abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 20:03:49 #276
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176825305
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:55 schreef alopio het volgende:

[..]

Mwoa het is wel zo goed als zeker dat Feyenoord die deadline gesteld heeft hoor. Dat ze niet elk detail “officieel” naar buiten brengen is ook logisch
"Zo goed als zeker". Ok je gelooft dus blind alles wat er gezegd wordt.
pi_176825311
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:03 schreef Klummie het volgende:

[..]

"Zo goed als zeker". Ok je gelooft dus blind alles wat er gezegd wordt.
als ik het zeg dan is het gewoon zow

ik heb bronnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 29 januari 2018 @ 20:06:00 #278
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176825340
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:04 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als ik het zeg dan is het gewoon zow

ik heb bronnen
Formule 1 coureur en Harvard toch gedaan? :')
pi_176825383
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:06 schreef Klummie het volgende:

[..]

Formule 1 coureur en Harvard toch gedaan? :')
wat zeik je nou

Denk je nou echt dat ze bij Fyenoord achterlijk zijn

Je denkt toch niet dat Feyenoord JOrgensen woensdag om 1 voor 12 laat tekenen en dat ze zelf zonder spits zitten de rest van het seizoen??

Dat ze die eis gesteld hebben is gewoon meer dan logische
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 29 januari 2018 @ 20:10:27 #280
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176825418
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat zeik je nou

Denk je nou echt dat ze bij Fyenoord achterlijk zijn

Je denkt toch niet dat Feyenoord JOrgensen woensdag om 1 voor 12 laat tekenen en dat ze zelf zonder spits zitten de rest van het seizoen??

Dat ze die eis gesteld hebben is gewoon meer dan logische
We hebben op dit moment 4 spitsen onder contract staan hè? Niet dat dat allemaal toppers zijn, maar dat we sowieso zonder spits zouden zitten als Jörgensen vlak voor de deadline vertrekt is niet waar.
  maandag 29 januari 2018 @ 20:11:14 #281
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176825436
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat zeik je nou

Denk je nou echt dat ze bij Fyenoord achterlijk zijn

Je denkt toch niet dat Feyenoord JOrgensen woensdag om 1 voor 12 laat tekenen en dat ze zelf zonder spits zitten de rest van het seizoen??

Dat ze die eis gesteld hebben is gewoon meer dan logische
In die jungle bestaat helemaal geen logica. Boekje Rob Jansen niet gelezen?
  maandag 29 januari 2018 @ 20:14:09 #282
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_176825489
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat zeik je nou

Denk je nou echt dat ze bij Fyenoord achterlijk zijn

Je denkt toch niet dat Feyenoord JOrgensen woensdag om 1 voor 12 laat tekenen en dat ze zelf zonder spits zitten de rest van het seizoen??

Dat ze die eis gesteld hebben is gewoon meer dan logische
Als Newcastle woensdag 25 miljoen biedt is Jorgensen alsnog weg.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_176825499
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:11 schreef Klummie het volgende:

[..]

In die jungle bestaat helemaal geen logica. Boekje Rob Jansen niet gelezen?
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We hebben op dit moment 4 spitsen onder contract staan hè? Niet dat dat allemaal toppers zijn, maar dat we sowieso zonder spits zouden zitten als Jörgensen vlak voor de deadline vertrekt is niet waar.
kramer gaat nooit meer spelen

van Vente weet iedereen dat je daar nog niks van mag verwachten

van Persie .....volgens mij gaat gio hem tot het eind van het seizoen hem iedere keer 5 minuten inbrengen...zou me niet verbazen als gio dat doet....ik zie hem er voor aan......zo langzamerhand

dus als jorgensen weg gaat dan moet er gewoon een nieuwe spits bij want er is niemand verder die geschikt is
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176825772
Ondertussen spelen we woensdag wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Echt bevorderlijk voor een optimale voorbereiding is dit niet. Als Jorgensen blijft en woensdag speelt, hoop ik maar dat hij er geen last van heeft.
pi_176826221
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ondertussen spelen we woensdag wel de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Echt bevorderlijk voor een optimale voorbereiding is dit niet. Als Jorgensen blijft en woensdag speelt, hoop ik maar dat hij er geen last van heeft.
Dan moet Feyenoord gewoon zelf de deur dicht trekken.

Want inderdaad, erg bevorderlijk is het niet.
Van alles is weer waardeloos.
pi_176826318
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

halen die goser
Je denkt toch niet dat Balotelli in de Eredivisie komt spelen he _O-
pi_176826365
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

kramer gaat nooit meer spelen

van Vente weet iedereen dat je daar nog niks van mag verwachten

van Persie .....volgens mij gaat gio hem tot het eind van het seizoen hem iedere keer 5 minuten inbrengen...zou me niet verbazen als gio dat doet....ik zie hem er voor aan......zo langzamerhand

dus als jorgensen weg gaat dan moet er gewoon een nieuwe spits bij want er is niemand verder die geschikt is
Plan zal al lang klaar zijn, vraag is alleen krijg je het op tijd rond.
pi_176830868
Chong gaat wel lekker bj ManU
pi_176832609
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
Chong gaat wel lekker bj ManU
Fijn voor die jongen.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 07:45:14 #291
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176832630
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2018 23:43 schreef skysherrif het volgende:
Chong gaat wel lekker bj ManU
Mooi voor m. Bij ons had ie moeten wachten tot Larsson, Berghuis, Boëtius, Toornstra,Touré, Bilal, Van Persie, Jörgensen, Vente, Hansson, een teruggehaalde Achahbar, Kramer, diens debiele achterneefje en de ballenjongen geblesseerd waren. En dan had ie mogen invallen voor Diks die het op die positie ook eerst even mocht proberen.
pi_176832821
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 07:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Mooi voor m. Bij ons had ie moeten wachten tot Larsson, Berghuis, Boëtius, Toornstra,Touré, Bilal, Van Persie, Jörgensen, Vente, Hansson, een teruggehaalde Achahbar, Kramer, diens debiele achterneefje en de ballenjongen geblesseerd waren. En dan had ie mogen invallen voor Diks die het op die positie ook eerst even mocht proberen.
ook gewoon jeugdspelers moeten noemen om je punt te kunnen maken dat jeugdspelers bij ons geen kans maken? 8)7
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:15:23 #293
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176832846
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ook gewoon jeugdspelers moeten noemen om je punt te kunnen maken dat jeugdspelers bij ons geen kans maken? 8)7
Niet snappen dat ik overdrijf om een bekend fenomeen bij onze coach aan te stippen 8)7
Wou je ook nog even vallen over de ballenjongen, anders? :')
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:24:31 #294
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176832915
dat Kramer nog geen club heeft!
pi_176832916
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Niet snappen dat ik overdrijf om een bekend fenomeen bij onze coach aan te stippen 8)7
Wou je ook nog even vallen over de ballenjongen, anders? :')
Het wel kansen geven aan de jeugd die je opnoemt? Dat bekende fenomeen?
pi_176832927
Wanneer Jorgensen blijft is de kans groot dat hij na de WK vertrekt. Feyenoord doet er goed aan voor het WK een vervanger te halen, het liefst een talentvolle rond de 20-22 jaar, met CL inkomsten kun je best de gok nemen al kost hij 8-10 miljoen.
pi_176832944
quote:
Jørgensen snapt waarom Feyenoord hem voorlopig aan zijn contract houdt

Door VAN ONZE TELESPORTREDACTIE

Updated 20 min geleden
2 uur geleden in SPORT

Nicolai Jørgensen neemt het Feyenoord niet kwalijk dat de club hem voorlopig aan zijn contract houdt en twee biedingen van Newcastle United heeft afgewezen.

Technisch directeur Martin van Geel heeft de spits de afgelopen week netjes op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen met de Engelse Premier League-club, die niet bereid was aan de vraagprijs van Feyenoord te voldoen.

Voor Feyenoord telt wel degelijk ook het eigenbelang. Trainer Giovanni van Bronckhorst heeft Jørgensen veel te hard nodig in de resterende maanden en zeker ook woensdagavond in kwartfinale van de KNVB-beker tegen PSV. Robin van Persie is nog niet zo ver dat hij 90 minuten in actie kan komen en de piepjonge Dylan Vente kan in een topwedstrijd ook de aanval nog niet leiden.

Drie keer de hoofdprijs
Voor de leiding van Feyenoord heeft meegewogen dat er zo laat in de transferperiode nauwelijks een fatsoenlijke vervanger is te halen. Elke club waar Feyenoord zou aankloppen vraagt ’drie keer de hoofdprijs’ voor een spits op het moment dat bekend zou zijn dat er 20 miljoen euro of meer voor Jørgensen is betaald.

Daarom heeft Feyenoord het spel hard moeten spelen met de directie van Newcastle en weigert men af te wijken van de deadline die maandagavond is gepasseerd. Als er nu nog miljoenen extra op tafel komen, is het te laat. Zo heeft Feyenoord gecommuniceerd naar Newcastle United.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 30 januari 2018 @ 08:45:13 #298
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176833095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het wel kansen geven aan de jeugd die je opnoemt? Dat bekende fenomeen?
Touré en Hansson hebben in totaal 2 minuten en 37 seconden (opnieuw overdreven, voor het geval iemand het opzoekt) mogen spelen. No way dat die substantiële speeltijd gaan krijgen totdat -Odin verhoede- alle alternatieven kreupel zijn. Vente mocht het proberen omdat Kramer op alle mogelijke manieren uitstraalde dat t m niet meer ging worden en zich onmogelijk had gemaakt. Maar eerst mocht Boëtius nog in de spits.

Als één van de drie substantiële speeltijd gaat krijgen onder Gio, win je een pot zure bommen van me.
pi_176833203
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat zeik je nou

Denk je nou echt dat ze bij Fyenoord achterlijk zijn

Je denkt toch niet dat Feyenoord JOrgensen woensdag om 1 voor 12 laat tekenen en dat ze zelf zonder spits zitten de rest van het seizoen??

Dat ze die eis gesteld hebben is gewoon meer dan logische
Tuurlijk kan het. We hebben nog een joker die staat te popelen
pi_176833868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 08:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Touré en Hansson hebben in totaal 2 minuten en 37 seconden (opnieuw overdreven, voor het geval iemand het opzoekt) mogen spelen.
Dan zal daar wel een goede reden voor zijn he.

quote:
No way dat die substantiële speeltijd gaan krijgen totdat -Odin verhoede- alle alternatieven kreupel zijn. Vente mocht het proberen omdat Kramer op alle mogelijke manieren uitstraalde dat t m niet meer ging worden en zich onmogelijk had gemaakt. Maar eerst mocht Boëtius nog in de spits.

Als één van de drie substantiële speeltijd gaat krijgen onder Gio, win je een pot zure bommen van me.
Vente laat dan toch ook zien nog niet als eerste spits van Feyenoord te kunnen fungeren? Logisch dat een trainer die dat elke dag op de training ziet het dan eerst probeert met alternatieven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')