abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:05:23 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178213499
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waren wel beter maar beetje slordig rond de 16, ook wel 2 keer penalty kunnen krijgen als ze gingen liggen na een overtreding.

Staan nu 2 0 achter :')
Dat Sporting heeft ook wel een goede jeugdopleiding natuurlijk
Oh.
pi_178213540
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat Sporting heeft ook wel een goede jeugdopleiding natuurlijk
Mjah, waren countergoals met echt bizar goede afwerking, beetje pech ook wel met die rode kaart erbij.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:08:31 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178213554
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mjah, waren countergoals met echt bizar goede afwerking, beetje pech ook wel met die rode kaart erbij.
Dat is ook een kwaliteit
Oh.
pi_178213557
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat Sporting heeft ook wel een goede jeugdopleiding natuurlijk
Maargoed jensen en kuhn scoren ondertussen bij u19 :)
pi_178213568
En daar de 3 0 van ekkelenkamp assist van kuhn :)
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:10:37 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178213588
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Maargoed jensen en kuhn scoren ondertussen bij u19 :)
Oh mag die Victor Jensen ook eindelijk spelen van Heitinga.
Oh.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:34:10 #107
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178213974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:08 schreef BadderHaring het volgende:

Nu zegt een spelerscarrière niet zo veel over kwaliteiten als trainer, maar het doet wel veel met de hoeveelheid krediet en respect die je krijgt als startende trainer.
Drogredenering en totale bullshit.

Van alle topcoaches in het voetbal heeft 95% een carriere als voetballer bij een topclub gehad (zelfs bosz), dat is niet voor niets. Ten hag weet niet exact hoe een stap hoger te bereiken met ajax, omdat hij dat zelf nooit op dat hoge niveau ervaring heeft opgedaan of bereikt. Hij doet dus maar wat (zoals ookuitn de interviews blijkt), totdat hij raak gokt of een patroon van positieve punten herkent. Natuurlijk zijn er wel coaches die uiteindelijk een trainer met resultaten hebben behaald (vangaal/morinho/adriaanse/etcetc) en misschien is ten hag ook wel zo'n uitzondering, maar statistisch gezien zijn er dat echt veel minder. Waar die bullshit onder fokusers vandaan komt dat over coaches/trainer zonder ervaring bij topclubs als vvoetballer n et zo goed zijn, geen idee, maar het slaat totaal nergens op statistisch gezien.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:40:48 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178214080
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:34 schreef govie het volgende:

[..]

Drogredenering en totale bullshit.

Van alle topcoaches in het voetbal heeft 95% een carriere als voetballer bij een topclub gehad (zelfs bosz), dat is niet voor niets. Ten hag weet niet exact hoe een stap hoger te bereiken met ajax, omdat hij dat zelf nooit op dat hoge niveau ervaring heeft opgedaan of bereikt. Hij doet dus maar wat (zoals ookuitn de interviews blijkt), totdat hij raak gokt of een patroon van positieve punten herkent. Natuurlijk zijn er wel coaches die uiteindelijk een trainer met resultaten hebben behaald (vangaal/morinho/adriaanse/etcetc) en misschien is ten hag ook wel zo'n uitzondering, maar statistisch gezien zijn er dat echt veel minder. Waar die bullshit onder fokusers vandaan komt dat over coaches/trainer zonder ervaring bij topclubs als vvoetballer n et zo goed zijn, geen idee, maar het slaat totaal nergens op statistisch gezien.
Je rant heeft niet zo veel met de quote te maken. Ik heb het over hoeveelheid krediet die je krijgt, niet over daadwerkelijke kwaliteiten.

Verder draai je hem om. Je roept dat statistiek aantoont dat toptrainers vaak een carrière als voetballer hebben gehad bij een topclub. Prima. Ik claim nergens het tegendeel. Al ben ik stiekem wel benieuwd naar je bron.

Wat ik wel claim is dat een topvoetballer niet per definitie ook een toptrainer wordt. En dat gegeven is ook door statistiek prima te onderbouwen. ;)
pi_178214181
Van der Hoorn in de basis bij Swansea.
Kan er geen reet van.
blablablabla
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:54:57 #110
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178214301
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je rant heeft niet zo veel met de quote te maken. Ik heb het over hoeveelheid krediet die je krijgt, niet over daadwerkelijke kwaliteiten.

Verder draai je hem om. Je roept dat statistiek aantoont dat toptrainers vaak een carrière als voetballer hebben gehad bij een topclub. Prima. Ik claim nergens het tegendeel. Al ben ik stiekem wel benieuwd naar je bron.

Wat ik wel claim is dat een topvoetballer niet per definitie ook een toptrainer wordt. En dat gegeven is ook door statistiek prima te onderbouwen. ;)
Je kunt zelf ook wel tellen hoeveel van elke trainerskamp er in de top coachen, succes ermee! Ik ben nog steeds fan van wat Adriaanse toen heeft geflikt bij willem 2 met zijn kerstboomsysteem, was echt knap van hem. Maar als je alle trainers bij topclubs optelt, dan lijkt het me logisch dat je op een zeer groot verschil uitkomt en dat is niet voor niets zo. Sommige dingen zijn zo logisch dat ik dat niet voor je ga optellen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:58:08 #111
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178214347
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:54 schreef govie het volgende:

[..]

Je kunt zelf ook wel tellen hoeveel van elke trainerskamp er in de top coachen, succes ermee! Ik ben nog steeds fan van wat Adriaanse toen heeft geflikt bij willem 2 met zijn kerstboomsysteem, was echt knap van hem. Maar als je alle trainers bij topclubs optelt, dan lijkt het me logisch dat je op een zeer groot verschil uitkomt en dat is niet voor niets zo. Sommige dingen zijn zo logisch dat ik dat niet voor je ga optellen.
Niet alleen geef je geen antwoord op mijn vraag, je gaat ook nog totaal voorbij aan het feit dat je mijn quote totaal verkeerd interpreteert. :')

Als je claimt 'statistiek' te hebben, is het een beetje raar om vervolgens niet met statistiek te komen en in plaats daarvan te refereren naar 'dat het toch duidelijk is'. Dan wordt de grens tussen statistiek en onderbuik wel heel dun.

Maar goed, veel trainers in de top hebben een carrière op niveau gehad. Dat ga ik echt niet ontkennen. Tegelijkertijd zijn er veel topvoetballers totaal gefaald als trainer. Een topcarriere als voetballer zegt dus niets over je kansen als trainer. Dat was mijn punt vooral.

[ Bericht 19% gewijzigd door BadderHaring op 31-03-2018 16:23:30 ]
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:33:50 #112
80382 manny
30 is best veel
pi_178215045
Dus. We spelen tegen Groningen. Twee trainers zonder ervaring op topniveau. Eens kijken of ze het voor elkaar krijgen om 10 veldspelers en een keeper uit te kiezen en te zorgen dat alle spelers de goede kant op rennen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:36:13 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178215076
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:33 schreef manny het volgende:
Dus. We spelen tegen Groningen. Twee trainers zonder ervaring op topniveau. Eens kijken of ze het voor elkaar krijgen om 10 veldspelers en een keeper uit te kiezen en te zorgen dat alle spelers de goede kant op rennen.
Over trainers die teleurstellen gesproken. Faber valt me echt zwaar tegen. Ik had ooit echt het idee dat hij één van de kroonprinsen van het Nederlandse trainersgilde zou zijn. Nu heeft hij ook wel een zaadselectie, maar zijn keuzes zijn ook ongelukkig.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:46:46 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178215251
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Over trainers die teleurstellen gesproken. Faber valt me echt zwaar tegen. Ik had ooit echt het idee dat hij één van de kroonprinsen van het Nederlandse trainersgilde zou zijn. Nu heeft hij ook wel een zaadselectie, maar zijn keuzes zijn ook ongelukkig.
Waarop gebaseerd dan?
Oh.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:51:35 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178215341
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarop gebaseerd dan?
Zijn werk bij FC Eindhoven en bij NEC deed hij het ook prima.

Maar ook binnen PSV waren er behoorlijk wat geluiden dat hij meer inhoud zou hebben als trainer dan Cocu. Dat die laatste uiteindelijk hoofdtrainer werd zat hem vooral in de naam. Destijds was eigenlijk iedereen bij PSV zeker dat Faber als hoofdtrainer zou terugkomen over een paar jaar.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 16:54:43 #116
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_178215425
Faber doet het inderdaad niet goed bij Groningen, maar kijk wel even naar zijn selectie ook :').
Beste speler is die Japanner of Koreaan, verder echt dramatisch.

Padt ook wel een prima keeper trouwens, Mahi vind ik zwaar overschat.

Slechtste Groningen sinds jaren, moet je gewoon met 0-4 overheen klappen, maar zal wel weer een houterige zaadpot worden.
Ajacied.
pi_178216711
De hele generatie '98 / '00 valt eigenlijk tegen. Ik had heel even het idee dat de Boer het in zich had om een goede trainer te worden, maar dat bleek tegen te vallen. Gio en Cocu hebben het ook niet echt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:31:20 #118
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178217139
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:12 schreef Monolith het volgende:
De hele generatie '98 / '00 valt eigenlijk tegen. Ik had heel even het idee dat de Boer het in zich had om een goede trainer te worden, maar dat bleek tegen te vallen. Gio en Cocu hebben het ook niet echt.
Gio en Cocu beoordeel ik pas als ze met fatsoenlijk materiaal hebben kunnen werken bij een Europese club van betekenis. De Boer heeft die kans gehad en heeft gefaald, dan mag je iemand afschrijven.

Sommige trainers zijn gewoon gemaakt om te werken met topmateriaal dat hun visie kan uitvoeren, een Rijkaard is daar een mooi voorbeeld van.

Cocu heeft daar een vlaag van laten zien in dat ene jaar dat PSV een goede selectie had. Toen liet hij PSV echt goed voetballen. Ik schrijf hem dus nog niet af, maar hij heeft de schijn niet bepaald mee.
pi_178221502
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gio en Cocu beoordeel ik pas als ze met fatsoenlijk materiaal hebben kunnen werken bij een Europese club van betekenis. De Boer heeft die kans gehad en heeft gefaald, dan mag je iemand afschrijven.

Sommige trainers zijn gewoon gemaakt om te werken met topmateriaal dat hun visie kan uitvoeren, een Rijkaard is daar een mooi voorbeeld van.

Cocu heeft daar een vlaag van laten zien in dat ene jaar dat PSV een goede selectie had. Toen liet hij PSV echt goed voetballen. Ik schrijf hem dus nog niet af, maar hij heeft de schijn niet bepaald mee.
Waarom zou je Cocu en Gio niet gewoon kunnen beoordelen op hun werk bij PSV en Feyenoord?
  zaterdag 31 maart 2018 @ 21:48:05 #120
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178221721
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 21:39 schreef Fargo het volgende:

[..]

Waarom zou je Cocu en Gio niet gewoon kunnen beoordelen op hun werk bij PSV en Feyenoord?
Eens. Cocu heeft zich allang bewezen. Hij heeft met een hele matige verdediging toch gewoon de titel gepakt, zijn psv heeft nog geen lange dip gehad zoals ajax en feyenoord die wel hebben geshowed de afgelopen jaren. Als er een toptrainer in de eredivisie op dit moment aan het werk is, dan is het wel cocu. Dat kan ik als feyenoorder helaas niet zeggen over giovanni, die te star is in zijn opvattingen.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_178222477
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 21:48 schreef govie het volgende:

[..]

Eens. Cocu heeft zich allang bewezen. Hij heeft met een hele matige verdediging toch gewoon de titel gepakt, zijn psv heeft nog geen lange dip gehad zoals ajax en feyenoord die wel hebben geshowed de afgelopen jaren. Als er een toptrainer in de eredivisie op dit moment aan het werk is, dan is het wel cocu. Dat kan ik als feyenoorder helaas niet zeggen over giovanni, die te star is in zijn opvattingen.
Gio heeft het voor elkaar gekregen om met een ploeg die dichter tegen de Nederlandse middenmoot dan top aan stond kampioen te worden. Dan heb je jezelf echt wel bewezen
  zaterdag 31 maart 2018 @ 22:59:12 #122
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178223062
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Gio heeft het voor elkaar gekregen om met een ploeg die dichter tegen de Nederlandse middenmoot dan top aan stond kampioen te worden. Dan heb je jezelf echt wel bewezen
Knap inderdaad maar tijdens het bewind van gio is veel aan te merken met 2 hele lange dips en verloren seizoenen met de grootse verliesreeksen. 1 titel maakt dat niet volledig ongedaan inzake hoe goed gio heeft gepresteerd. Vergeet niet dat advocaat het de eerste keer moest oplossen en de tweede keer, dit seizoen, er gewoon geen oplossing is gekomen, waarvan akte. Hij staat nog niet op hetzelfde niveau als cocu qua trainer vind ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_178223717
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 22:27 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Gio heeft het voor elkaar gekregen om met een ploeg die dichter tegen de Nederlandse middenmoot dan top aan stond kampioen te worden. Dan heb je jezelf echt wel bewezen
Aan de top komen is easy, aan de top blijven is een 2de. Juist daarin faalt hij.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 23:55:25 #124
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_178224443
Dat gezever over die bagger coaches kan in andere topics lijkt me
pi_178224497
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 23:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gezever over die bagger coaches kan in andere topics lijkt me
lekker boeiend man , ajax speelt toch nergens meer voor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')