abonnement Unibet Coolblue
pi_177286883
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
spelers die weg moeten naar mijn mening

toornstra
tapia
diks
bilal

spelers die waarschijnlijk niet meer bij feyenoord zullen spelen volgend seizoen

Jorgensen
Vilhena

Speler die op het eind van latijn zit

Kea

Spelers die gewoon bij de selectie moeten blijven ter aanvulling maar niet goed genoeg zijn
boetius
Larson

Kortom er moet weer een hoop gebeuren aan het eind van het seizoen.
Larsson geef ik nog wel een kans. Typisch zon speler die wat moet groeien in het team.

Dat er veel moet gebeuren is wel zeker ja. Zoals ik al zei moet je eigenlijk 50% doorselecteren. _O-

En Boetius mag blijven van jou?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 21:25:58 ]
  zondag 18 februari 2018 @ 21:28:57 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177286942
Je bent echt krankzinnig als je Boetius ter aanvulling wil gebruiken.

Dan moet ie toch ook zijn minuten maken zoals nu omdat Larsson gone is. En het kan gewoon écht niet
Laffe huichelaar
pi_177286960
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Je bent echt krankzinnig als je Boetius ter aanvulling wil gebruiken.

Dan moet ie toch ook zijn minuten maken zoals nu omdat Larsson gone is. En het kan gewoon écht niet
Ik geloof er nog wel in maar dat ventje moet gewoon coaching krijgen. Helaas lijkt Gio daar niet toe in staat, geen enkele speler wordt beter onder zijn bewind.
pi_177286967
Van Persie _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_177287046
De motivatie is er gewoon niet meer. PSV gaat het niet moeilijk krijgen volgende week.
pi_177287071
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
De motivatie is er gewoon niet meer. PSV gaat het niet moeilijk krijgen volgende week.
Natuurlijk wel
pi_177287131
Larsson, Van Persie, Berghuis

Prima aanval voor volgend seizoen. Jorgi verkopen en Vente als 2e spits, ik blijf Labyad een goede 10 vinden met Hansson als stand in. Daarachter heb je dan keuze voor Tapia, Amrabat, Ayoub en El Ahmadi.

Daar moet een nieuwe coach toch prima mee kunnen werken. Met het geld van Jorgensen kun je nog kijken naar een groot talent uit het buitenland.
pi_177287160
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson, Van Persie, Berghuis

Prima aanval voor volgend seizoen. Jorgi verkopen en Vente als 2e spits, ik blijf Labyad een goede 10 vinden met Hansson als stand in. Daarachter heb je dan keuze voor Tapia, Amrabat, Ayoub en El Ahmadi.

Daar moet een nieuwe coach toch prima mee kunnen werken. Met het geld van Jorgensen kun je nog kijken naar een groot talent uit het buitenland.
Ik heb eigenlijk nog niet gezien waarom die Vente zo’n geschikte speler is. Maar ik ken hem verder ook niet uit de jeugd.

Met van Persie als eerste spits kun je het seizoen niet ingaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 21:43:41 ]
pi_177287202
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog niet gezien waarom die Vente zo’n geschikte speler is. Maar ik ken hem verder ook niet uit de jeugd.

Met van Persie als eerste spits kun je het seizoen niet ingaan.
Huntelaar is ook 1e spits bij de buren.
Daarom zeg ik, van het geld kun je kijken naar een jong talent in het buitenland en die rustig brengen. Vente kun je dan verhuren, maar ik vind Vente toch wel een slimme spits maar moet meer fysiek kweken.
pi_177287234
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Larsson geef ik nog wel een kans. Typisch zon speler die wat moet groeien in het team.

Dat er veel moet gebeuren is wel zeker ja. Zoals ik al zei moet je eigenlijk 50% doorselecteren. _O-

En Boetius mag blijven van jou?
Ik heb liever Boetius als Bilal

Larsson ....Nee. ....Hij valt me zwaar tegen voornamelijk omdat hij veel te veel naar binnen trekt al rond de middenlijn. Dat doet boetius wel goed hij zoekt ten minste zijn tegenstander op en komt met een voorzat.

Ik vraag me ook af ligt het aan boetius of de andere spelers die bij al die voorzetten nergens te bekennen zijn.

Die ballen van boetius komen allemaal in het strafschopgebied en iedere keer niemand te bekennen en boetius krijgt iedere keer de schuld.
Ik heb het idee dat al die spelers te vroeg of te laat in het centrum staan.

Je moet uiteindelijk elke positie dubbel bezet hebben daarom denk ik dat boetius kan blijven.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177287345
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb liever Boetius als Bilal

Larsson ....Nee. ....Hij valt me zwaar tegen voornamelijk omdat hij veel te veel naar binnen trekt al rond de middenlijn. Dat doet boetius wel goed hij zoekt ten minste zijn tegenstander op en komt met een voorzat.

Ik vraag me ook af ligt het aan boetius of de andere spelers die bij al die voorzetten nergens te bekennen zijn.

Die ballen van boetius komen allemaal in het strafschopgebied en iedere keer niemand te bekennen en boetius krijgt iedere keer de schuld.
Ik heb het idee dat al die spelers te vroeg of te laat in het centrum staan.

Je moet uiteindelijk elke positie dubbel bezet hebben daarom denk ik dat boetius kan blijven.
Van mij mag Boetius ook nog steeds een kans blijven krijgen, maar die overmaat aan balverlies vandaag ligt niet aan andere spelers natuurlijk.
pi_177287360
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Huntelaar is ook 1e spits bij de buren.
Daarom zeg ik, van het geld kun je kijken naar een jong talent in het buitenland en die rustig brengen. Vente kun je dan verhuren, maar ik vind Vente toch wel een slimme spits maar moet meer fysiek kweken.
Maar Dolberg is eigenlijk ook een volwaardige eerste spits die je erachter hebt. Daarom in de context van Vente als tweede spits vind ik het geen goed plan.
pi_177287484
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar Dolberg is eigenlijk ook een volwaardige eerste spits die je erachter hebt. Daarom in de context van Vente als tweede spits vind ik het geen goed plan.
Maar die hebben wij nu niet. Je gaat niet kopen om het kopen. Daarom zeg als de kans komt kun je een speler als Romero bij PSV of Dolberg bij Ajax halen.
pi_177287574
Boetius was vandaag echt lachwekkend slecht.
#12 is not for sale!
pi_177287601
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:06 schreef Haringkop het volgende:
Boetius was vandaag echt lachwekkend slecht.
Het was inderdaad treurig. Begon al bij minuut 1. Kerel is ook nog steeds een jochie, is geen kerel geworden.
pi_177287684
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Maar die hebben wij nu niet. Je gaat niet kopen om het kopen. Daarom zeg als de kans komt kun je een speler als Romero bij PSV of Dolberg bij Ajax halen.
Je gaat niet kopen om het kopen nee. Dat hoeft toch ook niet? Feyenoord heeft afgelopen jaren prima eerste spitsen kunnen aantrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 22:11:55 ]
  zondag 18 februari 2018 @ 22:14:27 #267
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177287739
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
..............
Het ligt er maar net aan wat voor systeem wilt spelen en dus welke coach er komt. Maar denk ook dat vilhena vertrekt en boetius diks en bilal weg mogen. Tapia mag zeker blijven want die speelt het wk, gewoon al uit economisch oogpunt is dat slim om hem nog een jaartje te houden. Daarnaast heeft die jongen net als larson niet op zijn eigen positie vaak mogen spelen. Daarom mogen nog een jaartje blijven en nu laten zien wat ze kunnen op hun echte plekkie.

Met wat er aan spelersmateriaal over blijft inclusief ayoub en jorghenson (ik denk dat hij volgend jaar nog bij feyenoord speelt tot aan de winter) is met 2 spitsen spelen veel logischer qua investering omdat je dan op 1 positie na, alles dubbel bezet hebt. Dan hoef je nog maar 1 extra iemand aan te trekken voor op rechts die wil verdedigen en net als malacia/haps de achterlijn kan halen voor een mooie voorzet (moet concurerren met amrabat). Zoveel meer spelers heeft feyenoord bij een 2 spitsensysteem niet nodig en kan dus al het transferbudget worden aangewend voor een 1 kwalitatieve rechtsback die de achterlijn kan halen en als er nog geldt over is, 1 linksbenige topmiddenvelder ipv vilhena.

Als het een starre 433 coach betreft dan zijn we mijn inziens de lul en zie ik komend seizoen somber in. In dat opzicht is frazer nu geen slechte keuze, puur op basis van de selectie die je dit jaar hebt aangekocht en nog een tijdje mee voorruit moet. Bij mijn weten is frazer niet star (hoop ik).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_177287882
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:14 schreef govie het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan wat voor systeem wilt spelen en dus welke coach er komt. Maar denk ook dat vilhena vertrekt en boetius diks en bilal weg mogen. Tapia mag zeker blijven want die speelt het wk, gewoon al uit economisch oogpunt is dat slim om hem nog een jaartje te houden. Daarnaast heeft die jongen net als larson niet op zijn eigen positie vaak mogen spelen. Daarom mogen nog een jaartje blijven en nu laten zien wat ze kunnen op hun echte plekkie.

Met wat er aan spelersmateriaal over blijft inclusief ayoub en jorghenson (ik denk dat hij volgend jaar nog bij feyenoord speelt tot aan de winter) is met 2 spitsen spelen veel logischer qua investering omdat je dan op 1 positie na, alles dubbel bezet hebt. Dan hoef je nog maar 1 extra iemand aan te trekken voor op rechts die wil verdedigen en net als malacia/haps de achterlijn kan halen voor een mooie voorzet (moet concurerren met amrabat). Zoveel meer spelers heeft feyenoord bij een 2 spitsensysteem niet nodig en kan dus al het transferbudget worden aangewend voor een 1 kwalitatieve rechtsback die de achterlijn kan halen en als er nog geldt over is, 1 linksbenige topmiddenvelder ipv vilhena.

Als het een starre 433 coach betreft dan zijn we mijn inziens de lul en zie ik komend seizoen somber in. In dat opzicht is frazer nu geen slechte keuze, puur op basis van de selectie die je dit jaar hebt aangekocht en nog een tijdje mee voorruit moet. Bij mijn weten is frazer niet star (hoop ik).
Heel de jeugd speelt 433. Ze gaan echt geen 2 spitsensysteem hanteren.
  zondag 18 februari 2018 @ 22:24:04 #269
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177287913
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb liever Boetius als Bilal

Larsson ....Nee. ....Hij valt me zwaar tegen voornamelijk omdat hij veel te veel naar binnen trekt al rond de middenlijn. Dat doet boetius wel goed hij zoekt ten minste zijn tegenstander op en komt met een voorzat.

Ik vraag me ook af ligt het aan boetius of de andere spelers die bij al die voorzetten nergens te bekennen zijn.

Die ballen van boetius komen allemaal in het strafschopgebied en iedere keer niemand te bekennen en boetius krijgt iedere keer de schuld.
Ik heb het idee dat al die spelers te vroeg of te laat in het centrum staan.

Je moet uiteindelijk elke positie dubbel bezet hebben daarom denk ik dat boetius kan blijven.
Je hebt een fetish voor spelers die heel hard naar de achterlijn rennen, maar dat levert helemaal niets op. Niets mis met een creatieve buitenspeler die vaak naar binnen komt zoals Larsson
pi_177287929
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je gaat niet kopen om het kopen nee. Dat hoeft toch ook niet? Feyenoord heeft afgelopen jaren prima eerste spitsen kunnen aantrekken.
Nou dan laat ik me verrassen. Maar het geluk houdt een keer op. Kramer werd trouwens ook als 1e spits gehaald en Kazim.
Dan is Van Persie wel lekker als je die hebt en een creatieve 10 is ook een must
  zondag 18 februari 2018 @ 22:29:00 #271
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_177288019
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heel de jeugd speelt 433. Ze gaan echt geen 2 spitsensysteem hanteren.
Dan had je anders moeten inkopen als feyenoord. In heel de wereld spelen ze met 2 spitsen, behalve in tikkie takkie land.

Als je gustafson/larson dankzij 2 spitsensysteem achter de spits zet, dan staan ze direct op hun natuurlijke positie. Berghuis is wel goed, maar geen echte vleugelspeler vind ik. Hij kan daarom ook best spelen vanaf het middenveld in een 2 spitsensysteem als het moet. Eigenlijk bezit feyenoord in deze selectie geeneen echte goede vleugelspeler en de aankopen qua vleugelspelers vallen toch vaak door de mand, zie bilal etcetc. Nee 433 met 70% van deze selectie is niet haalbaar zonder nogeens zoveel geld uit te geven. Maar als je gewoon met 2 spitsen gaat spelen ongeacht details, dan haal je maximaal 2 spelers (1 rechtsback+1 vervanger voor vilhena) meer niet. Als ik van geel was dan zou ik het wel weten als ik mijn baan nog heb omstreeks juli. Daarom is denk ik het niet verlengen van Gio's contract erg belangrijk, dit gaat hem boven de pet. Ik denk dat Dick Advocaat het wel zou kunnen, die zit toch al in rotterdam, ook nog een optie.

[ Bericht 1% gewijzigd door govie op 18-02-2018 22:34:18 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 18 februari 2018 @ 22:29:45 #272
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_177288036
Gio, ga weg man, met je nietszeggende gelul. Het wordt met de week beroerder.
pi_177288493
Zo, ff Heracles weggetikt. Competitie ligt weer helemaal open. :Y
BFF met GGMM
pi_177288527
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:29 schreef govie het volgende:

[..]

Dan had je anders moeten inkopen als feyenoord. In heel de wereld spelen ze met 2 spitsen, behalve in tikkie takkie land.

Als je gustafson/larson dankzij 2 spitsensysteem achter de spits zet, dan staan ze direct op hun natuurlijke positie. Berghuis is wel goed, maar geen echte vleugelspeler vind ik. Hij kan daarom ook best spelen vanaf het middenveld in een 2 spitsensysteem als het moet. Eigenlijk bezit feyenoord in deze selectie geeneen echte goede vleugelspeler en de aankopen qua vleugelspelers vallen toch vaak door de mand, zie bilal etcetc. Nee 433 met 70% van deze selectie is niet haalbaar zonder nogeens zoveel geld uit te geven. Maar als je gewoon met 2 spitsen gaat spelen ongeacht details, dan haal je maximaal 2 spelers (1 rechtsback+1 vervanger voor vilhena) meer niet. Als ik van geel was dan zou ik het wel weten als ik mijn baan nog heb omstreeks juli. Daarom is denk ik het niet verlengen van Gio's contract erg belangrijk, dit gaat hem boven de pet. Ik denk dat Dick Advocaat het wel zou kunnen, die zit toch al in rotterdam, ook nog een optie.
Ik snap wat je bedoelt, ik denk alleen niet dat ze het gaan doen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 18 februari 2018 @ 23:01:43 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177288551
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 22:58 schreef DonRaja het volgende:
Zo, ff Heracles weggetikt. Competitie ligt weer helemaal open. :Y
Volgende week even die lampenkappen verbouwen en we doen weer helemaal mee.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')