abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178943101
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 20:56 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je er anders een screenshot van maken?
Je PayPal Transactie ID is niet je PayPal login! Beste is deze gegevens te verwijderen in je vorige berichten omwille van je eigen privacy redenen!

Je krijgt je Transactie ID als volgt.
Je logt in op je PayPal account. Je klikt op de betaling en onder Transactiereferentie zie je een nummer staan. Zou je dit nummer kunnen geven?
ja, zal ik doen.
wat betreft order nummer: wrdtl1.jpg
en de Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
pi_178955422
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook in orde. Gewoon beide meesturen in het ticket :)
Het pakketje is gisteren om 10.32 aangekomen volgens de tracking site van PostNL. Wanneer kan ik de refund verwachten?
Tevens heb in de verzendkosten ook nog niet teruggekregen
  CHI shopkeeper zaterdag 5 mei 2018 @ 20:08:56 #253
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178957903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:22 schreef ThaiT.20819 het volgende:

[..]

ja, zal ik doen.
wat betreft order nummer: [ afbeelding ]
en de Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
Ik heb doorgekregen dat je PayPal account niet geverifieerd is. Hierdoor kan de betaling van onze kant uit niet voltooid worden en blijft op "Pending" staan. Het beste is om contact met PayPal op te nemen om de transactie te annuleren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 17:12 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Het pakketje is gisteren om 10.32 aangekomen volgens de tracking site van PostNL. Wanneer kan ik de refund verwachten?
Tevens heb in de verzendkosten ook nog niet teruggekregen
De refund kan wel een meer als een week duren. Eerst moet er nog verschillende controles zijn. Pakketje met RMA nummer, product controle en meer dingen. Dan is het tevens nog afhankelijk van je gebruikte betalingsmethode. PayPal is het snelst qua verwerking.
Voor de verzendkosten heb je de factuur in het ticket gestuurd? Kan je anders het ticket nummer geven dan ga ik erachteraan :)
pi_178974348
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:08 schreef Gearbest het volgende:

De refund kan wel een meer als een week duren. Eerst moet er nog verschillende controles zijn. Pakketje met RMA nummer, product controle en meer dingen. Dan is het tevens nog afhankelijk van je gebruikte betalingsmethode. PayPal is het snelst qua verwerking.
Voor de verzendkosten heb je de factuur in het ticket gestuurd? Kan je anders het ticket nummer geven dan ga ik erachteraan :)
T18041969407
  CHI shopkeeper maandag 7 mei 2018 @ 10:23:54 #255
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178984816
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:55 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

T18041969407
Oke dan ga ik het doorgeven :)
pi_178990279
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dan ga ik het doorgeven :)
In het PayPal conflict werd mij verteld dat ik het conflict moet sluiten en er vervolgens voor een terugbetaling wordt gezorgd. Onderaan staat: "Dit probleem als opgelost markeren". Als ik echter hierop klik, krijg ik de melding: "Als dit probleem eenmaal is gemarkeerd als opgelost, kunnen er voor deze transactie geen verdere problemen meer worden ingediend. Als u nog bezig bent om met de verkoper tot een oplossing te komen, moet u dit probleem pas markeren als opgelost als alle terugbetalingen, retourneringen of vervangingen zijn voltooid.".

Als ik dit goed begrijp, kan het bedrag dan niet worden terugbetaald?
Of wordt het geld 'gewoon' aan mij betaald en kan ik het probleem dus gewoon als opgelost markeren?
  CHI shopkeeper maandag 7 mei 2018 @ 15:30:52 #257
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178991020
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:08 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

In het PayPal conflict werd mij verteld dat ik het conflict moet sluiten en er vervolgens voor een terugbetaling wordt gezorgd. Onderaan staat: "Dit probleem als opgelost markeren". Als ik echter hierop klik, krijg ik de melding: "Als dit probleem eenmaal is gemarkeerd als opgelost, kunnen er voor deze transactie geen verdere problemen meer worden ingediend. Als u nog bezig bent om met de verkoper tot een oplossing te komen, moet u dit probleem pas markeren als opgelost als alle terugbetalingen, retourneringen of vervangingen zijn voltooid.".

Als ik dit goed begrijp, kan het bedrag dan niet worden terugbetaald?
Of wordt het geld 'gewoon' aan mij betaald en kan ik het probleem dus gewoon als opgelost markeren?
Je hebt een PayPal conflict aangemaakt en niks hiervan gemeld naar mij toe.... Dat is niet zo heel slim en ik heb ook doorgekregen dat dit de reden is waarom er geen terugbetaling kan plaatsvinden.
Ik weet niet wanneer je een PayPal conflict hebt aangemaakt, maar dit moet je normaal doen als laatste redmiddel (enkel rele winkans als je pakketje niet bezorgd is)......
Doordat er een conflict loopt kan er geen enkele terugbetaling plaatsvinden. Theoretisch zou je immers via een terugbetaling geld terug krijgen en dan eventueel nog via het conflict. Je moet dus eerst het conflict sluiten. Dan kan ik weer alles opnieuw in gang zetten. Wel weer dubbel werk trouwens. Als je het conflict open laat staan kan ik niks meer doen en zul je het zelf op moeten lossen. Gelieve laten weten of je het conflict open/gesloten laat en of het gesloten is.
pi_178991201
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je hebt een PayPal conflict aangemaakt en niks hiervan gemeld naar mij toe.... Dat is niet zo heel slim en ik heb ook doorgekregen dat dit de reden is waarom er geen terugbetaling kan plaatsvinden.
Ik weet niet wanneer je een PayPal conflict hebt aangemaakt, maar dit moet je normaal doen als laatste redmiddel (enkel rele winkans als je pakketje niet bezorgd is)......
Doordat er een conflict loopt kan er geen enkele terugbetaling plaatsvinden. Theoretisch zou je immers via een terugbetaling geld terug krijgen en dan eventueel nog via het conflict. Je moet dus eerst het conflict sluiten. Dan kan ik weer alles opnieuw in gang zetten. Wel weer dubbel werk trouwens. Als je het conflict open laat staan kan ik niks meer doen en zul je het zelf op moeten lossen. Gelieve laten weten of je het conflict open/gesloten laat en of het gesloten is.
PayPal conflict is gesloten
  CHI shopkeeper maandag 7 mei 2018 @ 17:45:07 #259
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_178994449
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:36 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

PayPal conflict is gesloten
Oke dan ga ik het opnieuw doorgeven :)
pi_178994817
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:45 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke dan ga ik het opnieuw doorgeven :)
Bedankt! Dan wacht ik even af :)
  CHI shopkeeper dinsdag 8 mei 2018 @ 10:59:35 #261
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179008764
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:07 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Bedankt! Dan wacht ik even af :)
Binnen 48 uur zou het verwerkt moeten zijn als het goed is :)
Laat even weten of het dan ontvangen is.
pi_179013943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:22 schreef ThaiT.20819 het volgende:

[..]

ja, zal ik doen.
wat betreft order nummer: [ afbeelding ]
en de Transactiereferentie: 7ET958765L981622P
ik kwam zojuist achter dat de betaling al voltooid is voor dat ik contact op kan nemen met paypal.
graag wil ik dat u nogmaals kan kijken of het daadwerkelijk zo is. mocht het zo zijn dan zou ik nogmaals willen vragen voor een refund.
pi_179036494
Mijn bestelling staat nu al bijna een week stil op:
Customs clearance processing complete.

Is er na te gaan om te kijken hoelang hij hierop nog zal blijven staan?
  CHI shopkeeper woensdag 9 mei 2018 @ 11:02:38 #264
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179037126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:51 schreef ThaiT.20819 het volgende:

[..]

ik kwam zojuist achter dat de betaling al voltooid is voor dat ik contact op kan nemen met paypal.
graag wil ik dat u nogmaals kan kijken of het daadwerkelijk zo is. mocht het zo zijn dan zou ik nogmaals willen vragen voor een refund.
Ik zal het nogmaals gaan vragen of het nu wel is doorgekomen en ze het kunnen terugboeken. Het kan zijn dat je PayPal account niet geverifieerd is en dat problemen geeft. Het beste is dan ook toch nog even contact met PayPal op te nemen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:27 schreef wroekel het volgende:
Mijn bestelling staat nu al bijna een week stil op:
Customs clearance processing complete.

Is er na te gaan om te kijken hoelang hij hierop nog zal blijven staan?
Helaas hebben we niet in de hand hoelang die op die status blijft staan. Dit verschilt dan ook voor elk pakketje. Je zult toch nog wel even geduld moeten hebben vrees ik.
pi_179037670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:02 schreef Gearbest het volgende:
s hebben we niet in de hand hoelang die op die status blijft staan. D
Was ik al bang voor. Helaas dan zullen we gewoon moeten wachten. Bedankt voor de snelle update :)
pi_179043470
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:00 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen dat je tevreden bent over het toestel. Wel heel jammer dat je deze hebt laten vallen. Normaal staat het IMEI nummer niet in de bestelbevestiging. Zou je mij het IMEI nummer via een PM willen sturen dan ga ik vragen of ze deze in de factuur kunnen zetten. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ga het vragen.
Al een update? Heb nog geen ticket binnengekregen namelijk. Als het niet mogelijk is dan kan dat ook natuurlijk, dan zal ik weer met de verzekeringsmaatschappij/reparateur contact op moeten nemen. :)
  CHI shopkeeper woensdag 9 mei 2018 @ 21:50:11 #267
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179051716
Let op: Mijn inbox was vol dus heb de laatste PM berichten niet ontvangen. De inbox is weer gedeeltelijk opgeschoond dus kan weer PM berichten ontvangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:34 schreef wroekel het volgende:

[..]

Was ik al bang voor. Helaas dan zullen we gewoon moeten wachten. Bedankt voor de snelle update :)
Graag gedaan :)

quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:23 schreef louis-lau het volgende:

[..]

Al een update? Heb nog geen ticket binnengekregen namelijk. Als het niet mogelijk is dan kan dat ook natuurlijk, dan zal ik weer met de verzekeringsmaatschappij/reparateur contact op moeten nemen. :)
Je zou wel een ticket moeten hebben ontvangen en heb het IMEI nummer nu meteen mee doorgegeven dus hoop dat het in orde komt. Ben er dus weer opnieuw mee bezig en weer in afwachting van verder bericht.
pi_179065736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Binnen 48 uur zou het verwerkt moeten zijn als het goed is :)
Laat even weten of het dan ontvangen is.
Heb het nog altijd niet ontvangen, inmiddels zijn er meer dan 48 uur verstreken
  CHI shopkeeper donderdag 10 mei 2018 @ 17:15:42 #269
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179066423
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:53 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Heb het nog altijd niet ontvangen, inmiddels zijn er meer dan 48 uur verstreken
Ok dan ga ik er weer achteraan, want toch wel vreemd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gearbest op 10-05-2018 17:41:29 ]
pi_179067396
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:15 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ok dan ga ik er weer achteraan, want toch wel vreemd.
Dan wacht ik weer even af. Ik ga ervan uit dat mijn PayPal adres bekend is?
  CHI shopkeeper donderdag 10 mei 2018 @ 18:37:29 #271
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179068099
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:23 schreef louis-lau het volgende:

[..]

Al een update? Heb nog geen ticket binnengekregen namelijk. Als het niet mogelijk is dan kan dat ook natuurlijk, dan zal ik weer met de verzekeringsmaatschappij/reparateur contact op moeten nemen. :)
Je zou nu een ticket in je account moeten hebben met ticketnummer: AT180505011044.
Je kan dit zien door in te loggen op je account en vervolgens naar My Tickets te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:00 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Dan wacht ik weer even af. Ik ga ervan uit dat mijn PayPal adres bekend is?
Je hebt daarmee je bestelling geplaatst dus dan is die bekend :)
pi_179068144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:37 schreef Gearbest het volgende:

Je hebt daarmee je bestelling geplaatst dus dan is die bekend :)
Ja daarom vond ik het raar, aangezien in de ticket staat: "If you do not have a Paypal account, please allow up to 7-14 business days."

Aangezien ik met PayPal heb betaald vond ik dit een beetje wazig eigenlijk
  CHI shopkeeper donderdag 10 mei 2018 @ 19:13:05 #273
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_179068934
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef Maxjek95 het volgende:

[..]

Ja daarom vond ik het raar, aangezien in de ticket staat: "If you do not have a Paypal account, please allow up to 7-14 business days."

Aangezien ik met PayPal heb betaald vond ik dit een beetje wazig eigenlijk
Standaard zinnetje gok ik :P . Heb inmiddels al aanvraag verstuurd naar hogere hand waar de betaling blijft.
pi_179069127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:13 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Standaard zinnetje gok ik :P . Heb inmiddels al aanvraag verstuurd naar hogere hand waar de betaling blijft.
Top, bedankt :)
pi_179070829
Probleem: Heb 2 producten besteld. Bij betalen had PayPal de bedragen telaat van me bank gehaald. Systeem heeft de orders automatisch gecancelled na 7 dagen maar het bedrag is alsnog over gemaakt dus dat zou ik wel graag terug willen hebben dan ;)
Voorkeur: Resend of Refund? Refund

Ordernummer 1: 18042500961814577340
PP Transactie ID 1: 5F525270H6391335V

Ordernummer 2: 18042500961814590889
PP Transactie ID 2: 0W412241RR682153X
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')