abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 maart 2018 @ 10:54:49 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178094037
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:48 schreef Ciscus het volgende:
Mijn zoon heeft een psv-prijsvraag... Een speler (?) van Psv die iets met PEC Zwolle en de eiffeltoren of Parijs te maken zou hebben? Zegt mij niks, jullie?
Isimat scoorde de 0-1 in blessuretijd tegen Zwolle. En komt uit Frankrijk. :?
  maandag 26 maart 2018 @ 10:57:18 #77
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178094069
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Beste verdediger in de Eredivisie.
Beste verdediger in de Eredivisie= 60 miljoen? Wat is de beste aanvaller (Chucky) dan waard?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  maandag 26 maart 2018 @ 10:59:32 #78
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178094107
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:48 schreef Ciscus het volgende:
Mijn zoon heeft een psv-prijsvraag... Een speler (?) van Psv die iets met PEC Zwolle en de eiffeltoren of Parijs te maken zou hebben? Zegt mij niks, jullie?
Isimat scoorde de winnende tegen PEC en is geboren in Meudon wat op 9 kilometer van Parijs ligt.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178094332
We gaan voor Isimat, thanks :)

Verder kan ik ook echt niks bedenken. Niets met Brechet ofzo..
  maandag 26 maart 2018 @ 13:16:41 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178096973
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 10:57 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Beste verdediger in de Eredivisie= 60 miljoen? Wat is de beste aanvaller (Chucky) dan waard?
PSV kan ook makkelijk 60-70 miljoen vragen voor Lozano natuurlijk. Zeker omdat hij nog jarenlang een contract heeft, al denk ik dat PSV iets eerder moet verkopen dan Ajax gezien de financiėle situatie.
Oh.
pi_178097590
Ik vind de hele ontwikkeling en transfermarkt gewoon doorslaan. Twee jaar geleden Milik voor 34 miljoen dat was een record en vond iedereen absurd. Een jaar later 40 miljoen voor Sanchez. En nu 60 voor de Ligt. En we vinden t allemaal heel normaal.

Subtop clubs kennen hun prijs tegenwoordig ook waardoor de hele interne markt kapot is. Waar we vroeger goedkoop talentjes ophaalden bij een club als Utrecht, Heerenveen, Groningen enz moet je ook daar meer dan 5 miljoen voor een speler betalen tegenwoordig. AZ is al helemaal de weg kwijt die lachen om 5 miljoen.

Gevolg is dat spelers meteen de stap naar t buitenland maken en mislukken. Talenten kunnen zich niet meer in de top van de Eredivisie ontwikkelen en de hele competitie kakt in en glijdt verder af.

Over een aantal jaren zijn alleen Jupiler League spelers nog betaalbaar. Genot.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 26 maart 2018 @ 13:43:28 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178097687
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind de hele ontwikkeling en transfermarkt gewoon doorslaan. Twee jaar geleden Milik voor 34 miljoen dat was een record en vond iedereen absurd. Een jaar later 40 miljoen voor Sanchez. En nu 60 voor de Ligt. En we vinden t allemaal heel normaal.

Subtop clubs kennen hun prijs tegenwoordig ook waardoor de hele interne markt kapot is. Waar we vroeger goedkoop talentjes ophaalden bij een club als Utrecht, Heerenveen, Groningen enz moet je ook daar meer dan 5 miljoen voor een speler betalen tegenwoordig. AZ is al helemaal de weg kwijt die lachen om 5 miljoen.

Gevolg is dat spelers meteen de stap naar t buitenland maken en mislukken. Talenten kunnen zich niet meer in de top van de Eredivisie ontwikkelen en de hele competitie kakt in en glijdt verder af.

Over een aantal jaren zijn alleen Jupiler League spelers nog betaalbaar. Genot.
Ach die talentjes van die subtoppers mislukken vaker dan dat ze slagen, je kan nog altijd gewoon goed scouten en dan haal je zat spelers op. En als je meer krijgt voor je eigen spelers kan je natuurlijk ook weer hogere prijzen bieden voor wie jij op het oog hebt.
Oh.
pi_178099193
Ihatarren bij jullie is een aardig talentje, nog wel wat jong (16 jaar).
pi_178099229
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind de hele ontwikkeling en transfermarkt gewoon doorslaan. Twee jaar geleden Milik voor 34 miljoen dat was een record en vond iedereen absurd. Een jaar later 40 miljoen voor Sanchez. En nu 60 voor de Ligt. En we vinden t allemaal heel normaal.

Subtop clubs kennen hun prijs tegenwoordig ook waardoor de hele interne markt kapot is. Waar we vroeger goedkoop talentjes ophaalden bij een club als Utrecht, Heerenveen, Groningen enz moet je ook daar meer dan 5 miljoen voor een speler betalen tegenwoordig. AZ is al helemaal de weg kwijt die lachen om 5 miljoen.

Gevolg is dat spelers meteen de stap naar t buitenland maken en mislukken. Talenten kunnen zich niet meer in de top van de Eredivisie ontwikkelen en de hele competitie kakt in en glijdt verder af.

Over een aantal jaren zijn alleen Jupiler League spelers nog betaalbaar. Genot.
Niet mee eens, ajax legt net zo lachend als het moet 8 a 10 miljoen neer voor een bewezen groot talent. Probleem is eerder dat ajax denk ik niet zo graag AZ wil spekken nu ze een team, staf en jeugd hebben dat de komende jaren voor de titel kan mee gaan doen.
pi_178099829
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:37 schreef skysherrif het volgende:
Ihatarren bij jullie is een aardig talentje, nog wel wat jong (16 jaar).
Die wordt nog wel weggestuurd ofzo.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178099868
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die wordt nog wel weggestuurd ofzo.
Hoe zit het met dat ene talent dat door Juventus werd begeerd, gonzalez, rosalez volgens mij had ie een spaanse naam. Is die nog kunnen behouden?
pi_178099907
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoe zit het met dat ene talent dat door Juventus werd begeerd, gonzalez, rosalez volgens mij had ie een spaanse naam. Is die nog kunnen behouden?
Fernandes bedoel je? Die is al gone
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 26 maart 2018 @ 15:01:50 #88
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_178099945
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Fernandes bedoel je? Die is al gone
Die heeft Raiola als zaakwaarnemer, dan weet je genoeg.
pi_178099981
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:01 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Die heeft Raiola als zaakwaarnemer, dan weet je genoeg.
Ik had het ook wel geweten als ik een profvoetballertje zou zijn geweest :9
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178100042
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Fernandes bedoel je? Die is al gone
Balen. Maargoed, dit is ook een Nederlander dus moeten we ff koesteren. Zat namelijk te kijken wat voor talent we van PSV kunnen verwachten de komende jaren en dat is niet zo veel Nederlands.

Rigo moet natuurlijk weer een belg zijn.
pi_178100182
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Balen. Maargoed, dit is ook een Nederlander dus moeten we ff koesteren. Zat namelijk te kijken wat voor talent we van PSV kunnen verwachten de komende jaren en dat is niet zo veel Nederlands.

Rigo moet natuurlijk weer een belg zijn.
Ik moet steeds backspacen, omdat Belgen inderdaad :P

Piroe, Gakpo. Obispo niet want die heeft 3 niet hele sterke minuten tegen VVV gespeeld. Maar deze zijn ondertussen wel alweer 17-18+ volgens mij (gelukkig)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178100297
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Balen. Maargoed, dit is ook een Nederlander dus moeten we ff koesteren. Zat namelijk te kijken wat voor talent we van PSV kunnen verwachten de komende jaren en dat is niet zo veel Nederlands.

Rigo moet natuurlijk weer een belg zijn.
En trouwens. Gakpo en Obispo. Geboren in Eindhoven en Boxtel (voor het gemak gooien we dat ook gewoon even onder Eindhoven). Ook lang geleden eigenlijk.

Volgens mij liep er ook nog een groot talent uit Best rond? Maar dunno precies.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178100705
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach die talentjes van die subtoppers mislukken vaker dan dat ze slagen, je kan nog altijd gewoon goed scouten en dan haal je zat spelers op. En als je meer krijgt voor je eigen spelers kan je natuurlijk ook weer hogere prijzen bieden voor wie jij op het oog hebt.
Spelers als een Robben die van Groningen kwam of een van Nistelrooij die van Heerenveen kwam zijn in de toekomst niet meer haalbaar. Die gaan direct naar t buitenland.

quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 14:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet mee eens, ajax legt net zo lachend als het moet 8 a 10 miljoen neer voor een bewezen groot talent. Probleem is eerder dat ajax denk ik niet zo graag AZ wil spekken nu ze een team, staf en jeugd hebben dat de komende jaren voor de titel kan mee gaan doen.
Nee daar zorgt Brands wel voor. Elke zomer een AZ aankoop voor de hoofdprijs. Huiberts en Eenhoorn lachen zich kapot als de telefoon gaat en ze zien dat t Marcel is, "daar heb je m weer". Sinds de verkoop van Janssen is t daar hoog in hun bol gaan zitten. Zon Luckassen zou je normaal voor 8 ton ergens oppikken nu betaal je 6 miljoen.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 26 maart 2018 @ 16:00:53 #94
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178101302
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Spelers als een Robben die van Groningen kwam of een van Nistelrooij die van Heerenveen kwam zijn in de toekomst niet meer haalbaar. Die gaan direct naar t buitenland.

Ach als daardoor die clubs meer geld kunnen vangen kunnen ze er ook weer meer betere voor terughalen. Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Oh.
pi_178101426
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2018 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

En trouwens. Gakpo en Obispo. Geboren in Eindhoven en Boxtel (voor het gemak gooien we dat ook gewoon even onder Eindhoven). Ook lang geleden eigenlijk.

Volgens mij liep er ook nog een groot talent uit Best rond? Maar dunno precies.
Zat vooral even naar het middenveld te kijken. Aanval hebben we redelijk wat talent lopen her en der (Malen, Kluivert, Bergwijn, Locadia, Chong, Castillo, Baars, Redan, Sierhuis), verdediging zit sowieso wel goed, maar zeker aan creatieve middenvelders hebben we gewoon weinig, al wat mddenveld is is box to box.
pi_178111585
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2018 16:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zat vooral even naar het middenveld te kijken. Aanval hebben we redelijk wat talent lopen her en der (Malen, Kluivert, Bergwijn, Locadia, Chong, Castillo, Baars, Redan, Sierhuis), verdediging zit sowieso wel goed, maar zeker aan creatieve middenvelders hebben we gewoon weinig, al wat mddenveld is is box to box.
Lonwijk
pi_178132927
Andy die vorige week nog zei dat Isimat niet wilde _O-


god
pi_178133031
Als we niet tegen Ajax maar uit bij Roda kampioen worden. Wanneer zal dan de hulding plaatsvinden? match is op een woensdagavond. Dus in het weekend dan misschien op de zondag?

RikElfrink twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 21:51:07 'Jeugdinternational Jayden Braaf dicht bij overgang naar Chelsea, ook Ajax had interesse'. Tot voor kort was hij actief bij PSV. Zie: https://t.co/IWi6jODdsZ reageer retweet
Nooit eens duiding van Rikkemans. Waarom is deze international niet meer bij ons actief dan? Weggestuurd? Weggelopen? Weggepest?

[ Bericht 77% gewijzigd door RipCity op 27-03-2018 21:53:25 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178136183
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 21:23 schreef RipCity het volgende:
Als we niet tegen Ajax maar uit bij Roda kampioen worden. Wanneer zal dan de hulding plaatsvinden? match is op een woensdagavond. Dus in het weekend dan misschien op de zondag?

RikElfrink twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 21:51:07 'Jeugdinternational Jayden Braaf dicht bij overgang naar Chelsea, ook Ajax had interesse'. Tot voor kort was hij actief bij PSV. Zie: https://t.co/IWi6jODdsZ reageer retweet
Nooit eens duiding van Rikkemans. Waarom is deze international niet meer bij ons actief dan? Weggestuurd? Weggelopen? Weggepest?
Ik denk zondag inderdaad.

Geld.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178147340
Interland aids gelukkig voorbij. Nu weer focus op de competitie. Wat denken we van NAC thuis jongens? NAC versloeg Feyenoord tweemaal dit seizoen dus t kan lastig worden. Niet onderschatten zoals Willem II.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')