abonnement Unibet Coolblue
pi_176729954
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:40 schreef Wicky15 het volgende:
Achja Ajax maakt wmb gewoon het verschil op het middenveld met het voetballend vermogen. Verdedigend en de aanval vind ik nagenoeg gelijk aan die van Feyenoord.
Verdedigend leek het het anders ook nergens op vandaag. V Beek en Tapia waren beiden dramatisch. Diks hoeven we niet eens te benoemen. En prima dat je Vermeer van de hand doet maar ga dan wel verder met Bijlow. Jones deed echt krankzinnige dingen.
blablablabla
pi_176729975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel als ze fit zijn toch? Of is van Beek - Tapia nog steeds jullie centrum dan, maakt ook niet uit want die zijn ook minder. Die Tapia zie ik elke wedstrijd wel fouten maken.

Neres is wel beter dan Berghuis, en ik vind die laatste ook wel echt een goede speler. Maar Neres heeft wel die extra rust en overzicht wat hem wel naar de top kan gaan brengen. En nu ook al de MVP dus huidig niveau ook prima. Maar de aanval gaat nog het meest richting gelijkwaardig qua huidig niveau, verdediging vind ik Ajax zeker beter (helemaal als je de keeper meerekent) en ook op het middenveld qua niveau en verschillende types. Is echt niet voor niks dat Ajax zover boven Feyenoord staat (en dat met een seizoenshelft met een zwalkende trainer) en ook twee keer vrij eenvoudig won van Feyenoord. Niet erg ook gezien de middelen.
Onana is natuurlijk wel beter dan Jones ja. Verdedigend vind ik het verschil echt niet zo groot als jij, maar goed meningen verschillen. Tapia mag wel wat aan die nonchalance gaan doen, maar gaat niet lukken denk ik. Is dan eigenlijk ook geen cv.

En over middenveld heb je gelijk ja, maar dat zei ik al. Waar Ajax drie voetballers heeft, heeft Feyenoord er geen :r
pi_176729979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel als ze fit zijn toch? Of is van Beek - Tapia nog steeds jullie centrum dan, maakt ook niet uit want die zijn ook minder. Die Tapia zie ik elke wedstrijd wel fouten maken.

Neres is wel beter dan Berghuis, en ik vind die laatste ook wel echt een goede speler. Maar Neres heeft wel die extra rust en overzicht wat hem wel naar de top kan gaan brengen. En nu ook al de MVP dus huidig niveau ook prima. Maar de aanval gaat nog het meest richting gelijkwaardig qua huidig niveau, verdediging vind ik Ajax zeker beter (helemaal als je de keeper meerekent) en ook op het middenveld qua niveau en verschillende types. Is echt niet voor niks dat Ajax zover boven Feyenoord staat (en dat met een seizoenshelft met een zwalkende trainer) en ook twee keer vrij eenvoudig won van Feyenoord. Niet erg ook gezien de middelen.
Ajax ligt mijlenver voor op Feyenoord in elk opzicht en op elke positie hebben ze wel een betere speler op dit moment.
blablablabla
pi_176729986
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Verdedigend leek het het anders ook nergens op vandaag. V Beek en Tapia waren beiden dramatisch. Diks hoeven we niet eens te benoemen. En prima dat je Vermeer van de hand doet maar ga dan wel verder met Bijlow. Jones deed echt krankzinnige dingen.
Het centrum is zwak met name van Beek, Tapia vind ik goed maar niet als leidende centrale verdediger op links. Dat gezeik op Jones slaat nergens op, hij is niks minder dan Vermeer die de meeste debiele blunders maakt ook.
pi_176729991
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:54 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Botteghin en VD Heijden spelen niet eens meer. Verder vond ik die linksback niet heel bijzonder tegen Feyenoord, wel gewoon prima inderdaad. Maar hoe goed hij is kan jij evenmin beoordelen als ik, tenzij jij hem al langer volgt. Veltman zou ik niet willen ipv Juste of Nieuwkoop.

En over de aanval: Kluivert is beter dan Boetius ja, maar Larsson is gewoon een prima voetballer. Neres is een goede speler maar vind hem niet direct beter dan Berghuis. Meer potentie wel ja. Al zal Neres ook nooit de top halen denk ik, maar wie weet.

Verschil wordt gewoon gemaakt op het middenveld, niet in verdediging en aanval.
Larsson is veel te inconsistent. Neres is ook vrij inconsistent, maar omdat hij voetballend gewoon goed is kan hij altijd beslissend zijn. Berghuis zit gewoon aan z'n top en is iets minder dan Neres. Dit seizoen is gewoon een uitschieter qua goals en assists.

Kluivert is beter dan Boetius en een behoorlijk talent.

Vind dat met name in dit topic te veel conclusies worden verbonden aan overduidelijke uitschieters.
pi_176729994
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Verdedigend leek het het anders ook nergens op vandaag. V Beek en Tapia waren beiden dramatisch. Diks hoeven we niet eens te benoemen. En prima dat je Vermeer van de hand doet maar ga dan wel verder met Bijlow. Jones deed echt krankzinnige dingen.
vBeek doet het over het algemeen gewoon prima.

De Ligt is natuurlijk een topper. Weet ik ook wel. Maar ook hij zal nog wel fouten gaan maken :+
pi_176729996
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:03 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Onana is natuurlijk wel beter dan Jones ja. Verdedigend vind ik het verschil echt niet zo groot als jij, maar goed meningen verschillen. Tapia mag wel wat aan die nonchalance gaan doen, maar gaat niet lukken denk ik. Is dan eigenlijk ook geen cv.

En over middenveld heb je gelijk ja, maar dat zei ik al. Waar Ajax drie voetballers heeft, heeft Feyenoord er geen :r
Ik ben benieuwd hoe ze bij jullie tot zo'n middenveld samenstelling komen. Of Van Geel maar gewoon random wat middenvelders bij Eredivisieclubs wegplukt of dat hij samen met Gio een plan heeft wat voor voetbal ze willen spelen. Al is Gio wel net als De Boer en Cocu dat hij het prima vindt om met een betonmiddenveld van fysiek en loopvermogen te werken want dat is "realistisch"
Oh.
pi_176730000
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Het centrum is zwak met name van Beek, Tapia vind ik goed maar niet als leidende centrale verdediger op links. Dat gezeik op Jones slaat nergens op, hij is niks minder dan Vermeer die de meeste debiele blunders maakt ook.
Dat is natuurlijk een een beetje het hele punt ook.
Hij is in feite niks minder dan Vermeer maar Vermeer is niet voor niks te zwak bevonden.

Tapia moet je lekker op het middenveld posteren, voor Vilhena of zo.
blablablabla
pi_176730012
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:06 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

vBeek doet het over het algemeen gewoon prima.

De Ligt is natuurlijk een topper. Weet ik ook wel. Maar ook hij zal nog wel fouten gaan maken :+
Van Beek heeft het nog nooit prima gedaan. Hooguit een paar wedstrijden dan gaat het weer mis.
blablablabla
pi_176730026
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Van Beek heeft het nog nooit prima gedaan. Hooguit een paar wedstrijden dan gaat het weer mis.
Vandaag ook weer zo'n debiele overtreding omdat hij als een kip zonder kop inkomt. Bij die 1-1 gaat hij een kopduel aan en verliest hem. Als hij blijft staan is er niks aan de hand. Hij is tactisch zo'n vreselijk dom.
  donderdag 25 januari 2018 @ 01:12:47 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176730027
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een een beetje het hele punt ook.
Hij is in feite niks minder dan Vermeer maar Vermeer is niet voor niks te zwak bevonden.

Tapia moet je lekker op het middenveld posteren, voor Vilhena of zo.
Vermeer is nooit te zwak bevonden. Hij raakte geblesseerd, er kwam een vervanger die het aardig deed, hij raakte nog een keer geblesseerd en nu wil Gio niets meer aan de hiėrarchie veranderen.
pi_176730035
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vermeer is nooit te zwak bevonden. Hij raakte geblesseerd, er kwam een vervanger die het aardig deed, hij raakte nog een keer geblesseerd en nu wil Gio niets meer aan de hiėrarchie veranderen.
Vermeer is geen wereldkeeper maar gewoon prima voor Feyenoord imo.

Al zie ik liever ook De Gea of Oblak :{
pi_176730040
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vermeer is nooit te zwak bevonden. Hij raakte geblesseerd, er kwam een vervanger die het aardig deed, hij raakte nog een keer geblesseerd en nu wil Gio niets meer aan de hiėrarchie veranderen.
Echt joh, Vermeer maakte echt wel veel fouten in dat seizoen en Jones keept solide waarom veranderen? En dan...zet je Vermeer erin raakt hij weer geblesseerd. Je kan een hoop zeggen over Gio maar hier ligt het niet aan hoor.
  donderdag 25 januari 2018 @ 01:16:12 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176730043
weer eens 16 miljoen coaches die allemaal het wiel uitgevonden hebben
Laffe huichelaar
pi_176730048
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vermeer is nooit te zwak bevonden. Hij raakte geblesseerd, er kwam een vervanger die het aardig deed, hij raakte nog een keer geblesseerd en nu wil Gio niets meer aan de hiėrarchie veranderen.
Natuurlijk is hij wel te zwak bevonden. In zijn eerste seizoen heeft hij Gio bijna de kop gekost. Er zijn dit seizoen tal van momenten waarop hij hem er weer in kon zetten zonder dat het de hiėrarchie zou aantasten en elke supporter het volkomen logisch had gevonden dat hij van keeper wisselde.

Al is het maar op basis van leeftijd.
blablablabla
pi_176730054
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Echt joh, Vermeer maakte echt wel veel fouten in dat seizoen en Jones keept solide waarom veranderen? En dan...zet je Vermeer erin raakt hij weer geblesseerd. Je kan een hoop zeggen over Gio maar hier ligt het niet aan hoor.
Logisch dat hij vorig seizoen de keeper niet veranderde ja. Maar deze winterstop had het best gekund, Jones is echt aan een slecht seizoen bezig.
pi_176730067
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:13 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Vermeer is geen wereldkeeper maar gewoon prima voor Feyenoord imo.

Al zie ik liever ook De Gea of Oblak :{
Jones ook, vorig jaar hoorde ik daar niemand over. Het probleem ligt echt niet bij hem dit seizoen. Er zit gewoon te weinig voetbal in de ploeg, dat kan je niet 2 seizoenen verbloemen met doorzettingsvermogen en werklust.
pi_176730077
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Jones ook, vorig jaar hoorde ik daar niemand over. Het probleem ligt echt niet bij hem dit seizoen. Er zit gewoon te weinig voetbal in de ploeg, dat kan je niet 2 seizoenen verbloemen met doorzettingsvermogen en werklust.
Nee omdat Jones vorig seizoen ook goed keepte en dit seizoen kut. Dan vind ik best dat er weer een kans gegeven mag worden aan Vermeer.

Overigens wel met je eens dat Jones niet de hoofdoorzaak is voor dit dramatische seizoen hoor :D
pi_176730093
quote:
14s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:21 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Nee omdat Jones vorig seizoen ook goed keepte en dit seizoen kut. Dan vind ik best dat er weer een kans gegeven mag worden aan Vermeer.

Overigens wel met je eens dat Jones niet de hoofdoorzaak is voor dit dramatische seizoen hoor :D
En als Vermeer dan weer elke vrije trap door laat en elke corner niet uitkomt? Dan maar weer Jones? Vermeer overtuigd niet en is een brekebeen net als Hahn.
  donderdag 25 januari 2018 @ 01:28:14 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176730124
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Natuurlijk is hij wel te zwak bevonden. In zijn eerste seizoen heeft hij Gio bijna de kop gekost. Er zijn dit seizoen tal van momenten waarop hij hem er weer in kon zetten zonder dat het de hiėrarchie zou aantasten en elke supporter het volkomen logisch had gevonden dat hij van keeper wisselde.

Al is het maar op basis van leeftijd.
Het eerste seizoen van Vermeer was onder Rutten. Als je Gio's eerste seizoen bedoelt, toen was Vermeer een van onze beste spelers. Alsof die reeks de schuld van Vermeer was :')
pi_176730174
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het eerste seizoen van Vermeer was onder Rutten. Als je Gio's eerste seizoen bedoelt, toen was Vermeer een van onze beste spelers. Alsof die reeks de schuld van Vermeer was :')
Jones heeft meer krediet opgebouwd dan Vermeer en tel dan die blessures erbij op. Vind het niet onlogisch.
pi_176730959
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mauro Junior, Gudmondsson, Obispo, Lunqvist hoor ik allemaal wel goede verhalen over.

Maar goed ze hebben ook wel flinke zwakke plekken, en Feyenoord kan PSV wel achterhalen met een paar goede cruciale aankopen.
Geen Rigo noemen :')
  donderdag 25 januari 2018 @ 06:50:03 #73
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176731264
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 01:05 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Larsson is veel te inconsistent. Neres is ook vrij inconsistent, maar omdat hij voetballend gewoon goed is kan hij altijd beslissend zijn. Berghuis zit gewoon aan z'n top en is iets minder dan Neres. Dit seizoen is gewoon een uitschieter qua goals en assists.

Kluivert is beter dan Boetius en een behoorlijk talent.

Vind dat met name in dit topic te veel conclusies worden verbonden aan overduidelijke uitschieters.
Is ook gewoon een begrotingkwestie. Zoveel toptalenten uit het buitenland bij ajax en psv. Feyenoord die kan op dit moment niet eens een team bij elkaar zoeken, waar zo'n talent in zou willen spelen. Pijnlijk maar de harde financiėle realiteit maar ook het lagere aanzien dat feyenoord gewoon heeft. Misschien dat feyenoord via de riverplate connectie nog toptalenten voor elkaar kan krijgen in de toekomst, als eerste stap naar meer potentieel toptalent (hebben ze eerder ook gedaan).
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 25 januari 2018 @ 07:01:30 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176731287
quote:
7s.gif Op donderdag 25 januari 2018 05:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geen Rigo noemen :')
Malen vergeten :')
pi_176731434
Wat had Gio na afloop eigenlijk allemaal te vertellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')