abonnement Unibet Coolblue
pi_178000656
Ja hoi,

Ik wil een dakkoffer kopen. Ik heb een grijze auto. Voor de kenners; 1C0 is de kleurcode van mn Toyota.

Nu heb ik een dakkoffer op het oog die in wit, zwart, titanium en carbon zilver te verkrijgen is.
Fabrikant geeft als advies een zwarte "want dat staat overal bij".

Die titanium is een beetje donkergrijs en die carbon zilver kleurige is gewoon het standaard grijs metallic zegmaar, terwijl in mijn auto nog een tintje zit.

Ergo: die 2 tinten grijs zijn niet dezelfde kleur als mijn auto. Zou zwart dan mooier zijn dan een grijstint die wat donkerder of lichter/andere kleur grijs is dan mijn auto?

Poll: Welke kleur zouden jullie kiezen?
Zwart
Titanium
Wit
Zilver carbon
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


PS: over het al dan niet verneuken van je auto met een dakkoffer hoeven we het niet te hebben. Als wij ertussen uit piepen voor een paar dagen of met vakantie gaan dan is die auto (Avensis station) maar net groot genoeg voor ons 2 en de hond. Vorige week ook weer stierlijk liggen ergeren dat ik niet in mn blinde hoek kon kijken omdat daar zooi lag die we meezeulen :+
PPS: minder zooi meezeulen is geen optie. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178000696
je hebt een toyota avensis station en je geeft om de looks van je dakkoffer?

ik zou hem stickerbomben.
pi_178000806
Roze cammo print
pi_178000815
Doe eens niet zo saai
pi_178000944
quote:
11s.gif Op woensdag 21 maart 2018 23:52 schreef racerdkb het volgende:
je hebt een toyota avensis station en je geeft om de looks van je dakkoffer?
Nouja, jawel een klein beetje.


Dat is de auto in kwestie en het gaat om deze dakkoffer:
https://www.haprodakkoffe(...)-brilliantblack.html

Een dakkoffer is lelijk. Dat weet ik. Een Avensis T25 is ook niet heel mooi natuurlijk, maar het hoeft er niet per se lelijker op te worden. Je hebt ook mooiere, van Packline bv, maar dan ga je al snel over de 1000 euro en dat vind ik echt te gortig. En je hebt een stuk lelijkere dan deze, en dat hoeft van mij ook niet.

Vandaar mijn vraag.
Wat zou op kleur spuiten van zo een ding ongeveer gaan kosten? Iemand een idee? Ik heb nog nooit wat laten spuiten, dus ik zou het bij god niet weten :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178001348
zou zwart doen

pi_178001588
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:16 schreef racerdkb het volgende:
zou zwart doen

[ afbeelding ]
Puike paint. Kan je de overige kleuren er ook een keer op zetten? :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178001932




pi_178002148
quote:
Ok wit valt af. :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178002160




Welke is mooier?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178002188
Gewoon ook net niet dezelfde kleur grijs. In de autoo zit iets van lichtbruin in qua tint.

Iemand een idee wat zo een koffer van een meter of 2 en een beetje en 80 breed gaat kosten in autokleur spuiten? Ben ik dan met 200 euro wel klaar of gaat me dat 500 euro kosten? :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178002328
Lekker naar de camping in Frankrijk binnenkort? Graag wel met binnenzwembad voor de kids en een lekkere pizzeria in de buurt.

Jezus wat een burgerlijkheid in dit topique.
pi_178002352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 01:17 schreef JimmyDean het volgende:
Lekker naar de camping in Frankrijk binnenkort? Graag wel met binnenzwembad voor de kids en een lekkere pizzeria in de buurt.

Jezus wat een burgerlijkheid in dit topique.
Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet. En verder heeft een dakkoffer niet zo heel veel met burgerlijkheid te maken. Mijn auto ook niet overigens.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  One tough cookie donderdag 22 maart 2018 @ 01:30:42 #15
169210 liesje1979
pi_178002464
Ik zou zwart doen. Zelfs al zou je het grijs in precies dezelfde kleur als je auto krijgen, dan lijkt het een soort verlenging van je auto.
  donderdag 22 maart 2018 @ 01:32:07 #16
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_178002479
Schoonmoeder thuis laten geen optie :?
pi_178002603
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2018 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou zwart doen. Zelfs al zou je het grijs in precies dezelfde kleur als je auto krijgen, dan lijkt het een soort verlenging van je auto.
Dat vind ik juist mooi minder lelijk :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178002669
ik heb en hondenrek maar geen hond. Op vakantie stapel ik tot het plafond en gasen maar, ipv zo’n windvanger.

Ik zou die Titan doen anders.
.
pi_178003791
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet.
Wat is dan het nut van de dakkoffer? Als je nou een klein kutautootje had, maar je hebt een riante station.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178004555
Zwart verkoopt beter als je er weer van af moet :P
pi_178005858
Lime Green deksel en blauwe onderkant

Soort van Kawasaki crosser kleur O+

  donderdag 22 maart 2018 @ 09:27:53 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178005889
Wrappen?
In 1942 Stalingrad camo, ofzo. B-)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_178006545
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 09:27 schreef Hyperdude het volgende:
Wrappen?
In 1942 Stalingrad camo, ofzo. B-)
is dat goedkoper dan spuiten? En kan wrappen wel in elke kleur? Weet niet of er een 1C0 Totota kleur wrapfolie is. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178006880
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2018 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, niet naar Frankrijk, niet naar een camping maar in een villa, geen kinderen en pizza eten we niet. En verder heeft een dakkoffer niet zo heel veel met burgerlijkheid te maken. Mijn auto ook niet overigens.
Dan wordt het hoog tijd dat je leert inpakken. Voor een weekend of midweekje weg kun je de benodigde bagage makkelijk kwijt in de kofferbak van een oude Mini. Hond met honden-gordel gezellig op de achterbank en klaar ben je.

En als je veel last hebt van een dode hoek, simpelweg dodehoekspiegels monteren en leren hoe je moet spiegelen.

Als je nou 2 volwassenen, 3 kinderen en een grote hond in die Avensis moet vervoeren dan is nog aannemelijk dat je ruimte tekort komt voor een weekendje weg, maar in dit geval is het absurd om telkens het gedoe van zo'n windvanger op je hals te halen.
pi_178008322
Wow ik vraag me ook af wat er allemaal mee gaat. Zelfs met kamperen had ik nooit een bak nodig (A4 B6 Avant destijds). Met hotelletjes is het zelfs gelukt met een Mégane Cabriolet.

Overigens zou ik lekker op marktplaats shoppen. Scheelt een hele hoop en van dat geld wat je overhoudt kun je 'm misschien spuiten/wrappen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')