abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper vrijdag 26 januari 2018 @ 11:33:03 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176755992
Beste iedereen, hierbij enkele belangrijke Banggood-updates:

Verzendmethodes
Allereerst goed nieuws: naast Priority Direct Mail/Priority Air Mail (PDM/PAM) hebben we nu ook European Direct Mail (EDM). Bij deze laatste methode garanderen we net als bij PDM/PAM dat je niet te maken krijgt met douanekosten achteraf. Het voordeel van EDM is dat je niet gebonden bent aan een gewichtslimiet van 2KG, en dat het op dit moment vaak nog erg goedkoop of zelfs gratis is. Momenteel is EDM beschikbaar voor ons CN Warehouse, en we zijn bezig met uitbreiding naar het HK Warehouse. Als dat afgerond is lees je dat uiteraard hier.

Coupons
Code FOKNLBG werkt weer tot het einde van dit jaar. Deze code is nu helaas echter niet meer te gebruiken voor telefoons, tablets en 3D-printers. Ik heb m'n best gedaan voor Fok een uitzondering te maken maar dat is niet gelukt.
Er worden nog veel codes uitgegeven, maar het is de laatste tijd lastiger om codes aan te vragen. Ik zal daarom in overleg met de moderator bepalen of we het Coupon-aanvraagtopic openhouden of deze tijdelijk sluiten, en indien dat laatste het geval is, wat we daar dan voor in de plaats doen.

Verzekering
Er is onlangs een wijziging doorgevoerd in ons garantiebeleid m.b.t. verloren of tijdens het transport beschadigde bestellingen: als er geen Shipping Insurance/Transportverzekering is afgesloten (aan te vinken in het winkelmandje onder de Verzenddetails) is de kans aanwezig dat het probleem niet wordt opgelost. Ik weet niet hoe strikt dit gaat worden nageleefd, maar bij deze dus het advies vanaf nu bestellingen te plaatsen met deze verzekering. Het bedrag is relatief laag maar kan achteraf een hoop gedoe voorkomen.

Heb je vragen n.a.v. bovenstaande dan zijn die hier uiteraard welkom!
pi_177110279
Hoi, is EDM niet meer beschikbaar? Het is ineens niet meer te selecteren.
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
pi_177177001
Even een vraagje wat betreft die Shipping Insurance

Wat is de toegevoegde waarde van het selecteren (en betalen) van shipping insurance als je betaalt met PayPal (aankoopbescherming, mogelijkheid tot claim indienen)?
pi_177402775
Wat heb ik FOKNLBG gemist _O-
pi_177419149
Wat heb je aan EDM als die bijna nergens wordt aangeboden?
De 3D printers zijn bij BG best duur om uit CHN te laten komen. Dan kun je beter bij GB bestellen vanuit een EU/UK warehouse.
  maandag 29 juli 2019 @ 09:06:23 #6
375927 Halldor
like a boss
pi_188184233
Weet iemand of bovenstaande nog van toepassing is?

Ik wil een product bestellen met EU Priority Line. Volgens de chat zouden met deze methode geen belastingen betaald moeten worden. Kan iemand dit bevestigen?
pi_188184936
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef Halldor het volgende:
Weet iemand of bovenstaande nog van toepassing is?

Ik wil een product bestellen met EU Priority Line. Volgens de chat zouden met deze methode geen belastingen betaald moeten worden. Kan iemand dit bevestigen?
Zou Priority Direct Mail gebruiken. EU PL is nooit erg duidelijk geweest. Zelfde wb European Direct Mail.

PDM zou tot 2kg zijn, EUDM tot 10kg of zo. Maar EUDM bestaat niet meer als ik mij niet vergis. Daar is EU PL voor in plek gekomen. Of die hetzelfde werkt als PDM zou ik niet durven zeggen. Mss hebben andere Fokkers ervaring met deze verzendmethode en kunnen die er meer over zeggen.

De chat heb ik ooit gebruikt, kwam niks bruikbaars uit.
  maandag 29 juli 2019 @ 10:16:12 #8
375927 Halldor
like a boss
pi_188184985
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zou Priority Direct Mail gebruiken. EU PL is nooit erg duidelijk geweest. Zelfde wb European Direct Mail.

PDM zou tot 2kg zijn, EUDM tot 10kg of zo. Maar EUDM bestaat niet meer als ik mij niet vergis. Daar is EU PL voor in plek gekomen. Of die hetzelfde werkt als PDM zou ik niet durven zeggen. Mss hebben andere Fokkers ervaring met deze verzendmethode en kunnen die er meer over zeggen.

De chat heb ik ooit gebruikt, kwam niks bruikbaars uit.
Bedankt voor je reactie.
Helaas kan ik bij dit product enkel EU Priority Line kiezen.

Op Reddit lees ik dat er wel kans bestaat op belasting. Enkel met de Tariff Insurance kan je je geld terug krijgen. Helaas is deze optie niet op het product wat ik wil bestellen.

https://www.reddit.com/r/(...)ty_line_import_duty/
pi_188186261
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 10:16 schreef Halldor het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.
Helaas kan ik bij dit product enkel EU Priority Line kiezen.

Op Reddit lees ik dat er wel kans bestaat op belasting. Enkel met de Tariff Insurance kan je je geld terug krijgen. Helaas is deze optie niet op het product wat ik wil bestellen.

https://www.reddit.com/r/(...)ty_line_import_duty/

Wat wil je kopen, mag ook via DM. Mss dat het ergens anders te koop is met betere shipping.
pi_188251899
Hallo,

Ik heb een tablet gekocht bij Banggood en deze is defect, nu moet ik eerst de tablet terugsturen en de kosten voor het verzenden voorschieten.

Ik heb al een video gestuurd waaruit blijkt dat de tablet defect is.

Ik zou graag eerst een replacement willen omdat ik anders weer 6 weken moet wachten voordat hij bij hun binnen is en dan de nieuwe nog weer eens opgestuurd moet worden.

Ze doen nogal moeilijk via de mail, ik heb betaald via Paypal, desnoods dien ik daar een claim in.

Kan jij me helpen?
pi_188349150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:11 schreef GabrielZZ het volgende:
Hallo,

Ik heb een tablet gekocht bij Banggood en deze is defect, nu moet ik eerst de tablet terugsturen en de kosten voor het verzenden voorschieten.

Ik heb al een video gestuurd waaruit blijkt dat de tablet defect is.

Ik zou graag eerst een replacement willen omdat ik anders weer 6 weken moet wachten voordat hij bij hun binnen is en dan de nieuwe nog weer eens opgestuurd moet worden.

Ze doen nogal moeilijk via de mail, ik heb betaald via Paypal, desnoods dien ik daar een claim in.

Kan jij me helpen?
De Banggood support op dit forum is al lang niet meer aanwezig. Een van de Fok! crewleden heeft daar nog verandering in proberen te brengen. Aangezien we niets meer hebben gehoord, verwacht ik de support niet meer terug.

Om wat voor tablet gaat het? Sommige merken hebben hele batches met mankementen in de verkoop. Met omruilen loop je risico tegen hetzelfde probleem aan te lopen.

Ik zou terugsturen en geld terug voor de tablet en de verzendskosten vragen. Een andere tablet kun je uiteindelijk vast wel ergens anders vinden voor dezelfde of een nog betere prijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 08-08-2019 18:32:35 ]
  zaterdag 14 september 2019 @ 10:28:23 #12
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_188939442
het lukt mij niet meer om bij Banggood in te loggen. Ik zou iets moeten schuiven en een puzzelstukje in een plaatje moeten doen maar niets beweegt, meer problemen?

Banggood is niet meer wat het geweest is?
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_188939804
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 10:28 schreef Thee het volgende:
het lukt mij niet meer om bij Banggood in te loggen. Ik zou iets moeten schuiven en een puzzelstukje in een plaatje moeten doen maar niets beweegt, meer problemen?

Banggood is niet meer wat het geweest is?
Probeer een andere browser. :)
  zaterdag 14 september 2019 @ 19:32:48 #14
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_188945952
dank je, andere browser had ik geprobeerd, evenals cookies verwijderen enzo. nou ja Banggood is een klant kwijt
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_188954842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:32 schreef Thee het volgende:
dank je, andere browser had ik geprobeerd, evenals cookies verwijderen enzo. nou ja Banggood is een klant kwijt
Zou het opnieuw proberen, kan zijn dat ze ergens mee bezig waren. Voor mij nog steeds een van de betere CN webshops samen met AE.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')