abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper vrijdag 26 januari 2018 @ 11:33:03 #1
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176755992
registreer om deze reclame te verbergen
Beste iedereen, hierbij enkele belangrijke Banggood-updates:

Verzendmethodes
Allereerst goed nieuws: naast Priority Direct Mail/Priority Air Mail (PDM/PAM) hebben we nu ook European Direct Mail (EDM). Bij deze laatste methode garanderen we net als bij PDM/PAM dat je niet te maken krijgt met douanekosten achteraf. Het voordeel van EDM is dat je niet gebonden bent aan een gewichtslimiet van 2KG, en dat het op dit moment vaak nog erg goedkoop of zelfs gratis is. Momenteel is EDM beschikbaar voor ons CN Warehouse, en we zijn bezig met uitbreiding naar het HK Warehouse. Als dat afgerond is lees je dat uiteraard hier.

Coupons
Code FOKNLBG werkt weer tot het einde van dit jaar. Deze code is nu helaas echter niet meer te gebruiken voor telefoons, tablets en 3D-printers. Ik heb m'n best gedaan voor Fok een uitzondering te maken maar dat is niet gelukt.
Er worden nog veel codes uitgegeven, maar het is de laatste tijd lastiger om codes aan te vragen. Ik zal daarom in overleg met de moderator bepalen of we het Coupon-aanvraagtopic openhouden of deze tijdelijk sluiten, en indien dat laatste het geval is, wat we daar dan voor in de plaats doen.

Verzekering
Er is onlangs een wijziging doorgevoerd in ons garantiebeleid m.b.t. verloren of tijdens het transport beschadigde bestellingen: als er geen Shipping Insurance/Transportverzekering is afgesloten (aan te vinken in het winkelmandje onder de Verzenddetails) is de kans aanwezig dat het probleem niet wordt opgelost. Ik weet niet hoe strikt dit gaat worden nageleefd, maar bij deze dus het advies vanaf nu bestellingen te plaatsen met deze verzekering. Het bedrag is relatief laag maar kan achteraf een hoop gedoe voorkomen.

Heb je vragen n.a.v. bovenstaande dan zijn die hier uiteraard welkom!
pi_177110279
Hoi, is EDM niet meer beschikbaar? Het is ineens niet meer te selecteren.
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
pi_177177001
Even een vraagje wat betreft die Shipping Insurance

Wat is de toegevoegde waarde van het selecteren (en betalen) van shipping insurance als je betaalt met PayPal (aankoopbescherming, mogelijkheid tot claim indienen)?
pi_177402775
registreer om deze reclame te verbergen
Wat heb ik FOKNLBG gemist _O-
pi_177419149
Wat heb je aan EDM als die bijna nergens wordt aangeboden?
De 3D printers zijn bij BG best duur om uit CHN te laten komen. Dan kun je beter bij GB bestellen vanuit een EU/UK warehouse.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')