trein2000 | zondag 4 maart 2018 @ 14:37 | |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui. Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper. Mercedes AMG Petronas F1 Team #44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas Mercedes AMG W09 Red Bull Racing #3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14 Scuderia Ferrari #5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari SF71H Sahara Force India F1 Team #11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon Sahara Force India VJM11 Williams Martini Racing #18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin Williams Mercedes FW41 McLaren Honda Formula 1 Team #14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne McLaren MCL33 Renault Scuderia Toro Rosso #10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 13 Haas F1 Team #8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen Haas VF-18 Renault Sport Formula One Team #27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz Renault R.S. 18 Alfa Romeo Sauber F1 Team Marcus Ericsson en Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber C37 | ||
Montelly | zondag 4 maart 2018 @ 15:03 | |
Alle stigma’s worden weer waar Slecht nieuws voor Max Verstappen: Renault krijgt het nieuwe ERS (Energy Recovery System) niet af voor de start van het seizoen in Australië. Dat is opvallend omdat dit issue ook vorig jaar al speelde. Renault gaf toen reeds te kennen aan een vijf kilo lichter ERS te werken, maar dat deze nieuwe versie nog niet betrouwbaar genoeg was. Het verschil zou tot twee tienden per ronde kunnen kosten afhankelijk van het circuit. https://www.google.nl/amp(...)d-ers-107391%3famp=1 En ze waren allemaal zo vroeg begonnen met ontwikkelen van RB14 [ Bericht 8% gewijzigd door Montelly op 04-03-2018 15:15:37 ] | ||
truthortruth | zondag 4 maart 2018 @ 16:19 | |
Dat heeft er niet heel veel mee te maken. Dit is een faal van Renault die zo bizar is. | ||
Donderkonijn | zondag 4 maart 2018 @ 16:33 | |
Ja met de RB 14. Renault heeft de lichten net pas weer aangedaan. | ||
SnowOokami | zondag 4 maart 2018 @ 17:39 | |
Wat heeft het falen van Renault te maken met de ontwikkeling van de RB14? Maar het blijft natuurlijk belachelijk dat ze nu nog steeds niet die systemen een update kunnen geven. Daarom... Honda > Renault | ||
Montelly | zondag 4 maart 2018 @ 18:13 | |
Christian komt even met een disclaimer. http://www.racexpress.nl/(...)beangstigend/n/87848
| ||
Sked | zondag 4 maart 2018 @ 18:14 | |
Op naar 2019 dan maar | ||
Montelly | zondag 4 maart 2018 @ 18:14 | |
Alweer een tussenjaartje | ||
Sjemmert | zondag 4 maart 2018 @ 18:16 | |
RB is gewoon aan het sandbaggen | ||
Tinos85 | zondag 4 maart 2018 @ 18:31 | |
Hoogstwaarschijnlijk met Honda power. | ||
Floriz87 | maandag 5 maart 2018 @ 12:26 | |
Fakenews wat mij betreft (dat ERS verhaal). | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 12:31 | |
waarom zou dat fakenews zijn? | ||
Floriz87 | maandag 5 maart 2018 @ 12:34 | |
Omdat de eerste bewering hiervan op 3 maart werd geplaatst en geen enkele grote vertrouwenswaardige nieuwsbron dit sindsdien heeft overgenomen. Althans, niet voor zover ik heb kunnen vinden. | ||
nils7 | maandag 5 maart 2018 @ 12:38 | |
Volgens mij zijn ze vorig seizoen halverwege overgestapt op die nieuwe ERS. | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 12:39 | |
http://www.bbc.com/sport/formula1/43246098
| ||
Ener-G | maandag 5 maart 2018 @ 12:40 | |
Ik vrees het ook.. Renault kondigte al aan dat de eerste paar races vanwege de betrouwbaarheid de motor is teruggeschroefd En Mercedes zette met hun 0,5 sec voorsprong in de slotfase van de testdagen wel even een visitekaartje neer... | ||
Rossdale | maandag 5 maart 2018 @ 12:44 | |
Ach met die drie motoren dit jaar zal het vanaf halverwege dit seizoen gaan om welk team de minste gridstraffen gaat krijgen. Als de Renault heel blijft en Mercedes moet een aantal keer vanaf achteraan starten dan is alles mogelijk. | ||
Geralt | maandag 5 maart 2018 @ 12:50 | |
Competitievervalsing noemen ze dat ook wel. Zelfde waarom Max de F3 titel niet op zn naam wist te zetten. | ||
Geralt | maandag 5 maart 2018 @ 12:51 | |
Groot voorstander van onbeperkt motoren in kunnen zetten. Kun je dat niet betalen dan flikker je maar op uit de F1 en ga je maar spelen in de lagere Formule classes. | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 12:56 | |
ik weet niet of dat veel uit zou maken qua kansen | ||
Geralt | maandag 5 maart 2018 @ 13:00 | |
Dat weet ik ook niet, maar die gridstraffen slaan nergens op. Het F1 kampioenschap is geen endurance-race waarbij alles heel moet blijven imo. | ||
spectrumanalyser | maandag 5 maart 2018 @ 13:02 | |
het zal geen geheim (meer) zijn dat een vergoeding en reiskostenvergoeding gebruikelijk is bij dergelijke tv opnamen. men vraagt om 't geheim te houden, je zet zelfs een handtekening om het stil te houden. toch ga ik er vanuit dat iedereen weet dat je minstens een paar tientjes krijgt. Jinek/Pauw, Rijdende Rechter, De nieuwe maan, Opgelicht, Radar, overal minstens 20 euro p.p. als publiek. voor de mensen die alsnog naar Hilversum gaan met de auto, zet je auto net buiten het mediapark, in het kleine wijkje. 't scheelt je 8 tot 10 euro parkeergeld. | ||
truthortruth | maandag 5 maart 2018 @ 13:02 | |
Nooit zo'n fan geweest van pay-to-win games. | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 13:03 | |
die motoren moeten nu langer meegaan dan bij 24u van Le Mans, dat vind ik ook wel overdreven | ||
spectrumanalyser | maandag 5 maart 2018 @ 13:04 | |
wellicht dat Robert Doornbos z'n gage iets verhoogd heeft. Anders laat ie zichzelf opnieuw failliet verklaren. | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 13:05 | |
Al is het maar 1 motor per weekend, alles beter dan dit. | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 13:06 | |
Dit vond ik ook nog wel grappig van Renault
| ||
Montelly | maandag 5 maart 2018 @ 13:07 | |
Kunnen we voorzichtig spreken van een redelijk kansloos seizoen weer? | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 13:07 | |
ja te ernstig dat bericht | ||
Ener-G | maandag 5 maart 2018 @ 13:09 | |
Volgens mij willen ze gewoon van RB af, ze hadden toch ook al een deadline geeist ergens in april/mei dat RB duidelijk moest maken met wie ze verder zouden moeten gaan in 2019? Ik denk dat de kans levensgroot is dat het volgend seizoen gewoon RB-Honda wordt. | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 13:11 | |
Renault zelf rijdt toch ook met die oude zooi toch? En ja ze zullen vast van RBR af willen maar ze snijden zichzelf hier ook mee in de vingers. | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 13:12 | |
die deadline is een normale vastgestelde deadline
| ||
Floriz87 | maandag 5 maart 2018 @ 13:33 | |
Dank, volledig gemist. Had gehoopt dat je geen goede bron zou hebben, want dit is toch te triest voor woorden. Precies hetzelfde verhaal kun je vinden over seizoen 2017,toen werd er in januari meen ik beloofd dat er een nieuw ers systeem zou komen voor seizoen 2017. Willen ze van hun klanten af ofzo? | ||
Geralt | maandag 5 maart 2018 @ 13:41 | |
Ik koop geen Renault en geen Red Bull meer!!!! Dat zal ze leren!!!! | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 13:42 | |
Ik zou sowieso nooit een Renault kopen | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 13:44 | |
nee ook nooit de drang gehad toen ze wel goed waren in F1 | ||
Geralt | maandag 5 maart 2018 @ 13:48 | |
Een Clio RS voor erbij lijkt me wel leuk | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 13:49 | |
doe dan maar een alpine | ||
Floriz87 | maandag 5 maart 2018 @ 14:02 | |
Ik heb een Renault. Een Laguna. | ||
flipsen | maandag 5 maart 2018 @ 14:51 | |
Een Kangoo hier. Omdat het de enige auto was waar de 4 hondenhokken met enig fatsoen inpasten. Moet er wel eerlijk bij bekennen dat de motor me echt 100% positief heeft verrast (1.6 benzine), die gaat als een speer | ||
Peterselieman | maandag 5 maart 2018 @ 14:59 | |
De Renaults staan bekend om hun trekkracht onderin. Heb zelf wel gereden met de dieselvariant van de Kangoo en de Traffic. Die kwamen prima van hun plek | ||
Tarado | maandag 5 maart 2018 @ 15:02 | |
Claire krijgt weer wat extra korting dit jaar
| ||
opreis | maandag 5 maart 2018 @ 17:40 | |
Paddy zal vast wel weten of ze alles krijgen of niet | ||
Fir3fly | maandag 5 maart 2018 @ 17:47 | |
En iedereen maar schreeuwen dat Red Bull niet zo moet zeiken over motoren... | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 18:28 | |
DeeBee | maandag 5 maart 2018 @ 18:35 | |
RenaultGoden Dit zat er natuurlijk al aan te komen, die falers maken niks klaar en de achterstand zal groter dan ooit zijn (zowel op gebied van vermogen als betrouwbaarheid). Alleen Merc vs. Ferrari zou nog leuk kunnen worden! | ||
sasquatsch | maandag 5 maart 2018 @ 18:36 | |
Ze zullen vast wel alles krijgen, maar of ze alles mogen gebruiken is een tweede. Ik herinner me nog het verhaal van Lotus uit 2015, waar ze tijdens de race tijdelijk van Mercedes een andere setting mochten gebruiken om Ferrari voor te blijven. Daarna hebben ze die setting niet meer mogen gebruiken. Maar het gerucht gaat dat de FIA deze regel heeft aangescherpt op aangeven van Toro Rosso, die vorig seizoen klaagde dat ze mindere motoren kregen van Renault. | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 19:14 | |
Is er ooit een team van motor gewisseld midden in het seizoen? Ik kan me voorstellen dat Helmut letterlijk ontploft als Renault het weer verkloot. | ||
sasquatsch | maandag 5 maart 2018 @ 19:25 | |
Ja, maar begin jaren '90 voor het laatst, volgens mij. | ||
Fopje | maandag 5 maart 2018 @ 19:31 | |
Zou wel goud zijn als ze al een b-spec chassis hebben klaarliggen waar die Honda heel mooi in past. | ||
Weltschmerz | maandag 5 maart 2018 @ 19:33 | |
Hij kan zichzelf ook voor de kop slaan natuurlijk. Je zit met een motorenfabrikant die ook een eigen team heeft en nog een topteam bedient. Dan heb je geen regie over de situatie, en moet je maar afwachten wat het ambitieniveau is van het eigen team zolang die toch niet om het WK mee kunnen doen met de eigen auto. Marko had ook op Honda kunnen gokken natuurlijk, maar ja, dan moet je wel zo graag willen winnen dat je bereid bent veel podia en punten te riskeren. | ||
Fir3fly | maandag 5 maart 2018 @ 19:33 | |
Honda kiezen is helemaal geen gok, je weet dan 100% zeker dat je nog slechter af bent. | ||
sasquatsch | maandag 5 maart 2018 @ 19:35 | |
Kans is klein want dan verliezen ze waarschijnlijk veel prijzengeld. Beide varianten worden als aparte constructeur gezien. | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 19:42 | |
Hmm... ze kunnen de Honda toch ook gewoon onder Tag Heuer hangen? Die kans is enigszins aanwezig aangezien RBT een deel van de onderdelen heeft gemaakt voor de STR. En in mei moet al ongeveer duidelijk zijn of RBR met Honda verder gaat of niet... Ik denk dat Newey het nogal druk gaat krijgen dit jaar | ||
Tinos85 | maandag 5 maart 2018 @ 20:00 | |
Ik lees nu overal dat de keuze in mei rond de grand prix van Barcelona gemaakt moet zijn. Maar afgelopen seizoen was de switch van Torro Rosso pas na de zomerstop toch? | ||
Montelly | maandag 5 maart 2018 @ 20:05 | |
Ooit....ooit komt een moment voor RB dat ze net als Ferrari en Mercedes hun wagen en onderdelen gereed hebben voor aaanvang van het seizoen. | ||
SnowOokami | maandag 5 maart 2018 @ 20:14 | |
Die regel was er sowieso al, heeft meer te maken dat een team nooit zonder motor komt te zitten. En dat de fabrikant tijd nodig heeft om de extra capaciteit voor de assemblage op of af te bouwen. Toro Rosso en McLaren hebben in principe van contract geruild, daarom kan dat later. | ||
Tinos85 | maandag 5 maart 2018 @ 20:26 | |
Duidelijk, thanks. | ||
Coelho | maandag 5 maart 2018 @ 21:12 | |
Meen je serieus dat er mensen betaald worden om in het publiek te gaan zitten?? Ik ben in de tijd Jos Verstappen een aantal keren in de studio geweest en dan was je blij als je erbij mocht zijn. Samen naar de race kijken en bij een TV-opname zijn. Je kreeg een broodje en een paar glazen cola en moest moeite doen om een kaartje te bemachtigen. | ||
aesop | maandag 5 maart 2018 @ 21:58 | |
Dan moet Renault wel zo falen dat het seizoen zinloosis geworden. Maar ik vind dat we wat al te pessimistisch zijn. Denken we de valse start van afgelopen jaar weg, de vele uitvalbeurten van Max ook, dan was Max bij de eerste drie geeindigd. Dit jaar verwacht ik eigenlijk dat Max op hetzelfde niveau zit als in de laatste 7 grand prix’. | ||
Klummie | maandag 5 maart 2018 @ 22:07 | |
| ||
ondeugend | maandag 5 maart 2018 @ 22:11 | |
Misscien heeft Ricciardo snot? | ||
BadderHaring | maandag 5 maart 2018 @ 22:12 | |
Voor zijn ogen van vorig seizoen nog? | ||
Ferry_76 | maandag 5 maart 2018 @ 22:21 | |
Ja, Life heeft in 1990 hun belachelijk langzame en onbetrouwbare W12 midden in het seizoen omgeruild voor een Judd V8, en Coloni heeft datzelfde jaar de (Door Motori Moderni gebouwde) Subaru Boxer 12 omgeruild voor een Cosworth V8, om een paar voorbeelden te noemen. Was toen natuurlijk wel een stuk makkelijker. | ||
sasquatsch | maandag 5 maart 2018 @ 22:29 | |
March/Footwork heeft het jaar erop de Porsche ook ingeruild voor de Cosworth V8. Het kan tegenwoordig nog steeds. Het staat in ieder geval in de Sporting Regulations. Maar zoals ik al zei wordt het (toen en nu) gezien als twee verschillende entries. | ||
ondeugend | maandag 5 maart 2018 @ 22:47 | |
Nee op zijn bovenlip Volgens het AD is hij ziek(jes) | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 07:48 | |
Ja klopt dat wel? daar heb je nog geen antwoord op gegeven... RBR rijdt met "Tag Heuer" en niet met Renault. | ||
nils7 | dinsdag 6 maart 2018 @ 07:56 | |
Nee met Aston Martin zelfs | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 08:04 | |
Volgens mij is de officiële naam "Aston Martin Red Bull Racing Tag Heuer" Er wordt ook verwezen naar de Tag Heuer V6 motor 😇 Dus ja... Misschien is het een loophole voor dit soort situaties? | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 08:36 | |
Als ze de Honda ook als Tag Heuer badgen misschien niet. Dat weet ik zo niet. Als het Red Bull Racing - Honda wordt is het in ieder geval een andere constructeur voor het constructeurskampioenschap. Dat is altijd 'chassisnaam - motor'. | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 08:41 | |
Ik doe alvast mijn broek uit | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:00 | |
VES al naar buiten RBR kampioen Rijdt overigens weer rond met een aero rake. Daar weten ze het fijne nog niet van dus [ Bericht 23% gewijzigd door Frozen-assassin op 06-03-2018 09:10:19 ] | ||
HerrFritz | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:12 | |
Bottas kampioen xD | ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:15 | |
Marcedes heeft het weer prima voor elkaar | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:16 | |
Mercedes nu al een lange run Die hoeven niks meer uit te vinden | ||
DeeBee | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:19 | |
Die rijden naar de maan en terug met 1 motor als het moet... | ||
KingRadler | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:20 | |
hopen dat Ric morgen nog ziek is kan Max nog extra rondjes rijden. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:33 | |
Max is weer buiten | ||
mikieu | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:34 | |
Het gerucht gaat dat Ric helemaal niet ziek is. Hij wou donderdag de middag het stuur overnemen van Max, dit werd niet toegelaten. Om max terug te pakken zou hij zich nu ziek hebben gemeld zodat hij de beste dagen zou kunnen rijden als payback.. | ||
KingRadler | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:35 | |
je maakt een grapje | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:36 | |
Eerste tijd 1:22.656 soft | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:37 | |
1:22.340 | ||
Tarado | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:40 | |
sterk verhaal wel | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:40 | |
Bottas 1:21.044 medium | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:42 | |
Bottas 1:20.756 Max 1:21.773 | ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:42 | |
Met Bottas op M en Max op S | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:45 | |
| ||
KingRadler | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:47 | |
Ik lees nu net dat het niet zeker is dat Ric morgen gaat rijden. Hij blijkt toch goed ziek te zijn. Anders rijd Max wel de hele week, geen probleem toch. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:50 | |
Alleen Max buiten | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:51 | |
Bottas ook buiten. Toch weer binnen. Max zo ook naar binnen. | ||
Abdus18 | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:51 | |
grappig vleugeltje bij renault | ||
mikieu | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:51 | |
Ja sowieso, komt van de redactie van f1today Die hadden dit opgevangen | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:52 | |
Magnussen buiten. | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:54 | |
Vorige week was de Mercedes blijkbaar langzamer in de long runs dan Ferrari en Red Bull. | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 09:59 | |
Volgens mij zijn er regels voor hoe vaak/lang iemand mag testen | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:03 | |
Stoffel voor 2e keer stilgevallen. Beetje te weinig benzine erin wellicht | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:06 | |
Of problemen met de fuel pump. Een bekend probleem met de Renault motoren. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:23 | |
Ik klok net in.... 23 ronden kan niemand Max meer afpakken zie ik. Straatfeest? | ||
Karstman | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:29 | |
27 alweer, WDC confirm? | ||
HansvanOchten | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:31 | |
Wel matige tijden op de SS. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:33 | |
Ultrasoft toch? | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:33 | |
Ja | ||
TagForce | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:34 | |
Nee, er zijn regels voor hoe vaak een team mag testen... Tussen 1 februari en het begin van het seizoen mogen teams meedoen aan 2 team tests van 4 dagen elk. 1 van deze dagen mag gereserveerd worden voor testen in natte omstandigheden. Na de start van het seizoen mogen de teams meedoen aan 2 team tests van 2 dagen elk op een circuit waar net een grand prix is geweest. De tests moeten binnen 36 uur na het eindigen van de GP starten. Deze tests moeten gereden worden met rijders uit het Young Driver Program (coureurs die minder dan 3 GPs hebben gereden). Daarnaast mag de bandenfabrikant 25 dagen testen op verzoek van de FIA, en deze tests mogen alleen gebruikt worden voor bandentests. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:36 | |
Gasly 1:21.653 soft. Bijna even snel als Max. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:37 | |
Gasly 1:20.973 | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:38 | |
Ik concludeer; mislukt seizoen weer voor RBR | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:41 | |
| ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:42 | |
Max naar buiten | ||
Tinos85 | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:44 | |
Kut Honda weer! | ||
Dven | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:45 | |
RIP RB | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:46 | |
Max 1:21.325 Ultra | ||
Montelly | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:47 | |
Mercedes duik zometeen onder 1:19:00 | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:48 | |
Maar als dit zo doorgaat rijdt hij mooi 200 ronden vandaag | ||
Dven | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:49 | |
Misschien kan hij op hypersofts wel aan de tijd van Gasly geraken | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:49 | |
| ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:53 | |
36 rondjes | ||
Bensel | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:53 | |
zegt natuurlijk niks. Hij is nu bezig met banden testen. Data verzamelen, omdat dat vorige week niet mogelijk was. Tijden zeggen nog weinig | ||
Sunri5e | dinsdag 6 maart 2018 @ 10:59 | |
Die Honda gaat toch wel erg lekker zeg. | ||
GM78 | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:01 | |
Ik weet dat we nog niet te veel naar de tijden moeten kijken op dit moment. Maar ik ben op het moment nog niet echt onder de indruk van Max qua tijden. | ||
mikieu | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:05 | |
Hou toch op man.. | ||
Tarado | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:06 | |
weer een reden om die niet serieus te nemen | ||
Sunri5e | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:06 | |
Het is wel duidelijk dat de Renault "by far" de slechte krachtbron heeft. | ||
Tarado | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:06 | |
qua vermogen bedoel je? | ||
Sunri5e | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:07 | |
Ja vermogen/topsnelheid. Ik vind het knap dat Honda blijkbaar een hele grote stap heeft kunnen zetten qua topsnelheid en betrouwbaarheid voor zover het er nu naar uit ziet. Renault lijkt te blijven hangen op vorig jaar. | ||
spectrumanalyser | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:08 | |
hohohoho, men had al aangegeven dat de motor in een meer betrouwbare modus zou lopen. eerst betrouwbaarheid, dan snelheid. | ||
Tarado | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:08 | |
denk dat ze nog wel boven Honda zitten momenteel maar komen wel tekort tov Ferrari en vooral Mercedes | ||
Sunri5e | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:09 | |
Maar dat zal bij Honda toch ook wel zijn? Af denk je dat die na het debacle van afgelopen seizoen direct die powerunit op vol vermogen laten draaien? | ||
Sunri5e | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:11 | |
Dat lijkt blijkt tot nu toe nog niet de afgelopen tests. Die Honda draait 10km per uur harder onder een Torro Rosso waarvan je verwacht dat die een mindere auto hebben dan RBR, McLaren en Renault. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:12 | |
Max heeft iig de laatste sessie met Heras hekwerk gereden | ||
KingRadler | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:12 | |
Max moet eens normaal gaan rijden, dit hekwerk is niet om aan te zien. | ||
Tarado | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:13 | |
dat zegt me nog te weinig | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:15 | |
Ricciardo heeft testdag 1 gewonnen hoor | ||
Sunri5e | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:16 | |
Ik zie het toch erg sober in voor de Renault teams dit jaar. | ||
truthortruth | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:18 | |
Max terug naar Torro Rosso.... | ||
Jester65 | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:21 | |
Ja, wat dat betreft denk ik dat de verhoudingen niet wezenlijk veranderd zijn ten opzichte van vorig jaar. | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:22 | |
RBR gaat pitstops oefenen. Dat wordt weer schroeien | ||
GM78 | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:24 | |
Hou lekker zelf op. De testdagen zijn al jaren een betrouwbare indicatie hoe de teams er voor staan. Feit is dat Mercedes en Ferrari vrij gemakkelijk in de 1:20 duiken en Max er toch één of anderhalve seconden achter zit. | ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:26 | |
Ja en RIC vorige week 1:19 met M. Dus Max wordt opeens om de oren gereden door RIC zeker? Het zegt geen reet als je niet weet wat ze testen en met hoeveel brandstof ze rijden. Neemt niet weg dat ik geen wonderen verwacht van RB dit jaar, want Renault... | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:27 | |
| ||
bedachtzaam | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:28 | |
Niet dat ik het niet met je eens ben, maar Ricciardo zijn snelste tijd was een 1.20.1 | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:29 | |
Op mediums. | ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:29 | |
My bad, maar nog altijd dik een sec sneller dan Max nu met een veel hardere band onder de wagen van Ric toen (en koudere baan). | ||
Abdus18 | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:29 | |
met -30 graden..... | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:30 | |
Max reed zijn snelste tijden vanmorgen in long runs, niet één snel rondje. | ||
mikieu | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:34 | |
Dat is waar, maar ik denk dat we moeten kijken of max dit vanmiddag ook doet. Dit is eigenlijk de eerste nuttige dag, dus deze verschillen zeggen nu nog weinig. Is dit morgen/woensdag nog zo geef ik je gelijk. | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:38 | |
Wel ironisch... eerste motor falen deze testdagen bij de McLaren Renault | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:38 | |
Max 1:21.557 medium | ||
mikieu | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:40 | |
Maar he! We draaien rondjes. Terwijl mercedes gewoon weer de meeste kilometers maakt. Die lijken weer van een andere planeet te komen. | ||
XL | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:41 | |
Bij de bbc las ik een analyse waar ze rondetijden van lange stints met benzinegewicht compenseerden. Daar was max heel snel. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:43 | |
Max 1:21.107 medium 49 rondjes | ||
bedachtzaam | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:43 | |
Plus hetzelfde verhaal als vorig jaar steekt weer op over de batterij. | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:44 | |
| ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:45 | |
Wat is er met de Hulk aan de hand? Weinig rondes | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:45 | |
Hij heeft de 50 rondjes al gehaald voor de lunch | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:48 | |
1:20.905 | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:48 | |
1.20.905 op mediums ALL ABOARD ON THE HYPETRAIN | ||
Jester65 | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:48 | |
Op medium banden. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:49 | |
Nou Max alweer wereldkampioen! | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:49 | |
Zo zie je maar; zo is het niks en zo is het weer hoezee. Ik wacht wel met conclusies trekken tot na de testweek | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:52 | |
Max wdc! | ||
Dven | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:53 | |
Dven als Verstappen veel trager is up de ultrasofts : RIP RB Dven als Verstappen goede tijden op de mediums neerzet : Tijden zeggen nu nog niets | ||
Kleffe_Dop | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:53 | |
VIP tickets zijn geboekt! ALL ABOARDDD | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:55 | |
Ik las een analyse bij motorsport magazine waar Ferrari het snelst was in de long runs op 0.2 s gevolgd door Red Bull en Mercedes daar nog een eind achter. https://www.motorsportmag(...)testing-inside-times | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:56 | |
1:20.649 Medium Genot | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:57 | |
Thanks nog voor de link! | ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 11:58 | |
Vet en Bot moeten nog naar binnen met hun softs. Max rijdt deze dag uit op de medium en pakt de zege | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:03 | |
Max in de pit. | ||
DeeBee | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:04 | |
Tweede zege op Barcelona! | ||
Jester65 | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:06 | |
Max heeft er 63 rondjes op zitten. Netjes. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:06 | |
Vettel nu op mediums. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:12 | |
| ||
Jester65 | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:17 | |
McLaren heeft blijkbaar problemen met de koeling:https://www.autosport.com(...)est-two-day-one-2018 | ||
Weltschmerz | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:17 | |
Wel weinig inhaalacties. | ||
alpeko | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:22 | |
Net een echte race Is DRS wel enabled? | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:25 | |
| ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:26 | |
Vettel 2 tienden sneller op mediums. RIP RBR | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:26 | |
| ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:36 | |
71 rondjes | ||
GM78 | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:48 | |
Iemand toevallig nog een link naar een betrouwbare livestream? | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:50 | |
Die lijken er vandaag niet te zijn helaas | ||
GM78 | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:51 | |
Oké dat is jammer | ||
HerrFritz | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:55 | |
de top 3 is lekker rondjes aan het tuffen, nu allemaal al op de 80+ | ||
daNpy | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:56 | |
2016 belde, ze willen hun post terug. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:56 | |
85 rondjes en nu lunchen | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:58 | |
Lekker veel data binnen gehaald | ||
HerrFritz | dinsdag 6 maart 2018 @ 12:58 | |
Haha ninja edit! | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:02 | |
| ||
Mikey92 | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:04 | |
| ||
HerrFritz | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:04 | |
En Seb moet weer doorrijden hoor, terwijl de vlag al is gevallen, toch nog ff rondje meer dan Max willen rijden. Bottas ook [ Bericht 7% gewijzigd door HerrFritz op 06-03-2018 13:05:23 (Bottas ook) ] | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:09 | |
Vandoorne deed ook nog een paar extra rondjes. | ||
sasquatsch | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:10 | |
De tijden van vanmorgen
| ||
Weltschmerz | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:18 | |
Iemand enig idee wat het verschil tussen softs en mediums is bij deze temperaturen? | ||
DeeBee | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:21 | |
McLaren gaat wel vaker extreem in hun ontwerpen, maar dit klinkt niet al te best voor ze... RBR kan in ieder geval flink testen zo, valt niet tegen het aantal ronden. | ||
KingRadler | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:26 | |
benieuwd of Max morgen weer naar buiten gaat | ||
Sounddragon | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:34 | |
nee, want dan is het Ziecciardo zijn beurt. Overmorgen weer, dan zitten we lekker ergens in het zonnetje mee te genieten | ||
Sounddragon | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:35 | |
ja, de softe zijn dan harder dan de mediums, als het min 25 is ook trouwens | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:38 | |
Ja als die niet meer ziek is hé | ||
King_Merc | dinsdag 6 maart 2018 @ 13:42 | |
Best een flinke undercut bij de sidepods van de Williams | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 14:02 | |
Hij mag ff chillen | ||
Rossdale | dinsdag 6 maart 2018 @ 14:15 | |
Moeten ze ook gaten in hun bodywork gaan zagen zoals RBR een aantal jaar terug? | ||
Sounddragon | dinsdag 6 maart 2018 @ 14:24 | |
undercut? was dat niet een inhaalaktie door middeel van een vroege pitstop? en dat verstoppen ze in een sidepot of wat? | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 14:31 | |
Lewis klimt omhoog Dat is geen verrassing...... | ||
Jester65 | dinsdag 6 maart 2018 @ 14:33 | |
@Rossdale Daar lijkt het wel op: | ||
Rossdale | dinsdag 6 maart 2018 @ 14:39 | |
Wauw, als ze nu tegen de problemen aanlopen die RBR jaren terug al had dan gaat dit weer een moeizaam jaar voor ze worden. Achja, in principe verdienen ze het ook wel om het slechtst presterende Renault-powered team te zijn dit jaar. Honda zwartmaken, sponsoren weg zien lopen om veel te hoge bedragen te eisen, Dennis buitenpleuren, Renault koste wat het kost binnenhalen om Alonso maar te houden etc. Het team is voor mij al zijn charme kwijtgeraakt de afgelopen jaren | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:10 | |
Live stream https://www.pscp.tv/w/1vAxRVYwvPgxl?q=f1 | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:12 | |
Dat is 100 | ||
Karstman | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:19 | |
En 104, 1 meer dan Vettel | ||
chiren | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:46 | |
Goeie stream dit thanks. Het is alleen niet heel spannend. Wel Max al filnk vaak voorbij zien schieten. Toch klinken die V6'en wel bruut bij het downshiften. | ||
Fer | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:46 | |
Of Renault geeft de cooling specs op met de Franse natte vinger | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:49 | |
Matige middag voor Toro Rosso. Hartley nog niet de baan op geweest. Max heeft Vettel bijna ingehaald | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:52 | |
113 rondjes | ||
TagForce | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:52 | |
En de McLaren staat weer eens stil. | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:53 | |
Vandoorne weer stilgevallen | ||
franklop | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:53 | |
Gras is groen | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:53 | |
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:54 | |
Sneu zeg! Ik gun Stoffel wel wat succesjes | ||
opreis | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:55 | |
Wordt steeds pijnlijker voor mclaren zo voordat het seizoen ook maar is begonnen | ||
bedachtzaam | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:57 | |
Best een bekende plek ook. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 15:57 | |
Ook nog een paar meter te ver doorgeschoten, anders had ie schutkleur gehad en was het niet in de pers gekomen | ||
ChilllayD | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:01 | |
😂😂 | ||
beantherio | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:04 | |
Andere motor, niet helemaal andere problemen. | ||
Nattekat | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:06 | |
Vertel me liever wanneer ie rijdt. | ||
Tinos85 | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:06 | |
Je vraagt je inderdaad af of de problemen daadwerkelijk door Honda kwamen. | ||
S95Sedan | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:06 | |
McRenault Toro Rosso | ||
Karstman | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:08 | |
Ik weet niet of het toeval is maar op het kruispunt voor het kantoor hier heeft ook net een Renault een kwartier stilgestaan. Politie erbij en die heeft hem weer aan de praat gekregen. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:19 | |
Wel leuk voor Gasly dat het zo goed gaat vandaag. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:24 | |
Max stilgevallen | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:25 | |
| ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:27 | |
lord_bono | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:27 | |
Vergeten bij te tanken? | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:32 | |
Rip Renault. | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:33 | |
| ||
Asschen_sukar | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:40 | |
Als het nog steeds motor 1 is weten ze nu hoeveel ze er nodig gaan hebben | ||
bedachtzaam | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:43 | |
Dat ze maar genoeg onderdelen produceren zodat het niet weer aan het eind van het seizoen het zelfde liedje word met oude opgelapte meuk. | ||
Floriz87 | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:45 | |
114 laps op 1 dag met een Renault motor, dat is natuurlijk de goden verzoeken. Max moet nog veel leren . | ||
GM78 | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:50 | |
Beter nu dan bij de eerst volgende race moeten we maar denken | ||
Smoofie | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:54 | |
Ripnault | ||
Smoofie | dinsdag 6 maart 2018 @ 16:55 | |
Miss well een lege tank | ||
Montelly | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:05 | |
#Hornerout | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:30 | |
| ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:38 | |
Even snel een Honda "Tag Heuer" erin schroeven | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:39 | |
Dat hij dan meteen even in de 1.19 rijdt. Dan is Max wereldkampioen | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:39 | |
Ik ben ook wel benieuwd naar wat er mis is | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:40 | |
Hij moet snel zijn... | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:41 | |
Boutje dolgedraaid? Kan zoveel zijn | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:42 | |
Nou ja meestal komt er wel een berichtje van de renstal zelf naar buiten. De geheimzinnigheid zal een reden hebben. En dus wil ik het weten! | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:43 | |
Tijdens de testweken? Ik heb nog niet veel verklaringen van de teams voorbij zien komen eigenlijk. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:44 | |
Max weer op de baan | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:44 | |
Max Genot | ||
jpjedi | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:47 | |
Berichtje tijdens testdagen? | ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:49 | |
RB14 leeft nog | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:49 | |
STR Honda:
| ||
KingRadler | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:49 | |
Red Bull was op | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:51 | |
Het brandstoflek van Max vorige week werd ook naar buiten gebracht | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 17:52 | |
Mwja, de rest van de teams zwijgen gewoon. | ||
ondeugend | dinsdag 6 maart 2018 @ 18:00 | |
In ieder geval heeft Max mooi 126 ronden gereden vandaag | ||
Frozen-assassin | dinsdag 6 maart 2018 @ 18:05 | |
Vergeleken met Ferrari en Mercedes nog een pak minder maar een productieve dag in ieder geval | ||
beantherio | dinsdag 6 maart 2018 @ 18:18 | |
126 rondes is nog steeds bijna twee complete raceafstanden. Qua verkregen data is dat niet verkeerd. | ||
franklop | dinsdag 6 maart 2018 @ 18:52 | |
Morgen geen lunchbreak. Dus 9 uur testgenot. | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 19:11 | |
STR Honda had een rem probleem melden ze net.
| ||
DKUp | dinsdag 6 maart 2018 @ 19:12 | |
Ik ben benieuwd of Riccardio morgen rijdt. | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 19:20 | |
Is hij al wel gespot rondom het circuit of bevindt hij zich buiten Spanje? | ||
Peterselieman | dinsdag 6 maart 2018 @ 19:40 | |
Ach. Zover ligt Monaco niet van Barcelona af | ||
Jester65 | dinsdag 6 maart 2018 @ 20:27 | |
Accuprobleempje dus.www.ad.nl | ||
Tinos85 | dinsdag 6 maart 2018 @ 20:44 | |
Accuprobleem komt Verstappen vast nog bekend voor van vorig seizoen | ||
ZaZoe | dinsdag 6 maart 2018 @ 21:00 | |
Peterselieman | dinsdag 6 maart 2018 @ 21:08 | |
De raad van pa opgevolgd. 15 meter later remmen dan de rest | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 21:09 | |
Die speedtrap snelheid van McLaren komt me bekend voor | ||
Tinos85 | dinsdag 6 maart 2018 @ 22:06 | |
https://twitter.com/verstappennl/status/971113202455990272?s=21 Ze hadden het probleem met de accu dus een beetje ‘uitgelokt’. | ||
Sinister-D- | dinsdag 6 maart 2018 @ 22:17 | |
vraag maar aan Montoya hoe goed Josje 15m later kon remmen | ||
SnowOokami | dinsdag 6 maart 2018 @ 22:20 | |
om McLaren te fucken? | ||
Sjemmert | dinsdag 6 maart 2018 @ 22:44 | |
Speedtrap is op s/f. | ||
Fir3fly | woensdag 7 maart 2018 @ 02:20 | |
Nou ja, mooi dat Alonso zich op WEC kan focussen dit seizoen . | ||
chufi | woensdag 7 maart 2018 @ 02:24 | |
Is Ricciardo wel beter morgenvroeg ? | ||
DeeBee | woensdag 7 maart 2018 @ 05:23 | |
Lol, no way dat ze daar al 330 rijden, of klappen ze even 360 per uur op Barcelona? Low drag (en vast ook low downforce) config dus voor RB als ze zulke snelheden halen! | ||
vannelle | woensdag 7 maart 2018 @ 05:28 | |
Max deed alleen maar wat hem verteld was om te doen, hoezo moet hij nog veel leren? | ||
Sounddragon | woensdag 7 maart 2018 @ 06:13 | |
Ik hoop dat 'ie het morgen nog doet, anders komen we voor niks | ||
Sinister-D- | woensdag 7 maart 2018 @ 07:30 | |
einde van het rechte stuk ja, niet s/f. | ||
Kreator | woensdag 7 maart 2018 @ 07:31 | |
GA je er naartoe? Veel plezier. | ||
mikieu | woensdag 7 maart 2018 @ 08:49 | |
Qft | ||
DKUp | woensdag 7 maart 2018 @ 08:54 | |
| ||
Nymphetic13 | woensdag 7 maart 2018 @ 08:58 | |
En nu is Kimi ziek, Vettel rijd iig de ochtend | ||
DKUp | woensdag 7 maart 2018 @ 09:00 | |
Bwoah | ||
KingRadler | woensdag 7 maart 2018 @ 09:10 | |
zou Ric ook maagproblemen hebben gehad. RB moet niet zo geheimzinnig doen. | ||
Tarado | woensdag 7 maart 2018 @ 09:11 | |
wat is het probleem dan? Maak er niet meer van dan het is | ||
Nymphetic13 | woensdag 7 maart 2018 @ 09:12 | |
F1TODAY.NL 7 maa 09:09:49 Red Bull zou gevraagd hebben aan kamp Verstappen of Max de (afgelopen) donderdag wilde delen met Ricciardo vanwege de regenachtige woensdag. Nog voor de vraag compleet was uitgesproken zou er direct resoluut 'nee' zijn gezegd. Daarop was Ricciardo boos/teleurgesteld etc, en RB is schijnbaar ook niet blij met de houding van het management van Max... en hoe dat nu verder gaat proberen we in de gaten te houden | ||
SnowOokami | woensdag 7 maart 2018 @ 09:12 | |
Verstappen en Ricciardo hebben gewoon zwaar ruzie | ||
Tarado | woensdag 7 maart 2018 @ 09:17 | |
gezonde rivaliteit is ook niks mis mee maar ik geloof hier toch heel weinig van | ||
#ANONIEM | woensdag 7 maart 2018 @ 09:21 | |
Nederlandse journalistiek, altijd op zoek naar een relletje. Spijkers op laag water. | ||
KingRadler | woensdag 7 maart 2018 @ 09:26 | |
Ric was dus niet ziek ik dacht dat het een grapje was. | ||
SnowOokami | woensdag 7 maart 2018 @ 09:27 | |
Ricciardo was toch woensdagavond al naar huis vertrokken? Beetje vreemd. Maar de media is idd goed in onrust stoken... alles voor de kliks. | ||
Peterselieman | woensdag 7 maart 2018 @ 09:37 | |
Zij moeten er van leven, dus hoe meer sensatie, hoe beter | ||
DKUp | woensdag 7 maart 2018 @ 09:37 | |
| ||
SnowOokami | woensdag 7 maart 2018 @ 09:38 | |
ik zie toch echt supersoft onder die auto zitten? blijkbaar toch hypersoft | ||
Frozen-assassin | woensdag 7 maart 2018 @ 09:39 | |
ALO 1.19 Wel op hypersofts | ||
SnowOokami | woensdag 7 maart 2018 @ 09:44 | |
Zul je zien dat Brendon zometeen een 1:19:5 rijdt op de mediums /rip McLaren | ||
Peterselieman | woensdag 7 maart 2018 @ 09:45 | |
En toch lijken ze verdacht veel op supersofts | ||
_-_ratjetoe_-_ | woensdag 7 maart 2018 @ 09:47 | |
Terecht, je gaat je grootste concurrent niet helpen. | ||
Frozen-assassin | woensdag 7 maart 2018 @ 09:48 | |
Ik weet niet hoe makkelijk het te zien is verder | ||
ondeugend | woensdag 7 maart 2018 @ 09:48 | |
Ik geloof er helemaal niks van | ||
Tarado | woensdag 7 maart 2018 @ 09:49 | |
ze doen niet anders tijdens de tests, alles wordt gedeeld |