abonnement Unibet Coolblue
pi_176837153
Behalve Scrummie en ik :(
blablablabla
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:13:42 #52
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176837185
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Wat loop je dan te zeuren? Er krijgen best wel wat jeugdspelers speelminuten, waarbij de meesten laten zien er nog niet klaar voor te zijn. Gio geeft best wel wat kansjes, maar als ook jij al ziet dat een Toure er nog niet klaar voor bent, hoef je niet zo zuur te doen over te weinig eigen jeugd oid..
Ik zeur over het feit dat er talenten in de jeugd zijn die zien dat ze weinig perspectief zullen krijgen op speeltijd omdat het beleid op dat punt niet optimaal is. Ik maakte vervolgens een overdreven vergelijking waarin ik onder andere Touré en een ballenjongen betrok, waarna er uitgebreid ingegaan wordt op Touré om het grote plaatje maar niet te zien.
quote:
En qua eigen jeugd staan er met Nieuwkoop, Van Beek, Malacia, Vilhena, Boetius natuurlijk wel meer spelers in die dan al wat langer in het eerste mee draaien.
En opnieuw: Malacia kreeg deze kans pas omdat de twee andere linksbacks geblesseerd waren en dat brengt het totaal op ongedwongen inpassen van jeugdspelers op 0, aangezien Vente ook alleen wegens schorsingen en het niet voldoen van Kramer de kans kreeg.

Inmiddels is op het overvolle middenveld de volgende speler ook alweer aangekocht terwijl El Bouchataoui en Kökcü er ook nog aankomen (en de vorige aankoop vaak op de bank zit).

De anderen zijn onder andere coaches geïntroduceerd en dan nog vaak omdat de rest niet beschikbaar was (Sven van Beek als rechtsback, weet je dat nog?).
quote:
Nieuwkoop komt op zich ook nog maar net kijken he, maar indien fit staat hij er wel in. Malacia houdt momenteel een van de duurste aankopen uit de geschiedenis op de bank... Daarnaast is Bijlow is momenteel ook (zij het misschien tijdelijk) doorgeschoven naar 2e keeper...
Bijlow is tweede keeper omdat Vermeer er klaar mee was, niet omdat Gio de durf had om hem vooruit te schuiven of zo.
pi_176837432
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:13 schreef Qarrad het volgende:

Bijlow is tweede keeper omdat Vermeer er klaar mee was, niet omdat Gio de durf had om hem vooruit te schuiven of zo.
Waarom was Vermeer er ook alweer klaar mee?
blablablabla
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:30:41 #54
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176837511
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom was Vermeer er ook alweer klaar mee?
Omdat ie te horen kreeg dat ie tweede keeper zou blijven terwijl Jones wekelijks zichtbaar met een welbekende bruine substantie in zijn broek speelt.
pi_176837550
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 30 januari 2018 13:30 schreef Qarrad het volgende:[/b
[..]

Omdat ie te horen kreeg dat ie tweede keeper zou blijven terwijl Jones wekelijks zichtbaar met een welbekende bruine substantie in zijn broek speelt.
Dan nog had Feyenoord hem kunnen behouden als tweede keus ze dat wilden. Doorlopend contract dit dat.
De keuze voor Bijlow als tweede keeper is dus niet louter gebaseerd op omstandigheden maar er is bewust voor gekozen.
blablablabla
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:41:14 #56
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176837717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Dan nog had Feyenoord hem kunnen behouden als tweede keus ze dat wilden. Doorlopend contract dit dat.
De keuze voor Bijlow als tweede keeper is dus niet louter gebaseerd op omstandigheden maar er is bewust voor gekozen.
Ja joh, ze hebben een uitermate tevreden Vermeer weggestuurd omdat ze eigenlijk Bijlow als nummer 2 wilden.

Ze hebben zoals gebruikelijk weer reactief geprobeerd de boel een beetje netjes op te lossen toen Vermeer zei dat hij wilde spelen. Hier is echt niks "bewust gekozen" hoor :D
pi_176837832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja joh, ze hebben een uitermate tevreden Vermeer weggestuurd omdat ze eigenlijk Bijlow als nummer 2 wilden.

Ze hebben zoals gebruikelijk weer reactief geprobeerd de boel een beetje netjes op te lossen toen Vermeer zei dat hij wilde spelen. Hier is echt niks "bewust gekozen" hoor :D
Ze hadden Vermeer toch gewoon aan zijn contract kunnen houden? Of verhuren zonder optie tot koop?
blablablabla
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:48:27 #58
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176837869
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze hadden Vermeer toch gewoon aan zijn contract kunnen houden? Of verhuren zonder optie tot koop?
Ja tuurlijk hadden ze dat kunnen doen maar daar kleven meer nadelen aan. Dus om de reactie nu te vertalen als een bewuste actie in het kader van het beleid is echt onzin hoor.
pi_176838541
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja tuurlijk hadden ze dat kunnen doen maar daar kleven meer nadelen aan. Dus om de reactie nu te vertalen als een bewuste actie in het kader van het beleid is echt onzin hoor.
Het niet direct aantrekken van en extra doelman na het vertrek van Vermeer is bv wel weer beleid.. Ze stellen wel zelf de selectie samen he, en ze laten jaarlijk jeugdspelers gewoon aansluiten. Meestal zijn ze dan initieel 3e bezetting ja, en komen ze er dan pas in bij wat ongelukkige omstandigheden. En van veel van de spelers zie je dan ook waarom.

De TS zien ze dagelijks trainen en het lijkt me echt een grote onzin om te denken dat Gio een afkeer zou hebben jegens eigen jeugd ofzo? Hij speelt gewoon met de in zijn ogen sterkste spelers, en ja daarbij wisselt hij niet erg graag heel veel verschillende spelers, en houdt hij de pikorde grofweg in stand, tenzij iemand zich bewijst/ te lang door de mand valt. Daarnaast is er dit seizoen natuurlijk ook zoveel plichtmatig gewisseld dat een beetje experimenteren in een slechtdraaiend elftal nou ook niet echt aantrekkelijk klinkt. In het algemeen draaien talentjes beter mee in een goed-draaiend team.

Als je nu kijkt naar het niveau van Schuurman, Achahbar, Sleegers en een aantal anderen die eerder zogezegd geen kans kregen bij ons, dan kun je niet anders dan concluderen dat het lang zo gek nog niet was, ze maken het niet echt waar bij de lagere niveaus waar ze nu hun heil zoeken.

Het enige waar we denk ik common grounds gaan vinden is dat we eigenlijk een betere tussenstap zouden moeten hebben van jeugdelftal naar 1e elftal. Het niet aan( kunnen )sluiten in de JL is een grote misser geweest voor ons. Ondanks dat we het in de eerste lichting echt niet konden betalen, hadden we de boot nooit zo lang mogen afhouden. Dat had wel een hoop problemen opgelost qua toekomstperspectief voor de jeugd alsmede het daadwerklijk klaar zijn voor het eerste wanneer dat gevraagd wordt...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 14:40:42 #60
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176839156
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 14:18 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het niet direct aantrekken van en extra doelman na het vertrek van Vermeer is bv wel weer beleid.. Ze stellen wel zelf de selectie samen he, en ze laten jaarlijk jeugdspelers gewoon aansluiten. Meestal zijn ze dan initieel 3e bezetting ja, en komen ze er dan pas in bij wat ongelukkige omstandigheden. En van veel van de spelers zie je dan ook waarom.
Ze hebben nog niks aangetrokken he. ;)
En inderdaad, bij veel spelers zie je waarom. Bij anderen vraag je je echt af waarom een andere aankoop of oudere speler in godsnaam zoveel krediet krijgt.
quote:
De TS zien ze dagelijks trainen en het lijkt me echt een grote onzin om te denken dat Gio een afkeer zou hebben jegens eigen jeugd ofzo? Hij speelt gewoon met de in zijn ogen sterkste spelers, en ja daarbij wisselt hij niet erg graag heel veel verschillende spelers, en houdt hij de pikorde grofweg in stand, tenzij iemand zich bewijst/ te lang door de mand valt. Daarnaast is er dit seizoen natuurlijk ook zoveel plichtmatig gewisseld dat een beetje experimenteren in een slechtdraaiend elftal nou ook niet echt aantrekkelijk klinkt. In het algemeen draaien talentjes beter mee in een goed-draaiend team.
Dat laatste zeker en ik denk ook zeker niet dat Gio een afkeer heeft van eigen jeugd. Ik denk alleen ook dat hij veel te laf en behoudend is op de verkeerde momenten en tactisch gezien is het al helemaal drama. Daardoor draait het team niet goed en zijn wisselspelers moeilijk in te passen, maar dat komt dan opnieuw op zijn conto.
quote:
Als je nu kijkt naar het niveau van Schuurman, Achahbar, Sleegers en een aantal anderen die eerder zogezegd geen kans kregen bij ons, dan kun je niet anders dan concluderen dat het lang zo gek nog niet was, ze maken het niet echt waar bij de lagere niveaus waar ze nu hun heil zoeken.
Nee dat klopt, maar als je dan de lijst ziet die wel mochten doorbreken, dan zit er elke keer wel een verhaal achter van dat ze pas toen het niet anders kon erin kwamen.
quote:
Het enige waar we denk ik common grounds gaan vinden is dat we eigenlijk een betere tussenstap zouden moeten hebben van jeugdelftal naar 1e elftal. Het niet aan( kunnen )sluiten in de JL is een grote misser geweest voor ons. Ondanks dat we het in de eerste lichting echt niet konden betalen, hadden we de boot nooit zo lang mogen afhouden. Dat had wel een hoop problemen opgelost qua toekomstperspectief voor de jeugd alsmede het daadwerklijk klaar zijn voor het eerste wanneer dat gevraagd wordt...
Dat denk ik ook.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:01:23 #61
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176839619
Ik zie echt geen verbeteringen in een nieuwe trainer komende maand, maar eerder in reflectie waarom het zo'n dramatisch seizoensresultaat is, waarom aankopen niet renderen, ook niet in de breedte want teveel blessures, waarom bijvoorbeeld een toornstra gewoon geen schim is van vorig jaar.

• Het transferbeleid mag m.i. aangescherpt worden met een meer positieve kijk op eigen jeugd
• Wat ging er fout toen van persie niet haalbaar bleek in de zomer en waarom heeft feyenoord een andere creatieve knakker geregeld.
• Trainingen niet meer hetzelfde als in het begin van het seizoen met als gevolg teveel geblesseerden (dat is volgens mij aan te rekenen aan de inspanningsdokter niet de trainer of TD)
• Waarom sommige keyplayers geen schim zijn van vorig jaar en dan met name toornstra. Wat is er met hem toch gebeurd, megagroot vormverlies als je het mij vraagt. Hij ging van 25 miljoen waarde naar 5 in 1 seizoen, hoe kan dit?

De rest is toch vaak een gevolg van toevalligheden, te star denken of pech. Ik denk zelf dat het niet slecht zou zijn als bijvoorbeeld frazer, rijkaard of j. vh schip zou komen richting feyenoord. Zelf ben ik geen voorstander van bos, die had meer mazzel dan dat het aan hem lag bij ajax, totdat ziyech werd aangetrokken was zijn team nog kutter dan die van keizer. Zelfs van de brom van az trekt mij meer dan bos met zijn vangaal-esque uitstraling alsof hij het voetbal heeft uitgevonden. Als er toch iemand vervangen moet worden gedurende het seizoen, dan graag een nieuwe TD (oftewel een grote naam, ik vind co adriaanse wel wat als td).

[ Bericht 8% gewijzigd door govie op 30-01-2018 15:08:54 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176839626
quote:
Van Bronckhorst trots op 'nee' van Feyenoord

Door MARCEL VAN DER KRAAN

31 min geleden in SPORT

Giovanni van Bronckhkorst voorspelt dat Nicolai Jørgensen er alles aan gaat doen om in het shirt van Feyenoord van de tweede helft van dit seizoen een succes te maken.

,,Je weet dat dit soort dingen af en toe gebeurt in het voetbal.’’
,,Je weet dat dit soort dingen af en toe gebeurt in het voetbal.
,,Ik heb hem vanmorgen nog niet gesproken, maar dat zal nog wel gebeuren vandaag. Voor hem persoonlijk is het jammer dat de transfer (naar Newcastle United, red.) niet is doorgegaan, maar je weet dat dit soort dingen af en toe gebeurt in het voetbal. Ik heb zelf ook wel eens meegemaakt dat een transfer niet doorging. Maar Nicolai is een professional, weet hoe hij hier mee moet omgaan en die denkt vanaf nu alleen aan succes voor de club’’, aldus Van Bronckhorst tijdens zijn praatje met de media in de aanloop naar de kwartfinale tegen PSV.

De coach heeft door de sterke houding van de spits het gevoel dat hij de interesse uit de Premier League snel opzij zal zetten. ,,Hij weet dat het over is, al weet je het in het voetbal nooit, maar hij moet nu hier presteren, hij moet hier doelpunten maken en hij moet hier zelf goed spelen. De knop moet gewoon om. Dat geldt voor elke speler in zo’n situatie en ik zal hem daarbij helpen. Belangrijk voor hem is dat hij succes brengt bij het team. Er komt nog een WK aan voor hem en dan is zijn toekomst heel positief.’’

Trots
Van Bronckhorst is wel trots dat de club in staat is vandaag de dag ‘nee’ te zeggen tegen biedingen van een club als Newcastle. De Engelsen wilden niet verder gaan dan 17 miljoen euro.

Van Bronckhorst: ,,De situatie is erg veranderd in de afgelopen jaren. In het verleden werd een speler al bij het tweede bod verkocht. Het is uiteindelijk aan Martin van Geel, onze 'td' en aan de club om de waarde van Nicolai te bepalen en daaraan vast te houden. Daar ben ik blij om, dat we nu in een situatie zitten waarbij we niet onze beste spelers moeten verkopen steeds.’’

PSV
Dat Jørgensen zichzelf morgen tegen PSV in een volle Kuip een grote dienst kan bewijzen en zich opnieuw in de schijnwerpers kan plaatsen door Feyenoord naar de halve finale te schieten, beaamt de trainer van Feyenoord. ,,Hij maakt dit seizoen even wat minder doelpunten dan vorig jaar. Hij heeft ook last gehad van enkele blessures.’’

Toch is er in de aanval in de ogen van Van Bronckkhorst nog voldoende kwaliteit en creativiteit. ,,Steven Berghuis is op dit moment onze belangrijkste speler, qua goals en assists. Hij haalt statistieken die hij nooit eerder in zijn carrière heeft gehaald.’’

In de laatste topwedstrijd tegen Ajax was de vorm bij Feyenoord ver te zoeken. Een incident of zorgelijk richting het duel met PSV?

Van Bronckhorst: ,,Ik beschouw dat als een incident. We waren niet ons zelf in balbezit. Ik kan andere grote wedstrijden benoemen waarin we veel beter aan de bal waren. Denk aan Manchester City uit, aan Napoli thuis. Toen was het wel goed en toonden we durf. Dat kwam er tegen Ajax inderdaad totaal niet uit. Dat gevoel hadden de spelers zelf ook.’’

Moet Feyenoord niet aanvallender voor de dag komen, want de beste duels tegen Ajax en PSV zagen we als jouw elftal er bovenop klapte?

,,We hadden in de ArenA ook 1-0 voor kunnen komen. Topwedstrijden worden beslist door kleine momenten. We zijn nooit in die fase gekomen om vol te gaan aanvallen omdat we binnen vijf minuten twee goals tegen kregen en met een man minder in het veld stonden. Dan kun je niet meer aanvallend wisselen.’’

Toch is het allemaal wat minder dit seizoen?

,,Vorig jaar hadden we ook tegenslagen, maar bleven we als team vasthouden aan de dingen waar we sterk in zijn. Dit seizoen heb ik geconstateerd dat we bij tegenslag mentaal niet altijd de juiste keuze maken. De oorzaken ga ik nu niet benoemen.’’

Aanvallen is mogelijk tegen ‘schijtbakkenvoetbal’ zoals Verbeek het noemt?

,,Dat zijn uitspraken van Gertjan. Ik vind PSV heel degelijk spelen, heel positief. De ploeg geeft weinig kansen weg, weet precies wanneer ze moet aanvallen en gaat vol voor het resultaat. In mijn ogen is PSV juist heel volwassen en heeft meerdere sterktes in het team. Het is snel in de omschakeling en heeft voorin gevaarlijke spelers. Er staat gewoon een compleet elftal.’’

Durf je risico’s te nemen met Robin van Persie in beker?

,,Ik wil geen risico nemen met mijn speler. Ook niet als het belangrijk is. Het belangrijkste is dat Feyenoord wedstrijden wint en het gaat niet om hoeveel minuten Robin maakt. Ik heb hem nu een paar keer laten invallen in de eindfase. Daar is hij klaar voor. Hoe vaker ik hem kan laten spelen, hoe beter het voor hem en de ploeg is.’’
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:32:39 #63
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176840187
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:01 schreef govie het volgende:
Ik zie echt geen verbeteringen in een nieuwe trainer komende maand, maar eerder in reflectie waarom het zo'n dramatisch seizoensresultaat is, waarom aankopen niet renderen, ook niet in de breedte want teveel blessures, waarom bijvoorbeeld een toornstra gewoon geen schim is van vorig jaar.

• Waarom sommige keyplayers geen schim zijn van vorig jaar en dan met name toornstra. Wat is er met hem toch gebeurd, megagroot vormverlies als je het mij vraagt. Hij ging van 25 miljoen waarde naar 5 in 1 seizoen, hoe kan dit?

:D

Toornstra steeg vorig jaar boven zichzelf uit. Dat gebeurt wel eens. Verder is hij een ideale 12e man. Maar niet meer dan dat, en ook nooit geweest.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 15:41:50 #64
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176840402
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:32 schreef satecl het volgende:

[..]

:D

Toornstra steeg vorig jaar boven zichzelf uit. Dat gebeurt wel eens. Verder is hij een ideale 12e man. Maar niet meer dan dat, en ook nooit geweest.
Ik vind dat dus te makkelijk gedacht en een niet quantificeerbaar of reproduceerbaar redernering, zo valt er niks te verbeteren aan het Technische beleid. Het was niet dat hij 1 goede wedstrijd had maar gewoon een heel seizoen met veel succesvolle aanvallende impulsen.
Edit: Waar ik op hoop is dat alle fouten van het afgelopen jaar niet meer voorkomen in de komende 10 jaar. Technische mensen maken ook fouten en dat is prima, zolang ze maar vertellen aan de supporters hoe ze het de volgende anders gaan doen, om te proberen het een minder groot probleem te laten zijn de volgende keer. Altijd maar mensen ontslaan vind ik een slechte manier van personeelsbeleid alsmede lange termijn strategie.

[ Bericht 4% gewijzigd door govie op 30-01-2018 16:13:12 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 16:22:26 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176841144
St Juste en Nieuwkoop onzeker morgen dan zou Diks wel weer spelen Geertruida is een optie of beek rechtsback en Botteghin centraal maar Gio kende zou het wel Diks worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:28:17 #66
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176841219
Diks :')

Niet te hopen zeg
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 16:31:15 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176841263
Reken er maar op we kennen allemaal Gio toch.

Snap het ergens ook nog zou Botteghin nu ook niet opeens koud tegen PSV er weer inzetten na die lange blessure.

Dan had je dat zondag al moeten doen toen ipv van Diks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176841265
Wat nu weer met Nieuwkoop, die man lijkt wel van glas.
blablablabla
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:34:30 #69
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176841316
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:31 schreef Elan het volgende:
Wat nu weer met Nieuwkoop, die man lijkt wel van glas.
Eeuwig zonde inderdaad. In potentie de beste RB die we hebben. Ik vond hem zondag ook weer erg sterk spelen 1e helft.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 16:35:23 #70
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176841328
Misschien kan zijn lichaam de Rb positie niet aan.

Eerlijk zeggen vond hem ook vorig seizoen prima spelen toen hij op het middenveld speelde als vervanger van een geschorste Vilhena.

Jammer dat ze helemaal van het Nieuwkoop als optie op het middenveld afgestapt zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176841367
quote:
Volgens The Sun journalist Alan Nixon zou Bolton Wanderers interesse hebben in Michiel Kramer. De 29-jarige aanvaller mag bij Feyenoord vertrekken. De Engelse ploeg wil snel handelen, aangezien morgen de transferdeadline is.

Bolton Wanderers komt uit in de Championship, de een na hoogste competitie in het Engelse voetbal.
NEEE :(. Mocht Bolton hier meelezen: DONT TAKE KRAMER HES BRILLIANT :(
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:49:15 #72
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176841551
Creepy Kramer supersub!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176842323
Fuck Newcastle

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176843644
quote:
17.53 uur
Fernando Torres staat voor een terugkeer naar de Premier League én een hernieuwde samenwerking met Rafael Benítez. De spits en coach werkten bij Liverpool én Chelsea al met elkaar samen en Benítez zou Torres nu naar Newcastle United willen halen, zo melden verschillende Engelse media. Torres is inmiddels 33 jaar oud en hoeft bij Atlético Madrid niet meer op veel speelminuten te rekenen.

vi.nl
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:58:51 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176843685
Wij hebben ook wel de mazzel dat we net de enige PL club treffen die eigenlijk nooit meer dan fooitjes betalen
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')