abonnement Unibet Coolblue
pi_177584484
Geen traditionele rode kaart van Blom *O*
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:30:03 #277
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177584570
Goaltje van Bergwijn was wel erg netjes hoor.
Jongen boekt progressie en dat onder een coach waarvan veel “kenners” roepen dat er geen spelers beter worden onder hem.
Zelfde geldt voor de gehele defensie (m.u.v. Brenet).
pi_177584614
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:30 schreef tja77 het volgende:
Goaltje van Bergwijn was wel erg netjes hoor.
Jongen boekt progressie en dat onder een coach waarvan veel “kenners” roepen dat er geen spelers beter worden onder hem.
Zelfde geldt voor de gehele defensie (m.u.v. Brenet).
Och wat was die slecht zeg.
pi_177584642
Heerlijke overwinning! Prachtig om te zien hoe zuur Ronald de Boer is bij Fox _O- Straks even Ajaxshowtime bezoeken en genieten van zure Ajacieden. Morgen Ajax punten zien verspelen en de platte kar kan uit de schuur. Heerlijk weekendje.
Land of the free. Home of the brave.
pi_177584670
Ohja Blom met die gele kaart voor Pereiro :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_177584681
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
En, hoe is het daar in AMERIKA ?
Genot.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:37:06 #282
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177584806
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:32 schreef Scarface88 het volgende:
Heerlijke overwinning! Prachtig om te zien hoe zuur Ronald de Boer is bij Fox _O- Straks even Ajaxshowtime bezoeken en genieten van zure Ajacieden. Morgen Ajax punten zien verspelen en de platte kar kan uit de schuur. Heerlijk weekendje.
Heb jij positiviteit pilletjes genomen? :P
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_177585010
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Heb jij positiviteit pilletjes genomen? :P
Ik word vrolijk van zure neusjes.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:43:43 #284
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_177585037
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:43 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik word vrolijk van zure neusjes.
wie niet _O_ _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:44:33 #285
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177585061
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:31 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Och wat was die slecht zeg.
Zijn ondergrens is zo ontzettend pijnlijk laag.
Tegen Feyenoord viel hij me niet tegen, maar dit was gewoonweg kut. Dat je hier de nul houdt mag een klein wonder heten.
pi_177585090
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:37 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Heb jij positiviteit pilletjes genomen? :P
:D
pi_177585094
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zijn ondergrens is zo ontzettend pijnlijk laag.
Tegen Feyenoord viel hij me niet tegen, maar dit was gewoonweg kut. Dat je hier de nul houdt mag een klein wonder heten.
ALLES ging over rechts. Maar dit had ook weinig te maken met dat ie aan de verkeerde kant stond. Hij kan gewoon niet verdedigen, zo absurd weinig tactisch verdedigend inzicht heeft die jongen.
pi_177585144
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zijn ondergrens is zo ontzettend pijnlijk laag.
Tegen Feyenoord viel hij me niet tegen, maar dit was gewoonweg kut. Dat je hier de nul houdt mag een klein wonder heten.
Soms doet hij ineens iets leuks maar het is echt een wonder dat zo'n slechte voetballer bij ons speelt.
pi_177585213
Hoezo is De Boer nou weer 'zuur'? Hij bespreekt enkel dat PSV niet voetbalt op de dominante manier waarop 'we' dat gewend zijn van de topploegen maar dat ze met een mix van mazzel en kunde toch weer gewoon gewonnen hebben. Dat zei die aanvoerder van Utrecht ook, en dat bedoelde Borst feitelijk ook toen hij zei dat we misschien gewoon 'goed voetbal' moeten herdefinieren. Het is misschien vervelend voor PSV-supporters dat niet het hele land diep onder de indruk is van het voetbal van PSV, maar zo is het nu eenmaal. Ze blijven winnen, en doen dat geweldig, en daar gaat het in eerste instantie om. Maar je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze ook naar andere facetten dan enkel de uitslag kijken lijkt me.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:55:35 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177585440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:49 schreef TruusHenk het volgende:
Hoezo is De Boer nou weer 'zuur'? Hij bespreekt enkel dat PSV niet voetbalt op de dominante manier waarop 'we' dat gewend zijn van de topploegen maar dat ze met een mix van mazzel en kunde toch weer gewoon gewonnen hebben. Dat zei die aanvoerder van Utrecht ook, en dat bedoelde Borst feitelijk ook toen hij zei dat we misschien gewoon 'goed voetbal' moeten herdefinieren. Het is misschien vervelend voor PSV-supporters dat niet het hele land diep onder de indruk is van het voetbal van PSV, maar zo is het nu eenmaal. Ze blijven winnen, en doen dat geweldig, en daar gaat het in eerste instantie om. Maar je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze ook naar andere facetten dan enkel de uitslag kijken lijkt me.
Gewend zijn? Wanneer hadden we de laatste kampioen die wekelijks dominant voetbal liet zien dan?

De eerste titel van Ajax onder Frank misschien?
pi_177585441
Kampioenuh
pi_177585467
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:49 schreef TruusHenk het volgende:
Hoezo is De Boer nou weer 'zuur'? Hij bespreekt enkel dat PSV niet voetbalt op de dominante manier waarop 'we' dat gewend zijn van de topploegen maar dat ze met een mix van mazzel en kunde toch weer gewoon gewonnen hebben. Dat zei die aanvoerder van Utrecht ook, en dat bedoelde Borst feitelijk ook toen hij zei dat we misschien gewoon 'goed voetbal' moeten herdefinieren. Het is misschien vervelend voor PSV-supporters dat niet het hele land diep onder de indruk is van het voetbal van PSV, maar zo is het nu eenmaal. Ze blijven winnen, en doen dat geweldig, en daar gaat het in eerste instantie om. Maar je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze ook naar andere facetten dan enkel de uitslag kijken lijkt me.
In Nederland mogen we alleen volgens de Hollandse School spelen blijkbaar. In Amsterdam is het voetbal uitgevonden en alles wat daarvan afwijkt is per definitie kut. Niemand van de Amsterdamse media gunt PSV de titel. Daarom is het heerlijk dat Ajax dit jaar weer met lege handen staat met hun "aantrekkelijk voetbal" _O-
Land of the free. Home of the brave.
pi_177585578
Ik vond dat ze bij Fox niet eens zo zuur waren hoor.
pi_177585690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik vond dat ze bij Fox niet eens zo zuur waren hoor.
Vond t ook meevallen, terecht commentaar. Er mag toch best gezegd worden na deze wedstrijd dat het niet verdomd denderend was en dat Utrecht prima meekwam?
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:05:37 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177585824
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:02 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Vond t ook meevallen, terecht commentaar. Er mag toch best gezegd worden na deze wedstrijd dat het niet verdomd denderend was en dat Utrecht prima meekwam?
Daar is niks mis mee.
Maar de Boer stelde dat FC Utrecht beter voetbal speelde, en dat je op die manier over een langere periode meer punten pakt dan op de manier waarop PSV speelt.
Maar waarom staat Utrecht dan niet bovenaan?
  Redactie Sport zaterdag 3 maart 2018 @ 21:10:20 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_177586001
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee.
Maar de Boer stelde dat FC Utrecht beter voetbal speelde, en dat je op die manier over een langere periode meer punten pakt dan op de manier waarop PSV speelt.
Maar waarom staat Utrecht dan niet bovenaan?
Utrecht was ook gewoon voetballend beter, maar in het voetbal speelt wel net iets meer een rol. Maar Utrecht was gewoon zwak in de afronding.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:11:58 #297
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177586058
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Utrecht was ook gewoon voetballend beter, maar in het voetbal speelt wel net iets meer een rol. Maar Utrecht was gewoon zwak in de afronding.
Ik ben het met je eens hoor, maar waarom de Boer zegt dat de manier waarop Utrecht voetbalt doorgaans vaker voor de winst zorgt, is me niet duidelijk.
Juist het spel van PSV zorgt voor de punten.
pi_177586083
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee.
Maar de Boer stelde dat FC Utrecht beter voetbal speelde, en dat je op die manier over een langere periode meer punten pakt dan op de manier waarop PSV speelt.
Maar waarom staat Utrecht dan niet bovenaan?
Ik denk dat hij het meer over spelopvattingen 'inzakken' versus 'spel maken' in een objectieve zin had. Met spel maken zal je meer wedstrijden winnen dan inzakken. Of je het daar mee eens bent is een ander verhaal.
pi_177586112
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:11 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar waarom de Boer zegt dat de manier waarop Utrecht voetbalt doorgaans vaker voor de winst zorgt, is me niet duidelijk.
Juist het spel van PSV zorgt voor de punten.
PSV speelde tegen Feyenoord voor het eerst met lef en speelde hun beste wedstrijd van het seizoen?
pi_177586293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:13 schreef TehRocks het volgende:

[..]

PSV speelde tegen Feyenoord voor het eerst met lef en speelde hun beste wedstrijd van het seizoen?
Nu weer indekken voor Willem II uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')