https://www.gpupdate.net/(...)ya-26-februari-2018/quote:Op maandag 26 februari 2018 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je ook ergens het aantal gereden rondjes makkelijk zien?
Ook op de link die ik net gafquote:Op maandag 26 februari 2018 10:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je ook ergens het aantal gereden rondjes makkelijk zien?
quote:Op maandag 26 februari 2018 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)ya-26-februari-2018/
quote:
twitter:McLarenF1 twitterde op maandag 26-02-2018 om 10:55:53 We’ll be back out on track soon - just need to remove that pesky gravel. #BarcelonaTest https://t.co/jfaXYmwoFN reageer retweet
Die zijn gewoon weer de topfavoriet.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
Mercedes zit al weer op 28 ronden terwijl de rest nog onder de 20 zit. Beetje frustrerend.
Kan natuurlijk andere tactiek zijn, maar snap niet zogoed wat je zo lang in de pit kan houden.quote:Op maandag 26 februari 2018 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
Mercedes zit al weer op 28 ronden terwijl de rest nog onder de 20 zit. Beetje frustrerend.
Als je nog aan je auto moet sleutelen ben je mooi te laat. Meer meters is meer data, zowel voor Aero als de motor. De motor telt toch nog niet mee voor het reglement, nu is het moment om dat ding te stresstesten.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kan natuurlijk andere tactiek zijn, maar snap niet zogoed wat je zo lang in de pit kan houden.
interpretatie cijfers, andere afstellingenquote:Op maandag 26 februari 2018 11:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kan natuurlijk andere tactiek zijn, maar snap niet zogoed wat je zo lang in de pit kan houden.
Als je na 10 ronden ziet dat je aero niet klopt, en je kan het gelijk oplossen is het zonde een dag te wachten.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je nog aan je auto moet sleutelen ben je mooi te laat. Meer meters is meer data, zowel voor Aero als de motor. De motor telt toch nog niet mee voor het reglement, nu is het moment om dat ding te stresstesten.
Misschien haalt er dit jaar wel 5x een ander team pole!quote:Op maandag 26 februari 2018 11:05 schreef Martinello het volgende:
Ik hoop zo dat dit niet wéér een Mercedes-jaar gaat worden. Maar helaas gaat het Bottas voorlopig weer akelig gemakkelijk af.
Pit in, vleugel bijstellen en doorrrr..... hele aero pakket kun je beter in de lunchpauze doen.quote:Op maandag 26 februari 2018 11:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als je na 10 ronden ziet dat je aero niet klopt, en je kan het gelijk oplossen is het zonde een dag te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |