abonnement Unibet Coolblue
pi_177029923
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 08:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Tegen Feyenoord kan en moet je gewoon winnen. Die spelen voor de beker. Had je ze gezien tegen VVV? PSV speelt misschien niet best, maar Feyenoord nog een niveautje minder hoor.
Jullie winnen alle thuiswedstrijden op Ajax na, uit een keer gelijk en verlies in De Kuip. Glansloos kampioenschap wel
pi_177030199
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:55 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ajax was best oké
2 goals tegen bij Roda JC. Verder heeft Roda nog 4x op goal mogen schieten. Excelsior had welgeteld 0 schoten op doel tegen PSV.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:19:38 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177030204
quote:
7s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jullie winnen alle thuiswedstrijden op Ajax na, uit een keer gelijk en verlies in De Kuip. Glansloos kampioenschap wel
Ajax op een gelijkspel houden zou prima zijn. Die moeten namelijk winnen.
Een kampioenschap is een kampioenschap, maar op deze ben ik wel net ff iets minder trots zeg maar. Mocht het zo ver komen natuurlijk. De hele boel kan zomaar als een kaartenhuis in elkaar donderen. Enige lichtpuntjes dit seizoen zijn Mauro jr. Luuk de Jong die weer in vorm komt en Lozano.
pi_177030223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

2 goals tegen bij Roda JC. Verder heeft Roda nog 4x op goal mogen schieten. Excelsior had welgeteld 0 schoten op doel tegen PSV.
Dus? Het publiek is wederom de grote verliezer.

Ik snap ook niet dat je liever kampioen wordt dan dat je aantrekkelijk voetbal speelt.
pi_177030227
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

:?

0 tegengoals en gewonnen
het ging om het kut spelen, niet om wel of niet de 0 houden.
nogmaals, dit PSV speelt echt zoveel slechter dan AJAX, alleen het wint wel.
Het glipt altijd door het kleine gaatje en maakt het op het moment dat het moet af, en dat is zeker ook een kwaliteit, maar begin a.u.b niet over het spel. Bijna alle ballen stuiteren van de voeten, in grote delen van de wedstrijd kan men niet eens naar elkaar passen, t.o.v AJAX zie je nauwelijks creativiteit en durf (alleen Lozano en Mauro) en we lijken elke wedstrijd wel banger voor onze tegenstander te zijn dan zij voor ons.

maar glansloos kampioen? juist niet.
vooraf kansloos geacht, elke wedstrijd een soort finale( die ook vrijwel altijd lelijk zijn ) die altijd net gewonnen wordt.

Als wij met deze selectie kampioen worden mogen we gelukzalig lachen. Niks glansloos.
pi_177030332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

het ging om het kut spelen, niet om wel of niet de 0 houden.
nogmaals, dit PSV speelt echt zoveel slechter dan AJAX, alleen het wint wel.
Het glipt altijd door het kleine gaatje en maakt het op het moment dat het moet af, en dat is zeker ook een kwaliteit, maar begin a.u.b niet over het spel. Bijna alle ballen stuiteren van de voeten, in grote delen van de wedstrijd kan men niet eens naar elkaar passen, t.o.v AJAX zie je nauwelijks creativiteit en durf (alleen Lozano en Mauro) en we lijken elke wedstrijd wel banger voor onze tegenstander te zijn dan zij voor ons.

maar glansloos kampioen? juist niet.
vooraf kansloos geacht, elke wedstrijd een soort finale( die ook vrijwel altijd lelijk zijn ) die altijd net gewonnen wordt.

Als wij met deze selectie kampioen worden mogen we gelukzalig lachen. Niks glansloos.
Helemaal mee eens ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus? Het publiek is wederom de grote verliezer.

Ik snap ook niet dat je liever kampioen wordt dan dat je aantrekkelijk voetbal speelt.

Dit slappe naïeve gelul is een van de redenen waarom het Nederlands voetbal er zo belabberd voor staat. Resultaat is 1, mooi voetbal is 2.

Als PSV met dit materiaal kampioen wordt heb je het prima gedaan en heeft Ajax gefaald. Dat gezeur over geluk wordt ook wel eens overtrokken. Zijn toch al een paar keer benadeeld door de scheids. Scoren in de laatste minuut mag trouwens gewoon hoor. Ik vind het juist goed om te zien dat PSV in ieder geval ruim 90 minuten gas blijft geven, dat is ook wel eens anders gewest.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:30:24 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177030340
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus? Het publiek is wederom de grote verliezer.

Ik snap ook niet dat je liever kampioen wordt dan dat je aantrekkelijk voetbal speelt.
dat laatste ben ik niet met je eens al zou het wel stukken beter moeten
pi_177030362
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit jaar kampioen worden en Cocu krijgt een contract voor 5 jaar.
Dat is wel weer een nadeel.
pi_177030369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:30 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ^O^

[..]

Dit slappe naïeve gelul is een van de redenen waarom het Nederlands voetbal er zo belabberd voor staat. Resultaat is 1, mooi voetbal is 2.

Als PSV met dit materiaal kampioen wordt heb je het prima gedaan en heeft Ajax gefaald. Dat gezeur over geluk wordt ook wel eens overtrokken. Zijn toch al een paar keer benadeeld door de scheids. Scoren in de laatste minuut mag trouwens gewoon hoor. Ik vind het juist goed om te zien dat PSV in ieder geval ruim 90 minuten gas blijft geven, dat is ook wel eens anders gewest.
Je kan het gelul vinden. Maar ik kijk voetbal voor de lol. En in het stadion wil je vermaakt worden.

Wat kost een seizoenskaart bij PSV? 400? Welke idioot heeft dat nog over voor de aids die PSV wekelijks produceert?
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:33:24 #60
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177030393
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus? Het publiek is wederom de grote verliezer.

Ik snap ook niet dat je liever kampioen wordt dan dat je aantrekkelijk voetbal speelt.
Als je nooit kampioen wordt en je speelt daarnaast lelijk voetbal...dat is pas kut.
Maar uiteindelijk maakt prijzen pakken een club succesvol en is het belangrijkste.
In het beginstadium van Cocu als trainer bij PSV werd er leuk voetbal gespeeld, er werd met mooi voetbal gewonnen van Zulte Waregem (met een goed spelende Bakkali), maar een paar maanden later stond PSV in het rechter rijtje. Het mag een godswonder heten dat PSV zich nog plaatste voor Europees voetbal. Vanaf dat moment is Cocu altijd die behoudende trainer geweest die wel resultaten wist te halen tegen goede Europese ploegen. Maar het niveau lijkt wel steeds meer af te zakken.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:34:06 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177030406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:31 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dat is wel weer een nadeel.
je kan hem moeilijk pragmatiek verwijten, met 1 behoorlijke verdediger kan hij moeilijk op de helft van de tegenstander gaan spelen.
Dit is dus meer de verantwoordelijkheid van Brands.
pi_177030409
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je kan het gelul vinden. Maar ik kijk voetbal voor de lol. En in het stadion wil je vermaakt worden.

Wat kost een seizoenskaart bij PSV? 400? Welke idioot heeft dat nog over voor de aids die PSV wekelijks produceert?
Hangt af van de plek. Dat is clubliefde. Ik ben een echte PSV'er en vind het spel ook niet goed, begrijp me niet verkeerd. Maar als we met deze selectie kampioen worden (met name met deze verdediging) spring ik een gat in de lucht. Voetballen begint van achteruit. Met zo'n matige verdediging is het haast onmogelijk om goed spel te produceren, je kan als middenvelder ook weinig risico nemen. Daarnaast hebben we een paar spelers waarvan ik echt hoop dat er een Brighton of Swansea voor komt (Hendrix, Bergwijn, Isimat) zodat we kunnen investeren in fatsoenlijke spelers.
pi_177030423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

je kan hem moeilijk pragmatiek verwijten, met 1 behoorlijke verdediger kan hij moeilijk op de helft van de tegenstander gaan spelen.
Dit is dus meer de verantwoordelijkheid van Brands.
Vind het Cocu nog steeds een slechte trainer, ondanks dat er dit seizoen niet veel op aan te merken valt. Ja, de resultaten zijn goed en ja, Brands heeft het niet goed gedaan de laatste transferperiodes. Toch zou ik honderd keer liever Van Marwijk - Van Bommel zien.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:37:49 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177030448
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:35 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Vind het Cocu nog steeds een slechte trainer, ondanks dat er dit seizoen niet veel op aan te merken valt. Ja, de resultaten zijn goed en ja, Brands heeft het niet goed gedaan de laatste transferperiodes. Toch zou ik honderd keer liever Van Marwijk - Van Bommel zien.
als hij verstandig is neemt hij afscheid na dit seizoen
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:38:33 #65
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177030464
Kijk waar PSV stond aan het einde van het seizoen.
Tel erbij op welke spelers er zijn vertrokken (Guardado, Moreno, Propper, Willems Locadia) en wat dat heeft opgeleverd.
Daarvoor komt alleen een Lozano en een bankwarmhouder als Luckassen.
Eigen jeugd krijgt een shitload meer speeltijd en haalt resultaten.
Je staat bovenaan.

Ja het spel is niet om aan te gluren, maar knap wat Cocu eruit weet te persen.
pi_177030498
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus? Het publiek is wederom de grote verliezer.

Ik snap ook niet dat je liever kampioen wordt dan dat je aantrekkelijk voetbal speelt.
Daarom ben je ook voor Ajax en wordt je met 'oogstrelend' voetbal 2de. Prima toch? Iedereen blij.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:41:23 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177030520
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:38 schreef tja77 het volgende:
Kijk waar PSV stond aan het einde van het seizoen.
Tel erbij op welke spelers er zijn vertrokken (Guardado, Moreno, Propper, Willems Locadia) en wat dat heeft opgeleverd.
Daarvoor komt alleen een Lozano en een bankwarmhouder als Luckassen.
Eigen jeugd krijgt een shitload meer speeltijd en haalt resultaten.
Je staat bovenaan.

Ja het spel is niet om aan te gluren, maar knap wat Cocu eruit weet te persen.
ik verwacht van PSV gewoon wat verzorgder voetbal en ik neem aan jullie als supporter ook
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:41:29 #68
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177030524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Daarom ben je ook voor Ajax en wordt je met 'oogstrelend' voetbal 2de. Prima toch? Iedereen blij.
Hij is voor Willem 2.
pi_177030557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hij is voor Willem 2.
Dan snap ik het helemaal niet. Dan heb je EN aidsvoetbal EN geen prijzen.
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:43:49 #70
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177030560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik verwacht van PSV gewoon wat verzorgder voetbal en ik neem aan jullie als supporter ook
Het is elke keer een spelletje mens erger je niet wat je net weet te winnen.
Een brok frustratie tijdens de wedstrijd en na het laatste fluitsignaal opgelucht met de punten.

Dus ja, ik verwacht er meer van. Zit dat in deze selectie? Ik betwijfel het.
Ik zie mannen als Hendrix, Brenet en Bergwijn regelmatig door de ondergrens zakken.
pi_177030561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:34 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hangt af van de plek. Dat is clubliefde. Ik ben een echte PSV'er en vind het spel ook niet goed, begrijp me niet verkeerd. Maar als we met deze selectie kampioen worden (met name met deze verdediging) spring ik een gat in de lucht. Voetballen begint van achteruit. Met zo'n matige verdediging is het haast onmogelijk om goed spel te produceren, je kan als middenvelder ook weinig risico nemen. Daarnaast hebben we een paar spelers waarvan ik echt hoop dat er een Brighton of Swansea voor komt (Hendrix, Bergwijn, Isimat) zodat we kunnen investeren in fatsoenlijke spelers.
Dan kun je je opmaken voor een feestje inderdaad. Maar je zou meerdere keren feest moeten kunnen vieren. Bijvoorbeeld door Excelsior thuis gewoon met 8-0 van de mat te spelen. Ken je dat gevoel nog? De tijden dat jullie Feyenoord met 10-0 afmaakte _O_

Nu ga je 17 keer met een matig en teleurstellend gevoel naar huis na de wedstrijd. Wat doe je jezelf toch aan door die seizoenskaart te houden?
  donderdag 8 februari 2018 @ 10:46:01 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177030589
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dan kun je je opmaken voor een feestje inderdaad. Maar je zou meerdere keren feest moeten kunnen vieren. Bijvoorbeeld door Excelsior thuis gewoon met 8-0 van de mat te spelen. Ken je dat gevoel nog? De tijden dat jullie Feyenoord met 10-0 afmaakte _O_

Nu ga je 17 keer met een matig en teleurstellend gevoel naar huis na de wedstrijd. Wat doe je jezelf toch aan door die seizoenskaart te houden?
Clubliefde houdt niet op wanneer je club lelijk voetbal speelt.
Ook niet als je club mooi voetbal speelt en geen prijzen pakt.
pi_177030591
quote:
13s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan snap ik het helemaal niet. Dan heb je EN aidsvoetbal EN geen prijzen.
Dan snap je de charme van rechter rijtje clubs niet.

Gisteren een heerlijke wedstrijd gezien. Net als vorige week tegen Roda.

En de prijs is voor ons handhaving.

Maargoed, niet zo relevant verder voor dit topic.
pi_177030601
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus? Het publiek is wederom de grote verliezer.

Ik snap ook niet dat je liever kampioen wordt dan dat je aantrekkelijk voetbal speelt.
dit is eigenlijk een beetje vreemde gedachte van jou - en van vele anderen - en ook nooit echt goed te beantwoorden, want de vraagstelling vraagt eigenlijk om een antwoord hierop dat zich in het oneindige zou moeten herhalen; dus dat je voor altijd niet kampioen wordt maar wel leuk speelt, of dat je altijd slecht speelt maar wel altijd kampioen wordt.

in beiden gevallen wil je op een gegeven moment wel dood, alleen werkt het niet zo, want als je steeds kampioen wordt, zul je steeds meer geld krijgen dan de ander en kun je je steeds meer veroorloven aanvallender te voetballen, dus eigenlijk zou het lelijke winnen dan altijd winnen t.o.v van het mooie verliezen.

natuurlijk werkt de wereld niet zoals in die abstractie, dus moet je als club gewoon naar je mogelijkheden spelen; natuurlijk kan dit PSV aanvallend veel beter, alleen kunnen we niet echt aanvallend spelen doordat we een aids verdediging hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 08-02-2018 10:54:12 ]
pi_177030631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

Clubliefde houdt niet op wanneer je club lelijk voetbal speelt.
Ook niet als je club mooi voetbal speelt en geen prijzen pakt.
Daar heb je wel gelijk ja.

Maar jullie zijn er allemaal tevreden mee lijkt het. Ik zou vies mad worden als we elke week zo laf zouden spelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')