:26 schreef Greys het volgende:
Tommie is zo'n enorm goede zanger, waarom zouden ze dat doen? Kan me bijna niet voorstellen dat het nodig zou zijn geweest. Ik bedoel dat laatste stuk dat ie daar hoog stond etc zong ie toch ook geweldig? Of denk je dat alles van hem playback was? Dan hadden ze dat beter ook bij dat latere nummer van Judas kunnen doen :@
Daar ben ik nog niet, maar ik krijg het idee dat alles rond het hoofdpodium wel echt live is gezongen, maar bij de opgenomen stukken heb ik wel echt mijn twijfels... ik denk dat die wel zijn gezongen maar dat ze die later hebben bewerkt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 10:31:42 #14
163650 Greys
pi_178188507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet, maar ik krijg het idee dat alles rond het hoofdpodium wel echt live is gezongen, maar bij de opgenomen stukken heb ik wel echt mijn twijfels...
Komt dat niet omdat je soms bij die stukken een milliseconde vertraging ziet in het beeld vergeleken met de muziek die wel live gespeeld wordt door de band op dat moment?
Vorig jaar (geloof ik) ging dat met die vertraging helenaal ff flink mis en dachten ook velen dat het dus playback was maar aan de zang kon je toen juist horen dat het heel erg geen playback was zeg maar :+ Bij die 'in de stad stukjes'.

Als je hoort hoe hij dat zelfde duet met Judas hier zingt, zittend aan tafel. Da's ook live en klinkt ook bij hem alsof je een CD hoort, luistert maar:

https://www.instagram.com/p/Bg3C3L3hf8x/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178188651
Ja Tommie is een geweldige zanger, vind het ook de beste Jezus van alle edities tot nu toe... vocaal erg sterk _O_

Zwart Wit blijft een briljant nummer O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 10:42:44 #16
163650 Greys
pi_178188701
Ik vond de combinatie van zijn geweldige zang en z'n zachte en ietwat treurige oogopslag echt mega goed in z'n rol. Tot nu toe was Danny m'n favoriet maar Tommie heeft hem denk ik nét ingehaald. Ook de enorme kalmte die hij uitstraalde. Vooral bij het laatste nummer. Heel indrukwekkend. Kon me voorstellen dat mensen ervan gingen huilen (en ik ben nul gelovig..)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178188775
Vind Jeangu ook wel sterk hoor :Y

In de breedte sowieso wel de sterkste cast denk ik, Brainpower doet het ook goed :Y

Ben Saunders als Barabas trouwens _O- _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 10:53:31 #18
163650 Greys
pi_178188875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Vind Jeangu ook wel sterk hoor :Y
Zeker, vooral het duet en z'n uitstraling waren fantastisch! Vond z'n latere nummer (Hazes?) wat minder.

quote:
In de breedte sowieso wel de sterkste cast denk ik, Brainpower doet het ook goed :Y
Ik vond in z'n geheel de cast van het jaar van Charlie en Danny en Berget net wat beter denk ik.

Glennis zong het echt fantastisch maar ze had (voor mij puur persoonlijk) een te kille uitstraling voor Maria. En wat hier al eerder genoemd werd, haar ene seconde 'zo, nailed it' - blik steeds als ze klaar was :D Terecht, maar imho niet passend bij de rol.

Maar zeker een goede gisteren. Viel absoluut niet tegen. Al had vooral Tommy meer uitpakmogelijkheden verdiend in de nummerkeuze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 10:54:50 #19
163650 Greys
pi_178188899
Ik ga hem nu nog ff helemaal goed kijken. Gister moest ik muktitasken en miste ik stukjes. Zin in *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 11:03:00 #20
163650 Greys
pi_178189038
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178189130
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:03 schreef Greys het volgende:
Zo kan je het goed horen, als je het vergelijkt met live aan tafel is er zo goed als geen verschil _O_


Mooiste liedje ja O+

Dat eindnummer was trouwens inderdaad kippenvel O+

Tommie O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 11:09:12 #22
163650 Greys
pi_178189154
Deze was kennelijk van Wudstick dit nummer. Mooi!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 maart 2018 @ 11:10:34 #23
163650 Greys
pi_178189185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Mooiste liedje ja O+

Dat eindnummer was trouwens inderdaad kippenvel O+

Tommie O+ O+ O+
Ja z'n.. hoe noem je dat.. serene uitstraling bij dat slotnummer maakte het echt kippenvel. _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:11:40 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178189209
Vind alleen de houding van jezus bij dat eindlied niet om aan te zien :X :X
pi_178189237
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja z'n.. hoe noem je dat.. serene uitstraling bij dat slotnummer maakte het echt kippenvel. _O_

Precies dat nou, en wat je al eerder zei, die melancholische blik in zijn ogen... en Jeangu had dat ook heel sterk... Glennis had inderdaad niet het meeste inlevingsvermogen van de avond :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')