abonnement Unibet Coolblue
pi_177042856
Ik dacht dat er een drugssubforum was maar kan het niet vinden, ligt dat aan mij?
Kan ik hier mijn ervaring met diphenhydramine (een antihistamine) kwijt?

[ Bericht 0% gewijzigd door kuolema op 10-02-2018 10:57:37 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_177043385
In afwachting van of dit de juiste plaats is begin ik toch nog maar met mijn ervaring.
Ik heb vanaf heb begin van de avond 4x2.5 mg lorazepam genomen, verspreid over een paar uur. Tussen half 9 en kwart over 9 15 tabletten van 50 mg (dus 750 mg) diphenhydramine genomen. Daarnaast drink ik wat alchohol. Ik ben benieuwd of het iets interessants oplevert.

Heeft iemand van jullie ervaring met doxylamine of diphenhydramine overdosis?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_177043513
Huh valt me nu ook pas op dat het subforum verdwenen is
Moeten zij weten
pi_177043711
Jongesjonges.... hoe kan je je lichaam zo naar de t+fus helpen...
pi_177043840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:43 schreef kuolema het volgende:
In afwachting van of dit de juiste plaats is begin ik toch nog maar met mijn ervaring.
Ik heb vanaf heb begin van de avond 4x2.5 mg lorazepam genomen, verspreid over een paar uur. Tussen half 9 en kwart over 9 15 tabletten van 50 mg (dus 750 mg) diphenhydramine genomen. Daarnaast drink ik wat alchohol. Ik ben benieuwd of het iets interessants oplevert.

Heeft iemand van jullie ervaring met doxylamine of diphenhydramine overdosis?
Ik ben er ruim 5x aan overleden.....
pi_177044111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:43 schreef kuolema het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met diphenhydramine overdosis?
Zodra je gaat kotsen, hulp inschakelen. Een kritiek punt is 0,7g ofzo, daarboven gaat het voor de meesten wel mis. Veel plezier.
-nee-
pi_177044424
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:52 schreef Colafles63 het volgende:
Jongesjonges.... hoe kan je je lichaam zo naar de t+fus helpen...
:')
pi_177045027
He jammer dat dat forum weg is, waar moet ik nu heen voor leedvermaak en kansloze verhalen? :')
Play hard, go pro.
pi_177046437
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177076966
Mijn herinneringen van die avond en nacht zijn vaag, wat ik onprettig vind dus ik hoop dat ik nog wat informatie kan krijgen over bepaalde details. Maar het was in ieder geval behoorlijk heftig. Ik kan me niet meer herinneren hoeveel alcohol ik had gedronken en of ik nog meer medicatie heb ingenomen later. Ik belandde uiteindelijk in het ziekenhuis, weet niet meer hoe dat zo gelopen is. Ik was enorm angstig en aan het trillen. Ik was in de war, kon niet meer goed nadenken en praten, kon niet meer recht lopen en had visuele en auditieve hallucinaties. Ook zei ik hardop dingen die ik dacht en praatte ik tegen mensen die er niet waren.
Ik beantwoordde vragen van mensen maar snapte zelf niet wat ik zei, ik was compleet in de war. Volgens mij heb ik ook dingen gezegd die niet klopten en was ik inconsequent in wat ik zei.
Ik lag aan de hartbewaking, volgens mij omdat mijn bloeddruk heel hoog was.
Ik herinner me dat ik in een ziekenhuisbed lag en steeds schrok van de geluiden van de apparatuur om me heen. Dan ging ik rechtop zitten, keek verschrikt achter of naast me omdat ik dacht dat er iets engs was of enge mensen. Doodsbang was ik. Ik herinner me ook dat ik twee keer verdwaalde in de gangen (ik denk op weg naar de wc). En ik ging een familiekamer of zo in waar ik heel random een kleurplaat ging inkleuren.
Soms had ik ineens door dat ik me iets inbeeldde of dat wat ik zei niet logisch was, en dan raakte ik in paniek en nog meer in de war. Ik weet nog dat ik een oranje-bruinachtig rond ding zag liggen op de wastafel, dat daarna ineens verdween. Ik wist niet hoe het werkte met handen wassen omdat er twee soorten zeep waren.

Ik ben nu pas weer helder en nog steeds trillerig.
Al met al was dit niet zo'n slim plan, zeker omdat ik alleen was en niemand ervan wist, maar ik voelde me heel slecht en dan doe ik wel eens stomme dingen. Saai was het in elk geval niet :')
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:25:48 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177078122
Concluderend was het dus een uitermate debiele actie die niet voor herhaling vatbaar is
  zaterdag 10 februari 2018 @ 12:27:25 #12
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177078166
Strafblad? Want je hebt wel drugs ingenomen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177079106
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:25 schreef hugecooll het volgende:
Concluderend was het dus een uitermate debiele actie die niet voor herhaling vatbaar is
Ja zoiets.
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:27 schreef _--_ het volgende:
Strafblad? Want je hebt wel drugs ingenomen.
Nee hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door kuolema op 10-02-2018 12:58:47 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 11 februari 2018 @ 22:13:28 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_177118859
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:27 schreef _--_ het volgende:
Strafblad? Want je hebt wel drugs ingenomen.
Sinds wanneer is drugsgebruik strafbaar?
Huilen dan.
pi_177136839
Kan iemand hier een sticky van maken?
  maandag 12 februari 2018 @ 20:34:04 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_177137968
Ik kan er wel 1 voor je draaien.
Huilen dan.
pi_177138076
quote:
10s.gif Op maandag 12 februari 2018 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan er wel 1 voor je draaien.
Hehehe.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_177145605
denken dat DRG bestaansrecht heeft zonder bob :')
pi_177145624
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 21:43 schreef kuolema het volgende:
In afwachting van of dit de juiste plaats is begin ik toch nog maar met mijn ervaring.
Ik heb vanaf heb begin van de avond 4x2.5 mg lorazepam genomen, verspreid over een paar uur. Tussen half 9 en kwart over 9 15 tabletten van 50 mg (dus 750 mg) diphenhydramine genomen. Daarnaast drink ik wat alchohol. Ik ben benieuwd of het iets interessants oplevert.

Heeft iemand van jullie ervaring met doxylamine of diphenhydramine overdosis?
OT: ik heb geen idee wat dat is, maar zeg zelf: vind je het verstandig om alcohol te combineren met benzodiazepines?
pi_177145882
Sowieso slim om zoiets te doen als je al niet lekker in je vel zit :')
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:16:26 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_177146044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 09:50 schreef Biekuh het volgende:

[..]

OT: ik heb geen idee wat dat is, maar zeg zelf: vind je het verstandig om alcohol te combineren met benzodiazepines?
Verstandig niet. Maar wel lekker :9~ .
Huilen dan.
pi_177149004
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 10:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Verstandig niet. Maar wel lekker :9~ .
Lekker in het ziekenhuis belanden :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177149988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:48 schreef kuolema het volgende:
Mijn herinneringen van die avond en nacht zijn vaag, wat ik onprettig vind dus ik hoop dat ik nog wat informatie kan krijgen over bepaalde details. Maar het was in ieder geval behoorlijk heftig. Ik kan me niet meer herinneren hoeveel alcohol ik had gedronken en of ik nog meer medicatie heb ingenomen later. Ik belandde uiteindelijk in het ziekenhuis, weet niet meer hoe dat zo gelopen is. Ik was enorm angstig en aan het trillen. Ik was in de war, kon niet meer goed nadenken en praten, kon niet meer recht lopen en had visuele en auditieve hallucinaties. Ook zei ik hardop dingen die ik dacht en praatte ik tegen mensen die er niet waren.
Ik beantwoordde vragen van mensen maar snapte zelf niet wat ik zei, ik was compleet in de war. Volgens mij heb ik ook dingen gezegd die niet klopten en was ik inconsequent in wat ik zei.
Ik lag aan de hartbewaking, volgens mij omdat mijn bloeddruk heel hoog was.
Ik herinner me dat ik in een ziekenhuisbed lag en steeds schrok van de geluiden van de apparatuur om me heen. Dan ging ik rechtop zitten, keek verschrikt achter of naast me omdat ik dacht dat er iets engs was of enge mensen. Doodsbang was ik. Ik herinner me ook dat ik twee keer verdwaalde in de gangen (ik denk op weg naar de wc). En ik ging een familiekamer of zo in waar ik heel random een kleurplaat ging inkleuren.
Soms had ik ineens door dat ik me iets inbeeldde of dat wat ik zei niet logisch was, en dan raakte ik in paniek en nog meer in de war. Ik weet nog dat ik een oranje-bruinachtig rond ding zag liggen op de wastafel, dat daarna ineens verdween. Ik wist niet hoe het werkte met handen wassen omdat er twee soorten zeep waren.

Ik ben nu pas weer helder en nog steeds trillerig.
Al met al was dit niet zo'n slim plan, zeker omdat ik alleen was en niemand ervan wist, maar ik voelde me heel slecht en dan doe ik wel eens stomme dingen. Saai was het in elk geval niet :')
Dit verhaal heb ik gisterenavond gemist. Wat rot voor je. Ben je van plan om nog meer combo's te proberen?
  dinsdag 13 februari 2018 @ 13:53:57 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_177151681
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 13:02 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Dit verhaal heb ik gisterenavond gemist. Wat rot voor je. Ben je van plan om nog meer combo's te proberen?
Huilen dan.
pi_177157607
Wat een triest volk zeg, drugs gebruikers :') Goed dat die subforum weg is optiefen met die minkukels
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')