abonnement Unibet Coolblue
pi_177118574
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus als ze de beker winnen, hoeft Toornstra's kop niet te rollen. Die noteren we even
waar lees je dat

het ergste van voetballers als toornstra is dat ze gewoon zelf niet in de gaten hebben dat ze niets toevoegen. Dat soort voetballers denken echt dat voetballen om rennen gaat.

De competitie is nu wel naar de klote. Het wordt tijd dat die 2 middenvelders uit de youth L doorgeschoven worden en minuten gaan maken op de plekken van toornstra of KEA.

maar of dat zal gebeuren lijkt me natuurlijk 0.0
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177118589
Dit voetbal is niet vol te houden man. Vorig jaar op het einde was dat al zichtbaar. Alleen woorden als vechtlust, jagen, mentaliteit. Dat is voetbal voor een degradatie kandidaat. Spelers kunnen dat niet blijven belopen. Beter had Gio eens wat meer voetbal erin gebracht en de ruimtes op het veld wat kleiner gemaakt. Jorgensen en het middenveld zijn alleen maar aan het lopen maar een normale pass of actie aan de bal kunnen ze niet meer maken.
Berghuis krijgt voor de middellijn de bal en moet vanaf daar zeker naar de goal dribbelen, dat kan Robben niet eens in z'n beste dagen
  zondag 11 februari 2018 @ 22:12:29 #178
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177118840
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waar lees je dat

het ergste van voetballers als toornstra is dat ze gewoon zelf niet in de gaten hebben dat ze niets toevoegen. Dat soort voetballers denken echt dat voetballen om rennen gaat.

De competitie is nu wel naar de klote. Het wordt tijd dat die 2 middenvelders uit de youth L doorgeschoven worden en minuten gaan maken op de plekken van toornstra of KEA.

maar of dat zal gebeuren lijkt me natuurlijk 0.0
Je post net wanneer er volgens jou koppen wél moeten rollen. Dan bij het alternatief niet lijkt me, of moeten er gewoon altijd koppen rollen? ook prima
Laffe huichelaar
pi_177118907
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je post net wanneer er volgens jou koppen wél moeten rollen. Dan bij het alternatief niet lijkt me, of moeten er gewoon altijd koppen rollen? ook prima
Als er niets gewonnen wordt moeten er koppen rollen

Van gio en martin van geel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177119058
Benieuwd wie Gio tegen Heracles op links achter zet.
pi_177119064
quote:
7s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:51 schreef Vasion het volgende:
Inhaalrace loopt niet vlot :') Ajax komt elke week geen stap dichterbij PSV en dan zo'n zin gebruiken om te stoken. _O-
De grap is misplaatst. Maar bij ons mist iedereen ook wel realiteitszin. Ipv gewoon tijden de winterstop te roepen dat je voor plek drie gaat, gaat onze nieuwbakken directeur verkondigen dat we gaan jagen... :')
#12 is not for sale!
pi_177119080
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:24 schreef Haringkop het volgende:

[..]

De grap is misplaatst. Maar bij ons mist iedereen ook wel realiteitszin. Ipv gewoon tijden de winterstop te roepen dat je voor plek drie gaat, gaat onze nieuwbakken directeur verkondigen dat we gaan jagen... :')
Wat een clown is dat zeg, heimwee naar Gudde.
Ze hadden Eenhoorn moeten pakken verdomme
  zondag 11 februari 2018 @ 22:33:15 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177119226
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:25 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat een clown is dat zeg, heimwee naar Gudde.
Ze hadden Eenhoorn moeten pakken verdomme
Stel je niet aan joh gek, ga een algemeen directeur even beoordeken op 2 mediaop1tredentjes :')

Misschien eerst ff kijken hoe ie zijn werk doet ipv hem beoordelen op een klein zijtakje
Laffe huichelaar
pi_177119318
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Stel je niet aan joh gek, ga een algemeen directeur even beoordeken op 2 mediaop1tredentjes :')

Misschien eerst ff kijken hoe ie zijn werk doet ipv hem beoordelen op een klein zijtakje
Nou voorlopig laat hij deze trainer ik zitten. Gio is volledig de controle kwijt en moet wieberen. En wat heeft deze bitterbal in het voetbal te zoeken?
Eenhoorn had ervaring bij AZ opgedaan. En is de US gezien wat topsport is bij de Yankees.
pi_177119415
Het wordt echt tijd dat Gio weg gaat. Hij werd er zelf emotioneel van tijdens dat interview, en ik weet bijna wel zeker dat hij 's nachts niet goed slaapt. Dit is niet meer recht te trekken door hem. Tijd om zijn onkunde toe te geven en gewoon te vertrekken, dit kan zo niet langer, voor de club én voor hem.
pi_177119434
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:36 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou voorlopig laat hij deze trainer ik zitten. Gio is volledig de controle kwijt en moet wieberen. En wat heeft deze bitterbal in het voetbal te zoeken?
Eenhoorn had ervaring bij AZ opgedaan. En is de US gezien wat topsport is bij de Yankees.
wat heeft een directeur te maken met wat er op het veld gebeurd??

Directeur is alleen maar bedoeld voor algemene zaken binnen Feyenoord. Hij heeft geen flikker te maken met wat er op het veld moet gebeuren

Daar is martin van geel voor aangesteld wat er op het veld gebeurd en wie de trainer is.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 11 februari 2018 @ 22:44:32 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177119501
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:36 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou voorlopig laat hij deze trainer ik zitten. Gio is volledig de controle kwijt en moet wieberen. En wat heeft deze bitterbal in het voetbal te zoeken?
Eenhoorn had ervaring bij AZ opgedaan. En is de US gezien wat topsport is bij de Yankees.
Ja leuk en aardig dat je eenhoorn beter vindt. Misschien is ie dat ook wel, daar hebben jij en ik geen kijk of dus dat oordeel laat ik in het midden.

De keuze is gemaakt, of je het leuk vindt of niet, en het slaat nergens op deze man af te fakkelen terwijl ie nog niks heeft kunnen doen behalve twee mediaoptredens die verder weinig zeggen over zijn functioneren. Moet hij dan als hoij koud een paar maanden aan het eerk is zijn TD en de coach ontslaan? Gudde had dat nog wel kunnen doen, die was ingevoerd in de club. Als hij dat nu doet is het waanzin. En ja, aks hij op de stoel van v Geel had gaan zitten, had ie die wrs ook kwijt geweest dus dat is dan een package deal.

Dat kan gewoon niet. Dus hem dat kwalijk nemen zegt meer over jou dan over hem
Laffe huichelaar
pi_177119503
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:40 schreef dopemin het volgende:
Het wordt echt tijd dat Gio weg gaat. Hij werd er zelf emotioneel van tijdens dat interview, en ik weet bijna wel zeker dat hij 's nachts niet goed slaapt. Dit is niet meer recht te trekken door hem. Tijd om zijn onkunde toe te geven en gewoon te vertrekken, dit kan zo niet langer, voor de club én voor hem.
heeft geen klote met onkunde te maken

trainers als mourinho van gaal enzovoorts krijgen dezelfde problemen als Gio dat heeft na 2-3 jaar. Dan is het een beetje uitgewerkt.

In principe kan je zoiets alleen voorkomen als je heel veel geld heb en constant je selectie kan vernieuwen, zoals wenger bij Arsenal.

Ik heb zelf zo idee dat Gio nog trainer blijft dat we volgend seizoen weer een heel seizoen naar toornstra moeten gaan kijken......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177119509
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat heeft een directeur te maken met wat er op het veld gebeurd??

Directeur is alleen maar bedoeld voor algemene zaken binnen Feyenoord. Hij heeft geen flikker te maken met wat er op het veld moet gebeuren

Daar is martin van geel voor aangesteld wat er op het veld gebeurd en wie de trainer is.
Jij denkt dat MvG alleen beslist of Gio eruit vliegt. Wat als MvG er uit moet vliegen wie beslist dat dan ?
pi_177119536
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Jij denkt dat MvG alleen beslist of Gio eruit vliegt. Wat als MvG er uit moet vliegen wie beslist dat dan ?
volgens mij weet niemand dat.....

volgens zitten we de komende 10 jaar nog steeds met martin van geel opgescheept....die vent heeft toch een contract voor onbepaalde tijd ofzo.....dat is sowieso belachelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177119554
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja leuk en aardig dat je eenhoorn beter vindt. Misschien is ie dat ook wel, daar hebben jij en ik geen kijk of dus dat oordeel laat ik in het midden.

De keuze is gemaakt, of je het leuk vindt of niet, en het slaat nergens op deze man af te fakkelen terwijl ie nog niks heeft kunnen doen behalve twee mediaoptredens die verder weinig zeggen over zijn functioneren. Moet hij dan als hoij koud een paar maanden aan het eerk is zijn TD en de coach ontslaan? Gudde had dat nog wel kunnen doen, die was ingevoerd in de club. Als hij dat nu doet is het waanzin. En ja, aks hij op de stoel van v Geel had gaan zitten, had ie die wrs ook kwijt geweest dus dat is dan een package deal.

Dat kan gewoon niet. Dus hem dat kwalijk nemen zegt meer over jou dan over hem
Ik mag toch gvd lekker m'n mening geven hier. Het is een discussie forum. Ik vind het een kwal van een vent met z'n stomme popiejopie taal.
Dus ja vind Eenhoorn een logische keuze niet deze man, op basis van...???
pi_177119574
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens mij weet niemand dat.....

volgens zitten we de komende 10 jaar nog steeds met martin van geel opgescheept....die vent heeft toch een contract voor onbepaalde tijd ofzo.....dat is sowieso belachelijk
Het wordt tijd dat hij gaat , prima TD voor de periode van saneren net als Gudde. Maar nu niet meer.
  zondag 11 februari 2018 @ 22:48:04 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_177119579
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik mag toch gvd lekker m'n mening geven hier. Het is een discussie forum. Ik vind het een kwal van een vent met z'n stomme popiejopie taal.
Dus ja vind Eenhoorn een logische keuze niet deze man, op basis van...???
Je verwart je mening niet mogen geven met je mening niet mogen geven zonder enig tegengeluid
Laffe huichelaar
pi_177119624
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je verwart je mening niet mogen geven met je mening niet mogen geven zonder enig tegengeluid
Jij wordt gelijk persoonlijk met je zegt meer over jou dan....
pi_177119765
Ik denk eerder dat degene die de inkopen en verkopen doet moet gaan wieberen. Wie de f*ck verkoopt er kwaliteitsspelers en koopt er ellende voor terug. Gio moet het er wel maar mee doen, geen fatsoenlijke versterking op het middenveld. Je krijgt spelertjes die bij subtoppers al geen uitblinkers waren. Een Diks, Amrabat en consorten
pi_177119840
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:57 schreef superwen het volgende:
Ik denk eerder dat degene die de inkopen en verkopen doet moet gaan wieberen. Wie de f*ck verkoopt er kwaliteitsspelers en koopt er ellende voor terug. Gio moet het er wel maar mee doen, geen fatsoenlijke versterking op het middenveld. Je krijgt spelertjes die bij subtoppers al geen uitblinkers waren. Een Diks, Amrabat en consorten
Nog steeds beter dan wat er bij AZ en Zwolle loopt

En wat bij PSV? Isimat , Schwaab, Brenet als links achter . Sorry maar Gio faalt keihard.
pi_177119893
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 23:00 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nog steeds beter dan wat er bij AZ en Zwolle loopt

En wat bij PSV? Isimat , Schwaab, Brenet als links achter . Sorry maar Gio faalt keihard.
Punt linksachter klopt, maar verder denk ik dat wij een stuk meer spelers van twijfelachtige kwaliteit hebben als de lampjes...Hoe erg is het als Tapia je CV moet zijn?
pi_177119947
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 23:04 schreef superwen het volgende:

[..]

Punt linksachter klopt, maar verder denk ik dat wij een stuk meer spelers van twijfelachtige kwaliteit hebben als de lampjes...Hoe erg is het als Tapia je CV moet zijn?
Tapia is echt geen drama hoor, de lampen hebben alleen Lucassen als stand in. Wij hebben St.Juste en Van Beek en Tapia.

Middenveld met Rammelaar en die Hendrix. Is dat beter dan wij hebben?
Echt wat een onzin.
  Moderator zondag 11 februari 2018 @ 23:07:03 #199
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_177119953
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat hij gaat , prima TD voor de periode van saneren net als Gudde. Maar nu niet meer.
Daarom kan Van Geel vind ik beter naar Twente gaan, lijkt hij mij uitermate geschikt voor.

Dat Gio zijn langste tijd misschien heeft gehad zijn de meeste van ons het wel over eens, maar hij kan er ook niks aan doen dat er helemaal geen creativiteit in het team zit, daarom moeten er voor beide posities andere mensen komen en daar kunnen ze maar beter nu alvast mee gaan beginnen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_177119964
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 22:57 schreef superwen het volgende:
Ik denk eerder dat degene die de inkopen en verkopen doet moet gaan wieberen. Wie de f*ck verkoopt er kwaliteitsspelers en koopt er ellende voor terug. Gio moet het er wel maar mee doen, geen fatsoenlijke versterking op het middenveld. Je krijgt spelertjes die bij subtoppers al geen uitblinkers waren. Een Diks, Amrabat en consorten
Ik zou sommige spelers nog steeds niet afschrijven. Amrabat moet je gewoon op zijn natuurlijke positie genoeg wedstrijden de tijd geven en anders moet je hem gewoon niet kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')