abonnement Unibet Coolblue
pi_177203798
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Broekie. :D
Ik hoop zo oud als jij te worden. :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177203850
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:00 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik hoop zo oud als jij te worden. :7
Ik zal voor je duimen. Gewoon je eigen gang gaan, je niks laten wijsmaken en op tijd lekker ontspannen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 14:18:11 #53
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177204450
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:12 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nooit gedacht.
Ik ben van 58
Holy shit. Allemaal oudjes hier. Jij bent van het geboortejaar van mijn vader. :'(
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177204797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Holy shit. Allemaal oudjes hier. Jij bent van het geboortejaar van mijn vader. :'(
Ha ha, ja, maar ik kan je zeggen, hoe ouder je wordt hoe beter het wordt.
Ok, ik word langzamer en minder productief.
Maar als ik al die puberproblemen hier lees, dan denk ik, wat ben ik blij dat ik die kutleeftijd niet meer heb. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177204989
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:18 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Holy shit. Allemaal oudjes hier. Jij bent van het geboortejaar van mijn vader. :'(
Hoe oud ben jij dan?
pi_177205138
Je vergeet het belangrijkste: hoe ze parkeren/autorijden

Schots en scheef.
Het liefst voor de deur.
Ze blijven rustig 5 minuten de boel blokkeren omdat ze wachten tot er een parkeerplek recht voor de deur vrijkomt.
Ze smijten hun deur gewoon open zonder te kijken.
Ze maken deuken in jouw wagen.
Ze parkeren vooruit, ipv achteruit.
Ze rijden achteruit het parkeervak uit zonder te kijken.
5 Ferrari's op videoband!
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:00:02 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177205882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Terechte klacht, mij stoort het vooral dat dat tuig meestal de straat op gaat tijdens het spitsuur met alle gevolgen van dien, en hun boodschappen veelal na werktijd of in het weekend doen waardoor werkend Nederland nog meer tijd kwijt is om rekening te houden met de gepensioneerde graaiers.
:D
pi_177205961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:29 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ha ha, ja, maar ik kan je zeggen, hoe ouder je wordt hoe beter het wordt.
Ok, ik word langzamer en minder productief.
Maar als ik al die puberproblemen hier lees, dan denk ik, wat ben ik blij dat ik die kutleeftijd niet meer heb. :)
Dit *O*
Zaaaaaaliiiiiig!
Kon ik maar naar de puber versie van mijzelf terug gaan en mezelf een trap verkopen :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177205996
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit *O*
Zaaaaaaliiiiiig!
Kon ik maar naar de puber versie van mijzelf terug gaan en mezelf een trap verkopen :D
Precies.
Ik heb ook domme dingen gedaan en ben ook onzeker geweest. Als ik daar nu over nadenk dan denk ik: wat was ik toen een enorme lul. Jammer dat je dingen niet overnieuw kunt doen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177206000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Terechte klacht, mij stoort het vooral dat dat tuig meestal de straat op gaat tijdens het spitsuur met alle gevolgen van dien, en hun boodschappen veelal na werktijd of in het weekend doen waardoor werkend Nederland nog meer tijd kwijt is om rekening te houden met de gepensioneerde graaiers.
Nou maar weet je.. Er is heeeeel veel eenzaamheid onder de bejaarden. Echt triest! Dus wanneer ga je dan naar de winkel? Wanneer er geen kat is of net tijdens de gezellige drukte?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:32:15 #61
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_177206659
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je vergeet het belangrijkste: hoe ze parkeren/autorijden

Ze blijven rustig 5 minuten de boel blokkeren omdat ze wachten tot er een parkeerplek recht voor de deur vrijkomt.

Ze parkeren vooruit, ipv achteruit.
Als ze na die 5 minuten wachten ook nog eens 4 keer gaan steken om dat blik er achteruit in te krijgen zou ik helemaal gillend gek worden :'(
pi_177206943
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:08 schreef rubensanti het volgende:

[faalklacht van Millennial die bij de Aldi shopt en dan klaagt over het publiek aldaar]

antiklacht: schultenbrau
Faalklacht want je kan ook eerder je nest uitkomen i.p.v. tot in de middag van ons belastingeld te liggen luieren en niet productief te zijn in de maatschappij.
pi_177207060
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit *O*
Zaaaaaaliiiiiig!
Kon ik maar naar de puber versie van mijzelf terug gaan en mezelf een trap verkopen :D
Maar ja, bedoel je dan daadwerkelijk puber of jongvolwassene? Want ik was als puber, net als ieder ander denk ik, recalcitrant en dergelijke, maar ben nu 23 en woon al 5 jaar op mezelf, kan me niet voorstellen dat ik later niet terug zou willen naar deze tijd eerlijk gezegd.
pi_177207122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:47 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar ja, bedoel je dan daadwerkelijk puber of jongvolwassene? Want ik was als puber, net als ieder ander denk ik, recalcitrant en dergelijke, maar ben nu 23 en woon al 5 jaar op mezelf, kan me niet voorstellen dat ik later niet terug zou willen naar deze tijd eerlijk gezegd.
Sorry, maar 23 is niks.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177207189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:49 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Sorry, maar 23 is niks.
Nee qua leeftijd, in vergelijking met jou onder andere niet nee :P Maar ik ben al geruime tijd uit de pubertijd, dus vertel, wat verandert er dan nog zo sterk dat het later zoveel beter is? Ben gewoon benieuwd
pi_177207286
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee qua leeftijd, in vergelijking met jou onder andere niet nee :P Maar ik ben al geruime tijd uit de pubertijd, dus vertel, wat verandert er dan nog zo sterk dat het later zoveel beter is? Ben gewoon benieuwd
Laat ik maar praten vanuit mijzelf, om reacties te voorkomen.
Ik was met mijn 23ste nog steeds puber en nam niet alle verantwoordelijkheden van mijn daden die ik moest nemen. Ik heb in mijn twintiger jaren dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik was onzeker over mezelf, totaal, maar dan ook totaal onterecht. Ik had mijn studie af moeten maken, heb ik later moeten doen. Ik begon te jammeren dat ik 25 werd, terwijl je dan nog een kind bent.

In je twinitiger jaren neem je vooral geen besluiten die je wel had moeten nemen om je leven helemaal op orde te krijgen.

Van heel veel dingen heb ik geen spijt, achteraf:
nooit kinderen nemen. Nooit (moet je nooit doen)
Geen huis kopen, en zorgen dat je altijd je jeugd blijft houden.
Verder: altijd op tijd naar bed.

En als je ouder wordt, heb je veel meer geld, veel meer....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177207444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:55 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Laat ik maar praten vanuit mijzelf, om reacties te voorkomen.
Ik was met mijn 23ste nog steeds puber en nam niet alle verantwoordelijkheden van mijn daden die ik moest nemen. Ik heb in mijn twintiger jaren dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik was onzeker over mezelf, totaal, maar dan ook totaal onterecht. Ik had mijn studie af moeten maken, heb ik later moeten doen. Ik begon te jammeren dat ik 25 werd, terwijl je dan nog een kind bent.

In je twinitiger jaren neem je vooral geen besluiten die je wel had moeten nemen om je leven helemaal op orde te krijgen.

Van heel veel dingen heb ik geen spijt, achteraf:
nooit kinderen nemen. Nooit (moet je nooit doen)
Geen huis kopen, en zorgen dat je altijd je jeugd blijft houden.
Verder: altijd op tijd naar bed.

En als je ouder wordt, heb je veel meer geld, veel meer....
Interessant om te horen in ieder geval! Herken dat niet serieuze zeker wel van de eerste 2 jaren van mijn studie (en tevens van het op mezelf wonen), dat werd ook geen succes helaas _O- Maar het gaat nu wel aardig, dus ben benieuwd hoe ik er later op terugkijk...

En ja dat geld dat zie ik inmiddels ook wel zitten, teren op studentenbudget word je toch ook wel zat op een gegeven moment :')
pi_177207570
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Interessant om te horen in ieder geval! Herken dat niet serieuze zeker wel van de eerste 2 jaren van mijn studie (en tevens van het op mezelf wonen), dat werd ook geen succes helaas _O- Maar het gaat nu wel aardig, dus ben benieuwd hoe ik er later op terugkijk...

En ja dat geld dat zie ik inmiddels ook wel zitten, teren op studentenbudget word je toch ook wel zat op een gegeven moment :')
Ja, ik lees het.
Ik heb het niet breed als vrijgezel, maar financien kun je plannen. En dat werkt. Wat me heel erg veel scheelt is niet meer uitgaan (zoooo, wat kost dat een boel geld), je kunt met vrienden thuis ook iets leuks organiseren met een televisie, een krat bier en hapjes. Dat scheelt je een kwart in de kosten vergeleken bij de kroeg. In mijn jonge jaren heeft uitgaan me een vermogen gekost, ik snap niet dat ik dat heb kunnen doen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_177207619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik wilde eerst reageren met 'zeer terechte klacht!', maar toen besloot ik de OP te lezen. Je klacht is wel terecht bevonden, maar je bent het meest irritante gedeelte vergeten...

Als er zo'n bejaarde voor je staat bij de kassa, kassière scant alles, bejaarde staat glazig voor zich uit te kijken, niks inpakken o.i.d... Komt het moment dat ze moeten betalen. Dan komt het kleingeld tevoorschijn wat op een dementerende manier geteld wordt. Uiteindelijk hoor je na 2 minuten "Onee ik kom 10 cent te kort, dan wil ik graag pinnen aub"...

Wanneer ze op goed geluk de pincode ingetoetst hebben kan je nog een eeuwigheid gaan wachten tot ze eindelijk de boodschappen ingeladen hebben
Vreselijk. Ze willen ook altijd alle bonnetjes en zegels hebben. Ook al gaat het maar om 10 euro. Word er helemaal gek van.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_177207665
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:06 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja, ik lees het.
Ik heb het niet breed als vrijgezel, maar financien kun je plannen. En dat werkt. Wat me heel erg veel scheelt is niet meer uitgaan (zoooo, wat kost dat een boel geld), je kunt met vrienden thuis ook iets leuks organiseren met een televisie, een krat bier en hapjes. Dat scheelt je een kwart in de kosten vergeleken bij de kroeg. In mijn jonge jaren heeft uitgaan me een vermogen gekost, ik snap niet dat ik dat heb kunnen doen.
Ja dat is zeker waar wat betreft uitgaan, maar ach die herinneringen zijn ook wat waard. Als je jong bent kan je nog lekker ongegeneerd kapot gaan met carnaval en andere feestjes. Later zal dat vast ook nog wel kunnen, maar het is denk ik toch niet meer zo als vroeger.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Vreselijk. Ze willen ook altijd alle bonnetjes en zegels hebben. Ook al gaat het maar om 10 euro. Word er helemaal gek van.
Vaak ook buitenlandse bejaarden die menen recht te hebben op een actie en dan hebben ze hem verkeerd begrepen o.i.d... Althans hier dan.
  donderdag 15 februari 2018 @ 16:36:13 #71
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_177208137
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Gaan we bijdehand doen? :{w
Zo ben ik 14.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_177210183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Hier allemaal schreeuwende en rennende schoolpubers rond die tijd, die dan hun worstenbroodjes en energiedrankjes komen halen :(
Wanneer dan? Om 17.00 komen de Polen weer!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_177210300
Of je hele volle kar leegladen en als je laatste item gescand is zeggen dat je je bedacht hebt en dat je niets hoeft. I AM PROFESSOR CHAOS!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Aanstootgevendenaam op 15-02-2018 18:41:37 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 18:37:38 #74
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177210336
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan?
26
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_177211131
Heel erg eens! Kunnen we die mensen niet gewoon verbieden op bepaalde tijden in een winkel (of überhaupt in het openbaar) te zijn?

Tussen 10:00-11:00u en 14:00-15:00u hun boodschapjes kunnen doen lijkt me een prima deal. Hebben we nauwelijks last van ze, en zij hebben toch de hele dag de tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')