dat was ook de reden dat ze een 2e paydriver nodig hadden al noemen zij dat andersquote:Op vrijdag 16 februari 2018 16:01 schreef King_Merc het volgende:
Is Randstad trouwens gestopt als sponsor van Williams ? (of inbreng een stuk verkleint ? )
Iets teveel infoquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef Karstman het volgende:
Van die Renault krijg ik wel een klein stijfje...
quote:Op maandag 29 januari 2018 11:33 schreef sasquatsch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere autosport gerelateerde topics:Begint wel vaak om 15:00 ipv 14:00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijzigingen 2018 uitgelegd
[/spoiler]
Code oranje, tsja....quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:18 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Meer oranje bij de Mclaren
Nieuwe starttijdenquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:09 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Begint wel vaak om 15:00 ipv 14:00.
Van de week was zelfs de lucht boven Woking oranje.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:18 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Meer oranje bij de Mclaren
twitter:McLarenF1 twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 18:39:58 One stunning evening sunset at the MTC. ? https://t.co/fahxo49smJ reageer retweet
Ja, ik blijf hopen dat er in de eerste gp's een bolide op z'n dak gaat. Coureur moeite heeft om uit het wrak te komen. Vlammetje erbij. Coureur ter nauwer nood ontsnapt, en het halogedrocht afgeschaft wordt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer van die halo. Verder zien de nieuwe wagens er best goed uit.
mooiquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:47 schreef ondeugend het volgende:
En nog even van boven
[ afbeelding ]
En een close upquote:Op donderdag 22 februari 2018 11:18 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
Meer oranje bij de Mclaren
McLaren mag al blij zijn met top-5 constructeurs dit seizoen.quote:
Verrassende lookquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
Ook hier maar even
[ afbeelding ]
Nou Rabobank, ze hebben nog een plekje over op de wagen...quote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:52 schreef BroesWillems het volgende:
Ook maar hier :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alonso is nu zelfs sponsorquote:Op vrijdag 23 februari 2018 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
maar weinig grote sponsoren voor McLaren meer ...
Alfa heeft geen team. Alfa is zowel sponsor van Sauber als Ferrari.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:35 schreef Zhukov het volgende:
Ik vind dat Ferrari de Alfa-klavertjes eigenlijk van de auto moet halen, nu Alfa zelf meerijdt als team. Die klavers zijn onlosmakelijk Alfa Romeo en niet iets algemeen Italiaans of Ferrari-gerelateerd.
Hadden ze de afgelopen jaren al niet. Alleen lieten ze toen afwisselend de logo's wat groter zien op de auto. Ze hebben er nu in ieder geval weer een paar bij (Dell en Petrobras).quote:Op vrijdag 23 februari 2018 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
maar weinig grote sponsoren voor McLaren meer ...
Dat ziet er inderdaad stukken beter uit. Ik vond de livery eerst niks met dat blauw, maar op de baan pakt dit toch goed uit.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 11:05 schreef King_Merc het volgende:
[ afbeelding ]
en de Nieuwe mclaren op de baan , ziet er wat beter uit dan die studioshots
Dat is niet het geval. Het is gewoon een Sauber waar een paar Alfa stickers op zijn geplakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 08:35 schreef Zhukov het volgende:
Ik vind dat Ferrari de Alfa-klavertjes eigenlijk van de auto moet halen, nu Alfa zelf meerijdt als team.
Wie geef je dan die grotere ruimte tijdens de presentatie?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:26 schreef nils7 het volgende:
Als je als team weinig sponsoren hebt.
Waarom plak je dan niet wat grotere stickers van kleinere sponsoren op de auto?
Nu is het heel karig en dan lijkt het wat "succesvoller" over te komen.
Zo doet Williams dat ook. Martini schijnt nog minder te betalen dan Johnny Walker bij McLaren (als ze er nog zitten) maar Martini is wel veel duidelijker aanwezig en het vult toch op.
Je kan altijd tegen zo'n sponsor zeggen dat als er iemand groters komt ze altijd terug gaan naar het kleine formaat.
De meest betalende van allemaal.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wie geef je dan die grotere ruimte tijdens de presentatie?
Vorig jaar rouleerden ze door elke race een andere sponsor meer ruimte te geven.
McLaren is van mening dat een sponsordeal die betrekking heeft op de meest zichtbare plaatsen op de bolide minimaal een X-miljoen aan euro's op moet leveren.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 12:26 schreef nils7 het volgende:
Als je als team weinig sponsoren hebt.
Waarom plak je dan niet wat grotere stickers van kleinere sponsoren op de auto?
Nu is het heel karig en dan lijkt het wat "succesvoller" over te komen.
Zo doet Williams dat ook. Martini schijnt nog minder te betalen dan Johnny Walker bij McLaren (als ze er nog zitten) maar Martini is wel veel duidelijker aanwezig en het vult toch op.
Je kan altijd tegen zo'n sponsor zeggen dat als er iemand groters komt ze altijd terug gaan naar het kleine formaat.
was toch ook 1 van de redenen dat ze Ron Dennis eruit gegooid hebben? Die wilde niet zakken qua sponsor bedragen dus hoe diep die zakken zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
McLaren is van mening dat een sponsordeal die betrekking heeft op de meest zichtbare plaatsen op de bolide minimaal een X-miljoen aan euro's op moet leveren.
Laten we voor het gemak even zeggen ¤30 miljoen per jaar; Dat is de waarde die het merk McLaren vertegenwoordigd (in hun ogen).
Wanneer je nu een sponsor die ¤12 miljoen per jaar betaald deze plek gaat gunnen bij gebrek aan beter, doe je in feite ook afbreuk aan de waarde van je merk. Want no-way dat er volgend jaar een sponsor op de stoep staat die wél ineens ¤30 miljoen neer wil tellen voor diezelfde plek.
Sterker nog het heeft een trickle-down effect want de sponsor die amper zichtbaar is voor ¤5 miljoen euro heeft daar ook ineens een probleem mee; die wil voor ¤5 miljoen ook een grotere en meer zichtbare plek.
En dan kom je ook meteen bij het verschil tussen McLaren en Williams, de zakken van McLaren zijn diep genoeg om dit een aantal jaren in stand te kunnen houden, Williams is in vergelijking een stuk armlastiger.
McLaren gaat er vanuit dat deze enkele schrale jaren een uitzondering zijn en dat ze binnen afzienbare tijd weer vooraan de grid staan en dan meteen een titel sponsor binnen kunnen halen van het niveau zoals ze dat bijvoorbeeld eind jaren 90/begin 00 hadden met West.
Dat schijnt inderdaad één van de punten te zijn waarop hij hard in botsing kwam met Ojjeh. Maar zo waren er wel meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toch ook 1 van de redenen dat ze Ron Dennis eruit gegooid hebben? Die wilde niet zakken qua sponsor bedragen dus hoe diep die zakken zijn weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |