abonnement Unibet Coolblue
pi_178246339
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Titels zouden wel fijn zijn :P
pi_178248943
hey is het nu voortaan zo dat je vast zit aan het content van je eigen land als je in het buitenland bent of vpn gebruikt?
  Beste/leukste mod 2022 maandag 2 april 2018 @ 01:11:48 #228
319979 Fok-it
All is well
pi_178249094
Victoria _O_ Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een mooi artistiek pareltje kijken :Y
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_178249395
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 00:56 schreef isax het volgende:
hey is het nu voortaan zo dat je vast zit aan het content van je eigen land als je in het buitenland bent of vpn gebruikt?
Nee. Woon in GB en als ik geen VPN gebruik dan krijg ik engelse content en als ik nl vpn aan heb staan krijg ik hele andere content (met nederlandse films etc die ik anders niet heb). Is niet veranderd na 1 April. Best lame want moet hele tijd tussen 4 landen switchen om dingen op myList te bekijken (die zie je dan ook niet als je in ander land ingelogd bent).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178250858
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Onzin.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178251301
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Die open eindes zijn er gekomen, omdat iedereen klaagt over de afgeraffelde eindes.
I´m back.
  maandag 2 april 2018 @ 10:03:55 #232
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_178251405
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Zonder titel te noemen is dit een redelijk kansloze missie.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 09:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die open eindes zijn er gekomen, omdat iedereen klaagt over de afgeraffelde eindes.
Nee, soms is het gewoon belangrijk voor het verhaal om zaken ambivalent te laten. En in geval van series moet je deuren open laten voor vervolgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 2 april 2018 @ 10:45:51 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178252090
Graag geen titel noemen, dat is een spoiler.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 april 2018 @ 10:46:40 #234
163650 Greys
pi_178252114
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zonder titel te noemen is dit een redelijk kansloze missie.
Missie? Neem het niet te serieus, laat me lekker ook een keertje klagen :) En als ik wel titels had genoemd hadden er misschien mensen gegild dat ik had gespoild. En terecht. Ik vond een tijdje terug ook niet leuk om hier te horen dat een serie waar ik toen net aan begonnen was een kuteinde had. Dat moet ieder maar lekker zelf ontdekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178252142
The Titan kun je ook wel overslaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178252214
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Sowieso, series die plotseling beëindigd worden. Ook zo kansloos van je tijd :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178252280
Bourne drieluik en Bourne Legacy.
Eerste gezien: kinderlijk eenvoudig plot en clue eigenlijk. Damon speelt wel goed natuurlijk. 3 Nederlandse zinnen spreekt-ie uit in het begin (stond me niet meer bij). En mensen staan af te wassen vóór het eten.
Van de tweede de helft gezien: eveneens kinderlijk eenvoudig plot eigenlijk, denk ik. Twijfel dus eigenlijk of ik de rest moet zien, nadat ik de ramen heb gelapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 02-04-2018 11:10:53 ]
I´m back.
pi_178252316
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:48 schreef Monolith het volgende:
The Titan kun je ook wel overslaan.
Ja, klopt wel idd.
Trouwens De Premier hoef je ook niet per se te zien.
I´m back.
pi_178252398
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt wel idd.
Trouwens De Premier hoef je ook niet per se te zien.
Die kan ik sowieso niet meer serieus kijken na alle grappen over het werk van van Looy bij de slimste mens ter wereld.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178252434
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 11:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die kan ik sowieso niet meer serieus kijken na alle grappen over het werk van van Looy bij de slimste mens ter wereld.
O, verrek zie dat nu pas de Belgische presentator is de regisseur...
I´m back.
pi_178252763
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anthony Joshua: The Road to Klitschko – 2017 12 1:17 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire
Acteurs: Anthony Joshua
De populaire bokser biedt ons een kijkje achter de schermen van zijn voorbereiding op het grootste gevecht uit zijn carrière, en uit de Britse boksgeschiedenis.

Building Jerusalem: the Making of Modern Rugby – 2015 6 1:29 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire
Engeland schreef geschiedenis tijdens het wereldkampioenschap rugby in 2003. Volg het opmerkelijke succes van het team met spannende wedstrijdbeelden, interviews en meer.

Chronicles of a Champion Golfer (seizoen 1) – 2016 AL
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire
Acteurs: Tiger Woods, Greg Norman, Jack Nicklaus
Winnaars van het Brits Open (waaronder Jack Nicklaus en Tiger Woods) vertellen wat er nodig is om te winnen van 's werelds beste golfers.

Fate/Apocrypha (seizoen 2) – 2017 12 - Netflix Original
Audio: Engels, Japans | Subs: DE EN FR JA NL | ✓︎ Download
Genre: Anime
Acteurs: Natsuki Hanae, Maaya Sakamoto, Kouki Uchiyama
De diefstal van de Grotere Graal uit Fuyuki leidt tot een verbrokkelde tijdlijn waarin de Grote Heilige Graaloorlog woedt.

Maria Sharapova: The Point – 2017 AL 0:55 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Biografie, Documentaire
Acteurs: Maria Sharapova
In deze intieme documentaire met selfievideo's en archiefbeelden vertelt de tennisprof over haar schorsing, de gevolgen ervan en haar comeback.

Mavericks, The (seizoen 1) – 2016 6
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire, Provocerend
Stap in de schoenen van voetbaliconen, racelegendes en andere atleten die de regels aan hun laars lapten in deze serie vol interviews en archiefbeelden.

Premier League Legends (seizoen 1) – 2014 AL
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Documentaire
Aan de hand van diepgaande interviews schetst deze documentairereeks een persoonlijk portret van de spelers die de elite-voetbalcompetitie maakten tot wat het is nu is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 2 april 2018 @ 11:25:41 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178252816
ik kijk uit naar zes april.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178252823
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:56 schreef Ryan3 het volgende:
Bourne drieluik en Bourne Legacy.
Eerste gezien: kinderlijk eenvoudig plot en clue eigenlijk. Damon speelt wel goed natuurlijk. 3 Nederlandse zinnen spreekt-ie uit in het begin (stond me niet meer bij). En mensen staan af te wassen vóór het eten.
Van de tweede de helft gezien: eveneens kinderlijk eenvoudig plot eigenlijk, denk ik. Twijfel dus eigenlijk of ik de rest moet zien, nadat ik de ramen heb gelapt.
Niks mis mee. Ik was meestal ook (de vaat van de vorige dag) pas af tijdens het koken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178253303
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 11:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niks mis mee. Ik was meestal ook (de vaat van de vorige dag) pas af tijdens het koken.
O, ik geloof best dat dat IRL gebeurt, alleen mijn verbazing geldt dat dit in een film gebeurt. Of beter gezegd: deze film.
I´m back.
pi_178255368
Tabula Rasa O+
  † In Memoriam † maandag 2 april 2018 @ 15:10:54 #246
368283 ato
pi_178257474
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
Oh erg he, moest wel even gniffelen sorry.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 2 april 2018 @ 15:12:46 #247
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178257549
quote:
15s.gif Op zondag 1 april 2018 20:01 schreef Greys het volgende:
Ik was zo enorm klaar met series met een veel te open einde dat ik lekker maar even een film koos op Netflix. WEER EEN RAAR ONVOLLEDIG EINDE GOD WAT HAAT IK DAT :( :{

Sorry moet even. Het lucht op. Er zit nergens meer een fatsoenlijk einde aan tegenwoordig.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_178264504
Elementary (seizoen 5) – 2012 12
Audio: Engels | CC: EN NL
Genre: Drama, Intellectueel, Thriller
Acteurs: Jonny Lee Miller, Lucy Liu, Aidan Quinn
In deze moderne variant op het klassieke verhaal lost de legendarische speurder Sherlock Holmes de moeilijkste zaken van de NYPD op met de hulp van Dr. Joan Watson.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 2 april 2018 @ 20:55:28 #249
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_178264779
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 10:48 schreef Monolith het volgende:
The Titan kun je ook wel overslaan.
Wat een kut film is dat. Vandaag gekeken maar sloeg nergens op.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 02-04-2018 21:02:12 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 2 april 2018 @ 20:56:51 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_178264820
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel handig, gewoon op een plaats waar ik toch al kom (FOK!) regelmatige overzichtjes met wat er nieuw te zien is in Nederland, ideaal ^O^
Flixable is zoveel beter. Alles staat er overzichtelijk op met IMDb ratings. Super handig.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')