abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:26:55 #201
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177865657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:22 schreef alilami het volgende:

[..]

Komt vooral door je onwetendheid. Vasten is supergezond voor mensen. Ik zie steeds meer niet-moslims die vasten voor hun gezondheid. God weet het beste wat goed is voor mensen. Blijkt maar weer.

[..]

En ik heb medelijden met jou. Ex-moslim, die gelooft in westerse sprookjes zoals democratie, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van religie, gelijkheid, vrijheid, broederschap, en nog meer van die nonsens.

Democratie-sprookje is trouwens van ver voor de tijd van de profeet.

Ondertussen beschikken 8 man over meer rijkdom dan 4 miljard mensen op deze aarde, dankzij de niet-gelovigen die het voor het zeggen hebben.
Het maakt mij niet uit of het gezond zou zijn of niet. Het gaat erom dat ik moe ben om ieder jaar weer gedwongen word mee te vasten. Ook dit jaar zal het gebeuren over een maand of twee wanneer de Ramadan begint. Ik ben schijtziek geworden om me voor te doen als iemand die ik niet ben door de druk vanuit de omgeving en de enorme sociale controle.

Vrijheid van meningsuiting, religie, gelijkheid etc is nonsens en deze vrijheden zijn niets meer dan sprookjes? Maar een zevende eeuwse homo sapien die op een gevleugeld dier richting de zeven hemelen vliegt is wel echt gebeurd? :N
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177865709
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er is dus niets te lachen aan. Hij denkt oprecht dat wat hij zegt normaal is en geen totale waanzin.

Dat maakt in mijn ogen moslims vaak zo "link" het is niet eens opzet, ze denken echt zo. Geen rationele moleculen in hun lijf.
Zit wel wat in ja. Ik kan er alleen echt niet bij dat iemand er echt van overtuigd kan zijn dat dit de werkelijkheid is.
pi_177865723
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:14 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Het is gewoon de godsdienst van een aantal Nederlanders, waarom wil jij ze dat afnemen? Staat gewoon in onze grondwet hoor, vrijheid van geloof.
Vrijheid van vereniging staat ook in de grondwet en toch zijn we er in geslaagd vereniging Martijn te verbieden. Ondanks dat er geen strafbare feiten zijn gepleegd maar omdat de doelstellingen van de vereniging in strijd met de openbare orde zijn.

Ik denk dat er best een aantal argumenten aan te voeren zijn om te stellen dat de doelstellingen van de islam in strijd zijn met de openbare orde.

Daarbij is een godsdienst eigenlijk ook een soort vereniging.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177865732
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:26 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Het gaat erom dat ik moe ben om ieder jaar weer gedwongen word mee te vasten.
Ligt aan jezelf en moet je niet op mij afreageren. Genoeg "moslims" in mijn omgeving die niet meevasten. En ze noemen zichzelf ook gewoon moslim. Je leeft in Nederland. Het land dat als beleid heeft om jou te stimuleren vaarwel te laten zeggen tegen je geloof. En nog voel je je onderdrukt. Man man man, wat zou je doen als in Afghanistan leefde, als jij je al zo gedraagt in Nederland. Kweek eens ballen.

quote:
Ik ben schijtziek geworden om me voor te doen als iemand die ik niet ben door de druk vanuit de omgeving en de enorme sociale controle.
Je wilt wel de lusten, maar niet de lasten.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:33:22 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177865767
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:29 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Zit wel wat in ja. Ik kan er alleen echt niet bij dat iemand er echt van overtuigd kan zijn dat dit de werkelijkheid is.
Ik wel, vanaf dat je bijna kan praten wordt deze onzin als waar in je kindermik gegooid. Je weet gewoon niet beter als je vanaf kind zijn geindoctrineerd wordt door iedereen in je omgeving.

Dus dat deel kan je ze niet kwalijk nemen, opzich. Alleen als je hier bent geboren snap ik het oprecht ook niet. Je ziet dagelijks bewijs dat het bullshit is en toch lekker volhouden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:35:48 #206
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_177865807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:59 schreef alilami het volgende:

[..]

Satan's doel is om ons allen in het eeuwige hellevuur te krijgen. Mensen die satan helpen bij dat doel zijn bondgenoten van satan.
Okay, }) 8)7

Met dit soort mensen in ons land wordt het Geert ook wel gemakkelijk gemaakt hoor.
pi_177865831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:59 schreef alilami het volgende:

[..]

Satan's doel is om ons allen in het eeuwige hellevuur te krijgen. Mensen die satan helpen bij dat doel zijn bondgenoten van satan.

Jij als ex-moslim gelooft niet in satan. Maar jullie atheïsten zijn dan ook zwaar in de minderheid op deze zeer grote wereld. Dus in het bestaan van satan geloven is niet zo raar als jij het doet voorkomen.
Alsof de waarheid democratisch bepaald wordt :')
Wij kunnen nu met zijn allen geloven dat de aarde plat is, daar zal hij echt niet minder rond van worden.
quote:
Daarnaast zijn het voornamelijk niet-gelovige types als jij die in allerlei sprookjes geloven, zoals iets dat uit het niets wordt gecreëerd, de zon heeft zichzelf gecreëerd, de maan ook, en nog meer van die atheïstische nonsens.

Als de islam bijvoorbeeld preekt dat je geen alcohol moet drinken, en een gelovige houdt zich hieraan, dan is dit alleen maar goed voor de gelovige zelf. Ondertussen roept de niet-gelovige, geloof toch niet in die sprookjes, en vallen er jaarlijks miljoenen doden door toedoen van alcohol wereldwijd. Dan geloof je er toch lekker niet in, je brengt alleen maar je eigen lichaam en ziel schade toe.
Waar heb jij deze onzin vandaan? Is dit hoe de big bang theorie onderwezen wordt op het Ibn Ghaldouncollege in Rotterdam?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177865844
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel, vanaf dat je bijna kan praten wordt deze onzin als waar in je kindermik gegooid. Je weet gewoon niet beter als je vanaf kind zijn geindoctrineerd wordt door iedereen in je omgeving.

Dus dat deel kan je ze niet kwalijk nemen, opzich. Alleen als je hier bent geboren snap ik het oprecht ook niet. Je ziet dagelijks bewijs dat het bullshit is en toch lekker volhouden.
Klopt, ik heb het dan ook over het Westen, je maakt mij niet wijs dat je echt niet gaat twijfelen. Denk dat het trouwens vaak met druk vanuit de familie gepaard gaat. Veel moslims hebben simpelweg niet de keuze om het geloof de rug toe te keren.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:39:34 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177865879
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:37 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het dan ook over het Westen, je maakt mij niet wijs dat je echt niet gaat twijfelen. Denk dat het trouwens vaak met druk vanuit de familie gepaard gaat. Veel moslims hebben simpelweg niet de keuze om het geloof de rug toe te keren.
EN dat bewijst gewoon weer de giftige aard van de islam. Je MOET er in geloven anders.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177865917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel, vanaf dat je bijna kan praten wordt deze onzin als waar in je kindermik gegooid. Je weet gewoon niet beter als je vanaf kind zijn geindoctrineerd wordt door iedereen in je omgeving.

Dus dat deel kan je ze niet kwalijk nemen, opzich. Alleen als je hier bent geboren snap ik het oprecht ook niet. Je ziet dagelijks bewijs dat het bullshit is en toch lekker volhouden.
Ach, vaak is het ook maar uiterlijke schijn. Voor de omgeving de vrome moslim en ondertussen alles doen wat allah verboden heeft. Maar wel bij hoog en bij laag volhouden dat de koran de waarheid is en vervolgens jezelf klemzuipen met 2 pillen in je mik.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177865948
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alsof de waarheid democratisch bepaald wordt :')
Wij kunnen nu met zijn allen geloven dat de aarde plat is, daar zal hij echt niet minder rond van worden.

[..]

Waar heb jij deze onzin vandaan? Is dit hoe de big bang theorie onderwezen wordt op het Ibn Ghaldouncollege in Rotterdam?
Dat dit soort onzin ook op Fok steeds meer verspreid wordt geeft wel aan dat er een serieus probleem (aan het ontstaan) is.
pi_177865952
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:37 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het dan ook over het Westen, je maakt mij niet wijs dat je echt niet gaat twijfelen. Denk dat het trouwens vaak met druk vanuit de familie gepaard gaat. Veel moslims hebben simpelweg niet de keuze om het geloof de rug toe te keren.
Satan laat je twijfelen. Snap dat dan. Het is allemaal een test...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:42:48 #213
117098 Hathor
Effe niet
pi_177865953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel, vanaf dat je bijna kan praten wordt deze onzin als waar in je kindermik gegooid. Je weet gewoon niet beter als je vanaf kind zijn geindoctrineerd wordt door iedereen in je omgeving.

Dus dat deel kan je ze niet kwalijk nemen, opzich. Alleen als je hier bent geboren snap ik het oprecht ook niet. Je ziet dagelijks bewijs dat het bullshit is en toch lekker volhouden.
Dat is bij mij in principe ook zo gegaan met het christendom, ook dat werd er van kinds af aan met de paplepel ingegoten. Elke dag op school voor aanvang van de les bidden, en voor het verlaten van het lokaal nog een keer, elke vrijdagmiddag 3 uur lang godsdienstles, niet door je eigen leraar maar door een kapelaan van de plaatselijke kerk, van school uit gepushed worden om elke zondag naar de kerk te gaan, om je aan te melden als misdienaar of te zingen in het kerkkoor. Alleen op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat je het wel een beetje hebt gehad met al die verhaaltjes over Jezus die over water loopt of water in wijn veranderd en meer van dat soort fratsen, en beslis je dat het wel mooi is geweest zo. Of je blijft als een schaap achter de bullshit aanlopen en word je een "ware gelovige". :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177865975
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Okay, }) 8)7

Met dit soort mensen in ons land wordt het Geert ook wel gemakkelijk gemaakt hoor.
Zo denken ze allemaal.

Alle moslims in Nederland geloven in djinn's. En ze denken dan ook dat elke ongelovige die 'slecht' praat bezeten is door zo'n djinn, met als resultaat dat ze die ongelovige niet eens meer als mens zien. Vandaar dat vele moslims hier tot complete wandaden instaat zijn jegens 'ongelovigen'.

Ik moet nog de eerste moslim vinden die niet in die achterlijke djinn zooi gelooft.

[ Bericht 0% gewijzigd door WodanIsGroot op 16-03-2018 16:56:07 ]
pi_177865976
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Alsof de waarheid democratisch bepaald wordt :')
Ik ben dan ook niet degene die in het democratie-sprookje gelooft. Jij gaat volgende week stemmen, niet ik.

Maar goede observatie hoor, masses are asses:

Koran, 6/116: And if you obey most of those upon the earth (majority), they will mislead you from the way of Allah. They follow not except assumption, and they are not but falsifying.

quote:
Waar heb jij deze onzin vandaan? Is dit hoe de big bang theorie onderwezen wordt op het Ibn Ghaldouncollege in Rotterdam?
Ik ben jaren geleden afgestudeerd en heb een mastertitel op zak. Daarnaast beschik ik over een iq van 131. De meerderheid van de Nederlanders zijn achterlijk vergeleken met mijn intelligentie. Dit zeg ik niet om te beledigen, maar het is nu eenmaal een feit.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:44:08 #216
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177865981
[quote]0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:31 schreef alilami het volgende:

[..]

Ligt aan jezelf en moet je niet op mij afreageren. Genoeg "moslims" in mijn omgeving die niet meevasten. En ze noemen zichzelf ook gewoon moslim. Je leeft in Nederland. Het land dat als beleid heeft om jou te stimuleren vaarwel te laten zeggen tegen je geloof. En nog voel je je onderdrukt. Man man man, wat zou je doen als in Afghanistan leefde, als jij je al zo gedraagt in Nederland. Kweek eens ballen.

[..]

Je wilt wel de lusten, maar niet de lasten.
[/quot

Waar staat dat beleid precies want ik ken het niet? Graag concretiseren die opmerking
"Hoka Hey!"
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:47:50 #217
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177866040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:44 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet degene die in het democratie-sprookje gelooft. Jij gaat volgende week stemmen, niet ik.

Maar goede observatie hoor, masses are asses:

Koran, 6/116: And if you obey most of those upon the earth (majority), they will mislead you from the way of Allah. They follow not except assumption, and they are not but falsifying.

[..]

Ik ben jaren geleden afgestudeerd en heb een mastertitel op zak. Daarnaast beschik ik over een iq van 131. De meerderheid van de Nederlanders zijn achterlijk vergeleken met mijn intelligentie. Dit zeg ik niet om te beledigen, maar het is nu eenmaal een feit.
Hoe zei Stephen Hawking dat ook alweer? Mensen die opscheppen over hun IQ zijn losers! Met die opmerking heb je jezelf volledig buitenspel gezet - daar zal je de humor wel weer niet van inzien
"Hoka Hey!"
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:50:27 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177866089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:44 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet degene die in het democratie-sprookje gelooft. Jij gaat volgende week stemmen, niet ik.

Maar goede observatie hoor, masses are asses:

Koran, 6/116: And if you obey most of those upon the earth (majority), they will mislead you from the way of Allah. They follow not except assumption, and they are not but falsifying.

[..]

Ik ben jaren geleden afgestudeerd en heb een mastertitel op zak. Daarnaast beschik ik over een iq van 131. De meerderheid van de Nederlanders zijn achterlijk vergeleken met mijn intelligentie. Dit zeg ik niet om te beledigen, maar het is nu eenmaal een feit.
En toch verkondig je totale onzin, dag in dag uit. Dan mag je een hoog IQ hebben, intelligent ben je echter niet.

Vertel mij eens, zou jij mij NU geloven als ik je zou vertellen dat de wereld gemaakt is door een konijn on acid en dat je wortels moet eten anders wordt het konijn boos?

Nee he, waarom dan wel in Allah?Omdat je niet beter weet door indoctrinatie, niets meer, niets minder. En als je dat niet in kan zien dan ben je wel verloren.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177866095
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:44 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet degene die in het democratie-sprookje gelooft. Jij gaat volgende week stemmen, niet ik.

Maar goede observatie hoor, masses are asses:

Koran, 6/116: And if you obey most of those upon the earth (majority), they will mislead you from the way of Allah. They follow not except assumption, and they are not but falsifying.

en wat heeft dat te maken met mijn opmerking? Zoals ik al zei is het aantal mensen dat iets gelooft niet relevant voor de vraag of het ook waar is.
quote:
Ik ben jaren geleden afgestudeerd en heb een mastertitel op zak. Daarnaast beschik ik over een iq van 131. De meerderheid van de Nederlanders zijn achterlijk vergeleken met mijn intelligentie. Dit zeg ik niet om te beledigen, maar het is nu eenmaal een feit.
Al had je 7 mastertitels en een iq van 231, onzin blijft onzin.

Wat jij verkondigt over de big bang theorie en de vorming van het zonnestelsel is onzin. En het is niet alleen onzin maar, en dat is eigenlijk nog ernstiger, legt een gênant onbegrip van de theorie waar je smalend over spreekt bloot.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:51:16 #220
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177866109
Alilami, hoezo voel je de noodzaak om op te scheppen over je master diploma en je iq-score van 131? Ik vind dat echt zeer merkwaardig.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177866117
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:44 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet degene die in het democratie-sprookje gelooft. Jij gaat volgende week stemmen, niet ik.

Maar goede observatie hoor, masses are asses:

Koran, 6/116: And if you obey most of those upon the earth (majority), they will mislead you from the way of Allah. They follow not except assumption, and they are not but falsifying.

[..]

Ik ben jaren geleden afgestudeerd en heb een mastertitel op zak. Daarnaast beschik ik over een iq van 131. De meerderheid van de Nederlanders zijn achterlijk vergeleken met mijn intelligentie. Dit zeg ik niet om te beledigen, maar het is nu eenmaal een feit.
Er is zelfs een hele subreddit voor jouw intelligentie!
https://www.reddit.com/r/iamverysmart/top/#res:ner-page=2
Twiddel
pi_177866120
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:51 schreef Logic91 het volgende:
Alilami, hoezo voel je de noodzaak om op te scheppen over je master diploma en je iq-score van 131? Ik vind dat echt zeer merkwaardig.
Hij voelt zich in het nauw gedreven :P
Twiddel
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:54:23 #223
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177866164
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:51 schreef Logic91 het volgende:
Alilami, hoezo voel je de noodzaak om op te scheppen over je master diploma en je iq-score van 131? Ik vind dat echt zeer merkwaardig.
Precies het type moslim waar ik niets mee te maken wil hebben en niet thuis hoort hier. Voor jou heb ik alle respect.
"Hoka Hey!"
pi_177866202
Hahaha de Islam obsessie op fok is echt lachwekkend _O-
  vrijdag 16 maart 2018 @ 16:57:09 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177866210
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:56 schreef Desmosedici het volgende:
Hahaha de Islam obsessie op fok is echt lachwekkend _O-
Gelukkig is de islamobsessie binnen de islam gezond :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')